- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk pont turbon nem kell sirni, csak ez benne maradt mindenkiben, hogy jajaturbojujdedraga
igen, ujan az, foleg ha markaszervizben kerdezed, mert azok meg rateszik a sajat arresuket
de kb 1-2nap alatt szerzel tipusazonost nagyjabol barmire, ami popularis, es nem egy egzotikum marka feherhollo ritkasagu modellje
nagyjabol 50-60k-ert vannak es nem log sehova a tengelye, felrakod es go
csak korul kell nezni hozza
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #122352 üzenetére
Most 800e ft alatti autókról beszélünk. ("jó lenne ha benne lenne az átírás is") Ezeknél az autóknál nagyon gyakori az olcsó olaj használata és a nemvigyázás az autóra. A turbó visszahűtéséről sok user nem is hallott. Megkottlik az autó árának 10%-a rámegy, esetleg adagoló felújításra is elkölthet pár 10e forintot.
Én a mindennapokban sokkal jobban szeretem a turbós (benzin) autókat de ennyi pénzből egy megbízhatóbb szívóbenzinest vennék. Az alacsony fordulaton lévő magasabb nyomaték oltárán áldozzak fel +pár évet, alacsonyabb felszereltséget és magasabb futásteljesítményt? Én nem tenném, bár kinek - mi a preferenciája.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz hobizoli #122352 üzenetére
60k felett már számlás eredeti felújított turbókat is ki lehet fogni mérési jegyzőkönyvvel akár fél-egy év garanciával. Az abszolút nem vészes, elvégre nem kell két évente cserélni. Ez a turbó para olyan mint néhány évvel ezelőtt a dmf pánik. Berakat az ember egy újat hozzá való kuplung szettel munkadíjjal cakk pakk három kilóért és tíz évet röhögve elmegy vele, vagy még többet. Az havi három doboz cigi ára sincs 10évre lebontva, sokan mégis ezen sírnak.
...
-
trassher
addikt
Most nem adhatunk eszet annak akinek nincs. Sokan csak azt látják hogy milyen olcsón meg lehet venni aztán reménykednek hogy nem egy bontószökevényt vettek meg. Ha beüt valami akkor meg majd letámasztják az udvaron és a lépcsőn ülve csodálják hogy micsoda autó (csak épp üzemképtelen).
Redmi Note 7
-
TheProb
veterán
Ez nagyon alja verda lehet? Itt lenne győrben, megnézni nem tartana semmiből ha úgy van. Bár a bal hátsó kerék feletti elem eléggé elüt színben.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Japán autókkal mi a helyzet? Pl ez?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122359 üzenetére
Úgy-úgy. Ha már Tdci akkor 2.0 de ebben az árkategóriában és azt mondom felejtsd el a modern, közös-nyomócsöves dízelek.Ha annyira ragaszkodsz a dízelhez (én nem tenném) akkor egy jó kis 1.9TDI VW konszermtől.
Milyen típusok maradtak a kosaradban amik érdekelnek annyira hogy megnézd őket élőben?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #122359 üzenetére
Írtam, hogy 1.8 dízel nem ajánlott.
Nálad is azt látni, hogy mindegy mi, csak vegyél egy autót.
Mérd fel az igényeidet, ajtók száma, férőhely, extrák, üzemanyag, hengerűrtartalom (biztosítás miatt első autón esetében nagyon nem mindegy) stb, stb.
Lesz később bevételed, hogy fenntartsd?
Eddig küldtél már alsóközepes autót, sőt, B szegmensből is, aztán középkategória, benzin, dízel minden volt már.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
az siman juzer error
ha neki mesz a villanyoszlopnak vele akkoris ra kell tapsolni egy par szaz rudit, es arrol sem az auto tehet, hanem az, aki vezeti
az a baj ezzel, hogy benzines tobbletfogyija egy fix dolog, a dizel meghibasodasa alattad meg csak lehetseges tortenet
ha nem jon be, a benzinesre akkoris kifizetted a penzt a tankolasoknal, a dizelre meg nem
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
még nemtom, Ez a seat ami eddig a legbejövősebb képek alapján, ez tuti megnézem majd jövő 7 vége felé, említettétek, hogy ez a kínálat alja, de ez is már a ktg határon van sajnos, abból pedig ez tűnik a legjobbnak képek alapján.
Focusokat még nézem, de azokból se láttam még olyan amitől ténylegesen beindult volna a nyáltermelésem. Most a japán autókat nézném, de nemtom onnan mit, civic talán.
Amúgy nem ragaszkodok a dízelekhez, nemtom tényleg melyik típus lenne a legjobb a lefektetett 700-800as határig. Amit nem akarok az francia és olasz, ne úgy nézzen ki, mint egy uzsonnás doboz és legyen azért fürge is.
BTW: muter ma hozta haza az újonnan kapott kis mazda 2-esét 1,3as mocival. Én vezettem a vonatállomásig és bakker. Csak kamilláztam, épp, hogy hozzáértem a gázpedálhoz és azt hittem hátraszállok úgy megugrott Nem gondoltam, hogy ez egy ekkora kis motorral ilyen méregzsák lesz.
(#122363) Integrale: Jogos, a motort nem is néztem, közben beugrott, hogy mondtad, hogy kerüljem. Amúgy igen, az említett árhoz belövöm a keresőt és abból nézegetek, ezért kérdezek közben, hogy mit kerüljek, etc. 4-5ajtós legalább legyen, tehát 4ember jó lenne ha elférne azért úgy hogy nem egymás nyakába ülnek. Extrákat tekintve nincsenek nagy igényeim, csak a szervó és a klíma ami mindenképp legyen, bár ez már kb alapfelszereltség. ccm-et azért nem írok, mert nem tudom milyen kell, lévén, hogy nincs gyakorlatból viszonyítási alapom... Benzin/turbót még mindig nem tudom, de ahogy látom erről még a nálam okosabbaknál sincs igazán konszenzus.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
máyköl
veterán
Sziasztok!
Támadt egy gondolatom, miszerint ideje lenne lecserélni az öreg ezres swiftet.Körbenézegettem mik azok az autók, amelyek szimpatikusak lennének:
G Astra
Honda CivicA keret kb. 650-700k körül mozogna. Tisztában vagyok vele, ennnyiért a régebbi példányok futnak inkább (99körüli).
Ti melyiket ajánlanátok inkább, és melyikkel lehet inkább mellényúlni?95% -ban városi használatra kell, esetleg M0 -ás.
Ami leginkább fontos: fogyasztás, megbízhatóság. A kis swifttel nyilván egyik sem tudna versenyezni, mert azt csak tankolni kell, de jó lenne egy olyan jószágra cserélni, amely nem túl szervizigényes.Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122366 üzenetére
Ahogy írtam is meglepődnék ha legalább elfogadható lenne az a Leon. Jó forma, szépen tartja az árát. A képek nagyon csalókák. Mentem már HD képről tuti járgányra ami össze vissza volt törve, 600-800mikronos fényezéssel, beteg mechanikával. Szomszédék használt autója patent volt amikor megvették, annak ellenére hogy a képek hulladékok voltak. (ez mondjuk igen ritka)
Mi a bajod a Punto II-vel? Igen jó ár/érték arányú kocsi főleg ha megelégszel a 80 lovas 16szelepes motorral ami ahhoz a bő 9 mázsás kasznihoz elegendő is. Civicből szintén a nagyon alját kapod én nem erőltetném feltétlenül.
A mazda 2 remek kis autó de azért "azt hittem hátraszállok úgy megugrott"?! Örülj hogy így érzed, a lényeg ne vezess erős(ebb) autókat így nem lesz hiányérzeted gy átlagos teljesítményűben.
#122364 hobizoli : Villanyoszlopod látod megvétel, a mostoha bánásmód nagy részét egy tisztességes kozmetika és polír után nem látod, ahogy a motor egészségét is csak sejtheted. 6-7 kilós árban dízelt venni amikor nem megy sokat? Normális Golf IV TDI-t nem kap ennyiért a G3/Ibiza/stb pedig egy budi egy Focushoz képest.
#122368 máyköl: Jó autót a Civic de szerintem ha már lépsz akkor biztonság terén is lépj egyet. Az árban elérhető békalámpás kuvik ezt nem adja így marad a Gastra. Olvass vissza épp hasonló vasakról volt szó. (Tudom a szívnek nehéz parancsolni de biztos el akarsz verni egy halom pénzt? Árkülönbözet, +átírás költsége, +vétel utáni kötelező szerviz, +magasabb fenntartási költségek? Ezek a költségek az új autóhoz képest is jelentős kiadások)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #122366 üzenetére
pedig a legjobb dizelmotort az olaszok csinaljak lassan 20 eve
meg ugy en bloc 30 eve a nemetek csak futnak utanuk technologiaban
max a markabuzik altal generalt hype az, ami ezt elferditia legjobb az egeszbe, hogy a FB-s dizel csoportban tobb VW-s is elismerte, hogy a CR JTD motor fenyevekkel jobb konstrukcio a nemeteknel a befecskendezo rendszere is es a hengerfeje miatt is, legyen az TD, TDI vagy PD ,tokmind1
az elvakult markabuzik a ketyegos, kamras ehhat trédé, meg ekkilenc trédé-kből persze nem tudtak ebbe belekotni mivel, csak kussoltak, mert észérvük nem volt ez ellen azon kivul, hogy "de ez német"
wow, az, és?azon meg kb szarrarohogtem magam, amikor a VW dizelekre a koromokado tuning adagolot gyarto Krézi leirta az egyik post-nal, hogy palyaversenyeken egy 300+ loeros 1.9JTDm 16v AR156-l mennek, ami 600+ Nm-t tud, fust nelkul, mert a szabalyok nem engedik a fustolest
es 3 teljes szezont lementek annelkul, hogy meg lett volna bontva a motor
es hogy az a bajuk perpill, ott kezd gond lenni a valtoval, mert a motor amugy tudna tobbet is ennel
na erre persze egybol elojott a fikahadsereg, hogy de szar, 600Nm felett el-elhal a valto (gyarilag 310Nm-t tud a motor)
igen, de ok azt a hajtaslancot racce slick gumikkal terheltek vissza, nem hoki utcaival, mert akkor csak kaparna a kerek, es nem lenne akkora terheles a valton a jo tapadasbol
meg kivi lennek itthon mennyi 1.9-s VAG TDI-bol jon ki 600Nm fust nelkul, erre nemet PD meg a TDI technologia kb keptelen a muszaki megoldasai miatt... vagy akar fustolve is, 500-520Nm-nel tobbet en meg nem nagyon lattam, es az mogott is mar ablaktorlovel meg tavfennyel kell menni kbakinek meg a 159-s vagy GT nem jon be, az vegyen TDI Skoda Roomster-t vagy Yeti-t kb ... nagyon szep dizanju autoja lesz
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #122348 üzenetére
Azt általában azért írják, mert annyi km alatt spórolod össze az alacsonyabb üzemanyag költségen a magasabb szerviz számlákat.
De ez egy nagyon durva általánosítás és csak a korszerű (értsd: kényes) CR TDI dízelekre igaz. Vmi egyszerűbb (a szó poztiv értelmében) PD TDI-ben jóval kevesebb buktató van és azok is jóval olcsóbbak.#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #122371 üzenetére
Mondj kérlek olyan típusokat ami jellemzően megbízható, a ropinál egy fokkal jobban törik, dízel és érteles alternatívája lehet pl. egy szopóbenzines Focusnak vagy Puntonak.
A 10+éves CR dízelekben amikben már vagy 3szor megpörgették az órát ott van komoly kiadás a levegőben. Hiába baromi jó konstrukció ha 5-600 ezer kilométer a valós futásteljesítményük már csak az imákba fogózkodhat az újdonsült tulajdonos. A jónak pedig megkérik az árát még akkor is ha olasz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
TheProb
veterán
válasz hobizoli #122370 üzenetére
Igazából azért voltam/vagyok ezen a véleményen, mert sokan mondták, hogy kerüljem az olasz autókat, mert csak a baj van velük.
Amit linkeltél punto annak a formája nem tetszett első sorban. Konkrétan a hátulja, az vmi borzalom.
Egyébként anno (2009-ben) egy stilo-n tanultam meg vezetni, meg tesóméknak is az van, amitől pont válni akarnak asszem. Nem is ment rosszul.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
na mert a 20 eves TDI az biztos nincs visszatekereve semmit, nem? aaaa, dehogy
nem a nemet dizelekbol kene kiindulni mar megint, amikben azert porgetik az orat, mert a balfasz ruppotlan magyarnak az kell mindenkeppen, hogy tédéíí-je legyen, mert akkor szomszednak attol biztos felmegy az agyvizeettol meg lehet mast venni
"aki birkacsorda utan megy, szaros fuvet fog legelni"
sosem ertem meg azokat, akik kepesek kivagni egy lassan 20 eves mk3 adagolos TDI-ert a 7-800lepedoket, amikor annyiert min 6 de akar 10 evvel fiatalabb es azert is eleve sokkal kevesebett is futott digo JTD-t vehetne, jobb felszereltseggel, tobb extraval, sokkal jobb toresteszttel, es amiben kb dizel urtechnika van az adagolos mk3 TDI-hez kepest
de birka a magyar, mert megvezetheto
a nepper meg csak ezt szolgalja ki
keves km-s TDI kell? akkor az lesz, mennyi km legyen az orajaban?amikor meg ellopjak, akkor meg jon a nezes, hogy hátdemé
mert a lopas statisztikak elen is van
mert erre van kereslet
de ez nyilvan azert van, mert nem romlik el
ha nem romlana el, akkor nem lenne kereslet a bontott cuccokra sem
...ordogi korazert raeros szabadidoben nezz utana majd mennyi egy PD elem ujan barmelyik alkatresznagykerben, picsara fogsz ulni tole kb
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122374 üzenetére
Ez kb olyan általánosítás mint hogy ne kezdj szőke nőkkel mert buták. Persze van belőle buta is, de nem feltétlenül az, azért mert szőke. Én elég sokat használok egy Punto II-t 50e km alatt gyertyakábel és pár futómű alkatrész volt a TMK-n (tervszerű kötelező karbantartáson) kívül. Aki mutat átlagos felhasználásra ~500k magasságában jobb ár/érték arányú autót az előtt leborulok.
Hobizoli: Tudál linkelni valami hiteles forrást miben különböznek az azonos generációs JTD motorok? (pl a Punto 60KW-os erőforrása a 81, 85KW-os társaitól) illetve a 74KW-os 2.generációs JTD a 96KW-os verzsöntől?)
Márkától, típustól függetlenül mindegyik tekerve van de a dízel vasak jellemzően többet. A kérdés az hogy minek lobbizol egy jellemzően többet futott, szarabb állapotú dízel mellett amikor ugyanannyiért sokkal jobb benzines bringát vehet.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
rbalint88
addikt
egy 1.gen focus se törik szerintem jobban, mint egy 156-os mondjuk. az enyémet névre írva! 760-ért vettem, 286ezer km-rel, vezetett szervizkönyv, BOSE hifi, tempomat, xenon. Minden működik rajta, nem volt törve, nem rohad, nem kopog a futóműve, új a féke, normális felniken normális gumikkal adták. 1.9JTD 16V, 140ló és nincs az a lefosott keserűdízel szaga, mint az akár dupla ennyibe kerülő németeknek.
-
426os
őstag
válasz hobizoli #122375 üzenetére
Mosolyogva olvasom ezeket a hsz-eket és egyet kell értenem a német übevágenes részeivel. Minap beszélgettem az otthoni (vidék) szomszédunkkal, szóba kerültek az autók is. Mint minden esetben részéről a konklúzió az volt, hogy a 20 éves VW a legkirályabb autó, csak a dízel, mert az keveset fogyaszt és egyébként meg egy 10 éves autóval sokkal több baj van és vagyonokat kell a szerelőnél hagyni, mert otthon nem lehet megszerelni. Ami nem 20 éves és nem VW, ahhoz bonyolult szerszámok kellenek (nem elég hozzá egy franciakulcs és egy kalapács), légkondi, abs az hülyeség, minek, meg úgy a 4 letekerhető ablakon kívül más extra teljesen felesleges egy autóba. Érdekes, mert ha kinézek az utcára nem mindenhol 20 éves német gépeket látok. Vagy mindenki hülye, vagy valaki rosszul tud valamit
.
-
Zewa
senior tag
válasz rbalint88 #122378 üzenetére
Mióta van meg a gép? Volt illetve van körülöttem 3 156-os is, mindegyik tulajnak olyan a viszonya az autóval mintha szeretőt tartana. Imádják de viszi a pénzt. A finom de hitvány minőségű futóműve még ültetés és malomkerék nélkül is pár év alatt elfogy a magyar utakon. A Bosch cuccok is szeretnek el-el romlani de motorokat 1.8 és 2l benya az összes isteniti még a 8darab gyertya csere után is.
Ehhez az autóhoz kell valami becsípődés, első autónak egy laikusnak biztos nem ajánlanám.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
rbalint88
addikt
Juli vege/3500km. Eddig nulla hiba jott elo a veteli allapothoz kepest. Nyolcadik autom, volt 3 passat (1.9tdi, 1.8t, v6tdi), 2 golf (I 1.3, IV 1.8t gti), 1 bmw 535i, 1 avensis d4d. Ugyanaz a fos mindegyik, csak mas szinhazba veszel jegyet. A nemetre es a japanra is rakoltod a gatyad, csak mashogy. Legalabbis nekem ez a tapasztalatom es ismerosi kor elmondasaibol is azt szurom le, hogy adott kategoria adott penztarcat ker, max 10-20% diffi van a koltsegekben.
-
Zewa
senior tag
válasz rbalint88 #122382 üzenetére
1-2év és pár tízezer km után visszatérünk erre a 156-osra.
"Ugyanaz a fos mindegyik, csak mas szinhazba veszel jegyet" Golf I 1.3 vs 535i He'? Ennyi erőből az Alfa is ugyan ez a fos mert 4 kereke van.10-20%? Szerintem ezt, így merész kijelenteni. Mit hasonlítunk össze-mivel? Mi képez egy adott kategóriát? Hogy lehet egy lapon említeni egy 146-os Alfát és egy Corollát? Az egyik a szívedre a másik a józan eszedre hat. Az Alfa fenntartása jellemzően drágább mint a Toyotáé de olyat ad amire a Corollának esélye nincs; élményt. Jó ránézni, jó beleülni és vezetni. Kevés azoknak a száma akik tényleg képesek az élvezet oltárán áldozni, főleg ha az a pénztárcájukra megy.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integrale
veterán
Az én 145-ös Alfámra pl pont nem kell költeni semmit. Kötelezők cserélve vannak rendszeresen, nincs elspórolva és nincs gond. Évi 30e beleugrik hiba nélkül.
Nem tudom, hogy egy Corollára mennyivel lehetne kevesebbet költeni, ritkábban kell olajat cserélni?
Nyilván gyertyacserénél dupla ár, vezérlés cseréje minden második alkalommal drágul a vezérlésmódosítóval, de ezek még mindig a kötelező szerviz számlájára írhatóak, nem a megbízhatatlanságéra.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
Ne almát a körtével hasonlíts össze, adott kategórián belül nincs jelentős különbség fenntartási költségeket tekintve, de szerintem ezt írtam is, csak értőn kellene olvasni. Újonnan a 156-Avensis-Passat egy kategória volt árban, felszereltségben. Most, 10-15 évesen fenntartásban is egy kategória a három típus. Annyi, hogy míg mondjuk az Alfának gyakrabban van valami apróság, a németnél a kötelező szervizek alkalmával derülnek ki a pluszköltségek, a japán meg megy sokáig és utána összeomlik, de úgy, hogy a fél autót meg kell venni.
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Autó vásárlása előtt állok. Hamarosan meg lesz a jogosítványom. (Kb. 1 hónap még). Szóval ez lesz az első kocsim. Én Golf 3-mat szeretnék. 500-600 ezer ft-om van rá. Ennyiért szerintetek érdemes venni egy ilyen kocsit, vagy van valami más ami esetleg jobb?
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #122378 üzenetére
Az a helyzet hogy a 156 eleg szarul torik. Nemetorszagban az Autobild csinalta a torestesztet (ugyanazokkal a feltetelekkel mint az NCAP) es az Alfa leszerepelt, ami miatt jelentosen vissza is estek az eladasok nemetorszagban. Sajnos a FL modellnel sem javitottak ezen. En ezert nem vettem 156SW-t, pedig mai napig nagy szerelem.
-
#16514048
törölt tag
válasz atila4 #122387 üzenetére
De hisz' most írták le az örök igazságot: olasz autót kell venni, lehetôleg dízelt. Ahogy olvashattad, a 145-ös Alfák megbízhatóságban vetekszenek a Toyotákkal, nem drágább fenntartani mint egy Corollát. Minden más autó túlértékelt, elavult, megbízhatatlan vacak, fõleg a VW-k. Ne állj be te is az arrogáns, elfogult német autósok közé, amint láthatod az olasz autósokra ezek a jelzôk egyáltalán nem jellemzôk.
Viccet félretéve: 3-as Golfból már nem egyszerû megkímélt példányt találni, de szerintem nem feltétlenül kell lemondani róla, ha az tetszik. Majd az okosabbak megmondják a tutit, de általában még a Megane-t és Punto 2-t szokták ajánlani ebben a kategóriában.
-
hobizoli
nagyúr
az a JTD motor 3000-nel 80loero, de 200Nm-t ugyanugy tudja lent, mint a 105lovas a Bravo-ban, sw-s butitas
meg nincs benne kettostomegu lendkerek
a 80 loeros JTD egy olasz torvenyre keszult motor
digoknal 23evnel fiatalabb nem vezethet 80lonal karajabb autot, hogy nehogy a is ifjonc Giovanni ellopja apa Ferreari-jat jaszkarizni a dizsi ele a tinisunak elott
ezert pont 80loeros az 1.2 16v is, mert a mk1-ben az meg 86 volt, de ott ugye volt tobb kisebb telejsitmenyu is
es ezert van minden tomegmodell olasz autobol egy ~80 loeros is, vagy azt alulrol nagyon megkozelito modell, pl Marea SW-bol is volt 1.4 12v 80loval belpiacra a torveny miatt, igazi OMG WTF auto, nagy bode azzal az eleve halal motorral...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
igen, csak azert vhol furan hat, hogy csinalja az adagolokat utcara a fanboy-knak, es ok maguk megsem egy VW-vel raccerkodnak, hanem egy digo szarral
ez vhogy nem esett le egy darabig a FB-s csoportban sem senkinek a nagy polcvagen uberalleskedok kozul, hogy vajon miert is lehet igy, es miertis nem egy 1Z vagy ARL vagy BUK motort tunneroltak meg egy mk3 vagy mk4 Golf-ban ehhez, a nemet TDI vagy a PD technikat felhasznalvavannak csodak, nem?
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
Passatnak az igényes futóműve az, ami az Alfához hasonlóan nem bírja ezeket a retek, magyar utakat bár a 156-os 50e km-es futómű felújítási éhségét nem éri el. A T220-as Avensis pedig örök mint a nyomorúság. Miért omlana össze? Családban van 11-12éve 300+e km-el és csak megy és megy. Nincs benne boogie mint az Alfában de a tömegeknek a megbízhatóság elég nagy extra sokak számára.
Egy 80 lovas Stilora rá lehet húzni mechanikai módosítások nélkül a 115lovas szoftvert oszt' öröm és bótottág?
Esetleg egy 1.9CDTI 74KW-os Hastára a 96KW-os programot?ps: Mind a punto II mind a Megane I remek választás lehet. Sokkal inkább ezek mint egy Golf III.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
+1 a Punto II-re. Anno majdnem vettem Stilo-t, csak féltünk az 1.4-es gyenge motortól, és a család akkor még azt mondta, 1.2 16V Punto II-re van zsé, az 1.6-os vagy milyen stilo már csak fapad közelivel fért volna bele, de mennyire tetszett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindekttő futóműve széthullik a szar utakon, de a passaté a drágább. Mellesleg ha jó minőségű lengőkarok vannak felrakva, nem kell sűrűn cserélni, csak sokan darabonként cserélik, és ha összeadod a munkát meg a beállítást minden egyes alkalommal, akkor az rengeteg pénz. Aki ilyen autót vesz, szánjon rá egyszer egy nagyobb összeget a futóműre, utána évekig gondmentes lesz.
[ Szerkesztve ]
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Egy kezdő kérdéssel fordulnék hozzatok. 98-as Mazda 323-al kapcsolat. Gyujtás ráadásakor ahogy kell ég a töltés, olajnyomás és fézifék kontrolllámpa. Ismerőseim ujabb autóinál a motor kontrolllámpa is és majd kialszik,nálam ez nem villan fel. Lehet ,hogy kiégett vagy csak akkor kell világítaniuk régebbi autóknál ha aktívak?
XBOX ID: GoTReX #4839
-
Zewa
senior tag
válasz Integrale #122396 üzenetére
100KW-tól felfelé 16 szelepesek. (100 kW, 103 kW,110 kW és 130 kW).
1.4-esről én is rosszakat hallottam, úgy dereng hogy vagy 1.2-est vagy 1.6-ost szabad venni. Én sokat rohangálok főleg városban a kis Punyesszal és teljesen jó kis kocsi és a gyári HLX extrák sokat dobnak az ""élményen"".Lsc: A Passatnak összetetted több lengőkaros futóműve sokkal kevésbé bírja a rossz utakat. Kikopik 1-2 szilent ezért a többiekre nagyobb terhelés jut, azok is fokozott tempoban mennek tönkre. Egy teljes felújítás után sok évig jó de jelentős költséget jelenthet egy B5-ös Passat árához képest.
Mágus: +1
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest