- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MunezXBK #178050 üzenetére
ez a követési távolság mérés hogyan működik?
mekkora követési távolságnál büntetnek?
miben mérik méterben, vagy másodpercben?
pl. én megyek a belső sávban, kivág elém 2 méterrel egy autó, akkor engem büntetnek meg?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MunezXBK #178050 üzenetére
Többet, mint a gyorshajtásból és, hogy őszinte legyek, szerintem nagyobb baleset megelőző hatása lenne, mint annak, hogy a pöcegödörben kommandózva trafizza a népet a rendőr egy kietlen útszakaszon, ahol kint maradt a 60-as építési tábla 5 évvel ezelőtt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #178049 üzenetére
Pakolhatosag, ajtonyilas (hatul ebben a volvo eleg szar), nem ulok soha hatul, de nalam szempont, hogy elferjek kenyelmesen legalabb 300km-en keresztul. Vagy barki mas.
Amugy is, 160-nal hova menjek mar? Soroljak be a kulsoben 120-szal meno moge? Hat hol el?
Kisza: mindig a hatso a hibas, nem tart elegendo tavolsagot a biztonsagos megallashoz.
Mar ott pakolta mogottem, ahol meg 2 savos az m7. Ahol eloszor nyilik meg 3 savossa, ott megkuldtem en is 120-rol 160-ra, lemaradt, en tartottam, o osszeszedte magat, beallt a seggembe es villog. Nem tudok vele mit kezdeni
Az m0-n meg talalkoztunk ... Tokre megerte
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #178043 üzenetére
szerintem nem annyira gyászos a helyzet, az utóbbi idők autópályázásait és az utak hosszát figyelembe véve minimális számú hülyével sikerült összefutni. egy-két agresszív powerjózsi mindig van, de azokat jobb elengedni vagy ha telített a külső sáv, akkor ignorálni. a ködzáró mondjuk tud segíteni a követési távolságon, azt 99% megérti.
-
őstag
válasz soldi3r #178006 üzenetére
bocs hogy bele vau, de ez nem így van
korábbi (káridőpontban fennálló) sérülés miatt kalkulálnak máshogy, de ha az autó hibátlan állapotban volt az aktuális sérülés előtt akkor nem számít a dolog
példa: baleset miatt cserélték a lökhárítót, csomagtérajtót, hátfalat, merevítőket újra és lefestették természetesen
ha ez az autó újra ugyanott megsérült semmiféle hátránya nem lesz a következő biztosítási ügyintézéskor
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #178041 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Én sem azt mondtam, hogy nincs haszna a hatsebességes váltónak, csak azt tettem szóvá, hogy nagyon benne van a közgondolkodásban, hogy "ha hatsebességes, akkor keveset forog 130-nál".
Egyébként én is érzékeny vagyok a menetzajra. De nekem elég, ha 130-nál elviselhető. Tartósan nem megyek gyorsabban pályán se.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
NB2
aktív tag
De most lehet én vok a hülye, a túl kicsit vagy a túl nagyot büntetik?
-
-
Zola007
veterán
válasz kisza25 #178066 üzenetére
Seat és VW váltó áttételekről van valami adatbázis vagy táblázat?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Chereiose
addikt
Szerintetek ezek a H astrák miért ilyen olcsóak 2012-es évjáratként ráadásul? Oké, hogy BM-es volt, meg sok a km, de ha rendben szervizelték akkor nem lehet gond a futott km [link]
És sok ilyet látok, gondolom rendőrautók is voltak. Kerülendőek ezek vagy megérheti megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Chereiose #178075 üzenetére
Ezeknél már nem flottakezelő csinálta a szervizeket, mert ők nem akarták megtartani ennyi km-ig az autókat - jó okuk volt rá -, így ezek szervizelését már a rendőrség intézte. A fehér ráadásul azt hiszem fixen a járőröknek jutott. Nem bántásból, mert ha menni kell, akkor vesszen a technika, csak siessenek, de ezek az autók hidegen is kapták, ha épp arról volt szó, a belsejét sem kímélték. Nem ér ennyi pénzt és kockázatot szvsz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Olvasgattam picit visszafelé, így csak remélni tudom, hogy jó helyre irok
Új autó vásárlása előtt állok, azonban megtorpantam a témában, mégpedig a motor tekintetében. Sok szép jól felszerelt tesztek által jónak mondott típus van ami engem érint (polo, Rio, i20, micra, fiesta, yaris, clio, talán vitára, trivoli ésatöbbi) viszont legtöbbjét elérte a turbosodás, és erről már nem sok jót hallok, sem városi közlekedésben sem tartósságban. Van ezzel kapcsolatban valakinek véleménye tapasztalata, vagy alapból érdemesebb abban a még szűk rétegben gondolkodnom ami szívómotoros némi rugalmasság árán is akár?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz soldi3r #178072 üzenetére
az avulás nem ez amit te írsz, mintha kicsit kevernéd a dolgokat
az avulás azt jelenti hogy egy 10 éves autóra ha új lökhárító vagy sárvédő kell, akkor megavultatják 20% al (ha gyári kerül fel), mert értékesebb elméletben az új alkatrész mint a régicryptot minden termékemért elfogadom
-
Doki16
addikt
válasz siege5 #178079 üzenetére
Ha új autóként veszed akkor semmi félnivalód tülök. Mindegyik garanciális. Ha meg Suzukit veszel akkor 3+7 év van rá. Hyundai 5 év a Kia meg 7. Vagy ha mentesülni akarsz teljesen turbó alól akkor ott a Toyota hibrid amire meg 10 év gari van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz siege5 #178079 üzenetére
Csak csuklóból pl Fiesta kapható tudtommal szívó 1.1 motorral például. Ha Yaris hibrid belefér, az jó cucc, kivéve, ha nem használnád hetekig. Ha már Vitara felmerült, többi Suzuki nem játszik? Ott amúgy adott a 10 éves garancia lehetősége is. Kia 7 éve sem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
-
siege5
aktív tag
válasz Doki16 #178082 üzenetére
... És molnarpeter "
Hosszú távban gondolkodok, de tartok a turbó 3 hengeresek esetén a megnövekedett nyomás és további alkatrészek időelőtti elhalásától, és emiatt anagyobb karbantartási költségektől. Viszont a szívó benzinesek mint a Hyundai és Kia felé típúsok még kisebb autóhoz mérve is gyengének tűnnek. Legalábbis én ezen zakatolok. Swift szóba jöhetett volna ámbár 2 szalon után sem volt már raktáron elvileg jön ott is az új típus és nincs már, több 100 kmet meg nem ingáznék, ezért maradt a vitara. Mindenesetre próbálnék találni ebben a kategóriában egy olyan típust ami néz ki valahogy, aránylag dinamikus városi körülményekhez vagy szimplán ne kelljen félni előzésnél, tartós konstrukció jó alkatrészellátással, de azért mai viszonylatban tartós konstrukcióval. (azért nem várok már el a mai elektronika által vezérelt autókról 20 évet)[ Szerkesztve ]
-
válasz siege5 #178079 üzenetére
hol akarod használni (város, pálya, országút)és mennyit mennél vele?
amúgy rio és i20 vannak 1,25 és 1,4 szívóval is, fiesta 1,1 szívóval
i20 és rio-t inkább az 1,25-el venném, az 1,4-el sem megy számottevően jobban, de ~1 literrel többet eszik
Nekem volt 2015-ös i20 1,25 75 ló és teljesen jól mozgatta az ~1000kg-os kasznit, nem az autópálya ördöge, igazi kis városi autó, de ott elég virgonc
a swift 1,2 is elég virgonc, jó az a motor is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz siege5 #178085 üzenetére
Milyen árban gondolkozol? Még van kifutó áron Auris hibrid ami mindentől mentes gyakorlatilag. Az összes mai modern nyűg közül csak az EGR szelepet tartalmazza.
A swift 1.2 nagyon jól sikerült. Anyum hajtja évek óta. Szuper kis gép.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz siege5 #178088 üzenetére
mondjuk 4,5M már van kia stonic 1,4 is, meg az alap ceed és i30 is, mondjuk utóbbi kettő 1,4-el nem lesz dinamikus, próbáld ki mindet, az i20 jobban megy azonos motorral, mit a rio, mert könnyebb vagy 100kg-al
Qru: mondjuk az már 4,7M-től van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
siege5
aktív tag
válasz Doki16 #178094 üzenetére
Inkább új, hiszen a kezdetektől fogva rendben tarthatom, de 1-3 éves megbízható forrásból származó garanciás verziótól sem zárkózom el feltéve, ha az ténylegesen többet kínál. Közben azért feljegyeztem az általatok ajánlott típusokat, hogy ezeknek is utána nézhessek
[ Szerkesztve ]
-
válasz siege5 #178095 üzenetére
Egy kis info a tipo-ról, mondjuk ez a sima 1,4
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz siege5 #178095 üzenetére
Igazándiból szerintem új autónál nem fog tudni igazán melléfogni bármelyiket is választod. Ahogy Kisza is írja az a legjobb ha kipróbálod mindegyiket amelyik szimpatikus és az alapján döntesz.
Ennyiért már van GLX Swift 1.2 CVT vagy alap i30. Ezeket kell szem előtt tartani.
Vagy ha csak kisautó kategória érdekel, akkor Vitara már lehet nagy lenne ahogy az i30 is.
A Polo szerintem nagyon jó kis autó lett a jelenlegi generációban. Kellően nagy már és egész kellemes a beltér normális felszereltségi szinten. (Highline) Mondjuk szerintem drága a többihez képest és annyival nem nyújt többet.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz siege5 #178085 üzenetére
de tartok a turbó 3 hengeresek esetén a megnövekedett nyomás és további alkatrészek időelőtti elhalásától
Azért jellemzően a többi alkatrészt is hozzátervezik a turbóhoz, pl. a hajtókarok is vastagabbak, mint egy szívóban, bármekkora hengerűrtartalomról legyen szó.
Ha jó minőségű és az előírásoknak megfelelő olajat kap rendszeresen cserélve, és odafigyelsz a melegítésre és meghajtás után a hűtésre - márpedig ha hosszútávon szeretnéd megtartani, akkor miért ne tennéd -, akkor egy turbós motor is tartós tud lenni.Érdekes, hogy pl. a befecskendező rendszer meghibásodásától senki nem fél, pedig az nagyobb móka, ha tönkremegy. Turbósban, szívóban egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Köszönöm a segítséget, azt hiszem ezekkel az információkkal nyugodtabban állok a dologhoz, és persze pár új típussal is bővült a választékom.