Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whiteseed

    csendes tag

    válasz [Ace] #2268 üzenetére

    Nekem volt pár ilyen esetem. Sosem kellett telefonálnom sehova. Simán egy mail, ha nem reagál, utána indítom a hivatalos ebay konfliktuskezelőt. Na arra már tuti reagál az illető. Azt az ebaytól is nézi valaki, így bőven van jogorvoslatra lehetőség. Szépen higgadtan meg lehet tárgyalni a dolgot.
    Egyszer volt egyetlen konfliktusos helyzetem, mikor az eladó nem kötött biztosítást a csomagra, elveszett (az egyetlen csomagom ami elveszett 3 év alatt), holott kifizettem. 1 hétig alkudozott, hogy felezzük meg a kárt. Aztán az ebay kötelezte a teljes összeg megtérítésére. Ennyi. 1 hónapot vártam a csomagra, és 1 hét alatt megkaptam a kártérítésem, és mindez 5-6 pármondatos üzenetembe került.

    Amúgy, nem törvényszerű, hogy elvesszen a csomagod a postán, mert egy emberé elveszett. A másik többezernek meg megérkezett. Vannak peches emberek, béna postások (ehem, enyveskezű postások), adminisztrációs bakik, hazug eladók, ilyen a világ.

    Amire te gondolsz az a hercehurca, valószínű akkor lenne ha a pixamániától rendelnék :D

Új hozzászólás Aktív témák