Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz dzsidzsas #7984 üzenetére

    Azért az jó lenne tudni, hogy mit értünk motorvezérlő alatt? Alapvetően az ECU
    az a teljesítményelektronika lenne (MOSFET-ekkel), míg a kijelző (a gázkarral)
    mondja meg az ECU-nak, hogy mit szeretne a pilóta. És abban programozható
    a limit is.:K Szóval ha úgy érted, hogy a gázkar/kijelző kombót cseréled, és az
    kommunikál az eSegway ECU-val, akkor unlockolt lesz-e: vagy igen, vagy nem.

    Mert ugye ha belenyúltak, s nem ugyanúgy kommunikál, vagy más az ECU, az
    is lehet, hogy egyáltalán nem fog működni. Ha viszont csak a kijelző programja
    limitált, akkor simán lehet, hogy működni fog. Ha kijelzőt és ECU-t cserélsz, az
    a tuti, csak az meg relatív drága megoldásnak hangzik (nem tudom, ott mennyi
    az ECU, de az S1-hez ilyen 7K-ért mérik Kínából - helyben majdnem a duplája).

Új hozzászólás Aktív témák