- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
Aktív témák
-
Raymond
félisten
Itt talalod a fejlodest a 15-ik oldalon meg ebben van egy kis ismerteto is: [L]http://developer.3dlabs.com/openGL2/presentations/siggraph2003/oglsl.pdf[/L]
Instruction limit nincs, van memory management es komolyabb flow control mint a DX9 shaderekben peldaul. De nezd att a PDF-eket, abban sok dolgot megtalalsz.
Van a 3DLabs oldalon egy parser program is ami teszteli a meghatokat es ha jol emlekszem az ATI-nal 94 vagy 97% volt a compliance.
[Szerkesztve]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- EAFC 24
- Home server / házi szerver építése
- Google Pixel topik
- Vírusirtó topic
- BestBuy topik
- Revolut
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...