Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Butcher82 #4200 üzenetére

    Levágtam, értem.

    Picit visszamegyünk az időben, ezért nem volt minden sarkon fullszintetikus 2T olaj, vagy ha volt, nagyon drágán.

    A jó nép ( árérzékeny) inkább az olcsóbbat veszi. Ezt már tudták akkor is.

    Valószínűleg emiatt van az 1:25 arány erőltetve, HA nem fullszintetikust használsz. Komolyabb gépek könyvében benne van.

    Ugye a kínai egykaptafa, gyakorlatilag japán Komatsu klónok. A kalapos piacos is, meg az olcsóbb Oleo, vagy pl Hecht. A Hecht gépeken látszik némi dolmárosodás ( kuplung, légszűrő), de alapjaiban a Komatsu másolat az is.

    A Hechtnek már 1:40 van írva, az Oleonak meg 1:50. Az igaz, hogy kínában gyártottak ők is, de minőségben jobbak. ( szimering, csapágyak, főtengely).

    A kínai olyat gyárt, amit kérsz, csak pénz kérdése.

    Az Oleo, Hecht gépeket sokan 1:50-ben is használják, DE! JÓ olajjal.

    A Hecht gyárilag túl van dúsítva, ( nekem Hecht58-am volt kíváncsiságképp, kb 11.200 rpm a gyári végfordulat, ami beállítva kb 11.800 lesz, ezt szegényítéssel éred el) biztos, hogy nem lesz baja, főleg, ha kiszeded a kipuból a katalizátort. ( erősebb is lesz érezhetően utána)

    Az 1:40 és JÓ olajjal olyan tartalékot képez, ami esetlegesen egy szűrő dugulás miatti elszegényedést is kibír. Próbáltam :) ( Mesterségesen szegényítettem a H csavarral) Persze, hogy kínain, a drága gépeim nem akartam.

    Volt régen egy Schindaiwám is, na annak korrekt a gépkönyve! Keress rá neten, ha érdekel.
    Ők 1:40-et ajánlanak. Még külön diagramm is van benne, ha túlszegényíted a H csavarral, mennyire emelkedik meg a kipufogógáz hőmérséklete.

Új hozzászólás Aktív témák