Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz dlaj #4402 üzenetére

    Ne vedd a szívedre, de sok esetben tényleg képzetlenek a Waberer's dolgozói. Nyilván nem mindenki és általánosítani sem szép, de legyünk őszinték: a Waberer's még mindig nem az álom munkahely. Sok tekintetben egyébként sokkal jobb, mint sok kis cég, sok tekintetben meg rosszabb, mint sok kisebb cég. Abszolút tökéletes sosem lesz egyik sem.
    A Waberer'snél pár éve a bevezetett sok hülyeség miatt borzalmas létszámhiány volt az autók meg nem állhattak így felvettek boldog-boldogtalant. Lehet hivatkozni a nagy számok törvényére, de ez az arány kicsit eltorzult az összes nagy cégnél, ezt teszi a piaci nyomás - és a baromi nagy tőke és körítése. Míg a kisebb cégeknél kénytelenek jobban vigyázni, mert egy pár baki vagy komolyabb törésbe belebukik a cég, a nagyoknál ez nem tétel, főleg ha saját biztosítód van. A régi román wabis flotta hát az katasztrófa volt. Az EUT némileg jobb, de a nagy része annak is csürhe.

    Az is baromi jó, hogy helyet biztosítanak a kezdőknek, mert nagyon sokak pályafutása innen indul ( ebből profitál a többi cég később), de a képzés az sok esetben khm.. Van egy jó barátom, egyszerre csináltuk a jogsit ő a waberersnél kezdett, a betanítás 4 hét volt. 4 hétig nyomták a Kamelot féle raktárból raktárba melót Németország és Magyarország között. Az 5. héten kapott egy saját autót, az első munkája egy spanyol gyűjtő volt, csóri azt sem tudta merre induljon :DDD
    Rutintalanul simán elküldtek akárkit a nagyvilágba, nem csoda hogy volt gebasz. Ez ezzel jár.

    Mondjuk a kártyás korszakban a a szotyinál nem nagyon van túlhajtás, ők azért ritkán borulnak be így. Ez inkább a kártyamágusok és mágneshuszárok szokása.

    40 tonna, 12.3 a B tengelyen és ezért jutalom csoki a BAG-tól, ha mérik egyáltalán

    Erre figyelj oda, vagy jelezd felfelé mert szeptember 19-én indul nálunk a mérleges buli, egyelőre még csak kiterelve szankcionálnak. Ez helyszínen 100 000 plusz e mellett ha van kint közutas is akkor ki kell fizetned az útvonalengedélyt ami pár ezer forint eljárási díj +80Ft/km. Nyilván az előrakott autó nem a te sarad,de ahogy tudod védd le magad mert ezért már mindenhol kemény pénzeket szednek be plusz van ahol így már tovább sem engednek.

    "lefelé a lejtőn gurítani meg nem nagyon lehetett a 30 másodperces tacho miatt. Szóval 15 másodperc után retarder, majd fék. Így is lett egy gyorshajtás a kártyámon, egyszer egy kicsit elbambultam."
    Én eddig úgy tudtam, hogy minden készülék 60 másodperc után regisztrálja be a gyorshajtást. mi is simán gurítjuk 40-45 másodpercig ( az enyém 45 másodpercnél figyelmeztet :D ).

    Pedig jó lett volna 115-ig megereszteni, mint a Mercit a betanulón,
    Sok kontrollnál nézik a sebesség diagramot, a 115 már elég zsebbenyúlós, főleg 40 tonnában, főleg ha még valami gebasz is összejön. Nemrég volt valami balhé Németországban egy magyar sráccal, benne volt egy koccanásban, őt hozták ki hibásnak plusz a helyszíni kontrollnál kiderül hogy épp 100 felett gurította, aznap hatodjára. Ő nem kamionnal hagyta el a helyszínt.

    kinek menny volt a legtöbb?
    A Koper - Debrecent rendszeresen csináljuk az valami 820km. Nem tudom mennyi volt a legtöbb.
    Az olaszoknál éjjel nagyon ki lehet maxolni a 10 órát - ha elég a pihenőre egy libegős sos parkoló.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák