-
PROHARDVER!
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sallylla #317254 üzenetére
„hullámokban jöttek/jönnek a spam hívások, e-mailek, meg a kamu Netflixes, DHL-es sms-ek, melyeket kivétel nélkül azonnal tiltottam, töröltem.”
Hívás és mail nálam nem érkezett, üzenet fordult elő pár esetben. Ami iMessage volt, azt jelentettem, mint spam-et, ami pedig hagyományos üzenet, azt a számot blokkoltam és törlés. Ennyit tudunk tenni.
-
Sallylla
csendes tag
válasz
Sallylla #317192 üzenetére
Fejlemény a fentiek kapcsán:
Az Apple Support ezek szerint nem olvassa a megjegyzéseket.
Mivel tegnap ugyebár elérhetetlenek voltak telefonon, ezért jobb híján még aznap írtam nekik az egyetlen felületen, ahol üzenni tudtam nekik, a Support online reklamációs részénél.
Itt a Jogtalanul levont terhelés fülön belül kiválasztottam a vásárlási listámból egy random meglévő előfizetést és a megjegyzés rovatba megírtam nekik, hogy semmi bajom ezzel az appal, de nem tudom őket máshol elérni, ezért írok ide. Elmondtam, hogy én is érintett vagyok a bankkártyámat/számlámat terhelő levonások kapcsán, felvettem a bankommal a kapcsolatot, stb-stb., és legyenek szívesek kivizsgálni az ügyet és visszautalni a tévesen kiszámlázott tételek díját.
Erre most látom, hogy jött az Apple számla az adott app visszamondott éves előfizetéséről, és már azzal a lendülettel be is rakta a rendszer az inaktív előfizetések közé.
Persze a későbbiekben meg tudom újítani az előfizetést, nem arról van szó, ám elkeserít, hogy ezek szerint el sem olvasták, amit írtam.Más is járt már így az Apple Supporttal? Tényleg full automata módon, botok által kezelik a reklamációkat? Mert ha igen, akkor teljesen felesleges nekik ezen keresztül üzengetni. Én is főleg azért próbáltam meg mert redditen valaki javasolta, hogy itt fel lehet velük venni a kapcsolatot.
Illetve, ha már itt tartunk, amit most az Apple vissza szándékozik nekem utalni refund gyanánt (ez nem a levonásos mizéria miatti kártérítés, hanem a random appnak az éves díja, aminek az előfizetését most a reklamációm félreértelmezésének hála, tévesen felfüggesztették), azt hogyan fogom megkapni, ha leválasztottam a bankkártyámat az Apple ID-ról? Tárcában marad vagy visszautalják valahogy a számlámra?
(Mindenesetre hétfőig hanyagolom az ügyintézést, hétvége lévén ilyenkor úgysem tudok kapcsolatba lépni hús-vér emberrel, legfeljebb chat-bottal. Aztán hétfőig meglátjuk mi lesz, jön-e újabb terhelés vagy esetleg visszatérítés.)
-
válasz
Sallylla #317184 üzenetére
Hétvégén nincs banki nap, így várni kell minimum hétfőig. Nekem is, mint könyvelt tételek szerepelnek a jogtalan levonások, de ebből mint írtam, legkorábban hétfőn lesz visszatérítés. Viszont attól, hogy várni kell pár napot, pont nem fogok bankot váltani, ahogy nem rakom fel az apróra az összes Apple eszközöm sem.
Személyes vélemény, de nagyon jellemző lett a világra, hogy "minden azonnal kell". Egyesek már-már megszállottan és végletekbe menően képesek ellenszenvüket kifejezni valami iránt, pl. egy bank, mert az nem azonnal, abban a pillanatban cselekszik, de mondhatnék mást is. Ez most nem neked szól, hanem általánosságban természetesen, csak a te hsz-odra reagáltam épp.
Kellene gyakorolni egy kis türelmet, ha tudnák egyesek, hogy voltak idők, amikor napokat kellett várni a leány postai válaszlevelére.... és nem haltunk bele, sőt, legjobb idők voltak. -
-
#48138511
törölt tag
válasz
Sallylla #317052 üzenetére
Valaki valamit valahol nagyon elrontott. Olvasni redditen mindenfélét:
beállított limit ellenére levonta és mínuszba is került, ez a bankrendszer oldaláról is felvet kérdéseket
revolut user is írta rögtön tiltotta, de átment és a revolut szerint mintha offline vásárlás ezért ők tiltás mellett is átengedték
otp ügyfélszolgálatos nem tudta megmondani webkártya, debit hogy tud mínuszba, apple-re mutogatnak kizárólag
erste, raiffeisen, k&h, otp oldalán kiírás az ügyről, előbbi kettőnél addig térítik ők jövő héten, amíg kiderül az apple vizsgálata
unicredit oldalán még mindig semmi, az is szép
Az apple részéről egy dolog majd automatikusan visszakapja mindenki, amint kibogozzák a gubancot, (volt olyan supportos aki nem is tudott még a sztoriról) másik dolog azért az írországi központban jobban kapkodnának, ha magyarnál nagyobb piacon történt volna a hiba.
-
Årpi
őstag
válasz
Sallylla #317059 üzenetére
Biztos, hogy van köze hozzá, mert máskülönben nem tudnák, hogy pl. nálunk a családban csak 399 forintos, 50 GB-os iCloud előfizuk vannak. Ezeket vonta "csak" le még1x tőlünk, meg sokaknál az az előfizetési összeg (Music, iCloud, ATV+) került levonásra amit amúgy is fizetnek. Ezt meg az Apple tudja csak.
-
biker
nagyúr
válasz
Sallylla #317025 üzenetére
OTP rendszerében nem tudom hogy van, de K&H-n nem kell hívogatni senkit.
Applikációban kapcsolat, ezen belül alul üzenet, tranzakcióra hivatkozva, feldob egy ablakot, ahol leírod a problémát, kiválasztod a tranzakciót a listából, majd beküldöd. 1 perc elemenként. aztán várunk hogy feloldja az apple a foglalást, vagy visszaadja a bank. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 15 Pro Max / Natural Titanium / 256GB / Gyári kártyafüggetlen (156)
- iPhone 13 Pro / Sierra Blue / 256GB / Gyári kártyafüggetlen (142)
- iPhone 13 Pro / Graphite / 128GB / Gyári kártyafüggetlen (143)
- iPhone 12 / Blue / 256GB / Gyári kártyafüggetlen (147)
- iPhone 13 Pro / Sierra Blue / 128GB / Gyári kártyafüggetlen (152)
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest