- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz kalmanchris #178348 üzenetére
Tudsz adni egy kontaktot ?lehet megyek majd Bp úgyis , aztán ha sikerül le beszélni mindjárt másabb lenne ,mert a környéken 30at mondanak rá nekem .
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #178343 üzenetére
Stiloban (is) elmennek azok az 1.6-os motorok 4-500e Km-t mechanikai gond nelkul, ott a motorvezerlo okozza a hibajelensegeket.
Az az 1.6-os egy ezer eves valami, amit 94-tol gyartottak abban a formaban, ahogy a Stiloba kerult (elotte 8 szelepeskent vagy 20 evig) egy szog egyszeru, ketto vezermutengelyes 16 szelepes motor."Bad reklám is reklám too"
-
tibbike01
őstag
Ez a C4 milyen lehet? Motor váltó páros számok alapján tetszetős.
-
Doki16
addikt
válasz xEon1337 #178356 üzenetére
Ha cserélték évente vagy 10000 kilométerenként az olajat akkor ennyi futásnál még talán van benne egy jó 30k km gondtalan élet
Amúgy már csak a robotizált váltó miatt se venném. A C3-ban hülyét kaptam tőle annyira lassú és béna volt. Bár a C4 valószínűleg jobbat kapott, de akkor is ott van benne a fölösleges bonyolultság.
Tényleg szép jól felszerelt példány, de én sem venném a Prince motor rossz híre miatt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Szerintem most már kellően el lett riasztva szegény Tibbike ettől a kocsitól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
FoglaltEzis
újonc
válasz batai15 #178324 üzenetére
Értem, köszi!
Tegyük fel, hogy van 1 millió forint a vásárlásra, és még 200 az egyébre, így is a HDI-s Peugeot-ok és az 1.6 benzin Mk2 Focus? Valami olyan kellene, ami nem fog szétrohadni, és törődéssel elmenne egy jó 5-10 évet, kb mint az Ibiza tette. Kb 15.000km/év a használat, ezt elvileg kellene bírnia egy gondosan szervizelt kocsinak, nem?
A mostani is hibátlan műszakilag, csak a kaszni adta fel a harcot -
Qru
MODERÁTOR
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Hosszú távra tervezve az ép kasztni a legfontosabb. Még egy motor generál is sokkal olcsóbb mint egy rozsdás kasztnit megmenteni (ha egyáltalán lehet). Szóval az autónézést alulról kezdeném ebben az esetben, hogy nincs-e rohadás az autó alján.
Focus mk2 1.6-ból csak a 101 lovas a jó választás, a 116 lovas nem olyan megbízható motor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Hát 1m körül 407 pug is van 2.0 dizelbe benzinesbe ..
Ezt neked kell eldönteni hogy meg éri e vagy sem .. bele látni egyikbe sem lehet sajnos , hiába megbízható konstrukciók ezek,ráadásul ezek sem mai autók ,ha megint ilyen 15 évre tervezel akkor pár évest kellene venned .. aza baj a mai autóknál már nem a rozsda adja fel sokszor egy autónak a végső kenetet hanem a sok kisebb élet tartamú alkatrész amik az olcsóbb előállitas , súly könnyítés stb stb végett vannak plusz bonyolult technika az emisszió és egyéb dolgok végett . Szóval én vitatkoznék Qruval mert szerintem nem a kasztni a neuralalgikus pontja már egy autó élet tartamának .
1m körül veszel autót az nem fog kiszolgálni ilyen hosszú időn keresztül maximum úgy hogy rengeteg költesz rá ami nem feltétlenül éri meg . Ennyi pénzzel inkább olyan 5 évre tervezz akkor még teljesen jók az említett autók is.
Mk2 fokát mondanám 1.6 benzinesbe a 101 lovas valóban jó konstrukció , még fogyasztás is so so . Pot mutterék újonnan vették igaz 180 e van csak benne ,többször meg járták már olaszt is , minimálisan kelett rá költeni ,inkább csak a kasznira azt is mert ők voltak hibásak .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Viszont tudtommal van az 1.6ban is kettős tömegű.,igaz benzines esetén jóval tovább bírja mint dízelesbe.
-
-
kalmanchris
tag
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Mk2 fókára szerintem kevés lesz a pénz. C4 nem tetszik? Nem rohad, az 1.6 16v pedig jó motor, kettős tömegű, EGR, közvetlen befecsi nélkül.
-
Janusz001
őstag
Napi 10-15km város, valamint heti 1 alkalom 50-50km autóútra elég a sima háromhengeres 1.0T Suzuki Scross? Alföldön használnám, utópályát évek óta nem láttam, nem tudom megéri azt a +400e felárat az 1.4T. Ültem 3 hengeres Skoda 1.0T motorral szerelt Rapidban, engem meggyőzött. Mindenképpen újban gondolkodom 5 millióig.
-
Doki16
addikt
válasz Janusz001 #178376 üzenetére
Korábban ezt írtam amikor valaki ugyanezt kérdezte
Ha belefér az 1.4T én inkább azt venném. A tartalék bármikor jól jöhet és eladni is könnyebb lesz majd. Meg a nagy kasztnihoz azért jobb a nagyobb motor is. Egy ismerőmnek pont ilyen kocsija van mint amit írtál. Imádja az automata váltót, de már megbánta, hogy 1.0T motorral vette.
Jelen esetben a plusz pacik nem kérnek enni, de bármikor kellhet egy kis erőtartalék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
válasz Janusz001 #178376 üzenetére
Ha ki tudod gazdálkodni akkor mindenképpen 1.4 T. Egyszer menj fel egy olyan helyre ahol jól jönnek a lovak ,vagy pályára aztán majd meg látod akkor hogy kevés .
Egyébként sem kér feltétlenül többet az 1
4 mint az 1.0 fogyasztásban .
Az 1.0 swiftbe való nem vitaraba . hiába papíron van elég ló,forgatni is kell ahhoz . -
őstag
válasz Doki16 #178378 üzenetére
Hát az eladási érv a legjobb, ha jól tudom nagy többség 1.4t-t választ, valószínűleg használt autóként is az lesz népszerűbb. Szerintem kér azért a plusz paci enni (nekem 1.4t van), de megéri Nyaraláskor durva hegyi utakon felfelé full emberrel és cuccal is röhögve vágtat (és ilyenkor az 1.3 jazz ami követ ugyanannyit eszik majdnem mert majd megszakad az erőlködéstől).
De aki szívóról váltott 1.0t az sem nagyon panaszkodik... Megy azért az is rendesen.
-
Janusz001
őstag
válasz Tom1939 #178380 üzenetére
Engem a 95 lovas skoda rapid ezres turbós 3 hengeres is meggyőzött, szedi az is a lábát, a suzukiban meg azt hiszem 110 paci az 1.0T. Meg emlékeim szerint nemsokára lesz motor frissítés, az 1.4T kap részecskeszűrőt ami - lóerőkben fog jelentkezni, az 1.0T -ben pedig jelenleg is benne van ha jól tudom. Mondjuk úgyis ősszel/télen lesz esedékes a rendelés, addigra meg már csak részecskeszűrőset lehet kapni, árak is gondolom változni fognak emiatt.
-
batai15
félisten
válasz Janusz001 #178381 üzenetére
Azért ki próbálnék én is egy 1.0t Swiftet sok helyen el vannak tőle ájulva hogy a régebbi sport szintjét hozza. Mondjuk ugyan így az 1.2tol is ,de valahogy már rosszul hangzik nekem ki mondva hogy 1.2 90 le ,na meg kíváncsi lennék hogy mehet klimaval mondjuk dombon felfelé ... Holott lóerő kg arányban nagyjából ott van mint most a 2.0 dízelem chip után ami olyan 110 le.
Sajnos csak ülni tudtam benne ,nem tudtam se az 1.2 se 1.0 próbálni. Az 1.4 booster viszont nem kétséges hogy elég jó lehet meg bőséges Kraft. -
veterán
válasz batai15 #178383 üzenetére
Apámnak van Ignis 1.2 (90 le); tényleg tök jól megy, viccesen fogyaszt (vegyesben 5 környékén, tengerpartról 4,85-tel fordult meg, autópályán, gondolom azért nem padlón küldte, 74 évesen ).
Vezettem pár hónapja egy Swift 1.0T hibridet; az 1.2 inkább kéne, élvezetesebb vezetni, szebb a hangja; pedig a nyers adatokat tekintve az 1.0T a gyorsabb. -
Doki16
addikt
válasz batai15 #178383 üzenetére
Anyukámnak 1.2 automata van. Nagyon jó motor, imádom vezetni. Tök jól megy ahhoz képest. 4 "sebesség" kicsit furcsa, de egy nagyon megbízható és tényleg hihetetlenül jól fogyasztó kocsi. Csak városban van használva és 4,6 az átlag. Tehát nagyon eltalálta a Suzuki azért szeretik ennyire ezt a kis szívó benzint.
(#178380) Tom1939: Persze, nyilván valamivel többet eszik, de simán megéri a többlet erőt.
Spritmonitor:
1.0T: 6,21
1.4T: 7,03Elhanyagolható. Sima szívó Vitarám evett 7 litert.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #178389 üzenetére
Ózdról hoztuk el a Mátrán keresztül és végig jött mögöttem az autópályán 140-el faterom. Olyan kicsi a kasztni, hogy simán viszi ez a kis motor is. Ahonnan anyukám jár be elég dimbes-dombos. Konkrétan 6 km-en van benne 150m szint. Igen lemértem barométeres Garminnal
De ez városba való nem pályára. Nem érzem magam olyan komfortosan benne 130-nál mint a Passatban vagy az Aurisban. Mondjuk az automata váltónak köszönhetően alacsonyan van a fordulat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
válasz Doki16 #178390 üzenetére
Hát az auris sincs elvetve azért de csak ott van a tudat hogy ha már annyit gyűjtöttem akkor már csak egy 0kms kellene...
Nagyjából 1 literrel enne szerintem kevesebbet nálam az auris ,bár sajnos nem tudom ki próbálni ,de mivel többnyire 30km megyek vele egyszerre szerintem nem 4 5 litert enne nálam amúgy se feltétlenül 90el megyek mindenhol .
Pálya használat már releváns ott meg állítólag 5.6 liter körül eszik mint a dízelem . 1.4 booster automata meg 7el lazán el van , normálisan menve meg 7 alatt is állítólag .
Mondjuk ha találnék egy relatív keveset futottat panoráma tetővel patika állapotban akkor inkább auris kellene kombiba .
Csak hát zavar hogy ha már ennyi pénzt kiadok jó darabig nem szeretnék rá költeni , és azért egy 200 ezert futott kocsinál ez a veszély mindig meg van :( sajnos azé nem vagyok olyan vastag hogy pár évente csereljem a kocsikat . (Na jó eddig évente de azok nem érték el a milliót sem )[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz batai15 #178387 üzenetére
Az 1.0T hibridet városban vezettem, próbaúton kb. 2 km-t. (Városi autónak gondoltam megvenni, de túl sokat kellett volna rákölteni).
Apám 1.2-esével többször mentem már Zalaegerszegről a Balatonra; ez egy kanyargós, dimbes-dombos útvonal. Simán felmegy az emelkedőn, nem nagyon érzi meg. Kiforgatva qva jól harap, kár hogy leszabályoz 6000 után. (És meglepő módon nem akar felborulni kanyarban, pedig ránézésre ezt nem gondolnád egy Ignisről. )Az 1.0T - nekem, a fülemnek - elég varrógép volt és nem éreztem benne különösebb erőfölényt.
Ki kell próbálni vásárlás előtt! Az Ignisszel sem mentem 120-nál gyorsabban.
-
batai15
félisten
válasz focvis #178392 üzenetére
Még mindig az SX4 scross lenne a garancia méret és teljesítmény miatt a cél ,de igazából a kis Swift nagyon bejön külsőre ,főleg pirosba. Most pug 206sw van ,attól belül nagyon csomag tartó kisebb de az sem sokkal kb 80 literrel papíron . Egy gyereket tervezünk ,és még egy tető boxal nyaralás is teljesen jó lenne azzal.
Csak 2 dolog zavar ,na jó 4: egyrészt swiftből mindenképp GLX kellene , az 1.2cvt 4.4 az 1.0 at meg 4.6 ,na már most egy gl+ automata scross meg 800-1m mel kerülne többe..(valamennyit úgyis hitelezne az ember ) aztán az racionálisabb lenne. A vitara élőben nem jött be , SX4 scross már tetszik kivéve hogy magas illetőleg a beazos dolog se adja.
További dolog hogy az autó kategória nyilván kis autó ami picit zavar hiába nincs benne kevesebb hely mint egy közép kategória kocsiban legalábbis csomag tartón kívül,nincs benne még könyöklő sem és valahogy zavar ki mondva hogy 1.2 benzin utóbbi viccesen hangzik mert a pug is gyárilag hiába 2.0 HDI csak 90 le ,mióta chipes azóta megy normálisan.
Múltkor már ki tárgyaltunk azt is hogy számomra racionálisabb lenne egy új autó ,és ennyi pénzért kicsit ockodok bármi használtol is.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #178391 üzenetére
Ne vegyél Aurist. Nincs belőle keveset futott. Dízel helyett használták mindenhol nyugaton. Ami magánkézbe volt és másodautónak annak meg nagyon komolyan megkérik az árát. Amúgy meg hülyén hangzik, de egy Prius/Auris HSD 200e km semmit nem jelent. Ha bele meg a külseje rendben van ahogy az enyémnél is, akkor a hajtás nagyon egyben van még ennyinél is. Múlt héten mértem be a nagyakksit 180k km után. A 14 block (26cella) közül a legnagyobb eltérés 0,1 V. 0,2 voltig még 100%-nak mondják.
Ha mégis találsz alacsony futásút 5-6 millió alatt akkor az gyanús, nagyon meg kell vizsgálni.
Mondjuk kár bármelyik Suzukit egy Executive Aurishoz hasonlítani. Újkori árokhoz képest 5 millió differenciál van ami azért látszik nagyon sok helyen.
Amúgy tök jó ez a felütés most a Totalcar cikkében. Passatot egy Suzuki áráért? Igen, van annyiért egy ilyen 4 éves kocsi, mint egy új GLX Vitara vagy S-Cross. Ezt kell mérlegelni, hogy melyik éri meg jobban. Mondjuk 180-at futott Passatnál már sok minden ki fog jönni idővel.Fogyasztás ha érdekel az Aurisról akkor pontos adatokkal nagyon szívesen megtárgyalom veled privátban. Nem fárasztom itt az embereket vele
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Yettel topik
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Házimozi haladó szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fujifilm X
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...