- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Erősítő, hangfalak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- Milyen egeret válasszak?
- Apple MacBook
Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
Christoph #10 üzenetére
Igen, mert gyakorlatilag toluk kapod az OpenGL implementaciot. Azok a gyartok akiknek komoly erdeke az OpenGL fejlodese (barmilyen okbol) viszont amugy is ARB tagjai (szavazo, vagy hozzaszolo).
[L]http://www.opengl.org/about/arb/faq.html[/L]
Az OpenGL gyakorlatilag az IrisGL->OpenGL valtas ota mar nam csak az SGI-rol szol. -
Raymond
titán
Itt talalod a fejlodest a 15-ik oldalon meg ebben van egy kis ismerteto is: [L]http://developer.3dlabs.com/openGL2/presentations/siggraph2003/oglsl.pdf[/L]
Instruction limit nincs, van memory management es komolyabb flow control mint a DX9 shaderekben peldaul. De nezd att a PDF-eket, abban sok dolgot megtalalsz.
Van a 3DLabs oldalon egy parser program is ami teszteli a meghatokat es ha jol emlekszem az ATI-nal 94 vagy 97% volt a compliance.
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
Oda van irva, csak tudtommal nem egeszen ugy volt (?). A 3DLabs kezdte a dolgot ez a prototipus meghajtok is csak a P10-esen alapulo Wildcat VP kartyaknal voltak talalhatoak.
Vazlatos osszehasonlitas nem hiszem hogy talalsz valahol, de lehet hogy az opengl.org-on osszedobnak valamit. -
Raymond
titán
[L]http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14987[/L]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest