- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cisco007
csendes tag
válasz Tom1939 #178600 üzenetére
Aha tényleg, én értelmeztem rosszul a PDF-et. Meglátom majd élőben mit mutat a kocsi. Illetve meglátom hogy a Skoda mit hoz a piacra az új Octaviával, és hogy az mikortól elérhető. Mert azt nem tettem hozzá, hogy januártól aktuális ez csak, és addigra bemutatják az Octaviát, kérdés, hogy mikortól kapható, és hogy mennyit kell várni rá
-
őstag
válasz cisco007 #178602 üzenetére
Hát ja, utóbbi időben mintha a skodát engedné javítani a főnökség (nem kell már annyira elgagyizniúk a belteret/hangszigetelést stb.), szóval lehet hogy jelentős minőségi ugrás lesz az új octavia. De rendes (olajos) dsg-vel szerintem még 20% kedvezménnyel sem lesz elérhető 7 millióért...
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
A közeljövőben autó vásárlás előtt állok. Jelenleg egy 1998 VW Golf 4 1.6 SR 8 szelepes motorral rendelkező "vezérgépet" hajtok.
Le szeretném váltani hamarosan, de sajnos nincs ötletem már hogy milyen lenne a jó. Amire nekem kellene, az napi használat lenne. Autópályán használnám java részt , illetve nyáron nyaraláshoz. Jelenleg nem nagy családi autó kell, de ne is legyen kicsi. Néztem már VW Golfokat, Passatot , Seat Leon-t, Alfa Romeo 159.
Nekem megbizható kellene, megbizható motorral és olyan 2006-tól felfele. Keret max 3 milló forint.
Kinek milyen ötlete van? Előnyt-hátrányt meghallgatok.
Dankee.
-
petyus_
senior tag
Szasztok!
2 hete vettem egy használt autót (2 éves, 40K km, még 2 év garancia), vásárlás előtt carvertical-on megnéztem, nem szerepelt semmilyen sérülés. Pár nap után vettem észre, hogy az autó jobb elején nem illeszkednek pontosan az elemek, a motorháztető alá befér az ujjam (bal eleleje rendben van).
Elvittük egy ismerőshöz megnézni, szerinte a jobb sárvédőt, hűtőrácsot cserélték, lehet mást is, de azokon nem látott semmit. Ezek után megnéztem még 2 másik autóélet lekérő oldalon (autodna és vin-info), mindkettőn szerepel egy tavaly júliusi káresemény, 750K-1M közötti kárösszeggel, a vin-info egy kis ábrán jelöli is, hogy hol volt sélrülve, ezek szerint jobb eleje, eleje, bal eleje, bal oldala.
Ezek után visszamentem a kereskedéshez (országos hálózat), azt mondták utánajárnak,ha tényleg javítva volt, akkor valamilyen kompenzációt kitalálnak, esetleg visszavásárolják. Ma visszaszóltak, tényleg törve volt, de nem hivatalos szervizben javították, ők ezért nem láttak semmit (nem tudom, hogy csak béna a szervizük, ami elvileg hivatalos márkaszerviz, vagy hazudnak). A szerviztörténetben egyébként szerepel egy egy hónappal ezelőtti szerviz, "motortérfedél beillsztés" néven, tehát valszeg ők is látták, hogy nem oké az eleje, de nem sikerült javítaniuk. Nagyon sajnálják, ezért szeretnék felajánlani, hogy a következő kötelező szerviz minden költségét átvállalják.
Őszintén szólva nem vagyok túlságosan elégedett ezzel a válasszal. A minimum, amit elvárnék, hogy csinálják meg rendesen az autót (a hibát amit észrevettem), ezenkívül adjanak valamennyi árleszállítást (mivel ez az autó nem annyit ér, mint amennyiért vettem). Illetve mielőtt ebben megegyeznénk, elvinném egy független szakértőhöz, hogy állapítsák meg, mennyire volt törve ez az autó, mert ha csak egy parkolási baleset volt, az oké, javítással és árleszállítással meg tudunk egyezni, ha karamboloztak vele, akkor viszont nem szeretném megtartani.
Azt szeretném kérdezni, van-e valakinek tapasztalata hasonló ügyben, nekem elég egyértelműnek tűnik, mivel emailben elismerték, hogy valóban törve volt az autó (csak ők állítólag nem tudták), ha perre kerülne a sor, mennyire tartana sokáig a döntés? Illetve van-e hivatalos adatbázis, ahol az autók kárelőzményét vissza lehet nézni (akár fényképekkel is, gondolom a biztosítás miatt biztos csináltak)?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #178604 üzenetére
Ha csak a megbízhatóság a lényeg akkor vegyél egy HSD-t Prius 2,3 Auris 1-2. Ezeknél jelenleg alig találni megbízhatóbb autót.
Ha ragaszkodsz a VW dízelhez akkor keres minél kevesebb futású 2.0 CRTDI-t ami garantáltan valós. (kivéve ha városban futotta, az rosszabb mint bármi más) Azok nagyon jók lesznek pályára. Vagy egy régi 1.9 PDTDI, de azok már elég öregek.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz petyus_ #178605 üzenetére
egy normális karosszériáshoz ha elviszed meg fogja tudni mondani, hogy a nyúlványok sérültek-e esetleg
a perrel óvatosan, mindenképp konzultálj előtte egy jó ügyvéddel, mert ez számomra nem tűnik rejtett hibának, aztán ki tudja...
lehet hogyha tennél egy megfelelő ellenajánlatot a kereskedőnek, akkor elfogadná
pl kérnéd a hiba kijavítását és a kötelező szervizt...cryptot minden termékemért elfogadom
-
petyus_
senior tag
válasz LuckyL #178609 üzenetére
Első körben azt kérem, hogy vegyék vissza ,és veszek tőlük egy másikat. Közben elviszem rendesen átnézetni, ha nincs komoly baja, akkor belemegyek a javításba és valamennyi árleszállításba, ha komolyabb baja volt ,akkor viszont nem szeretném megtartani, úgyhogy vagy megegyezünk, vagy per.
Szerintem amúgy bőven rejtett hibának számít, az állapotlapon szerepel két olyan horpadás, amit 3 percig kerestem amikor mondta, erről viszont semmi, pedig a szerviztörténetben látszik, hogy próbálták javítani.
-
válasz petyus_ #178610 üzenetére
Ahogy LuckyL mondta nagyon gondold át. Az általad említett internetes oldalak nem hivatalosak és pláne nem megbízhatóak- erről magad is megbizonyosodhattál amikor egyik hozta a hibát a másik nem! Erre nem tudsz alapozni. Használt autónál fennáll a -nevéből is eredően- a használatból eredő állagromlás. Ez lehet akár korábbi törés is aminek nincs hivatalosan hozzáférhető adatbázisa itthon -tudtommal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
petyus_
senior tag
válasz bitpork #178611 üzenetére
Két ügyvéddel is beszéltem, szerintük elég egyértelmű az eset, főleg mivel ők is írták az emailben, hogy valóban javított autó. Azt is mondták, hogy egy 10 éves autónál nehezebb lenne, de egy két éves, még garanciás autónál nem kell, hogy erre számítsak, szerintük ez hibás teljesítésnek számít.
-
w333
félisten
Szerintetek egy ilyen ... A4 B6 (1.9PD TDi) mennyire megbízható ?
Nem szeretem a kombit de Audiból valahogy mindig szép !
Csak jövőre szeretnék váltani ha minden jól megy de már most körbenéztem, a terv az volt hogy maradok a Leon vonalon és 1.9 TDi (110LE + Chip) de ilyen árkategóriában azért már elég sok lehetőség van pl. a Passat B5.5 is tetszik
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz petyus_ #178612 üzenetére
A hibás teljesítés más kérdés, de te rejtett hibát írtál korábban... bár még mindig tartom hogy egy kereskedő ha nem nála volt a javítás megpróbálva nem feltétlenül és szükségszerűen tud mindent egy autó előéletéről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz petyus_ #178610 üzenetére
ha belemennek a cserébe rendben van
de egy szakszerűen kiajvított hiba szerintem lehet mondjuk max 5 % értékcsökkenés
itt mondjuk az a helyzet hogy ugye nem szakszerű a javítás, mert hézag van, ezt mindenképpen ki kellene javítani
de azért ez nem ad okot elállásra szerintem...
meg egyébként tőled is elvárható lett volna vásárláskor, hogy megbiznyosodsz az autó állapotáról, ez pedig egyértelműen laikusként is látható hibának tűnik...ezért nem gondolom hogy ez rejtett hiba lenne
ügyvéddel meg azért mondom hogy óvatosan, mert neki nyílván az az érdeke, hogy legyen per, munkadíj
és lehet hogy a végén neked azt a díjat amit kifizetsz nem is fogják megtéríteni...bonyolult lehet egy iylen ügy, sok esetben láttam "salamoni" döntést, aminek a végén senki sem járt jól, csak az ügyvédek akik felvették a munkadíjatmég egyszer pedig kiemelném, mert úgy látom hogy nem vagy tisztában a fogalommal: a rejtett hiba az az amit megfelelő körültekintő állapotfelmérés után sem lett volna módodban észlelni (pl egy motorhiba ami a vásárlás után 2 nappal jön elő). egy több milliós autónál elvárható gondosság, hogy szervízben átvizsgáltasd, szakértővel megnézesd, festékréteg vastagságát megmérd stb. stb. te pedig ezt elmulasztottad (ez nem "korholás" vagy "leoltás", egyszerűen csak ténymegállapítás, tehát kérlek ne értsd félre)
(#178614) bitpork
szerinted sem hiba a szakszerű javítás, vagy egyedül vagyok ezzel a véleménnyel?
szerintme max ár leszállításra ad okot, de ehhez objekítven meg kellene tudni állapítani egy sérülésmentes és egy sérült árát...elvileg ha jól tudom az eurotax programban lehet ilyet igaz? de amennyire én tudom egy 3 milliós kocsinál egy ekkora sérülés lesz kb 80 ezer ft értékcsökkenés maximum...[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Jó - minden gombokért van már hozzá. Asszem legutóbb valami 45-50k volt a 4 befecsi felújítása ismerősnek v mi.
MOD
(#178615) LuckyL : én is itt vagyok elakadva, mert ha bekerült a szervizkönyvbe akkor ott nem lehet szakszerűtlen - vélem én. És ha a vevő vételkor bizonyíthatóan nem volt körültekintő akkor szerintem nem lehet sok jóra számítani. Az hogy a kereskedő nem zárkózott el és felajánlott ingyen szervizet azt gondolom jó irány de én magamnak nem csinálnék bírósági ügyet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #178614 üzenetére
A jogi hátterét nem vágom, de egy kereskedő, akinek a kezén átfutott már néhány száz-ezer autó, pontosan látja egy autón, hogy sérült volt-e vagy sem. Ha egy laikusnak feltűnik a hézagkülönbség, akkor nekik első pillanattól ordít. Akkor pedig pontosan tudatában volt annak, hogy korábban megsérült autót adott.
petyus_: 1 millió Ftnál nem gondolnám, hogy sérült a nyúlvány, mert akkor már többségében mennek vele a lufik is. Akkor meg ugye általában műszerfal csere, lufik, patronok, övek, az már inkább 2 millió körül van vagy felette. Milyen autó ez pontosan? Mert 1 millióból kijön egy lökhárító, egy sárvédő, mondjuk 2 lámpa és a fényezés simán, ha arról van szó. A gond inkább az, hogyha ilyen beállítást csináltak a végén, akkor mennyire szakszerűen javították.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
q13579
senior tag
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szia,
Hasonlón modelleket jártam körbe az utóbbi időben én is, bár nálam a bűvös határ 6 mHUF (nem céges). Ettől többet elvből nem akarok autóra kiadni, amit évente ax 15.000 km-t használok.... (Én egy 2012.12 havi 4x4 Kia Sportage-ről váltanék, amiben mindössze 100.000 km van, de sajnos egyre rövidebb távokat járunk egyre több várossal, több indítással, ezért nem akarom kínozni, keresnék neki egy jó gazdát, aki ki is használja).
1) Octavia: A tökéletesnek tűnő, totálisan érzelemmentes választás.... Lehet nekem szokta már meg piszkosul a szemem, de tekintve, hogy imádják a flották, lassan minden második újabb autóként ez jön szembe. (nyílván erős költői túlzás). Olyan mint egy jól elvégzett házifeladat, se több se kevesebb. Én speciel ha autót veszek, egyből szeretném megtalálni a parkolóban .
2) Scala: Sokkal izgalmasabb lett, mind a mostani octavia, kívül is belül is, de használhatóságra, méretben rendesen elmarad tőle, nem egy kategória
3) Seat Leon: Akkor sokkal inkább Octavia, nem tudnék olyat mondani, amiben ne lenne jobb
4) VW Golf: Speciel nekem VW csoportból ő a befutó, bár felextrázva már zsebbenyúlós, ha kombiról van szó DSG-vel tuti nem fér bele
5) Toyota Corolla: Szerintem itt csak a hybrid miatt lenne érdekes a dolog számodra is, viszont vastagon megkérik az árát (nálam ez lenne a befutó, ha beleférne árba, talán még meg is nyújtanám a költségvetést kissé, de 7,5 alatt teljesen elérhetetlen)
6) Ford Focus: Én benne láttam eddig a legtöbb fantáziát új autók közül ebből a szegmensből (párhuzamosan a köv. titkos favorittal ). Nagyon szép forma, jó 1.5-ös motor, nagyon jó futómű, végre egy letisztultabb interiőr, élvezetes vezetési élmény és jó helykínálat.
7) És amihez a szívem húzna: Kia Ceed.... Ugyanaz mint a focus koreai kiadásban. Ha meg akarod tartani, sokat jelenthet értékállóságban és költséghatékonyságban a 7 év gari... Nálam ez a két utóbbi az, ami új autónál mindenben hozza a kötelezőt, amihez még egy kis egyediség is társul.
-
válasz CactuS #178618 üzenetére
Akkor itt megemlíteném esmét az előítéletet mint olyat. A régi ügyvédemnek (ma is praktizál csak valahogy már kevesebbet találkozunk) van egy A4 kabriója. Minden fsza rajta, csak bevitte márkaszervizbe vezérlés cserére. Elég az hozzá h úgy kapta vissza az autót hogy szemmel láthatóan minden hézag rajta egyedi méretű. Visszavitte nekiálltak megint. Majd még egyszer más márkaszervizben. A vége az lett hogy a kocsi már öreg és amikor a gyári csavarokat megoldották elmozdultak a csavarhelyek mert a kocsi korából kifolyólag veszített a merevségéből.
Egy kereskedésnél is megáll a jóhiszeműség még akkor is ha a fogyasztóvédelmi szabályokat kifejezetten ellenük alkották meg: ha ez szemmel is látható eltérés (szerintem az ujjnyi illesztés az) akkor a kereskedő joggal feltételezi (a vásárlótól elvárható gondosság tekintetében is), hogy a vevő tudatában van a dolognak. Ha engem látnátok kocsivásárlás közben akkor lehet rám hívnátok a muszáj-dzsekiseket
Természetesen felróható a kereskedőnek hogy miért nem szólt külön, de ugyan úgy felróható a vevői oldalról a körültekintő vásárlás - és itt maximálisan igazat adok LuckyL-nek , mert bizony a bíró sokszor nem érdekelt az elhúzódó perben.
Hangsúlyoznom kell, hogy szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
válasz bitpork #178623 üzenetére
Míg vissza nem kapom az újságot, addig ezt találtam
szerk.: Gyorsan kipróbáltam, működik. Megnéztem a kisautómat.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Adott a következő lehetőség: feleségemmel megvehetnénk apósom autóját, mely egy 2001-es évjáratú 1.4 benzines Astra G, 110 ezer km-rel. Jó állapotban van, apósom autószerelő, mindig megkapott mindenféle törődést. Egy 3 autós Nissan Micrát váltana, mely 2010-es évjáratú, 185 ezer km-rel.
A G astra előnyei:
-mivel most szeretnénk gyerkőcöt, jól is jönne az 5 ajtó, és a pakolhatóbb csomagtartó.
-biztos előéletű, fix km-rel, mindent tudunk róla.A G astra hátrányai:
-csak a korát tudom felhozni, csak emiatt vacilálunk rajta.A kérdésem az lenne, hogy szerintetek megéri-e megvenni az astrát? Ha megjön a gyerkőc, úgyis kocsi csere lenne, és ideális is lenne, de azért mégis 19 éves lesz jövőre. Nektek mi a véleményetek?
Előre is köszönöm mindenkinek!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #178622 üzenetére
A rendszám lekérdezős buliban -jszp- pl: elérhető az autók rétegvastagsága is elemenként, de magánszemélyeknek az nem elérhető. Csak nem értem, hogy miért.
Bitpork: Hallgasd meg Winklert hogy csinálja, az se rossz. Az A4-es sztori érdekes, de ahogy írtad "régi" autó - bár ez is furcsa, nálunk is voltak minőségbeli problémák akár márkaszerviz karosszériás részével, de valahogy mindig sikerült megoldani, hogy kijavítsák az elrontott részeket, pedig a flotta nagyobbik része nem prémium. -. Ez egy 2 éves darab, viszonylag fiatal, itt ilyet nem tudsz mondani. Az is kérdés szerintem, hogy mi állt az eredeti hirdetésben, ha sérülésmentesnek hívták, akkor nem gondolnám, hogy annyival elintézhető, hogy hát azt hittem látja a vevő is, hogy eláll. Ettől függetlenül szerintem is jobb, ha sikerül megegyezniük, gyorsabb, egyszerűbb, csak ehhez kompromisszumot kell kötnie mindkét félnek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #178626 üzenetére
Sajna én csak ennyit tudtam hozzátenni. Mármint a linket. Azonban egyetértek veled. Ha már van adat, akár pénzért is elérhetővé tenném, lásd földhivatal, tulajdoni lap nem hiteles másolat (pár db ingyenes, és van fizetős rész is).
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
petyus_
senior tag
Sziasztok!
#178615: nem egy random ügyvédet hívtam fel, hanem egy ismerőst, nem valószínű, hogy le akarna húzni . Egyébként ő is hibás teljesítést mondott, nem rejtett hibát.
#178616: A szerviztörténetben szereplő motorháztető beillesztés idén júliusban történt, amikor már a kereskedésnél volt az autó, ezenkívül a szerviztörténetben csak a kötelező szervizek szerepelnek. A sérülés tavaly júliusban történt, és nem található a szervizkönyvben semmilyen bejegyzés, tehát nem márkaszervizben végezték (ezt írta ma emailben is a kereskedés, hogy ők csak azt látják, amit márkaszervizben csináltak, azt viszont nehezen hiszem el, hogy amikor átnézték az autót, nem vették ezt észre - sőt, mivel másfél hónapja próbálták javítani, biztos, hogy tudtak róla).
Az állapotlapon egyébként fel van tüntetve, hogy nincs korábbi sérülés/javítás, 2 apró horpadás van megjelölve a csomagtartón, ezt jelezték is, meg is néztük, szinte észrevehtetlen, ennek tudatában vettem meg az autót. Egyébként az ujjnyi rést ne úgy képzeljétek el, hogy odanézel, és látsz egy centis rést az elemek között, hanem kb 0,5cm eltérés lehet a jobb és bal eleje között, ha szemből nézed az autót, nem valószínű, hogy feltűnik (mivel lefelé görbül a motorháztető, szemből nem látod mekkora a rés).#178618: egy 2017-es Octaviáról van szó.
Így utólag persze én is azt gondolom, hogy kicsit felelőtlen voltam, de csak jókat hallottam erről a kereskedésről, mellettük van a hivatalos márkaszerviz, ahol átnézették át az autót, van még rá két év garancia, a kis horpadást is jelölték az állapotlapon, persze ennek ellenére elvihettem volna másik szervizbe.
-
cisco007
csendes tag
válasz q13579 #178619 üzenetére
Valóban a Kia Ceed nagyon tetszetős, de sajnos a cégnél nem elérhető, csak az említett gyártók. A Kia belső nagyon tetszik. Beltér nagyon fontos számomra, mégiscsak azt látom az idő nagy százalékában
Emiatt valszeg kiesik a Toyota, azzal az ocsmány tablettel. Persze élőben megnézem majd mindenképpen.
VW Golf a magas ár miatt esik ki úgy gondolom, alig tudok bele konfigurálni valamit és már 8.750.000nél járunk, ami ugye -20% = 7M
Scalat látnom kell élőben, hogy tudjak bármit mondani.
Ford most úgy érzem elég esélyes. De még az Octaviáról sem mondtam le, legjobban azzal jönnék ki árban (konfigurátorban egyik tétel az hogy minusz 900.000? Hát persze hogy beikszelem ), sokkal több mindent bele tudnék pakolni, kérdés, hogy hány hónap múlva jönne meg
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Nem jutottam próbáig. Egyrészt jó lenne a kombi, másrészt alsóhangon 500.000-rel drágábbnak minden Focus-tól és Ceed-től ugyanaz a felszereltség.
Alapvetően lehetne már ezeket 6 alatt is megvenni, de ha új autót vennék pár dologhoz már ragaszkodnék (metálfény, legalább első ülésfűtés, telefontükrözhetőség, és tolatoradar elöl hátul). Ezek viszont már inkább a közepes felszereltségi szinten kerülnek bele.
-
válasz cappa72 #178624 üzenetére
Oh, én azt hittem ezen túl. Ez sajnos sokat nem fog jelenteni mert a JSZP-t nagyon sokára fogják ha egyáltalán feltölteni a régebbi adatokkal - szerintem.A másik meg itthon nincs a biztosítós adatbázis hozzáférhetővé téve. Ha valaki nem jelenti pl a javítást mert kp-zik akkor annak nem lesz nyoma. Belgiumban v hol pl a gumis is beleírja a nagy tesó db-jébe ha cserél gumit km-rel együtt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
q13579
senior tag
Igen is meg nem is. Gyakorlatilag bárki megkapja, akinek van a nevén már Kia a feltételeik szerint, csak egy forgalmi másolat kellene.. A piaci áron 4 mHuf körüli 100.000 km-t futott garanciás Sportage-ért kínaltak 3.1 mHuf-ot, ehhez adtak volna még 200.000-et akcióban úgy, hogy a kocsit meg sem nézték. Korrekt
[ Szerkesztve ]
-
válasz petyus_ #178629 üzenetére
Ahogy leírod - szerintem- még mindig nem látom tényszerűnek h elhallgattak előled bármit . Az hogy van egy illesztési hézag még alapvetően lehet csak szervizbeli bénaság is. Átvitték a márkaszervizbe ott bekerült egy bejegyzés h igazítás. Ha rosszindulatú vagyok akkor feltételezem h találtak valamit de vagy lebratyózták v egyáltalán nem szóltak - de én nem ilyen vagyok De ide kívánkozik az is hogy ha előtte is szakszervizben molyolt rajta valaki és nem csinált ordító hibát, akkor szakszerű javításnak minősülhet és akkor sok mindenbe nem lehet belekötni - lehet tényleg nem látszik csak mikroszkóp alatt.
Persze nem lebeszélni akarlak csak elmondom amit én látok a történetben , hátha segít egy kívülálló nézőpontja valamibenAz meg hogy mit meg lehet látni, azt embere válogatja. Mágus2 a megmondhatója hogy én a légrugós kocsiban ülve , vagy kívülről nézve meg tudom mondani elég jó hibaszázalékkal az eltérést két oldal között Egy időben azzal bszogatott hogy minden ki és beszálláskor mértem szalaggal a miliket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
pit stop
addikt
válasz q13579 #178619 üzenetére
Focus sokkal több cégnél céges autó, én legalábbis az összes ismerős cégnél tudok akinek nagyobb flottája van. Skoda kicsit régebben volt csúcson - abból korábban több céges volt szvsz., manapság Ford menő cégeknél úgy mint régebben Skoda. Csak hogy írtad, hogy meg akarod egyből látni a parkolóban - én Focust ejteném ki egyből.
Leon kevésbé steril, mint a Golf, bár dsg fura kicsit benne (nem tudom Golfba jobb-e). De nagyon szerethetőt össze lehet rakni belőle, én is most azt vezetek, egy próbakört megérhet.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
őstag
válasz petyus_ #178629 üzenetére
azért az már más, ha papírt is adtak róla, hogy nincs korábbi sérülés, ez így elég erős adu
egyébként mi a pontos neve ennek a résznek? esetleg nem azt jelenti hogy nincs most fennálló sérülése?
csak az AAA autos trükkös állapotlap miatt kérdezem, elképesztő, hogy azok mit össze trükköznekcryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #178632 üzenetére
Belgium és Hollandia is ilyen szerintem. Kötelező adni az autóval a tellerrapport papírt, hogy konzekvens az óraállás növekedése, illetve utóbbi országban már olyan hirdetőoldal is felbukkant, ahol ingyen egyből látszik a riport részletesen. Mondjuk az angol rendszám lekérdezés is hasznos.
-
tibbike01
őstag
Nagyon tetszetős ez a Mazda 6. Városba mennyit enne ezzel a motor+váltóval?
Jó néha ilyen szervízkönyvet látni.
-
-
soldi3r
veterán
válasz bitpork #178616 üzenetére
Annyiert bontott, bevizsgalt szettet sem igazan adnak. Felujitasnal inkabb darab arnak tunik. 20-25/db korul van a jellemzo munkadij.
Egyebkent sokminden annyival dragabb hozza, amennyivel tobb egy hasonlo kategorias autohoz kepest. Pl 2003-as Focus 1.8TDCi kuplungszett 210/db, ugyanez egy 1.9PD A4-nel 310/db. Normaliasbb elso lengokar keszlet 150-200, vagy egy terheleserzekelo a vilagitashoz 70.E30 (oo=[][]=oo)
-
olajbogyo
aktív tag
válasz petyus_ #178629 üzenetére
Szia!
Nem akarok bele okoskodni, de szerintem ezen az autón már csak " elméletileg" van 2 év gyári gari nem?!....
Hiszen valahol, nem hivatalos szervízben beleturkáltak. Nincs az a gyár, aki ezek után garanciát vállalna rá, vagy rosszul gondolom? Ez az eset pont garanciavesztést von maga után.
Nehéz ügy lesz ez, nem irigyellek, de a legjobbakat kívánom neked.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
q13579
senior tag
válasz cisco007 #178630 üzenetére
Kár érte, talán a legjobb ár/érték arányú autóról lenne szó a Ceed esetén.
Octavia-t biztosan nem fogod megbánni, mindenben hozza az elvárható szintet, gyakorlatilag a tökéletes cégautó . (Ha lehet Octavia, Scala-n nem is gondolkodnék).
Én ültem, vezettem a Focus-t és az Octavia-t is, nekem előbbi érdekesebbnek tűnt, de lehet csak az újdonság ereje... (Octavia-val az utóbbi időban sokat utaztam, könnyű megszokni .
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz petyus_ #178629 üzenetére
Mondjuk az, hogy egy márkaszerviz nem vesz észre egy korábbi sérülést az nonszensz. Melyik képviselet volt?
Azt is tudni kéne, hogy milyen lámpával jön, de szerintem ez valami viszonylag kisebb kocc lehetett, semmi "komoly" dolog. Amúgy ha felnyitod a motorháztetőt, akkor te is meg tudod nézni. Nézd meg a csavarokat a sárvédő elemeknél, azokon mindig van festék - nagyon vékonyan -, de soha nincs lakkozás. Ha lejött a festék, akkor leszedték az adott elemet. Ugyanúgy szerintem látni a nyúlványokat is, azokról is meg lehet mondani ránézésre, hogy hozzányúltak-e vagy sem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
Szia, egy biztos, a Micra nagyon kevés lesz a gyerekcuccokhoz.
-
ZolkoW
őstag
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
9 évest 18 évesere váltani tényleg furán hangzik, de nekem is 18 éves autóm van, és főleg csak rozsdásodási baja van, mivel udvaron áll 10 éve.
Az Astra kombi egyébként? Mert pelenkázni annak a hátuljában lehet igazán
Nyilván az ár fontos tényező még, értem a dilemmát. Talán az Astra ellen szól még a kicsi motor, de egyrészt nem ismerem, másrészt nem tudom, ez mennyire szempont.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
petyus_
senior tag
válasz CactuS #178646 üzenetére
A jobb sárvédőnél két csavar nem a gyári, színrefújt (baloldalon oké), úgyhogy gondolom azt cserélték.
Az simerős azt mondta, szerinte nem volt komolyabb baja, ha így van, akkor remélem meg tudunk egyezni javítás + valamennyi árleszállításban (akár úgyis, hogy pl tőlük veszek flenit, téligumit). Csak az gyanús, hogy miért nem tudták rendesen helyre tenni, ha nincs nagy sérülés.Péntekre kaptam időpontot szervizbe, remélem utána okosabb leszek.
PorscheM5 egyébként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...