- Azonnali informatikai kérdések órája
- Steam Deck
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Kompakt vízhűtés
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz
pszili8 #47853 üzenetére
Ezen is látszik az amit kb mondtam.
Nyilván ezek mindegyike feltöltött motor, de egy régebbi 1.9TDI-t még nem próbáltak 140-150LE-re hergelni. Szépen elpöfögött egy minimális töltéssel és kész.
Kíváncsi vagyok, hogy a most forgalomban lévő 160-180LE-s 2l-es dízelek, milyen hibalistát fognak mutatni pár száz ezer km után. -
Arkar
aktív tag
válasz
pszili8 #47853 üzenetére
Ja, a szívó dízel, meg a turbóssal nincs is nagy baj, szépen elmennek elég sokat, nekem első genes HDi-van 144000 valós km-rel, renszeres 10Ekm-enkénti olaj és szűrő cserékkel egyenlőre nem futottam bele a semmi gondba, az öcsém viszont már igen, az 1,3 mjetel, 1 porlasztó, valószínű már hogy újkorába rossz volt, csak hát most adta + végleg magát(140E), más egyenlőre nem volt, a picassó-ba faternak nincs sok kilómétere, de van még itt Kia rio 1.5crdi, meg volt előtte egy csomó psa 1.9d, TD, adagóló nem kellet, porlasztót valamelyikhez talán d-hez vagy td-hez vettünk egyszer nem emlékszem pontosan, de ment mindegyik nálunk vagy 5 évet.
(#47846) VR6-Fan mi ez a száraz gázolaj téma, hogy kénmentes?, és így csökken a kenés? azt hiszem a biodízel ezen segít, a nagy szénatomszámú c18:0,c18:1-el és elég nagy koncentrációban van jelen, 2-5%?
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz
pszili8 #47871 üzenetére
A rió-é 4 hengeres van a getz-be 3, azt nem ismerem de ezel még nem volt gond igaz ebbe sincs sok 70ekm, de van má vagy 4-éves, apám testvére hajtja, olajcsere amikor eszükbe jut, keleti gázolaj mondjuk nem atópályázták szét az biztos, tavaly 110-nél nem akart többet menni turbó pucolás, és újra ment 170-et, a másik kocsijukkal a Nissan-al is ez volt, (nem dci, Hanem Navara 2,5TDI).
Viszont az 1.5 crdi megszokást igényel , nem úgy megy mint egy passat, vagy egy 406 tdízel, itt 2000-ig szinte semmi, utána meg ránt egyet vagy 2800-ig kitart a lendület aztán ennyi, tehát elég szűk az autózható tartomány, szvsz
(#47873) Xero csak nem te is 206 tulaj vagy ?
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Xero
nagyúr
válasz
pszili8 #47882 üzenetére
Akkor ez nettó marhaság ezek szerint:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines(#47883) VR6-Fan: Mégsem én vagyok a hülye.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz
pszili8 #47912 üzenetére
Fú, akkor mondom tovább:
1. ott voltam mellette amikor nézte a a fogyasztást a fed.kompból.
2. az én digó ótóm (szintén 1.2-es 8 szelepes) is 5,0027-es vegyes fogyasztást produkál 100km.-ren, igaz nem a fővárosban. Tehát hiába írom,hogy városi és egyéb fogyasztás az én városi fogyasztásomat nem lehet pl.budapesti, vagy pécsi stb. városinak tekinteni.3.sőt édesanyám 1.0-ás Swiftje szerintem fél literrel többet fogyaszt mint az én autóm...bár a stift fogyiját nem tudom olyan pontosan kiszámítani mert nincs benne fed.comp (tankoláskor nem nullázza az órát édesanyám) illetve ő nem szokta teletankolni...én meg úgy mérek fogyasztást,hogy egy tankkal mennyit megyek.
4. biztos sokan lódítanak a fogyasztásról, de én soha sem tettem ilyet, azért mert nincs értelme.Csak olyan adatot szoktam mondani amit már láttam is(fogyasztás).
raver: ez szinte lehetetlen...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
pszili8 #47912 üzenetére
Kb...mert azt irjak be, amikor tartos sebesseggel halad halalfaszara egy evben egyszer.
Multkor mentem a 4-sen Cegledbercelre, hat kb pocsom kivolt a 60-65-l "repeszto" sortol (90 helyett). Szepen ki-be ugralva amikor volt hely, vegigeloztem Monor utan a korforgalomtol kezdve oket, ott ertem oket utol, volt vagy 25 auto a sorban mar. Sor elejen ket Passat TDI 2-2 bringaval a teton. Nyilvan azert mentek 65-l, mert igy megkevesebbet eszik. Remelem nem vki innen volt...
Aztan monorierdeonel a vasuti feluljaronal mar csak 3-l voltak elottem, a hidon 50-l mentek at. Elotte a MOL kuttol elozes kozben kifordult a kutrol kihajtva lenduletbol egy kocka Ibiza múttko'semgyöttsenki-sen, mert nyilvan csak neki balrol erkezonek KELL elsobbseget adnia, ha vki jobbrol jon, annak nem. OK, van zarovonal, de meg elotte visszamentem, viszont qrva isten, hogy nem allt meg a tablanal, csak benezett balra, jo, aztan lenduletbol ki a 4-sre.
Utana Pilis-rol kifele mentunk 4-n a lampatol, Pilisrol kiierve van egy benzinkut, mind 3 kihuzodik elolem a kihajtojaba, en gaz, erre sor elejen a Nissan Vanette dobozos kistgk kis utanfutoval, mint kiderult nem azert huzodott ki, hogy tankoljon, mint minden normalis ember egy kutra kisorolaskor 99.9%-ban, hanem mert o most it egy ivben megfordul a 4-sen....erted? Egy ~85-90-nel egy bedadogos ABS-s satu, athuzva a szembe iranyba -nem jott senki-, kikerultem mivel 25m-re (se) voltam tole ekkor, ha nincs hova kikerulni nem tudok mar megallni elotte. Amikor eszre vette mar keresztbe fordulva, hogy itt most azzeg van, még megallt a mi savunkban, de ha nem all meg, akkor teljesen elfoglal minden kiutat elottem
Egyenesben Albertirsa fele 3-400m-l kesobb utolertem -meg ki sem qravanyaztam magam- egy masik 65-l csettegot is, kicsit lefoliazott B Corsa, szembol senki, index ki, elozom, amikor ~melleerek latom, hogy megy elotte egy robogo, o meg akkor kezdi azt kikerulni, amikor egyvonalban vagyunk. Na itt csak bal oldallal az aszfalt legeslegeslegszelen haladva mentem el vegul mellette, hogy ne jojjon elozese kozben nekem jobbrol, megelozi a robogot, erre nekiall tavfennyel vakuzni ram... vakuzzal az any@dra vazze, tukrot nem ismero baromfi
Na innen mar lattam, hogy az alberirsai feluljaro elott egy ~50m-l, ahol van jobbra egy betonos kijaro all egy feher G Astra Caravan orral a fak fele... amikor majdnem odaertem fogta es kitolatott a 4-sre, minthe nem is jonne semmi -tompitott fennyel jarok telen-nyaron ejjel-nappal, gyujtason van az auto, mar akkor vilagit-, a mi teljes savunk meg a szembe sav kb 1/3-a hirtelen az ove lett elottem...a maradek szembe sav 2/3-ban kikerultem vhogy ezt is, mert megallni ennel sem birtam volna mar.Kb 2km alatt majdnem 3 TK-s szitu a múttkósemgyöttsenki, majjjjjfékez, majjjmegááá, meg atükörvajjonmiii? gyogyfaszdroidok miatt.
Es meg csak gyorsan sem mentem, hogy jaaa o nem erre a sebessegre szamitott.Ugyhogy kb a faszomat az ijen videkiekbe -mar bocs-, es akinek nem inge ne vegye magara persze...
több drón kell ;P
-
saguaro
tag
válasz
pszili8 #47993 üzenetére
A6 necces móka...
Én olyantól vettem, akit ismerek, ő újonnan vette az autót, nála volt 9 éven át, normálisan szervizelte, és tessék, nálam megdöglött a klímakompresszor, amihez az egész rendszert cserélni kell kb, 250.000ft, hogyha szerencséd van, nem úgy mint nekem, és minden elsőre stimmel.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz
pszili8 #47998 üzenetére
Na igen, szakszervíz is vicces dolog.
De a specializálódott cégek(jelen esetben a kompresszoros), is érdekes egy világban élnek.
Megveszem, új hűtő, szűrő, minden új, betesszük az új kompresszort, 1 hét múlva meghal, 1.5 hónapig bevizsgálják, kocsit átnézik, mert természetesen el akarják hárítani a garanciális ügyet, és még mindig nincs klímám, de fussak ide, oda, amoda, vegyek ezt-azt, amazt, saját költségre...Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
neduddki
nagyúr
válasz
pszili8 #47993 üzenetére
HI!
esmeros vett 98as a6ost 2.5v6 150lovast ~1.6ert, de aszonta fiatalbba nem mert belenyulni, eddig csak egy uzemanaygszuro tisztogatassal elvolt, ja meg az elejen a felnicsere+legtomegmero
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
saguaro
tag
válasz
pszili8 #48002 üzenetére
Bontós klímával az a baj, hogy bármikor ledögölhet, jó drága, és nincs rá garancia, illetve mivel ez olyan típus, ami folyamatosan üzemel, ha jár a motor, gyakorlatilag az befolyásolja az élettartamát, hogy mennyit járt a motor...
Rick4: Nem jöhet össze minden, de még így is jobb, mint neduddki féle Rejtő stílus.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
makaveli666
senior tag
válasz
pszili8 #48498 üzenetére
Fiat Punto nem rossz...
500k ból tudom, hogy nem lehet megváltani a világot... Nekem nem is az a fontos, hogy 2 litert egyen a kocsi, meg hogy soha ne kelljen szervizbe járni.
Nekem annyi a fontos, hogy ne horpadjon már be a kocsi ha rárakom a kezem lsd: swift...
Meg a szervize ne legyen havonta 100k...
Nekem nem lényeg, hogy mennyen mint az állat, meg bőr belső... Szinte semmi. Csak vigyen el A-B be, és ne álljon a kocsi minden hónapba 1 hetet a szerelőnél... -
Prego
senior tag
válasz
pszili8 #48555 üzenetére
Haver 2002es swift sedan-ját vezetgettem. ugyanúgy 86 pacis mint a corolla Liftbackem, csak 200kg-val könnyebb, meg 185 helyett 155ös gumik vannak rajta. Egy lityóval kevesebbet is eszik százon (illetve jobban gyorsul), elvan 5-6 literrel és pakolni is lehet. Toyotában kicsit finomabb a mechanika, de én nem vetném meg a swift-et. Külső méreteim miatt valahogy a cori tágasabbnak tűnik (talán szélesebb egy picit és laposabb), viszont ugyanannyiért csak 5 évvel idősebb kocsit kaptam.
Egy baleset kimenetele meg sokmindentől függ ...[ Szerkesztve ]
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
-
Rick4
félisten
válasz
pszili8 #48677 üzenetére
Az csak hagyján, hogy a fémrészecskéket nem tartalmazó üzemanyagot megmágnesezi a mágnes, de még a bolhákat is elűzi a kutyából: [link]
Néha azért mielőtt megveszel valamit, nézzél egy kis discovery-t
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pszili8 #48859 üzenetére
Néha nekünk is sietni kellet, 200 felett már lobogott a Passat abalktörlő lapátja.
Na bele is futottunk traffiba (szerencsére nem amikor kétkilóval zúztunk), de mivel nem jár bünti pont, a bünti pénzt meg nem én fizettem (mert nem önszántamból téptem mint egy állat ugye)...
Am pont az volt, egy belga rendszámos sport verda jött elég gyorsan, ha nem rántom félre belém száll hátulról. Pedig azzal talán jobban jártam volna... Eleve őt büntetik meg köv-távért. No meg a masszív gyorshajtásért. De berezeltem és elrántottam a kormányt. Hiba volt.
#nincsbennetarcsi
-
dízelracer
senior tag
válasz
pszili8 #48882 üzenetére
A viccet félretéve, tényleg mi olyan nagy szám abban az A3-ban?
Audi A3 3.2 Turbo 800le: 10,43 @ 230km/h
VW Golf II ~2.0 TDI 330+ lóerő: 10.84 @ 209km/hHa a magyarok is annyi pénzből gazdálkodhatnának mint pl az Eklund-ék, drag sportban simán leigáznák európát. Nézd meg Farkas Isti autóját. Bőven 1000+ lóerő ha kell 30x fut egymás után 10-es időt, lábon jár ki a versenyekre lábon megy haza és mióta össze lett rakva komolyabban nem kellett a motorhoz nyúlni. A tudás nálam itt kezdődik.
És ez csak egy tehetséges ember a sokból. Ide sorolhatnék még vagy 6-8embert aki nemzetközi szinten nevetséges költségvetésből egyedül vagy pár fős csapattal farag otthon a garázsban igencsak gyors autókat. Ha több pénz állna a rendelkezésükre űridőt futna mindegyik. Ott lennének a nemzetközi élmezőnyben mindezt külső segítség nélkül mert a tudás megvan csak a mocskos anyagiak hiányoznak. Szponzor meg persze sehol...
De ez már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
-
Lokids
addikt
válasz
pszili8 #48889 üzenetére
Szép Lada.
Gondolom a motort nem a Lada(vagy mostmár rönyó) szponzorálta bele.
Irigylem az ilyen embereket. Nekem a rendszeres gokart is gondot okozna, nemhogy valami verseny, ahol 1 hétvége alatt millák repkednek. Mit kell ehhez csinálni, hogy az ember képes legyen ezt fenntartani?
[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.