Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Jakab66[hun] #121851 üzenetére
Szerényebb, nem prémium nem jöhet szóba? Accord, Mazda 6, Ford Mondeo, Avensis, stb? A legtöbb ezekből is dízel, de 1.8, 2 liter körüli benzinest azért találhatsz belőlük. És ezek sokkal kevesebb buktatót rejtenek, mint egy 10 éves prémium, valamint általános fenntartási költségeik (kopóalkatrészek) is alacsonyabb.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #121851 üzenetére
Hosszútávra diesel.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz szőröscica #121852 üzenetére
Természetesen szóba jöhet. Megbízható legyen és kényelmes hosszútávon. Nem kötelező ennyiért autót vennem, csak ez a maximum keret ha olcsóbban nincs jó. Nem villogni/feltűnni szeretnék vele. Még örülnék is ha olcsóbban megúsznám. Elég lenne nekem egy astra is. Tetszik is meg minden, de semmit nem tudok a motorjáról. Ők is eröltetik már ezt a turbós kis benzin mániát. Nekem volt egy az omega előtt, (punto gt turbo 96') ment mint a vaddisznó, csak tankolni és szerelni ne keljen.
Gipsz Jakab
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #121855 üzenetére
TDI-m van, használtam így. Egyedül az akksi nem tolerálta.
-
SzlobiG
félisten
válasz MunezXBK #121856 üzenetére
Én is így használom a mondit 5km oda, majd vissza. Ilyen hidegekbe mire beérek meg se mozdul a hőfok.
Még jó hogy van benne kis fűtő radi legalább a meleget nyomatja hamar.
Én úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy teljesen mind1 milyen autó lenne erre a célra (nyilván nem csak erre) az se melegedne be, annak se tenne jót.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz SzlobiG #121858 üzenetére
Hallottam már erről előtte is hogy nem egészséges, ezért szoktam járatni pár percet indulás előtt. Hallom hogy a dúsítót el veszi, alapjárat vissza áll, és csak akkor indulok. Max 1500fordulat és vált stílusban. Így azért szokott mozdulni az óra, bár nagyon hidegben még nem nézegettem, ez meg még picsa. A hó meg szakad megállás nélkül reggel óta...
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #121847 üzenetére
Mielőtt Ausztriában BMW-t veszel nézd meg milyen óradíjjal dolgoznak itt a szervizek, jah meg kalkulalj itt egy biztosítást, mert nagyon kellemetlen meglepetések érhetnek.
-
Integrale
veterán
válasz Jakab66[hun] #121860 üzenetére
max 1500 és vált stílus hidegen ugyan olyan ártalmas mint a magas fordulat, melegen pedig ártalmasabb, főleg a kettőstömegűre nézve.
"Bad reklám is reklám too"
-
Morris
veterán
válasz Jakab66[hun] #121866 üzenetére
1 éve dizelezek. Napi 2x4km fix. Amikor lehetőség van országútra (1héten legalább 1x) kap rendesen szelet az arcába.
Eddig semmi gond.
Dízelnél hidegen/melegen érdemes 1800-2000 fordulaton közlekedni vele. Ez nem nyírja a kettőstömegűt. És hamarabb be is melegszik. -
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #121866 üzenetére
Én 1 évig jártam magyar rendszámú autóval, az unokatesómék pedig 5 évig, egyikünknek sem volt gondja, de távolabbi ismerősök már jártak pórul.
Amúgy ha van bejelentett lakcímed, akkor fél éved van rá hogy átjelentsd az autódat. (Bár ez nyilván nem éri meg)[ Szerkesztve ]
-
GoTReX
őstag
Sziasztok! Egy kérdéssel élnék,de nem vásárlással kapcsolatban. 90s évekbeli japán autók tíipushibája (Mazda) a hátsó sárvédőív rozsdásodása. Idom Ahogy néztem ezek 10k/db áron futnak újonnan is. Mennyi a munkadíj ezek felaplikálására? Tehát mennyiből tudom megoldani ezt a problémát hozzávetőlegesen? Előre is köszönöm a válaszokat!
XBOX ID: GoTReX #4839 KERESEK: JÓÁRASÍTOTT BLUE Switches billentyűzetet
-
gooool
őstag
Üdv!
Ford Mondeo MK3-ról mi a vélemény?
Már annyi féle és fajta autót néztem, hogy azt sem tudom merre áll a fejem, szóval ez is belekerült a kalapba, mint esetleges lehetőség.
Vállalható autó a mindennapokban (ugyebár napi 90-100 km, 90%-ban autóút, emiatt fontos lenne a kedvező fogyasztás és a kényelem) vagy elvetendő ötlet?
2.0TDCi motorral néztem első sorban, nem tudom ez a konstrukció mennyire stabil.
Szóval ha megtennétek, hogy pár gondolatot írtok magáról az MK3-as Mondeo-ról és a motorokról (főleg dízel), azt megköszönném.Üdv, Balázs
-
SzlobiG
félisten
válasz gooool #121875 üzenetére
Nincs jó hírük a dízeleknek sajnos. Mazda motor gyakori injektor problémák, magas nyomású szivattyúval karöltve,kettős tömegű ezekben is van már tehát az se olcsó mulatság. A 2006-os évjárattól már van amelyik dpf-t is kapott ami csak tetőzi a problémákat.
Az a baj, hogy amiket találsz rengeteg km van bennük és ott igencsak nagy eséllyel jelentkezhetnek ezek a hibák egy injektor vagy magas nyomású csere horror tud lenni. Én kerülném. Inkább egy tdi-t néznék.
-
8th
addikt
válasz Integrale #121871 üzenetére
Agysebész lehet a kolléga. Fórd trazisz 2-5 dizel bilecs, Volkswagen tarcpórter t3 de a többi hirdetése sem kutya. A bilecs tranzisz hirdetésben szegénynek egyetlen szót sem sikerült helyesen bepötyögnie. Renátó ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
Szombat délután 4-kor feltettem a hahura az öcsém autóját (2004-es Focus C-Max 1.6 benya), most foglalózták le. 1,28-ra volt kiírva, 1,2 lett (mínusz eredetvizsga 18).
Téli kereket nem adtuk hozzá, mert az Zegen maradt a gumisnál. A bal oldalán volt 2 elem szakszerűen javítva, parkolási anomáliák miatt.Kellett volna még izmoznom az áron?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #121851 üzenetére
Van belőlük sw-vel fojtott verzió is gyárilag, pontosan a kedvezőbb adóterhek miatt.
2.4-es 5 hengeres szívóbenzin elérhető gyárilag 140 és 170 lóval is. Mindenben azonos blokk, egyébként utólagos módosítással valahol 190 LE környékét tud, mindemellett nagyon jól fogyasztanak, úgyhogy ebben is ott a potenciál, akárcsak a D5-ben. Utóbbiból tudsz vennei szintúgy 2.4-es, 5 hengeres, 126 lovas verziót, ami teljes biztonsággal tudja a 163-185LE-s, erősebb D5-ök teljesítményét.
EMinden ezen szériás S60-ban lévő blokkjuk nagyon jó konstrukció, nehéz mellélőni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #121895 üzenetére
Egy ilyet vállalnék én is. Iszonyat kényelmes, jól megy és egy korrekt 4wd rendszer van alatta. Teljesen más világ mint a Mondid.
gooool: Haver 660k-ért vett S60 D5-öt 2 éve és nem kellett rákölteni a kötelezőkön kívül semmit. Olajcsere, új gumi, új akksi. Ennyi, szóval csak a kopók. Igaz a váltó kicsit rakoncátlankodik de ilyen autót ebben a korban már nem szabad automatával venni (mert az 5 sebességes Geartronic, nem tartós).
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Projektor topic
- Spórolós topik
- V.Milán: Fessünk újra rollert! P2.
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen