- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MunezXBK #178534 üzenetére
Az 1.0 t? Nekem az 1,2 HTP az óra szerint ment 180-at, de akkor már elérte a max fordulatot is (5700)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz MunezXBK #178556 üzenetére
ki kormoltad?
Doki16: a kia -nál hyundai -nál ezek olyan árak amiért megkapod, a fiatnál lista árak, kb 500 eFt lejön belőlük
az i20 entryben klíma sincs és nem is tudsz bele kérni, az arra való, hogy mondhassák, 3,15M től kapható,
a life már 3 749 000, én a tipo-t 3,59M+ stílus csomaggal vettem 3,775M (16" alu, sötétített üvegek+ lámpák és kanyar követős ködlámpa) a tipoban minden benne van ami az i20-nál a life-ba, csak egy kategóriával nagyobb, nagyobb motorral, hatos váltóval és közel azonos súllyal, 16" aluval és sötétítve[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz MunezXBK #178556 üzenetére
Amúgy a padlós járatás nem vágja haza (nem teszi tönkre) a motort? Főleg az újakat...
(Egyszer egy Citroen Saxo-t hajtottunk Ausztria felé, max 170 volt a vége, lejtőn lefelé. Végülis nem ment tönkre)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz cappa72 #178565 üzenetére
Az történik, hogy eleinte kicsit szorul minden (nagyon passzentos), ha nagy fordulaton járatod be, lazábbra kopnak a dugattyuk és pörgősebb lesz, meg jobban megy, viszont hamar enni kezdi majd az olajat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #178566 üzenetére
ha nagy fordulaton járatod be, lazábbra kopnak a dugattyuk és pörgősebb lesz, meg jobban megy, viszont hamar enni kezdi majd az olajat
Akkor marad a papókás vezetés, nekem úgyis csak az való.(#178567) bitpork
A saxo örök mint a nyomor.
Júúúúúúúúúúúúj....[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
válasz cappa72 #178568 üzenetére
Elvileg úgy kell bejáratni, hogy bemelegedésig 1800-2500-as fordulat, aztán amikor már meleg folyamatosan változó fordulat 70-75% -ban kihasználva a fordulatszám tartományt, ezt kb az első 1000 km-en, legtutibb városban bejáratni ez miatt. Aztán el lehet vinni akár a teljes fordulatszám tartományba, de nem padlógázzal, aztán az első ~3000 km után már mehet a padlógáz is.
Tempomat kerülendő, meg az állandó fordulatszám bejáratás alatt.
Én próbáltam ezt betartani és jónak tűnik az eredmény, már sokkal jobban megy, lassan benne van 10000 km[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
Ide is beírom, hogy nagy kínlódások árán 1+1 autóra szűkült a listám. Leon lesz a kiszemelt 3,5M körül 1.2 Tsi-vel. A +1 az Octavia lehet, ha egy nagyon jó ajánlatba futok.
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kisza25 #178580 üzenetére
A-ból B-be kell elszállítani.
Pl. bérelsz egy autót a stuttgarti reptéren az Avistól, de a genfi reptéren teszed le. Onnan vissza kell vinni az eredeti helyére.
Vagy leasingelt autót leadnak és mondjuk eladják akárhová, de hajóval viszik. Ilyenkor valamelyik kikötőbe kell elhurcolni.
-
cisco007
csendes tag
Sziasztok!
Egy céges autó kiválasztását szeretném eldönteni, tehát új autóról lenne szó, és a havi költségektől tekintsünk el. Ezen kívül 7M a keret, és a felsorolt típusokból kb 20% lejönne a konfigurátoros árból a céges kedvezmény miatt.Felhasználás: napi szintű bejárás agglomerációból Budapestre. Ezen kívül havi 1-2 vidéki út és évente 1-2 hosszabb külföldi út.
Alapvetően mindegyik felsoroltból a kombit preferálnám (kivéve ugye a Scala), nemsokára kilátásban lévő első gyerek miatt, plusz költözés, stb miatt nem árt ha van hely amikor kell. Jellemzően a benzinesekkel talán jobban járnék, egyrészt olcsóbbak is a konfigurátorok alapján, másrészt azért nem olyan nagy távolság a napi bejárás (kb 18 km). Legalább 120 lóerő kellene, de ahogy láttam VW konszern 1.5 TFSI 150 lóerő, annál több nem kellene. Ja és nagyon jó lenne ha automata lenne.
Skoda Octavia
Skoda Scala
VW Golf
Ford Focus
Toyota Corolla
Seat LeonOctavia nagyon szimpatikus a nagy hely miatt, de a Scala új beltere minőségibbnek tűnik. Golf annyira nem jött be, persze meggyőzhető vagyok. Focust nem ismerem, nem tudom a többi említetthez képest jobb-e. A Toyota vajon kijönne ennyiből hibrid motorral? Sajnos ott nem találtam használható konfigurátort, így csak tippelni tudok, hogy nem... Illetve azt sem tudtam még élőben megnézni, hogy egyáltalán milyen érzés beleülni, használni.
Annak is örülnék, ha valaki tudna információt adni arról, hogy jellemzően mennyit kell várni egy új autóra a megrendeléstől? Sosem volt még új autóm, fogalmam sincs a várakozási időkről, de ez egy közepesen fontos faktor lenne, nem szeretnék 6-10 hónapot várni, ha nem muszáj. Akkor már inkább egy másik típus, ami hamarabb elérhető, azt választanám.
Köszi, ha írtok pár tippet, javaslatot.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szerintem plug-in lenne az optimális, az viszont csak használtan jön ki (Golf GTE). Ha a belseje tetszik, akkor a hibrid Toyota keveset fog enni, az automata rém megbízható, de pl. Android Auto nincs.
Várakozás hónapok, vagy választasz készletről. Ezenkívül ha tartós bérlet, akkor flottakezelőnél is lehet készletről azonnal vinni. -
őstag
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Szia!
A kérdés hogy meddig használod és utána szóba jön-e hogy a tied lesz (pl. bizonyos idő után cégedtől jutányos áron megveheted).
Ha kevés az év és nem lesz a tied akkor kipróbálnám mind és amelyik tetszik.
Ha végén megvehetted akkor én a corolla combi hibridet ajánlanám (ha belefér akkor "nagyobbat", kombinál nem üt annyira az ezzel járó kisebb csomagtér).
A vw csoport DSG automatáiból én csak az "olajos" változatokat venném (általában 2,0 dízelhez vannak, de az is külön tudomány hogy melyikhez mi van, általában nagyobb moci nagyobb nyomaték amihez azt adnak, de ebben mindenki nem csak a vw sunnyog, próbálják egyszerűen nem megmondani hogy száraz vagy olajos). A duplakuplungos működési elve miatt a sok városi dugót nem kedveli (arra jobb egy hagyományos automata amit ebből a listából csak a ford ad, vagy a hibrid e-cvt ami kb örök életű).
A TSI-k állítólag már elég régen nem betegágyak ha rendesen karban vannak tartva (és nagyon jól fogyasztanak a teljesítményhez viszonyítva).
-
rbalint88
addikt
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Sajnos a corolla kombi nem fog kijonni 7-bol, japanoknal nem divat annyit engedni.
A felsoroltakbol csak a focusban van hagyomanyos automata, a vw csoportosokban dsg van, 1.5tsihez szaraz kuplungos, az nem is olyan jo. A 190lovas 2.0tsihez mar olajos van elvileg, octavianal kaphato volt tavaly, nem tudom az uj normak miatt elerheto-e meg.
Ha talalsz keszletrol megfelelo focust, akkor azt vennem, utana golf vagy octavia es vegul leon, a belteri anyagok miatt. Scala kisebb platformra epul, az emiatt valoszinu kevesbe lesz kifinomult. -
veterán
válasz Tom1939 #178587 üzenetére
VW-nél egyszerű a képlet; 250 Nm forgatónyomatékig száraz, felette olajos a DSG. Az 1.5 TSI-hez száraz kuplungos jár.
De céges autónál nem mindegy? Úgyis előbb cserélik az autót, vagy fizetik a váltójavítást.@cisco007: A Scala az kelet-európai csumpi edititon, bottal se piszkálnám, nemhogy 7 millát adnék érte (tudom, céges, de akkor se).
[ Szerkesztve ]
-
cisco007
csendes tag
válasz rbalint88 #178588 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat.
Amúgy van egy 185 lóerős korlát (nem véletlen gondolom), ami fölé nem szabad menni a választásnál.
Illetve CO2 is max 150 lehet.Amúgy 4 évig lesz használatban, utána elvileg a cégtől megvásárolhatom, ami nem lenne rossz, akár eladásra, akár családban továbbadni. Bár akkor most a DSG-vel kicsit rámijesztettetek, sosem használtam még, de amúgy igen, biztos sokat mennék vele dugóban.
Aha, akkor azért majd rákérdezek a Toyotánál hogy a hibrid kombi vajon belefér-e, mert ha csak a sima benzines az szerintem csak manuál váltós van. Aztán utána Ford, és max elgondolkodom az Octavia-Leon vonalon. Pedig alapból Octavia felé mentem volna magamtól Köszi a tippeket.
-
őstag
válasz cisco007 #178596 üzenetére
Ha 180 paci a korlát akkor az erősebb hibrid ha jól nézem éppen 179 paci De kötve hiszem hogy azt megkapnád 7 milláért (első írásodból azt hittem a cégednek toyotánál is 20% engedménye van a listaárból és csendben irigykedtem ).
Ha el bírod viselni a gyengébb hibrid tempóját, akkor szerintem ha megveszed utána akkor nem kérdés szerintem anyagi oldalról. Hibrid corolla kombi.
Focvis: Elismerve VW érdemeit nekem a következő autóm nem VW lesz (Rav4 hibrid vagy Volvo XC40/60). A duplakuplngos dologba még az scross vétele előtt mélyedtem el egy kicsit, első automata autó keresve. És emlékszem hogy halálra idegesített milyen nehezen lehet megtudni hogy a Tucson duplakuplungosa milyen is (és közben láttam hogy ilyen szívatásban a VW az igazi mester).
[ Szerkesztve ]
-
cisco007
csendes tag
válasz Tom1939 #178598 üzenetére
Igen amiket gyártókat írtam, mindegyiknél 20% él. Viszont toyota.hu-n a Corolla TS hibrid árlista szerint 9 620 000-tól indul... az még a 20% minusszal is kiesik a 7Mből. És akkor még nem említettem, hogy van 1-2 extra amit kötelező megrendelni, riasztó jut eszembe mondjuk. Auris meg lehet van készleten de az megint nem jön be annyira, olyat vezettem többször, belseje nagyon fura számomra.
-
őstag
válasz cisco007 #178599 üzenetére
Az Toyotánál akkor is szép engedmény ha listaárból adják (executive hibrid összkerekes rav4 gyöngyház fényezéssel és jbl hifivel 11,1 milláért, vagy ami még durvább alap hibrid rav4 7,8-ért? durva...).
Tőletek kellene valami papír toyota vásárlás előtt hogy ott dolgozom és ez ahhoz a flottához tartozik
De lehet hogy rosszat nézek, de én 8.5 milláról látom a listaárat és akkor belefér (6,8).
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel