Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Victorio

    aktív tag

    Emlékszem, évekkel ezelőtt micsoda hiszti volt, hogy a kalózkodás mekkora kárt okoz a filmiparnak. Kb hetente volt valahol sírórívó cikk az elveszett dollármilliárdokról. Volt is pár precedens értékű per ahol sokezer dolláros büntit kapott pár szerencsétlen letöltő.
    Ez nagyjából egyidőben volt azzal, amikor pl a Titanic 2,2 milliárd $ bevételt hozott - szóval tényleg nehéz idők jártak a filmiparra.
    Akkoriban jutottunk oda, hogy a mozijegy árak kezdtek akkora szintre nőni, ami egy fiatalnak már erősen határeset volt ár/teljesítmény arányban 90 perc filmnézésért. B verzió meg a kereskedelmi kábeltévé volt filmenként 4x15p reklámmal. A VHS kölcsönzők eddigre már kihaltak, DVD-t meg a fene se akart gyűjteni.

    Aztán megjelent a Netflix, ahol minimális pénzért reklám nélkül tudtál filmet nézni.
    És jobb a béke alapon mindenki lecsatolta a falábat meg a kampókezet.

    De a tortából mindenki akart harapni egy szeletet, és hirtelen létrejött még féltucat streaming szolgáltató.
    Természetesen elkezdődött a kiszorítócska - én nem játszom a te filmjeidet és vica versa.

    Persze mostanra kiderült, hogy kevés a fóka és sok az eszkimó. Nem lesz mindenkinek 4-5 előfizetése, mert az megint a fájdalomküszöb feletti összegbe kerül.

    Így elkezdett csökkenni a streaming cégek bevétele.
    Hogy költségoptimalizáljunk? Régi recept: hígítsuk a tartalmat.
    Pluszban bedobtak a levesbe pár olyan ízt is ami sokaknak nem ízlik, kvótafeketék, genderbender, egyéb divatos érzékenyítések.
    Szóval nem megy a biznisz továbbra se. Mit tehetünk még? Ezaz, majd a reklámbevétel helyreteszi a mérleget!

    Szóval most ott tartunk, hogy megint sokan gondolkoznak azon, hogy kiszidolozzák a kampókezet, és kivaxolják a falábat.
    Várom, mikor kezdődnek újra a koncepciós perek a gaz letöltésbűnözők ellen.

Új hozzászólás Aktív témák