Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricardo

    titán

    válasz Bog #19 üzenetére

    Megnéztem a videót. A lite flagship kifejezés mindent vitt :DDD
    Összességében jó, hogy jön egy új márka(minél nagyobb a választék, a felhasználóknak annál jobb), de ahogy látom, azt a lépcsőt jelenleg( remélhetőleg változni fog) ők sem tudják megugrani, hogy a kultúrális eltéréseket figyelembe vegyék. Ott van a szelfi kamera. Nem baj ha jó minőségű, de fő marketing érvnek, kicsit erős.
    Én azért ezek az alapmodellek mellett felvillantottam volna, egy komolyabb darabot is.
    mert az érthető cél, hogy egyelőre csak lássák az emberek hogy van ilyen is, és komolyabb eszköz árát ugysem fizetik ki egy "ismeretlen " márkáért, de meg tudnák mutatni, hogy "mi azért tudunk ilyet is".
    Ez a mostani stratégia kétélű fegyver, hiszen bene van a pakliban, hogy aki most találkozik első alkalommal a márkával, és ránéz az itteni felhozatalukra beleteszi őket egy olyan skatulyába, hogy jött egy sokadik kínai gyártó, aki tucatkacatokat gyárt. Ha meg kialakul egy ilyen kép róluk, azon nagyon nehéz lesz változtatni.

Új hozzászólás Aktív témák