Hirdetés
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- CPU léghűtés kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
Aktív témák
-
vhunor
őstag
válasz
aphra2 #49133 üzenetére
Qru: nálam ez döntő szempont volt, amikor autót vettem. Én is sokat szemeztem a Jazz-el, Colt-tal és hasonló kiskocsikkal, de a tesztvezetéseknél kiderül, hogy ezek az 1.2, 1.4 szívók nem illenek az én vezetési stílusomhoz. A mostanival egész jól ki lehet kerülni az ilyen helyzetekből (150 LE, 320 NM).
-
amargo
addikt
válasz
aphra2 #48031 üzenetére
Még van időm, nézegetem majd azért ezeket. Azért az is fura magyar mentalitás, ha viszik az autót, akkor leharcolom, mert úgy se az enyém.. kb a céges autóval rendelkező emberek hasonló felfogását se értem meg. Biztos bennem van a hiba, de szerintem a saját tulajdonukkal sem bánnak másképpen.
-
zoo8800
veterán
válasz
aphra2 #48031 üzenetére
A banki visszavett autóknál én mindig abból indulok ki, hogy én, vagy a környezetemben bárki milyen kocsit hagyna maga után, ha vinné a bank. És azt pedig meg lehet venni. Erről még cikk is volt a vezess.hu-n. De biztos szép számban találni lelakott visszavett kocsikat is.
Meg lehet kérdezni vangelis-t, hogy ő mennyire zúzta szét a Suzukiját, mikor vitte a bank. Egyébként nem érdemes nagyon lelakni a kocsit, mert a bank ebben az esetben kevesebbért számolja be, és több marad a fennmaradó hitel...Sőt, a lefoglalt kocsik órái mintha nem lennének tekergetve, és nincsenek csillogósra sikálva. Előbb vennék visszavett kocsit, mint pl. egy csonticar-ost
Persze alaposan meg kell nézni, milyet veszünk. -
amargo
addikt
válasz
aphra2 #48019 üzenetére
Ezek szerint a neppereknél ennél többet is megtesznek?
Én úgy láttam, hogy meg is lehet ezeket nézni. De lehet csak úgy gondolom, mert írják a telephelyet ahol leledzik.pszili8: Ezek alapján inkább eltántorít a dolog. Kérdés, akkor márka értékesítőnél érdemes-e venni használt autót? Ha jól láttam a Porsche Hungaria-nál is vannak vagy tévedek és azt sem szabad nézegetni?
-
AMD Power
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
aphra2 #47537 üzenetére
Ja, mivel a UK autoknak a RHD mivoltuk miatt hasznalatan nagyon amugy sincs aruk, foleg ha pl csak egy elem, pl csak lokharito rokkant rajta, akkor az ottani relativ magas munkaberek es a 25% GTK hatar felett nem is javitjak, hanem mar megy a levesbe, igy szare-hugye-fose-hanyase van donor szinte kifogyhatatlanul.
Telleg olyan occsoé vannak onnan donor autok, hogy rohej. A 17ker-ben van is egy bonto, ott nem is lattam szinte LHD autot. Es hetente hoznak treller kamionokkal "ujakat"
-
gaborbol
őstag
válasz
aphra2 #47531 üzenetére
Azt a budos....
Ennyire olcso a munkaber, hogy megerei szinte a semmibol ujjaapiteni a kocsit majd olcson eladni?
Nalunk roncsepites szinte nincs is .Tort a kocsi, akkor megy egybol az auto tortenetebe + mar kapja is a "roncs" megjelolest a forgalmiba meg a torzskonyvbe.
Onnan abbol mar kocsi nem lesz megy a bontoba, esetleg szigoritott muszakival meg lehet probalkozni a javitas utan, de legtobb estben meg sem szoktak probalni.Nincs olyan hogy Joe ugyis atengedi egy kis penzert, ha atengedi es lesz egy baleset esetleg valaki meghal es rajonnek hogy Joe, sumakolt akkor kap egy laza 70-80 ev evet, jo magaviselet eseten felezik, 35 ev mulva szabadulhat is..
lorcsi Ha mar 4-et kiad akkor 5-ert meg jobbat kaphat
-
hobizoli
nagyúr
válasz
aphra2 #46867 üzenetére
Allitolag van vmi nyomastarto szelep a benzinkorben -nemtom hol...-, hogy a leallitas utan is megtartsa a nyomast, es ha az nem zar jol, akkor elso inditasra reszben meg levegos a rencer, es csak masodikra tolti fel legmentesre.
Nincs "elötöltés" a kulcs gyujtasra forditasakor, azaz csak akkor indul a benzinszivattyu is, ha az ECU mar latja forogni motort inditozaskor.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
aphra2 #32231 üzenetére
Nekem ezen felül még rengeteg problémám volt vele. 2 havonta a gyújtáselosztó csere, ne kérdezd miért, egyszer csak elkezdte - pont amikor nagyon kellett volna az autó. Csomagtartó ugye nulla, ha mondjuk egy nagyobb bőröndöt kellett az autóba tenni, akkor vagy nem ült hátul senki, vagy nem tettem sehová. Vízforralás. Stb. Vezetni tényleg könnyű volt, hiszen minden hátul volt.
Mondjuk ha már ezt urban legend kategóriába soroljuk, akkor egyik barátom most "vett" egy rovert ingyen. 0ft-ért, 99-es, full extra bőr stb. A tulajnak nem kellett, mert nem használta és olcsóbb volt ingyen eladni, mint kivonatni a forgalomból. Az autó tökéletes műszaki állapotban van, minden működik benne. Ugyanez a barátom vett 2 éve egy Renault 21 Quadra Turbot-t 150k-ért!!! Majdnem egy 0-val többért adta tovább úgy, hogy kevesebb, mint 300k-t költött rá. Ezt a skodát is rendbe kellene rakni 50k-ból és eladni a fenébe jó pénzért. Lehet most adnak érte 500k-t, 10 év múlva meg 700-at, de ahogy az országunkat ismerem 10 év múlva a 700k nem sok mindent fog érni...
-
Manitou
veterán
válasz
aphra2 #31693 üzenetére
Nekem úgy néz ki a dolog hogy ami meglévő gumi és maradna 1 pár azokon 7mm a bordamélység szóval nem egy agyonhasznált darabok ezek se. A másik kettő meg kb 5mm-es volt, amiből az egyik "puklis"( ezek helyett vennék 1 pár újat) Azt olvastam új gumiknak kb 8mm a bordamélysége, úgyhogy nagyon nagy különbség nem lenne a 2 pár gumi között.
-
lajafix
addikt
válasz
aphra2 #31689 üzenetére
'A jobb gumit én akkor is elölre raknám (hajtott kerék) főleg a télit, arról nem is beszélve hogy pl fékezéskor szinte minden súly az autó elejére terhelődik, hátul szinte alig van fékerő.'
nem logikus előre tenni, pont jó ez a példa, ez olyan mint ha leszúrod a körző hegyét(tapad elől a kerék) és kis mozdulattal rajzolsz egy kört a grafitheggyel(kis oldalirányú erőre az amúgy is gyengén tapadó hátsó kerék nem tartja a hátulját). Életveszélyes.manitou: ne tedd előre...
diegho: ha 195 vagy és el akarsz férni még mögötted is, akkor felejtsd el a lacettit és az egész golf kategóriát: kicsik. a mérethez jár a súly, ahhoz meg a fogyasztás.
-
fekeandras
őstag
válasz
aphra2 #31689 üzenetére
,,arról nem is beszélve hogy pl fékezéskor szinte minden súly az autó elejére terhelődik, hátul szinte alig van fékerő"
Van ott fékerő csak megfelelő tapadás nincs. Pont ezért kell hátra rakni a jobb állapotú gumikat.
Egyébként meg az a véleményem, hogy akinek csak két darab téli gumija van az menjen be az első teszkóba és vegyen legalább 2darab legolcsóbb 'nevenincsszar téli gumit az autójára. Egy kisebb koccanás is sokkal többe kerül mint két kínai/indiai akármilyen szar de új téli gumi.
-
prmcsk
addikt
-
fekeandras
őstag
válasz
aphra2 #31450 üzenetére
Mindenkinek szíve joga, hogy a használt autójába honnan veszi az alkatrészt. Sokan inkább megrendelik márkaszervízben méreg drágán a gyári (nem ritkán kritikán aluli minőségű) alkatrészeket és e mellé kifizetik a 10-15e forintos szervíz óradíjat mert úgy nyugodtabban alszanak ha nem egy kókler garázsban kalapálják össze a kocsijukat. És van aki megrendeli az után gyártottat (ami nem feltétlenül gyengébb minőségű) és berakatja egy ismerős műhelyben potom pénzért.
Peugeot. No comment. Vegyenek rendes autót...
-
lsc
nagyúr
válasz
aphra2 #31142 üzenetére
Az egyik a nem vett fordítva rakás, az sem mindegy a testet hova rakod /lemerült dízelnél az akksi negatívja nem a legjobb/ illetve nem egyszer láttam szikraesőt bikázásnál /nincs eléggé ráfogva a test, de volt már példa a pozitívnál is/. Ezeket gondolom nem nagyon szeretik az elektronikák .Majdnem elfelejtettem, már láttam próbálkozást 24 V-al bikázni 12 V-ost is, meg voltak győződve róla hogy csak 12 V de nem annyi volt .
-
válasz
aphra2 #29733 üzenetére
A kis Wagon még (fénykorában) GLX-es felszereltséggel, vonóhoroggal, meg hifivel 2,5 milliócska volt! Hát most ha bevinném a Suzukihoz, akkor kapnék érte 800 ezret, és még csak 41500km van belehajtva! Tehát már addig marad a családnál, míg szét nem rohad, utánna meg apum beruház egy L200-ba, mert már 10 éve azt csekkolja!
-
neduddki
nagyúr
válasz
aphra2 #28459 üzenetére
HI!
a klasszikus 4 hengeres 2l 86x86:- ))) /ha jol emlexem 1998ccm, de szmolja ki vki es kozlje hog jol emelxem -e:- )/
udv
neduddki
mod: hobizoli: koszi de excel megoldotta, meg tan emlexem a kepeltre:- )
mod: igen az opelnek volt ijjen a 115/125le-s motorja, de ami erdekesebb, hogy volt ijjen forma1es furat loekt arany ismeg vmikro a kezdetekkor, aszem /ha jol emexem/ raadasul tan meg a Viktorio Jano fele AlfaRomeo amit a Ferrari atvett:- )))
-
VR6-Fan
veterán
válasz
aphra2 #27857 üzenetére
nekem meg középen lent van egy kis digit kijelző ami irkálja a 100km/l fogyit (+/-2dl-t és akkor ténylegesen megkapjuk a fogyasztást, egyszóval elég pontos.)
nekem 4.-ben 1700-2000 közt a legoptimálisabb, ha sík úton megyek és nincs agyon pakolva a kocsi.
szívócső vákumból-megtett km-ből számol emlékeim szerint.
-
-
válasz
aphra2 #27820 üzenetére
Lehet még patkány az utastérben, ami épp az anyósülést alulról pusztítja, és esetleg erről tud a tulajdonosa is, és a hírdetésben felsorolja, mint extratartozékot, stb.
Na, ne hülyéskedjünk. Vannak még megkímélt keltnémet csodák. Hú, egyre jobban rákaptam a youngtimer autókra.
Trabant, 1100-as, négyütemű, de azért egyben van még.
Zsigulinátor, 2107-es, ezeröcsi köbcenti, és egyszerű.
Gyilkos masenyka, álmaim járgánya, remélem hogy a Niva project jövendőbeli alanya!
...valahogy ezek jobban tetszenek mint ez, bár nem egy kategória... -
Zozzant
addikt
válasz
aphra2 #27762 üzenetére
Ja NKH ad átalakítási eljárás során a rozsdálódott helyett másikat, ha érinti a számot a javítás akkor kell. Nálam a motorszám volt eltünve szinte, olajjal kenegették mire rámondták hogy na, jó lesz...
Az alvázszám meg már eleve új volt úgy vettem, a torony tetejéhez ütve, de körben alatta rohadt szét.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
aphra2 #27041 üzenetére
Hangulatos cikk. Ha tényleg 1,3 millában el lehetne hozni, szerintem lehetne ismét népautó. Kapnál egy vadonat új autót, ami valójában 40 éves technika, de van 4 kereke, akárhova eljutsz vele és remélhetőleg megbízható is. Lehet újjáéledne a B kategória rallyban."Olcsó" pénzből lehetne patent rally autót építeni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
aphra2 #26635 üzenetére
Ja a gyari GT loko 44k, akkor is huzos a 120k-s metalfenyezes egy elemre, nem? Na jo legyen csak 100k-ert fujva, meg 20k-ert le is szedtek meg fel is raktak. Nevetseges. Amikor poenbol kerdeztem, hogy ez megis hogy lett ennyi, csak hebegtek...szerinted? Na ezert ennyi a KGFB...
Elotte tibibaval kiszamoltuk kb mennyibol lehet megcsinalni, Ugy szamoltunk, hogy elviszi rendes fenyezomuhelybe a lokot, az lett vona max 30k (metal), meg 13k ugye maga az elem, szoval 55, max 60k-bol kesz lett volna. Ehhez kepest ez a szereny 3x ar, hat nemtom. Ja es ez meg "valsag" elott volt ennyi, most mennyi lenne, 278k?
Visszamentem vele, hogy helloka vmi nemgyere be a festessel, csak huztak a szajukat hogy aaa igy meg aaa ugy...bisztos az alapozassal volt vmi baj. Ja, hogy 178k-s arba még nem fert bele a festes elotti alapozas, az.
hobizoli
Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 480 SSD + 1 TB HDD
- Bomba áron GIGABYTE AORUS/I7-12700 16GB 512 SSD Nvidia RTX 3070 8GB (2560x1440) 165 Hz FHD IPS/
- Ipad Pro 12.9 (3 generáció) 512GB cellular, garanciával
- iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Filmezz Ingyen! X96 X4 RGB 4GB 64GB Amlogic S905X4 Android tv okosító box usb médialejátszó
- Xbox Series Kontroller - Carbon Black
- Eladó LG 27GN800-B Ultragear IPS gaming monitor HDR10-zel és AMD FreeSync (Premium) technológiával
- Intel i9-10900K + ASUS ROG Strix Z490-E + Corsair Vengeance RGB Pro 32GB 3600 Mhz félkonfig
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zöld / normál állapotban / 100%-os akkumulátorral / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest