- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Home server / házi szerver építése
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- SONY LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- A GlobalFoundries kezébe került a MIPS
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8134 üzenetére
Köszi a linket!
Jó kis kép lettKeresgéltem, hogy hogy tegyem majd az akksikat meg a vezérlőt, ezeket néztem ki:
Az akksinak én egy ilyet rendeltem a kormányra
[link] https://a.aliexpress.com/_mOK7lpJIlletve a plusz vezérlőnek egy ilyet
[link] https://a.aliexpress.com/_mMVZXzBbocs, hogy a link beszúrásokkal bénázok, valahogy telefonon nem adja nekem a dolog
Ahogy méricskéltem, ezekben kb el kellene férnie mindennek, a nagyobb wildman táskát, ami most fent van, meg valószínűleg elpasszolom
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8115 üzenetére
"De az a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
"
--> 45V-ról beesik annyira a fesz, hogy le is kapcsolt alattad? Elképzelhető, hogy ennek köze van a rossz sorhoz az akkudban, nem?"kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga."
-->hát persze, hogy lassabbnak érezted, mint a sajátod, legalább 10A-rel nagyobb az áramfelvételed (nem emlékszem pontosan, milyen konstrukcióban használod a vezérlőid, de ha nem tévedek nagyot, elöl 11A + hátul 30A?). Ha jól néztem, egy M4pro-nak a vezérlője 21A-t tud. Kicsi volt a tippem, ha kb ilyesmi a vezérlő összeállításod, az 20A-rel több, durván 2x akkora a teljesítményed, laza 1kW-tal ráver az M4pro-raHát igen, a dual hajtás
Ráadásul az 500W-os keréknél a 350-es s1/s1pro kerekek valószínűleg nyomatékosabbak is, bár kisebb végsebességig tudnak elmenni. Bár ezt lehet, hogy rosszul gondolom.
Amúgy az M4pro vezérlője 39V-on kapcsol le, úgy láttam, szóval az a 45V-ról kikapcs tényleg érdekes.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
DigitXT #8100 üzenetére
Szia 😃
Lehet 4A csak nem javasolt😃 A vékony vezeték szigetelése olvadhat meg ami ugyebár zárlatot okozhat😃
Nem én találtam ki, még anno kb egy éve én is akartam venni 4A töltőt ( vettem is 3At😃), de B.L.A.C.K kolléga barátja The One tanácsára én is a kisebbet vettem😃. Végül is Ő foglalkozik a Xiaomi rollerek szervizelésével és javításával is. -
homeless09
őstag
válasz
DigitXT #8096 üzenetére
Tök érdekes amúgy, hogy az m365, és a pro2 is (azt hiszem cakk u.a. a töltő van hozzájuk) durván ugyan annyi idő alatt tölt fel - 2-3%-os különbség van maximum adott időn belül - pedig a pro2nek azért jóval nagyobb akkuja van.
Lehet megér, mivel megyek nagyobb egybefüggő távokat vele (hobbi használatban van a pro2), pl anyámékhoz elgurulok vele, cirka 12km dimbes dombos útviszonyok, S-ben is elvileg oda-vissza kibírja, mivel 65%-kal érek oda hozzá, de nem akarom se kicentizni, se tönkre tenni vele a gépet hogy fullra merítem. De legutóbb pl voltak kitérők útközben, kb 30% maradt, megittam nála egy-két kávét mire 70% körül töltött és el tudtam indulni vele
Skynet258: Olvastam már ezt megelőzően is valahol róla, hogy lehet gyorsabban is tölteni ezeket, azért mertem feltenni a kérdést -
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Köszönöm a videókat! Azért jó ilyeneket megnézni, mert az ember sokkal óvatosabban fog közlekedni, mind autóval, mind biciklivel/rollerrel. Egyébként amikor én autóval jobbra fordulok, és mellettem kerékpársáv van, akkor mindig extra óvatosan fordulok, és körbenézek nagyon. Ha egy biciklist látok közeledni a visszapillantóban, akkor inkább akkor is megállok, ha simán be tudnék kanyarodni előtte. Láttam egyszer ugyanis egy hasonló balesetet, és bár szerencsére a biciklisnek nem lett komolyabb baja, nagyon belém égett.
Amúgy mindig meglepődök, amikor sokan itt mondják, hogy milyen sebességgel közlekednek az elektromos rollerrel. Én egyelőre - saját roller híján - még csak Lime-os rollereket hajtom, amik max. 25 körül mennek alattam, de én már azt a sebességet is olyan gyorsnak érzem, hogy annál gyorsabban én nem szeretnék menni.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Ebben igazad van, en arra gondoltam, hogy ha baleset van, akkor egyiken sem lehet jobban meguszni a masikhoz kepest. Az teny, hogy rolleren konnyebb osszeszedni egy balesetet, nemcsak a kerekmeret miatt, hanem a magasabb sulypont es tomor gumi eseten a rosszabb tapadas miatt is.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8073 üzenetére
Amúgy én is simán bevállalnék egy mondjuk 50km/h képes szerkezetet, nem mondom, lehet néha beszarnék rajta a forgalomban, de azért kipróbálnám.
Csak hát azoknak az ára amik össze vannak rakva és mennek is...
Na meg nálam például fontos volt a hordozhatóság, sokszor vonatozással egybekötve használom, és a franc akar leizzadni míg felcipelem a lépcsőn meg a peronon a nagy akksis, bivaly erős, de dög nehéz gépet.Nekem ez a 14kg amit egy Pro 2 nyom pont jó, egy 20 kilós darab már tuti kényelmetlen lenne.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8071 üzenetére
Én azért húztam 30 fölé mert techbuzi vagyok és érdekel minden ilyen szarság, 10 évvel ezelőtt romoltam a telefonokat, te meg akkukat hegesztesz, mindenkinek van valami hülyesége.
Csak szimplán azt szerettem volna kérni tőled, hogy a véleményedet úgy írd le, hogy közben nem az én véleményemet javítod ki.
Remélem így átjött mit szeretnék. -
-
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8000 üzenetére
Az már tuti, hogy elég jól néz ki az a 48V a mérőn! És király, hogy bőven megy 28-29-cel hosszútávon is. Ha kell akkor pedig mégjobban
Én a 36V-os rendszerrel nagyjából az első 8-10 km-en tudok menni kiírt sebesség szerint ilyen tempóval, utána azért megfárad (26 km/h-val tartja egy hosszabb darabon); hiába a single motoros verzióhoz képesti erőteljes indulás, azért nem úgy hasít az utazósebesség elérése után, mint a tied
Az első lámpa ledjei nem haldokolnak még a nagyobb feszültségtől? -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #7972 üzenetére
El, de nem egyertelmu az se, hogy vonatkozik-e ide. Az ilyen jogharmonizacios cuccok ugy mennek, hogy megjon az EU-s torveny amibol kell magyar torvenyt csinalni es sokszor nem 1-1-ben veszik at, ezert vannak orszagonkenti elteresek is a szabalyokban. Azt nem latom, hogy hol hivatkozza be az 1. paragrafusat az EU-s szabalynak.
A regi kreszben egyszeru volt a sztori, mert a babakocsi melle felsoroltak a gyerekjatekokat, koztuk a rollert, ami mehetett a jartan, de ezt kivettek belole.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #7954 üzenetére
Teljesen igazad van, de ez nem változtat azon, hogy most épp minek számít (persze tévedhetek). Ha tudnék a sajátomra kötelezőt kötni, szívesen megtenném, bukó mindig van rajtam, ezekre talán még CE certi is van.
A kisfiam a Kirin Mini 2-vel lehet ki sem mehet majd az utcára - és most arról beszélek, hogy egyedül nem engedem sehová, nem megyünk autók között ha megyünk, hanem kerékpárúton. Attól tartok, hogy sok mindenre nem fognak gondolni szabályozás során, hiszen 14 év alatt nem lehet smkp jogsija, így akkor majd ki sem jöhet velem? A motor nélküli rollerével amiben Abec-9-es (lehet 7-es) csapágy van, jobban felgyorsul, mint a Kugooval. Nagyon várom a szabályozást, csak ne olyan legyen, mint a drónoké. Azóta nem is repültünk, még a kertben sem -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7926 üzenetére
Én is "3-asban" használom mindig. Az idézőjel annak szól, hogy a lustaságból a teljesítményeket átfordítottam a beállításoknál: nálam az 1-es a régi 3-as, ami pedig 3-as volt, az lett a régi 1-es fokozat
--> nem kell minden bekapcsolásnál váltani a 3-as fokozatra, egyből a max teljesítményes (klasszikusan 3-as) fokozat kapcsol be -
-Gabesz-
senior tag
válasz
DigitXT #7923 üzenetére
Jó amiket írsz.
A 2x500w előnye lehet még a többlépcsős szabályozhatóság is. Ki lehet kapcsolni az egyik motort, így gyakorlatilag 2x3 féle beállítási módod van.A kérdés egyébként onnan jött, hogy hasonló árfekvésben látok ilyeneket kint kínában és akkor már érdemes átgondolni melyiknek milyen előnye lehet.
pl. 2x600w Vs. 1x100W
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7888 üzenetére
Már kapott is el szemerkélő eső, komolyabb még nem, eddig nem volt vele bajom. A vezetékek ki/belépésénél, meg az oldallapoknál egész korrektül van tömítőanyag, a kevés víz nem áztatta be. Nyáron került még oda, mert a táskában irdatlanul melegedett, illetve az akksi is termelt némi hőt, és kicsit féltettem a kettőt egyszerre együtt odabenn. Télen ez nem lenne gáz persze, csak hát kint maradt a kormányon
Esőben amúgy neki sem indulok, nagyon hosszú utakat meg nem teszek meg. De hosszútávon valamit ki akarnék neki találni -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7885 üzenetére
Hátha sikerül elküldeni a képet róla.. kicsit béna vagyok még ennek a fórumnak a nem csak szimpla szövegküldéses használatában
A második vezérlőnek majd még kitalálom a helyét, egyelőre az is a kormányon van - de így a menetszél legalább hűti...
Szerk:
Hátha itt már működik normálisan
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7885 üzenetére
Igen, jól tippeled
legalábbis nem vagyok akkora teher, 63kg körül voltam, amikor ezt mentem, most azért a karanténban pár kiló felszaladhatott
Lövök nemsokára egy pár képet a rollerről, és megkísérelem feltöteni. Egyébként igen, egy wildman 3L-es táskában van
Ha tudsz segíteni egy pakk (vagy 2
) összerakásában, az nagyon komoly segítség lenne!
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7882 üzenetére
Igen, valóban, most látom, egy decemberi kommentben írta is valaki. Én akkor, mikor megrendeltem, csak a kérdez-felelek rész olvastam, ott az volt a válasz, hogy jó bele... Mérőszalaggal mérve kb 21,5-22mm a belső átmérő, a külső kb 23.. hát ilyen az élet
Az akksikat tekintve azon gondolkodtam, hogy cserélem az egész rendszert 48V-ra: a gyári 10s3p helyébe és a kormányon lévő 10s4p helyére is 1-1 13s2p-t raknék. Ezzel súlyban érnék el megtakarítást is, 18cellával lenne kevesebb, illetve nincs is szükségem ekkora kapacitásra: hamarabb lerohadok a rollerről, minthogy lemerüljön
55+km-t mentem vele egyszer, és nem merült le (de ha nagyon kellene, akkor meg lehet csinálni, hogy a kormányra lövök még egy 13s2p-t, ha kevésnek bizonyulna az összesen 2db belőle)
Illetve egyesíteni is tudnám az akkukat párhuzamosan, így nem maradna kihasználatlanul Wh az egyik pakkban, mire a másik lemerül.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7854 üzenetére
Aliexpressen láttam ilyesmit, rendeltem is belőle 2 db-ot. Még nem próbáltam mondjuk bele, nehézkes kicsit a szétszedés odáig (nincs ilyen hosszú dugókulcsom, amivel szét tudnám szedni + használgatom is a rollert, nem szeretek gyalogolni helyette
)
Ahonnan rendeltem, ahhoz a linket itt találod: [link]
Jól hangzik amúgy a 48V-os teszted
a vezérlő kábeleit cserélted, vagy hagytad a gyárit?
Mivel ponthegesztettél, tudsz hozzá linket dobni? A gyári akku helyén vajon elférhet egy 48V-os pakk?
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7866 üzenetére
A sima S1 gumi a nyerő. Megvan a 36 km/h, fogyasztás kevesebb, érezhetően
jobban gurul: egyetlen baki, hogy megállt a versenytechnika a Lágymányosin...
Letiltott a BMS, valószínűleg túlmelegedés. És ekkor jöttem rá, hogy a töltőket
ugyan beraktam a hátizsákomba, ám utána az kompletten a garázsban maradt.Így érdekes lesz a hazaút. (Ha esetleg visszahűlés után hajlandó feléledni.
)
Szerk: nem a merüléssel van baj, a kis akku még 50V-on van, simán haza vinne.
De a hülye relés megoldásom miatt egy akkuval nem éleszthető a rendszer. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #7870 üzenetére
17 ezer? Akkor nézd meg mennyi most az enyém darabja...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam azt a keskenyebb gumit... Nos csalódás. Rosszabbul gurul.
Több a fogyasztás. Emiatt jobban melegszik (a motor és a vezérlő is), a
végsebesség 1-2 km/h-val kevesebb. Cserébe "nagy tempónál" ledöntve*
oldalazni kezd... oké, hogy nem is nagy tempóra szánták, de ez egy fos!
(A dobfékes kerék 36V-ra van kitalálva, de akkor is 28 km/h menne neki.)Sima S1 gumit akartam eredetileg tesztelni, csak nem volt nagy kedvem
leszerelni a másik kerékről az éjjel, így feldobtam tesztre ezt: nem nyert!*: Lágymányosin a kanyarban felfelé kb. 28-nál majdnem lesodródtam.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #7854 üzenetére
Ki lehet azt jól is nyomtatni, csak munka van vele, mert soban kene hokezelni es onnantol eros lenne. De ha gondolod kinyomtatok neked egyet, hogy kiprobald, de most csak PLA-bol tudom, mert meg nem keszult el a nagy nyomtatom. Esetleg meg PETG-t megprobalhatom, de ilyen nagyobb cuccot HIPS-bol es ASA-bol mar szivas nyitott nyomtatoval.
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7827 üzenetére
BMS bekötését inkább holnap... Miután rájöttem, mit jelent a
zöld LED villogása (nem csak utal az időzítésre, nem vár arra,
hogy rövidzár legyen az elektródán, és onnan számít, dehogy:
minden villanásnál elsüti), tök kényelmesen lehetett dolgozni.
Legkisebb fokozaton is szuper, az előző példány meg alapból
szar volt, hiszen vibrált a LED (de mióta elfüstölt, végig világít). -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7610 üzenetére
Csak egy szösszenet. Megjött a csere, működik. Rögtön feltűnt, hogy nem vibrál a zöld LED, mint az elsőn tette, amíg működött, hanem szépen egyenletesen villog. Szóval azzal már a dobozból kivéve volt valami defekt... (Aztán miután elfüstölt, folyamatosan világított a zöld.) Egy a bibi, hogy még most sem tudok hegeszteni, arra gondolok hogy valszeg szar az akku, amivel próbálkozom.
Egy lemerült Suzuki Ignist ugyan bebikázott, de elég lomhán forgatta, és az csak max. 1kW-os, mert nem tud többet az indítómotor. Valószínűleg kamu, hogy leadna bármikor 300A-t... Nem tudok másra gondolni, mert ezzel az elektronikával YT-on vígan hegesztenek "rendes" 5000mAh 65C akkuval... Természetesen amíg el nem ég.
-
JoeCockBill
senior tag
válasz
DigitXT #7800 üzenetére
mantis. ilyesmiket nézegettem
-
monchichi20
aktív tag
válasz
DigitXT #7770 üzenetére
Hát igen azota lentebb adtam inkább az igényekből mert rájöttem ez is elég lesz nekem föleg ezután a video megnézése után.
Amúgy max 20km-nél nem hiszem hogy többet fogok megteni naponta, munkába is akkor menék vele ha egyedül mennék arra meg mint tegnap néztük böven elég.
Néztem hogy aza 200w külömbség 5km ad de 45 el drágább is. (kérdés emelkedönél számit-e) Dombos helyre nem megyek szerintem vele nagyon, inkább pesten fogom használni pl Alzába elmeni és ilyenek. Ismerösöm is 2,5km lakik tölem és oda a legnagyobb emelkedő a Margit híd.Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton?
De visza térve most ennek a rollernek mia hivatalos adata mert valahol 120-130-150kg van megadva és más sebbeség/távolság, vagy a 1000w nagyobb teher birással bír? Mert akkor talán megéi az a 45+.
-
monchichi20
aktív tag
válasz
DigitXT #7744 üzenetére
Ez az hogy dombokra nem hiszem hogy rollerel fogok menni, vagy kirándulni vele a Normafához pl. leginkább ismerőshőz átmenni vagy valahova elugrani vele, munkába oda-visza 15km kitérö nélkül. Szóval ezért nézek nagy hatotávosat hogy minél kevesebbszer keljen tölteni.
Már azt is néztem hogy épiteni menyi volna, de mivel foglalmam sincsen mit hogy kéne elkezdeni így maradnak ezek. A legjobb hogy ha olyan helyet találnék ahol a szabadidős kártyát elfogadnák mert akkor ki is potolnám simán és tudnék nézni 600-700k körülit is, de amig azt semmire se tudom elhasználni/átváltani kp-ra addig sajnos meg kell határolnom egy ár szintet. A G-Booster az 340 körül van és a Mantis dual 480 ezek nagy hatotávosak, de a G2 Pro 130kg a max.
Még mindig nehéz a választék így, a kínaikat nem nagyon ajángatjátok ahogy látom (bár eza Vsett 9+ - 48V - 1300W - 21Ah LG tetszik csak itthon drága alis árhoz képest)
-
DigitXT
félisten
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest