Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Aktív témák
-
Integra
titán
erre azért kívánics leszek
[link] -
tildy
nagyúr
-
Integra
titán
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Mindig a topik elejére be kéne linkeltetni ha veszel használt autót mire figyelj és a vásárlás követően mit érdemes kicsrélgetned hátha valami még kimaradt.
segitsünk pár forumtársat ezzel is.Kérem az ''okos'' hozzászolásokat.
Müszaki vizsga ill zőld kártya megléte ha nincs számolnod kell annak a kőltségeivel is.
Motorolaj csere+szürő én előtte kimosatnám jó helyeken van ilyen motormosó adalék.
Vezérmüszíj ill generátor szíj csere ha van klíma szíj külőn amit kétlek akkor azt is.
Levegőszürő ill betenni egy sima 200ft üzemanyagszürőt ha már ott vagy a szervizban.
Fagyállót kiméretni és ha nem elengendő a szint akkor utána tőletni
Váltó olajat leellnőriztetni ha kell utánatőlteni de igazából én cseréltetném
Gyertyák cseréje némely tipusban
gumik állapota mert ez akár kerülhet 50.000- a végtelenig
Futomü átvizsgálás hátha sosem lehet a futoművet ugy helyre állítani,hogy ne egyen le pár uj gumot nálad.
Fékek állapotát olajszint stb....
Lengéscsillapitónál ha jeletkezik olajfolyás akkor vagy cserélni kell azonnal vagy talán kibir még 2000-5000km-t.
Aztán a kasztni hátsó sárvédő ivek ill az ajtók alsó részeinél rozsdásodási hajlam
Kipu rendzser és a katalizátor kb dobonként 20.000ft az olcsobbikból aktalízátorra nem emléxem de az kb 50.000ft szoval azt is érdemes megfigyelni.
Metal elemenkénti javitási kőltsége kb 20-50,000ft győngy ill elem nagysága.
Sima fényezés javitási kőltsége elemenkénti 15-25.000ft ezeket is számold ha van pár festeni való elemecskéd.Pld mocitető vagy első lőkős.
Akksi igazából nem egy nagy tétel de ha minden egyszerre kel lakkor a 10.000ft +plusz akkor az is pénz ilyenkor.
Hát kb rőviden ennyi elnézést ha valamit kihagytam
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Hy!
Komplett fényezés honda accord fekete győngymetal külső-belső +alvázvédelem il üregvédelem kamrában szalon állapot 350-400.000ft volt kb 2 honapja egy haveromnak.Lényeg Szgeden egy volt csaja ősszekromofágozta az autóját és mindenhova jutott rendesen.
Szegeden 2-3 festő volt 500.000ft mondott itt Csórón ez megállt 370.000ft+karoszáriás 30.000ft szedte atomjaira ill őssze.Motor nem volt kivéve de a kárpit 60% igen. -
#00809728
törölt tag
Hy!
Pár gondolatmenettel kijavítanám.
Szoval olajteknő csavart ielőtt kiveszed nézd meg van-e alatte egy ugymond roppanos réz alátét sok esetben van.Érdemes egy olyant is venned mert ha rakod őssze akkor már akkor az a 150-300ft nem egy nagy ősszeg és igazából érdemes is mert annak a tőmitetség a funkcioja.
Ha sosem volt a karter levéve és már koros a gépjármüved és látsz a karter körül enyhe olajfolyást ill szivárgásra utalo nyomokat akkor esetleg annak a cseréje is lejőtt.Érdemes azt is kicserélni.
Olajcsere előtt ha még sosem volt kimosva és éppen most szerezted be a jószágot akkor érdemes egy motormosó konzerves folyadékot beszerezni már elég sok helyen kapható.
-Beleőntőd és járatod alapjáraton NEM PŐRGETED kb 5-10perc igazából ez álltalában a konzerv oldalán fel van tüntetve.
Többit Ricknél olvashatod olajszürőt amikor felteszed akkor fontos és látom Rick tudja a tőmités bekencézése enyhén olajba.Igazából jobb zárodás ill amikor megint le kell venned nehogy az a meglepetés érjen,hogy rásült. -
Dumb
senior tag
válasz
Integra #1584 üzenetére
Eszméletlen. Nem hittem volna, hogy nálunk képesek lesznek ilyen munkára valaha is. Ez is 10-11 milla körül lehet, mint a fekete Mustang.
Jobb mint az új, az tuti!
Szerk. Kb. 1 milla egy ilyen fényezés, (írtam nekik mailt). De sokkal szebb és tartósabb egy gyárinál! 30-40 év múlva fog rohadni esetleg, de lehet hogy akkor sem...
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
ez a legcsúnyább a dologban:
A közel kéthónapnyi előkészítő munka végeztével, a tükörsima karosszéria készen állt a tizenkét rétegű fényezés utolsó négy rétegének felhordására, mellyel a kocsi megkapta végső színét....szerinted mennyi volt a festés és az előkészítés pénzben? végtelen?mondjuk én ezt már linkeltem pár hónapja, akkor a kasztni tuti kész volt, de abban nem vagyok tuti biztos, hogy a teljes gép kész lett volna..
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
dragonfx #1581 üzenetére
én épp tegnap cseréltem, kb 10 perc volt. meleg motornál érdemes, mert akkor ugye folyósabb az olaj. alul olajteknő, nekem 15ös kulcs nyitja. aláteszel egy régi 5 lityis kupát kivágott oldallal, azzal az oldalával felülre. szal csavar kiteker, olaj kifolyik. hagyod addig csöpögni, míg csöpög, kb. 3 perc. olajleeresztő csavar visszateker, meghúz, de csak normálisan. olajszűrő leszed, nekem a 3 karmos leszedő jött be leginkább, ahhoz kevés hely kell. lassan letekered, a végénél aláhúzod a műanyag kupát, és belefolyatod a cuccot, ami a szűrőben volt. új szűrő gumi peremét megkened egy pici régi olajjal, hogy könnyen felmenjen, feltekered, meghúzod érzéssel. olajbeöntőn beöntöd az olajat, beindítod a motort fél percre (már ha tudod mennyit kell önteni bele, és nagyjából benne van) utána hagyod 4-5 percig lefolyni a karterbe, megnézed a szintet..ha jó, akkor elpakolsz. a régi kivágott kupából átöntöd a frissen kiürült kupába a fáradtolajat, és elviszed szépen valami olyan helyre, ahol lehet tárolni. de alaphelyzetben tényleg egyszerűbb elmenni valahova, ahol ugyanezért 1-2K-t kérnek, és ők lesznek olajosak...
-
Dumb
senior tag
Kész lett ''A Charger''
[link]
Az enyém is majdnem így fénylik -
dragonfx
veterán
válasz
Integra #1578 üzenetére
Hát engem nem az olaj érdekelne, , tudom ezzel megint szerze egy rossz pontot, hanem az hogy a menetét nem tom, azt gondolom hogy hideg micnál kell, alula motron kicsavarni valamit, leengedni, de meddig hagyni csöpögni?a szűrőt hogy és hova kell betenni?...felülről beöntés után b várni kella sszem enm tom mennyit hogy rendesne befollyon és utána indítani csak.
Nem vészes ha ennyiért megcisnálnák
Én ilyet tennék bele ez esetben [link]
tényleg tök olcsók lettek.
[Szerkesztve] -
Dumb
senior tag
válasz
dragonfx #1533 üzenetére
Nekem a 190-ben van vízszint visszajelző! Ha kicsit kevés a szint, kanyarokban nekem kigyulladt a visszajelző a minap. Fél liter fagyállót öntöttem hozzá.
Dodi, ez sztem autó- és használatfüggő is. Vannak olyanok amik könnyebben szakadhatnak. De ha nem pörgeted gyakran 5-6000-ig, akkor tartósabb sztem. Mi a 106-tal 20-30.000-el többet mentünk az előírásnál, és kibírta, sőt, nem tűnt lehasználtnak, repedtnek a szíj, amit levettek. De van úgy, hogy a perióduson belül elszakad...
100 E-ig én nem cserélnék ,csak ha hajtósan, pörgősen vezetnék végig -
Integra
titán
válasz
dragonfx #1577 üzenetére
pofon egyszerű, csak nyomaték kulcs kell hozzá, hogy aztán ne cseszd el az olajteknő menetét.
a baj az hogy az olajat hova teszed utána amit leeresztettél. szerelők meg leadják, viszik tőlük el rendszeresen. én ezért csináltatom inkább. az az 1500ft munkadíj fél órára nem vészes, és az olaj sem az árokba kerül. -
dragonfx
veterán
Lehet meg kéne tanulnom motorolajat cserélni.
Van itt valaki aki cisnált már ilyet?
hogy kell? -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1570 üzenetére
kimos?
mér motorolajcserénél hogy lehet kimosi akkro nem szabad beindítani nem?..traktort belehet, dízelt nem
Amugy mit gondolsz azokról amiket a tecoba lehet kapni iylne engine flush eg ehhez haosnló bixbaxokról?
Mega Wynn''s dolgokról?
érnek valamit avgy csak rontanak?
#1568>>az milyne márka? Rick editon?
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #1562 üzenetére
Hy!
Igazából sehol nem fognak tárt karokkal várni ha te viszed az olajat ill szürőt amert a kb 1500ft munkadíj azért melozni is kell és igazából azon nincs haszon.+A fáradt olajad elszállítáról is neki kell gondoskodni ami megint csak pénz.
Ugy van itt egy szaki amiről már írtam mindenféle olajat forgalmaz+szűrőt és te oda elmész mindent kérsz és fizetsz. -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1559 üzenetére
Akkro enm votl akciós ezek szerint. mind1 lexarom...benne van és kész.
Én nem tértem el...a gyári a 5-40 castrol txt softec plus....csak ez genyo drága...és a szerleő azt mondja ő castrollal nem foglalkozik szal ha az kell menjek el..finoman ezt kaptam meg....meg mondta mobil1 jobb is mert a castrolt eszi a bmw a mobil1et nem annyira...de ez specko igaz is....ezért kérdem van e olyna hely ahol függetlenül 20 perc alatt megcisnálják nekema cserét ha viszek olajat meg szűrőt....autonet ilyne volt d emegszüntek
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1550 üzenetére
Olajcsere intervallum.Te dőntőd el ill hogy mikor mennyi pénzed van a pénztárcádban.
Pld van egy BMW (Drago) amiben egy 3000benzines moci van.Szoval veszel bele pld egy mobil 0-40w olajat teljes szintetikusat.Ez igy minden oké.
Az olaj gyártó cég nem rally futamokra ajánlja azt az olajat meg nem gyorsulásira hanem egy hétköznapi használatra.
Ezen azt kell érteni pld ha te beleteszed az olajat és te éppenséggel Kékestető tetején laksz akkor neked igen csak kell nyomnod a gázpedált ill pőrgetned a mocit,hogy fel tudj kapaszkodni(jó oké gey 3000cc BMW alapjáraton is felmyeg).Mivel pőrgeted igy amortizálodik az olajad is.Tehát nem minden ha x egyed gyorsulgat ill pőrgeti a mocit és ő a Jani
vagy Y egyed amikor Alföldőn lakik és 90-100km/h száguldozik és ugy megy vele 15.000km-t.
Ezt sajna neked kell eldőnteni. -
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1546 üzenetére
Figyi!
Most beszéltem egy munkatársammal.Neki szuzija van és ő mondta a vezérműszíj cserét 20.000km és 4 éves gépe van.Mire a márkaszervizes azt nem kell még cserélni majd csak 3-4 év mulva ill ha 100.000km van a gépben.
Kérdem én ha esetleg még is elszakad a szíj és pár fokot tolodik minden azaz a mocid szémegy aminek a kőltsége 200.000ft felett van akkor ő abba bele szál lovéval vagy csak sunnyog?
Szoval kőnnyü más pőcsével verni a csojánt. -
chungee
addikt
Mit és hol lehet kapni 6k-ért per lityót
Nem vok már sínen bazze
-
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #1542 üzenetére
Amugy meg az utoiratért b+ a saki kecskét
NA lool már itt lefordultam a székről.
Vipumpa igazad van gyári biztosan drága de nem igazoltan jobb minőség is lehet.
Ugyanis a seatba valami Spanyol félét raktak amit én kicseréltettem mert nem igazán tetszett és egy Amcsi változatot raktak bele más a gumi ill a lapátok hajlásszőge is.Eddig sikeresen küldi a vizet a rendszerben. -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1544 üzenetére
na baxxa meg multkor 10-40eset töltöttem rá az elözőnél és elméletben legolcsóbb netes boltban az olajboltnál volt 2.4e
...gondoltma az 5ös drágább....
De amugy van olyna szerelő aki berakja az olajat ha nem nála veszem hanem viszem?
mert szerintme epsten nincs
Amuyg ezért akartam 5öset>>''BMW LL-98''..Dodi szerinted számítanak ezeka xarok bármit is hisz mindne fos olajon ott vannak...
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
#35434496 #1538 üzenetére
fizeted az összes költségét?
Rick4>>amugy a dragon mióta lett macska jelentéssle bíró szó?..ki nem beszélni magyra itthe most e he?
Az vízpumpa noname és a gyári tuti drágább, és amugy is miylen autóra való vízpumpa...
Amugy meg az utoiratért b+ a saki kecskét
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
-
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1536 üzenetére
igen kihagytad, krokodilbőr kárpit csere, garret t4....barracuda felni, chiptuning....jobb útfekvés miatt ültetés, nyomtávszélesítéssel...bilstein álltható lengéscsil.....és akkro adhatod az aautódat cserébe
Mér az ékszíjon és a vezérműszíjon kivül van más szíj is egy autó mocijában?
sportkat. 35, szóval a sima olcsóbbnak éne hogy legyen.
Amugy pont nem jönne össze, mert nekem az ajtók alatt, a csomitartó alatt, és a kerékíveknél is totál sértetlena fényezés, semmi rozsda... -
#35434496
törölt tag
Bmw E92 M3 a többit meg feletsétek el.
-
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1528 üzenetére
Hy!
Hát igen ezt minden uj topik elejére be kellene linkelni azaz azzal kezdeni a forumot.
De leírom neked csak neked.
Motorolaj csere+szürő én előtte kimosatnám jó helyeken van ilyen motormosó adalék.
Vezérmüszíj ill generátor szíj csere ha van klíma szíj külőn amit kétlek akkor azt is.
Levegőszürő ill betenni egy sima 200ft üzemanyagszürőt ha már ott vagy a szervizban.
Fagyállót kiméretni és ha nem elengendő a szint akkor utána tőletni
Váltó olajat leellnőriztetni ha kell utánatőlteni de igazából én cseréltetném
Gyertyák cseréje némely tipusban
gumik állapota mert ez akár kerülhet 50.000- a végtelenig
Futomü átvizsgálás hátha sosem lehet a futoművet ugy helyre állítani,hogy ne egyen le pár uj gumot nálad.
Fékek állapotát olajszint stb....
Lengéscsillapitónál ha jeletkezik olajfolyás akkor vagy cserélni kell azonnal vagy talán kibir még 2000-5000km-t.
Aztán a kasztni hátsó sárvédő ivek ill az ajtók alsó részeinél rozsdásodási hajlam
Kipu rendzser és a katalizátor kb dobonként 20.000ft az olcsobbikból aktalízátorra nem emléxem de az kb 50.000ft szoval azt is érdemes megfigyelni.
Akksi igazából nem egy nagy tétel de ha minden egyszerre kel lakkor a 10.000ft +plusz akkor az is pénz ilyenkor.
Hát kb rőviden ennyi elnézést ha valamit kihagytam....
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1532 üzenetére
Na igen..szerintme detto ugyanaz mint a motorolaj...nekem legalábbis 3 helyne is ezt mondták..bármilyne keveset is megyeka verdával..10e vagy max. 1 év....addigra úgyis eleszi elfogy..igaz enm to mitől de akkor már utánaöntöm...
vezérműszíja detto ugyanez érvényes szerintme csak anygobb intervalummal..bmw-sek akik cserélték, nekem azt mondták 40e múlva menjek....de én tuti nem várok amíg ez meglesz..3-4 év múlva elviszem újra. -
Rick4
félisten
válasz
dragonfx #1529 üzenetére
olaj ha jót akarsz 15e...most cseréltem tegnap olajat, 4 liter castrol gtx 10W40es volt 5990, máskor mobil1 syst s 5w30 volt 6600ft a 4 liter. milyen olajat akarsz 15ért beletenni?
mondjuk egy olajszűrő is 1.5K, szal attól sokkal drágább nem lesz..
és honnan tom ha fogyott...azért ez is erős volt...
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1531 üzenetére
hogy tudom mivel megmér hány fokos meddig jó?
Tuti nincs, minek köttettem volna ki?
Majsztro ez 14 éves technika akkro még ilyen bixbaxokra nem adtak..menjen a verda 500k-t és kész....a tidében ezek szerint van és milyne apiktogramja mert gondolom mindne autóban ugyanolyan....pl:mint amilyne az abs, olajnyomás(pl:csöpögő kiskanna)
Na mosmár ezt is tudom hogy piros meg kék van hnnan tudom melyik vane nyémbe?melyik a jobb?
tescoból tuti enm vennék... -
-
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #1527 üzenetére
Hát azt nem írtam,hogy évenként méresd ki pld benzinkuton de azért nem ért megnézni legalább 2évente.Igazából amilyen telünk volt tavaly igy akár egy -20fokossal is eljárhatnál 5-6 évig.
Hát a fokost nem fogom tudni innen megállapitani méáréssel te meg fogod tudni.
Nekem pld ha fogy amire nem volt még példa akkor jelzni a tartályban lévő kis müszerecske szerintem a BMW -nem is van csak lehet direkt kikőtetted.
Mindenképpen javasolt egy hasonló hatásfoku fagyálló mert iagzából a pirosat a kékkel én nem őnteném őssze.
Tescoban kb 3-4 félét szoktak árulni de nem igazán javasolt az ősszekeverésük.Én nem tudom nem is állítom,hogy nem szabad de igazából nem ajánlom. -
dragonfx
veterán
-
chungee
addikt
Ne ijezgessetek már!!!!!! 100k költsek még rá
akkor mért nem néztem inkább 800k-s kocsit, de hülye vok
-
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #1526 üzenetére
nem tudom, de nekem elméletben spéci gyári hütővíz van benne valami minusz istenhány fokos d emostmár felidegesítettél...akkor ha ez 2004be rakták bele akkro szerinted ez hány fokos?
Ja és hánby liter kell bele szerinted??...és honnan tom ha fogyott?és miből öntsem potoljam?...én a hütővíztartály még soha nem nyitottma fel...
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #1524 üzenetére
Hy!
Ja ez 1.8 116le az 1.6 meg 101le végül is +15le tőbb ez igaz.
Vizpumpa minek?Hát most már vezérműszíjcsrénél a jobb szervizesek ajánlják.Ugyanis régen -20fokos fagálló volt a divat ma meg már -40 raknak bele eredetileg a szervizben az uj autóknál.
Pugomban -45fokos volt rossebb tudja minek de iagzából ha az kell bele akkor maradjon benne.
Lehet régen a BMW-hez olyan jó vizpumpákat csináltak? -
chungee
addikt
válasz
#00809728 #1521 üzenetére
Elvileg nem is ezt akartam, a sors hozta össze a Mondeo-t. Úgy volt hogy kezembe 1misivel akartam részletre venni egy Focus-t. De kiderült, hogy hitel elbírálásakor kellett volna kezest nekem. Mivel nem akartam busszal vagy jobban mondva üres kézzel haza menni.
Van a szomszédnak is Ford Focus-sza. Előtte alaposan jártam utána a Focus modelnek mivel azt akartam venni eredetileg, mert élőbe is tanulmányozhattam, vezethettem stb... a szomiét. Vele testvéri viszonyban vok, pedig a szülőm lehetneMég személyesen ajánlott szerelőt kocsi vétel előtt, de meg fog lepődni amikor a Mondeo-t viszem és nem pedig a Focus-t
Picit fáj a szívem a Focus-ért dehát ez van. Ugyanúgy a tiédet sem tudtam volna megvenni, mert kp-ba csak 1misim voltígy is kellett mutteréktől kölcsönkérni az átíratásra
-
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #1516 üzenetére
Sajnos nem 2db van sok esetben de sokszor láttam már olyant,hogy a 2 kulcs nincs is rendesen betanitva.
Pld citroen kulcs központis imos volt mindkettő de csak az egyikkel tudtam a távkapcsolni a tűtűt.
Aztán a citronékhez elvittem ott 5000ft betanitották.
Ezzel is sporol a gyár?
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1518 üzenetére
Hy!
Ford magno anno a balu csinálta a belső részt nagyon fincsi kis cucc de kb max 10.000ft kaphatsz érte de azt is csak akkor ha van kodod hozzá és esetleg pont egy fordba szeretnék megvenni.
Dragonak igaza van lehet nem ér annyit.De azért ez egy tanulopénz volt számodra.
Igazából nem értelek mert megkérdezted mi alig tudtunk válaszolni és már írod is megvetted a kicsikét
Probálunk segiteni de én ugy gondolom még várhattál volna hátha.Multkor volt a cégnél egy 2005 focus 16 mocival 90.000km állandó szerviz 1.5misiért.Simán jó lett volna neked esetleg 1.45-be el tudtam volna neked rendezni.Jó igazad van még sem mondeo méret de ez legalább szervizkönyves ill tuti km-s.
Nézd meg a féktárcsákat ill tapogasd ki a kis kőrmöcskéddel van-e válla ill a fékpofa milyen vékonyka.Mert akkor az is lassan cserés.Kuplungtól nem kell tartanod mert az valoszinüleg 100.000km környékén cserélve volt és ha jó minőségüre akkor talán + 100.000km elmegy.
Én a hátsó sárvédő ív belső részét nézném eg ill az ajtók belő alsó vizelvezető részeit.Mindenképpen alváz ill űregvédelmet javasolnék.
Majd a kőtelező dolgokat olaj+szürő+levegőszűrő+vezérmű-ékszíj+vizpumpa cseréi minnél előbb ez kb 70.000ft biztosan fel fog örölni.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
chungee #1511 üzenetére
Ezek olyna csicsa dolgok, csekoldtasd le compival nem tekerték. nem 4 kulcs van mindne autóhoz gyárilag?
Amugy izzócsere...a keycodet meg ahgyad a francba én 3x játszadoztam vele, és mikor már egy mp3ast elköltöttem az infókra..akkor kibaxtak a picsbe és jött apana ami azóta is jó, klassz...koppkopp kopp.
-
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1511 üzenetére
1. biztositék tábla nézd meg egyenként vedd ki és majd rájőssz.Ha nem az akkor sajna izzó cserék.Ezekhez nem kell szervizfüzet ill könyvecske.
2, kulcs most a bicska kulcs a nagy sláger azt kb 12-15.000ft-ben mérik mint nyers kulcs.
Kulcsos mint Uiseppe mster kifaragja neked a pinokkiot kb 5000ft de ez változhat.
Akkor elmész egy ford márkaszervizbe igazolod az autó a neveden van és nem loptad majd ugy nézel rájuk mint Shrekben a kandurbandi macska és megszánnak kb 15.000ft lesz az betanitása.
3 nem hiba hanem észerevétel.Szerintem tők jó.
4 is is vagy so-so
5 lapos gumi v. felemás mintázat a tengelyeken v futómű probléma kb 5000ft egy jó futomüvesnél+ kőltség ha van valami baja még.
6 na azt kár volt.Kérdezd meg a volt tulaját ha sajna nem tudja akkor a ford márkakereskedés le tudja kérni 23euro.+ nekik a jatt.Vagy kidobod és veszel bele egy mp3 is lejátszani tudó pioneert tőllem. -
chungee
addikt
Íme a kicsike 155ezer km-rel a hátamögött. Megvettem
[link]
Mivel használtautó nem lehet megúszni hibák nélkül. Kérdéseim:
1.) Nem működik a jobb világítást, ki szeretném cserélni, de hogy kell? Nincs hozzá javítási könyv. Se szervíz.
2.) Egy kulcs van hozzá. Kb. mennyiért lehet csináltatni?
3.) Észrevettem, hogy a kereskedő 1-2 apróságot ki cserélt. Példáúl a pedálok feltűnően koptatlanok, de nem újak. Vagycsak kicserélte újra és ment vele 4-5száz km-t? Ülések pedig patyola tiszták ''mintha Ariel-lel van mosva''
4.) Vajon milyen indokkal cseréli ki a fenn említett dolgokat? Eltakarni a km tekerés vagy csak jó benyomás keltsen a vevőre, amikor belenéz?
5.) Jobbra húz a kocsi
6.) Kiszedtam az aksit, hogy körbenézzek. Visszarakás után a rádió kéri vmi keycode-ot.
Kinek küldhetem privi-be az alvázszámot vagy mi a fene számot, hogy lecsekoljon? -
Integra
titán
válasz
#00809728 #1508 üzenetére
hát tesóm 15 éves esi-je megbízhatóbb, jobb és szebb mint a mostani zsírúj vasak 90%-a a c szegmensben. vicc. kb minden téren jobb. na jó, biztonságot nem veszem ide természetesen
ha most új autót kéne vennem, frankón gondban lennék. szerencsére nem fenyeget a veszély -
#00809728
törölt tag
Dodge 2.8crdi az saját fejlesztés vagy valakitől vettek valami mocit?
-
#00809728
törölt tag
válasz
chungee #1498 üzenetére
2000-2001-es évektől kezdve a Ford egy saját számmal is ellátta az autóit amit könnyen be is tudsz azonositattni kizárolag évjárat ill km miatt.
Évjárat -azt azonnal.
Km -t sajnos csak abban az esetben ha vitték is rendes ford szervizbe és jegyzetelték a szervizkönyvét.
Ugyanis ha a márkaszerviz hibát észlel akkor a központi szgép adatbázisába be tudja íratni mikor hol cserélt alaktrészt és melyik járművőn.
Pld turbot.c-max esetében 67.500km Kölnben.Akkor Szfváron a kereskedőnél ugyanaz az autó nem lehet kitéve pld 33.700km és szervizkönyvel.
Nos ez igy mükszik... -
#00809728
törölt tag
válasz
Integra #1492 üzenetére
Hy!
Na erről van szó ezt ecsetelgettem.Attól függ hol a gyártás ki ellenőrzi stb..
Mint anno amiről szó volt honda amig Japoban ment a gyártás akkor kiválló amiota Angolék azota olyan amilyen.
Lásd Yokohama Japo kiválló de a tőrők szar.Nem is értem ekkora cég miért engedte szabadjára....
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- One mobilszolgáltatások
- Gyúrósok ide!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5430 27% 14" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- LG UltraWide 34WR50QC-B Monitor! VA 3440x1440 / 100Hz / FreeSync
- Thinkpad T14 Gen4 27% 14" FHD+ IPS i5-1335U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Dell 7410 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest