Hirdetés
- Napok óta legyőzhetetlen a 32 GB-os új Radeon pletykája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Socket AM5-ös alaplap Sapphire logóval
- Egérpad topik
- Elkezdte felszámolni a GPU-s PhysX támogatását az NVIDIA
- Egy tápkábel négy vezetékét elvágva is működik a GeForce RTX 5090
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- 7 GB/s felett olvasó M.2 SSD jött a Transcend színeiben
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
cami][us
senior tag
válasz
pelgrim_v1 #26 üzenetére
A 3DS-ből volt sok variáció.
-
gliskard
senior tag
válasz
pelgrim_v1 #20 üzenetére
"kíváncsi leszek,l személy szerint rá hogy folytatja e a diadal menetet a nintendo (ők eléggé hullámzóak, egy időszakban megb.sznak mindenkit a piacon aztán haldokolnak pár évet)"
Az új switch erősen biztonsági játéknak tűnik, mint amit anno a GB ––> GBC ––> GBA esetében is csináltak. A visszafelé kompatibilitással és a kialakítás megtartásával nem vállalnak olyan nagy rizikót, mint anno GC vagy a WiiU esetében. De ez azért sem meglepetés, mert ugyan ezt csinálja a Sony és az MS is a saját konzoljaikkal.
Az érem másik oldala az lesz, hogy eladásokban nem lesz olyan meredek emelkedés mint anno a Switch vagy a Wii esetében, mivel akik második konzolnak vették azok nem fognak sietni lecserélni a Switch1-et a Switch2-re. Ehhez kell majd egy olyan játék felhozatal ami ezt 'kikényszeríti'.
Tippre nem lesz olyan diadal menet a Switch2 sales szempontból mint amilyen a Switch1 volt, de nagy valószínűséggel a Nintendo-nak ez nem olyan nagy probléma, mivel a fő bevételi forrás a játék kazetták jutalékán illetve a saját fejlesztésű címeken van. Valószínűleg a saját címek esetében igyekszenek megtartani a kompatibilitást, ezzel pedig el tudják érni, hogy az új címek továbbra is hatalmas user bázisra zúdulnak.
Valószínűleg ez volt az egyik top kritérium az új HW tervezésénél pénzügyi szempontból.[ Szerkesztve ]
-
gliskard
senior tag
A 30-as sorozatban használt Ampere elég messze van a Switch1 által használt Maxwell architektúrától. Teljesítmény/funkcionalitás szempontjából ez pozitív, arra kiváncsi leszek hogyan oldották meg a kompatibilitást, főleg az új címek esetében amikor már valószínűleg csak kemény optimalizálásokkal tudták hozni az elfogadható FPS-t.
-
direwolf
őstag
válasz
Carlos Padre #22 üzenetére
-
pelgrim_v1
tag
Lehet hogy a chip maga bírna egy 3050 es teljesítményt de azt vegyül hozzá hogy pl pc-nél van egy nagy adag külön vram-ja a vasnak még konzoloknál egy közös pot-ból dolgozik a rendszer. Érts egy 16gb ramos pc-t emlegetve ott van még hogy a vidi karin rajta virít + 4gb, még egy konzolnál nem feltétlen, ez miatt teljesen máshogy kell számolni még ha ugyan az a chip is.
Már sokaknak a switchen megjelent Nintendo címek is hihetetlenek voltak (egy csomó játéknál pl Zelda tears, a digitál foundry is feltette a kezét előszőr hogy elsőre nem értik hogy ez a game hogy mozdul meg switchen és csak később sikerült rá jönniük hol spórolt a nintendo a teljesítménnyel)
kíváncsi leszek,l személy szerint rá hogy folytatja e a diadal menetet a nintendo (ők eléggé hullámzóak, egy időszakban megb.sznak mindenkit a piacon aztán haldokolnak pár évet)
-
Felesbandi
senior tag
Uj Mario Kart, regi is megy rajta -> engem megvettek.
Meg bonusz lenne, ha egy 1080/60-at kihajtana, a kesobbi Switch 1 jatekok 30FPS-e mar zavaroan instabil volt (pl. Mario & Rabbids). -
PTM
aktív tag
Az lehet udni, hogy a kijelző LCD vagy OLED? Én az utóbbit szeretném, de van olyan sejtésem, hogy a Nintndo ezt majd egy későbbi körben süti el.
-
gliskard
senior tag
Arról esetleg van nem hivatalos infó a fejlesztőktől, hogy mi változik GPU szintjén? Megtartották a Maxwell microarchitektúrát (Tegra X1-ben az volt) a visszafelé kompatibilitás miatt vagy kiegészítő HW-rel oldották meg a kompatibilitást? Nintendo-tól nem lenne idegen ez a módszer, mert anno a GBA estébe a GB kompatibilitás miatt a régi SM83 is része wolt a HW-nak.
A software-es emulálás mind erőforrás, mind fogyasztás szempontjából problémás lenne...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hivatalosan nem tudni, de a fejlesztők, akiknél van Switch 2 azt mondják, hogy messze van tőle. Az Xbox One körül van a teljesítménye nagy átlagban. Viszont technikailag többet tud, tehát az Xbox Series S címek butításával jól lehet rá portolni.
#5 b. : Nagyon masszív teljesítménykülönbség van a dokkolt és a kézi mód között. Bő 80%-ot gyorsul a gép dokkolva. Ezt amúgy elég jól meg lehet oldani, kézi módban sokkal kisebb lesz a legtöbb játék számolt felbontása 540p körül, míg dokkolt módban 960p-re ugrik. A felskálázás is más lesz, mert kézben nem fog 4K-ra skálzni. Dokkolva igen. Egyébként az IGP-t és a memória-sávszélességet tartják a leggyengébb részének, akiknek van ilyen gépük. Ezek lesznek a limitek, amikhez igazodni kell. A CPU-ra például egyelőre senki sem panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
A játék kompatibilitási lista érdekes lesz gyereknek van vagy 30db játéka....
-
Egon
nagyúr
Nagy nehezen megjelent a témában a péhán is egy pársoros hír, a konkurencia után napokkal, láthatóan mintha a fogát húznák a szerzőnek, hogy erről írni kellett.
Hiába, ha nem az AMD vagy a Sony dicsőítése a téma, az szemmel láthatóan fájdalmas... -
Tin
veterán
Tényleg PS4-es szinten lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
ph A konzollal kapcsolatos részleteket ugyanakkor tavasszal árulják el.