- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #178498 üzenetére
mondjuk nemtom mibol tartana egy vastagabb keresztstabrud ala elore-hatra meg a magasabb teljesitmenyszintu TJET motor bele, mert kb fruttibol meg tudnak csinalni, hogy ebben elterjen a sima szeria valtozattol, ha az a neve is, hogy Sport
500Abarth-ba van 160-180lovas verzioja is ennek a motornak, szoval nem kene mar fejleszteni semmit rajta, "keszen van"
vastagabb stabrud meg CNC hajlitogeppel keszul adott profilra, a most benne levo sem az egbol potyog igy le, hanem ugyanigy hajlitjak azt is, csak egy vekonyabb rudanyagbol
ugyanigy csinalja pl az Eibach is a erosebb vastagabbat hozza, amit az helyett utolag bele lehet rakni, es kevesbe akar billegni a bode a kanyarokban -> sportosabb lesz, ha mar az a neve is
arcedulan nem is kene sokat modositani, sot
több drón kell ;P
-
Mauzes
őstag
Sziasztok,
Új autó vételében gondolkodunk. Feleségnek lenne második autónak, kisgyerekkel rövid távokra, így valami kisebbre gondoltunk olyan 3,5 millió körül.
A Suzukit mindig is jó autónak tartottam, így most a Swift GL+ 1.2-es merült fel ötletként ebben a kategóriában. Szerintetek van még alternatíva hasonló motorizáltság, felszereltség és ár vonalon, ami szóba jöhet, mert szintén jó autónak mondják?
Első körben a szalonauto.hu-t pörgettem végig, csak hogy az árakat lássam. A felszereltségeket még nem néztem össze, inkább szűkíteni szeretném a kört, hogy milyen típusokat érdemes jobban megnézni és majd kipróbálni. Amit hasonló lóerővel láttam még ebben az ársávban, az pl. Renault Clio, Citroen C3 vagy Kia Rio lenne. Vagy gyengébb motorral láttam még Opel Corsa-t, Toyota Yaris-t, Renault 208-at.
Van bárkinek ötlet? Vagy van esetleg olyan autó, ami kicsit ugyan drágább, mint a Swift, de egy nagyságrenddel már jobb autó?
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz Gombinyó #178504 üzenetére
Persze, biztos jó, csak egyrészt nem akarom, hogy esetleg kimaradjon egy jobb vétel ötlete, másrészt pedig azt se akarom mondani az asszonynak, hogy márpedig Swift lesz és kész, hanem azért 2-3 tényleg jó típust nézzünk meg együtt és akkor legyen valami beleszólása.
-
válasz batai15 #178505 üzenetére
Már hogyne lehetne kapni, katalógus 39 oldalán még fel is vázolja képekben , adatokkal.
És így kezdi “ A Tipo modellek 5-fokozatú manuális illetve 6-fokozatú manuális vagy automata sebességváltóval rendelhetőek. Az 1.6 MultiJet 120 lóerős motor 6-fokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval is kombinálható.“A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #178508 üzenetére
Érdekes én nem találtam meg
-
válasz Luck Dragon #178508 üzenetére
Lehet sportban nincs
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz batai15 #178509 üzenetére
Ott lesz az, Fiat oldalán , jobb felső sarokban a három vízszintes vonalra katt.
Majd ott lesz árlista/ katalógus .
Azon belül valamelyik Tipot tessék kiválasztani. Majd 39 oldal. [link][ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kisza25 #178489 üzenetére
Az a listaár elég meredek. Tudom, nem kell érte sose annyit fizetni, de na.
Kicsit olyan érzésem van az új Tipoval kapcsolatban, mint régen a Linea-val. Csak lehet kapni, azt jólvan. Bravo-bol is volt erős 1.4tkülön bónusz, hogy oldalt a régi tipo értékelése van, kemény 1 csillaggal. Laikusnak elég lelombozó vélemény lehet.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz matyi012345 #178497 üzenetére
Így van, a 2. generációs Prius az egyik legjobban sikerült darab az összes közül. Olcsón fenntartható, nagyon keveset eszik és egész nagy tér van benne. Én biztos nem vetném el.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
_ak_
addikt
Rendes biztonsági utascella van már bennük, 5 csillagos NCAP.
Más
Régóta foglalkoztat a kérdés, a Ssangyong Rextonnal mi a baj? Mm az újjal. Csak mert soha nem kerül szóba, ha valaki SUV-ot keres, pedig 10-13m között elég jól felszerelt, belül is minőséginek tűnő monstrum. Rossz szervizhálózat vagy pusztán a markából fakadó presztízs hiány? Tényleg érdekel.
Let's begin, de gozaimasu!
-
CactuS
Arcképgyáros
A lemezeknek semmi jelentősége manapság egy autón, az utascella és az energiaelnyelő zónák számítanak. A régi papír swift korának megfelelő kisautó volt, már a vasaló swift is meglepően jól védte a benne ülőket. Az újakkal semmi probléma nincsen, az utascella merevsége megfelel a kor követelményeinek.
_ak_: A kinézete?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz aero. #178514 üzenetére
Relatív, nagyon megdrágultak az új autók, mert a konkurenseknél hasonló 6,5-7M, vagy több
Nézd meg mennyibe kerül egy kia ceed 1,4t gt line, 17" felnikkel hasonló felszereltséggel, 6,3M és onnan jönnek az extrák, navi 8" tolatókamera 250eFt...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dr.NX
addikt
Sziasztok!
Második autónak keresek benzines szívómotoros szuperminit városi használatra, rövid távokra. (Dízel és turbós pont ezért kihúzva.)
Nagyjából 1,5 millió forintot szánok a dologra + átnézés, gumik, ilyesmi.
Ahogy néztem 2010 utáni autók is vannak ilyen árfekvésben, de nehezen tudok választani. (Az elsődleges autónk egy Ford Focus.)
Valamennyire tisztában vagyok a népi hiedelmek idejétmúltságával (francia elromlik, Suzi papírból van, koreai gagyi, stb.) valamint a statisztika korlátaival (attól, hogy jó a statisztikája egy modellnek, nálam még romolhat el, illetve fordítva is).
Ford Fiesta, Skoda Fabia, Opel Corsa, Renault Clio, Hyundai i20, Citroën C3, ilyesmiket nézegettem.
Kérdésem, hogy van olyan ezek közül ami kerülendő és van ami best buy?
Szempont az olcsó szervizelhetőség és biztonság. Fogyasztás, erő nem annyira lényeges.
Köszönök előre is mindenféle iránymutatást!Elfogadom a sütiket.
-
válasz Dr.NX #178523 üzenetére
Amiket felsoroltál az mind B szegmens és nem is igazán kicsik, a szuper mini az i10, picanto, Twingo, ford ka, fiat 500, suzuki ignis....
Amúgy a felsoroltak közül a fabia, i20 amit ajánlani tudok, mert volt nekem mindkettő, a hyundai szerintem jobb.
A 2010- es suzukik sincsenek már papírból, a fiestákról is inkább jót hallottam, a többihez nem tudok hozzászólni.
Én mindből néznék párat és kipróbálnám, aztán meg keresnék a nekem leginkább tetszőből egy minél jobb darabotEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz hobizoli #178521 üzenetére
A vasaló swiftbe már be merném tenni a gyerekeimet is, abban is van utascella. A moataniak súlyát nem néztem, de mivel elég sok mild hybridet adnak el, így lehet, hogy az a plusz igazából a hajtásból jön.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Dr.NX
addikt
válasz kisza25 #178525 üzenetére
Köszönöm neked és Qru-nak is!
A szupermini elnevezést UK-ben használják, ugyanaz mint az európai B-szegmens.
"Supermini is a British car classification or vehicle size class for a small car, usually in a hatchback body style. It an equivalent of the European B-segment or American subcompact categories."Elfogadom a sütiket.
-
-
-
Doki16
addikt
-
nagyúr
válasz matyi012345 #178487 üzenetére
Amire használni fogom, 4 km-re munkába járni Budapesten belül -> Prius2
Kényelmes legyen, a hosszabb utak miatt -> avensis
ASR, ESP minek? Légzsákot még megértem, de minimális rutinnal tök fölösleges ezekkel az extrákkal szűkíteni a kínálatot.
Az ave kényelmes lesz pályán, és viszonylag halk is. Cserébe városban 4km-en 10 felett fog enni, azt garantálom. A Prius 4km-en nagyjából 0 benzinnel eljár, cserébe pályára nem való.
Döntsd el neked mi a fontosabb.
Ave mellé felveheted a listára a Mazda6-ot és a Honda Accordot is.
-
NB2
aktív tag
válasz Mauzes #178539 üzenetére
Ahogy Doki írta alattad új géppel nem tudsz mellélőni! Én vétóztam a Suzukit, de a többiek "megvédték". Kb te is összeszedted mi a jó verda, szerintem menjetek el és amelyik tetszik vegyétek meg. Ha extrák nem érdeklik nagyon őket, akkor szerintem még lehet nagyobb verdában is gondolkodni, ami fapadosabb. Ha még lenne több pénzed, akkor tuti mondtuk volna a Suzuki SUV-jait.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178541 üzenetére
Kérdés a pályázás alatt mit ért. Itthon simán lehet járni még egy P2vel is, óra szerint kicsivel 170 felett van a vége. 120-130-as tempóval én teljesen jól megvoltam vele egy Bp-Szeged távon.
matyi012345: 4 km-es távokra a Priusnál jobban fenntartható nem lesz, max elektromosban. P2ben az ASR (vagy TCS) viszont totál agresszív, engem idegesített, hogy télen 1-1 nagyobb gázadásra egyből elveszi a hajtást, hogy ne pörögjön.
NB2: Mondjuk a vétót nem igazán értem. Kisautó létére már van benne DSBS vagy RBS. 4 csillagot kapott az ncapen. Az utasvédelme kiemelkedően jó - mondjuk a 2010 óta gyártott autók passzív biztonsága sokat nem fejlődőtt), a gyalogosvédelem a gyengébb ( 69%). A 4 csillag oka az, hogy az NCAP ráment az aktív biztonsági cuccokra, lévén a passzív rész nagyon már nem fejlődik, legalábbis számottevően nem. Ezek meg jellemzően pl: nem kisautókban vannak, pl: Active Bonnet (aktív gyalogosvédelem, "felnyíló" motorháztető), teljeskörű AEB (gyalogost nem, csak az autókat érzékeli előtted és vészfékez) , LAS (sávelhagyás figyelmeztető). Ezek alapján ez egy biztonságos autó, csak ha elbambulsz, akkor nem fogja a kezed.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178544 üzenetére
Kb., de nyilván az az eső ellen nem véd.
A kényelem alatt a zajkomfortot érted? Mert igazából a Prius is addig "üvölt", ha padlózod neki, utána pályán egyáltalán nem vészes a hangja. De akit ez zavar, az vegye meg a hangszigetelt verziót a Priusból (Lexusnak hívják )
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz Pttypang #178548 üzenetére
Nekem első autóm volt, komolyan mondom hogy szerettem. Az tény, hogy kevés fapadosabb autó van annál, de gimisként ennél olcsóbban fenntartható autót nem találtam volna. Fillérekből elvoltam vele, keveset evett, biztonsággal elvitt mindenhova (értve itt arra, hogy nem rohadt le). Ha törik olcsó hozzá minden.
Vitathatatlan, hogy nem a legjobb a töréstesztje, nem pontos a váltó, műanyag az egész, presztízs nulla, de ha kiütnék alólam a mostani vasat és SOS másnapra kéne valami, simán vennék egy stiftet újra.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #178549 üzenetére
Az 1.3-as meg megy is rendesen, haver 1.0-asaban ultem, az A merci, amin tanulok, ahhoz kepest elegge mas vilag. Stiftet is nezek majd, ha megyek a jogsival autot nezni, lassan oda jutok.
pug 206, punto 2, clio, twingo, swift, egesz szep lista lesz lassan a 3-400 as kategoriaban
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...