Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolthee

    senior tag

    válasz deathtania #35812 üzenetére

    Nem a szerviz a ludas, ő is csak azt szereli be amit kap. Ha esetleg letesztelte volna előtte... :U

    (#35813) SeniorTilla
    Erre mondtam itt korábban a fórumon, hogy nem kell az Elitebooktól elájulni. Azért mert fél millióért árulják egyáltalán nem képvisel minőségi felső kategóriát. Cégeknek még csak-csak megéri nagyobb tételben venni, mert úgy némileg olcsóbb, de boltban... :(

    Azt hittem, hogy az évek alatt javult valamennyire a HP ügyfelekhez való viszonya, de ezek szerint nem . Persze, más gép is elromlik, máshol is vannak gondok, de ilyet nem lehet megtenni.
    Csak röviden egy másik HDD-s story, ha már így benne vagyunk:
    Ügyfél bemegy a szervizbe, mert rossz a HDD(160GB, SATA). Valóban. Szerviz kicseréli, de 1-2 hét múlva kakukk neki ismét.A gyártó nem küld 1 hónapig alkatrészt, ügyfél tajtékzik. Végre megérkezik a disk, csak az véletlenül IDE-s. :Y
    Ügyfél most már nem akarja használni sem a gépet az alkatrész megérkezéséig, ott hagyja a szervizben és vad levelezésbe kezd a magyarországi képviselettel.Több hónapig(!) javítatlanul állt a szerviznél a noti mert nem voltak képesek küldeni 160GB-os HDD-t.
    Azért a pofám leszakad. Ha már hetekig vár szerencsétlen és még baki is közbejön, nem érdemel meg esetleg a kedves felhasználó egy 250GB/320GB-osat? Mert nem HDD beszállítási probléma volt, csak épp 160-ast nem tudtak biztosítani. A végét nem tudom a történetnek, de sokat elárul a cég mentalitásáról...
    Anno a Fujitsu Siemens is gyártott nagyon sok gagyi gépet (Amilo L1310 és társai), de sokkal rugalmasabbak voltak. Nem droidok ültek ott az asztalnál, hanem emberek.

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz deathtania #35812 üzenetére

    Lehet panaszt tenni, és kell is. Egyszer egy panasz után kapott az ügyfél egy ajáűndék akksit a dv7-eshez.

Új hozzászólás Aktív témák