- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Google Home/Nest
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hővezető paszták
- Rogyásig pakolható a Cooler Master Cosmos szériás csúcsháza
- Apple asztali gépek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Pár mondatban a Lenovo ThinkPad sorozatú laptopjainak a jótállásáról:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsolti75
#122691
üzenetére
Életemben nem hallottam ekkora butaságot, hogy egy Think, Onsite premier garis gépre GLS futár menjen

Alapból telefonon kellene bejelentened a hibát a Premier supportnak.
Ha ehhez nincs kedved, akkor egy Think szerviznek, ők eldöntik a leírásod alapján milyen alkatrész kell és kimennek megjavítani.A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.
Totális képzavarban vagy, egy Dell Precision Onsite garis gép esetében is helyszíni gari van, ha Balatongyörökön vagy, akkor bizony oda megy a technikus.
Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik.
Megint mi van? Dell esetén minden sima NBD és annál feljebb lévő gari Onsite-os...
Lenovo esetén tudtommal minden Premier/Premium gari Onsite-os. Miről beszélünk megint? Hogy Téged átvernek vagy Te ragaszkodsz valamihez??? Kivel szoktál javíttatni? Biztos nem a 4iG-vel!a 3-4BD gari alatt 3-4year Next Business Day garit érted? Az új Dell gépek 99%-ra már most is NBD gari van csak, megszűnt a Carry-in.
Naná hogy jobban fizet a kiszállós javítás, de macerásabb is, és több melót kíván, mint a 10+ napos Carry-in/Depo garancia, és ha nem jó az ügyfél hibaleírása vagy nem oldja meg a hibát a vitt alkatrész akkor megint mehetünk oda, ezt a fiúknak inkább fáj, mint hogy a cégnek szar vagy jó lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Core I7 4K ERŐMŰ Lenovo P1 G3 (Core I7 10850H 32Gb 1 Tb) Tervező/vágó/gamer - Nvidia 4Gb!
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 30 hónap gyártói garanciával
- Acer Predator Helios 300 gamer notebook/QHD,165Hz/i9 11900H/RTX 3060/32GB/ beszámítás van
- Acer Predator Helios 300 Alza számlás garis i9-11900H 15.6" 144Hz RTX 3060 6GB GDDR6 16GB RAM 2x1TB
- Thinkpad X1 Extreme Gen 5, 4K+ IPS érintő , i7-12700H ,RTX 3060 , 64GB DDR5, 2TB NVMe, Magyar gar
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 11 64GB fehér / 12 hónap jótállással!
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4041, 100% Akksi
- Samsung Galaxy A23 5G / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




