Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Simia

    junior tag

    válasz Simia #2875 üzenetére

    Na, meg is jött a magyarázat, csak rá kellett néznie valakinek (Schrödinger ticketje)

    A probléma specifikus rám nézve.
    Két fő számlám van az IBKR-nél a számlanyitáskori bénázásom miatt.
    Próbáltam később becsukni az egyiket, de egy semmitmondó hibát kaptam, miszerint a kért művelet nem lehetséges. Gondoltam enni nem kér, így maradt hogy még mindig két számlám van, de csak az egyiket használom.

    Mint kiderült, ebből adódik a mostani rollover hiba:
    Tisztelt XY!

    Köszönjük, hogy az Interactive Brokers Ügyfélszolgálatához fordult.

    Tájékoztatjuk, hogy a TBSZ-2020-as számla jelenleg az U11111111-es normál számlához, míg a TBSZ-2025-ös számla a U22222222-os normál számlához van linkelve, így jelenleg rendszerünk az eltérő főszámlák miatt nem látja a Rollover esetén a TBSZ-2025-ös számlát.

    Az esetet eszkaláltuk a fejlesztők részére és kértük őket hogy az összes TBSZ számla mesterszámlája az U22222222-es számla legyen, amint a változtatás megtörtént ezen hibajegy alatt jelezni fogjuk Önnek.

    Türelmét ezúton is köszönjük!

    További kérdések esetén kérem tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) oldalunkat a lenti linkre kattintva, illetve amennyiben nem találja a keresett információt, lépjen kapcsolatba velünk
    LINK../index.php
    Üdvözlettel
    Balázs
    IBKR Client Services

Új hozzászólás Aktív témák