- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
félisten
válasz
runner 125 #34999 üzenetére
No akkor már csak az a kérdés hogy kinél mozog, esetleg hangot is ad?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Winner_hun #34997 üzenetére
-
Elmör
őstag
válasz
!Overdose! #34995 üzenetére
Nekem is látszik.
-
Snoop-y
veterán
válasz
!Overdose! #34995 üzenetére
-
Elmör
őstag
válasz
zolynet #34978 üzenetére
Ez nekem valahol ugyanúgy az álmom, mint ahogy neked volt kb. az, hogy eljuss a Zöld pokolba, csak ez kicsit költségesebb, mint mondjuk ha el akarnál jutni a VTi-vel egy amcsi pályára. Bele lehetne ölni másba is a pénzt, meg szoktam is (PC és utazás), de most ez van jelenleg leginkább nálam a toppon. Lakásom van, de tesóm lakik benne, úgy voltam vele,hogy neki van párja, nekem nincs, akkor miért ne lakhatna ő külön, én meg elvagyok a szülőkkel egy házban, ha akarom itt is lehet hangosan zenét hallgatni vagy nyugodtan aludni, ráadásul garázs is van, azért télen nem mindegy, hogy ő az utcán álló kocsivan indul kapargatás után vagy én meg a garázsból rögtön, ráadásul kényelmesen vagyok, mert van itthon mindig valami kaja, igaz néha kicsit több a meló itthon, mint egy panelban, de jobban élek, mint anno Bp-en és nem is vágyok vissza, max azért, mert itt semmi sincs, mindenért Bp-re kell menni, de az a pár alkalom 1 évben belefér.
-
!Overdose!
őstag
válasz
honda23 #34972 üzenetére
Csak a félreértések elkerülése végett. A 6gen első futóműve nem McPherson, hanem DW.
Az Accord futómű fényévekkel jobb természetesen, de ez természetes. Az alsó-középkategóriában nem várható el 5 lengőkaros hátsó futómű sem a gyártási sem a karbantartási költségek miatt.
-
Snoop-y
veterán
válasz
zolynet #34978 üzenetére
Azzal nekem nincs problemam mindenki arra kolti a zsetonjat amire akarja. Szerintem ennel gyorsabbra egyszeruen felesleges megcsinalni mert egyreszt megjobban uzemoras lesz masreszt a hasznalhatosag rovasara fog menni azt a vegen majd csak egyenesben lehet vele menni de csak akkor ha lesz rajta fekezoernyo
(azert ralocsolni kb fel egy millat hogy 3x felgyorsuljak 300-ra az kicsit eros nekem )
Szerintem azok az idok lassan elmultak hogy kis penzbol sleepert epitunk es lenyomjuk a nagyvasakat.
Mar a hot hatch kategoria is 3-400 lonal tart...
zolynet: En most olyan autot keresek amivel nagy elmeny lesz autozni/palyazni es nem kell izgulni mikor esik szet.
Mar dc5-t is nezek
-
zolynet
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz
Snoop-y #34969 üzenetére
Ez tényleg érdekes, s egyes egyszerűbb bmw vagy merciknek is van nagyon jó végsebességük ahhoz képest hogy a lóerejük és gyorsulásuk elég genyó. Épp ma beszéltünk erről a haverral, talán jobban rámentek erre..
pl. 2001-es c 200 coupe merci, gyári 9.7-es gyorsulás, 236 végsebesség, és csak 160 ló.
honda23 - én ugyan még nem mentem vele, de gyorsulásban eléggé csalódtam benne (első genes 280 lovas).
Haverom negyeden fej fej mellett ment vele végig a 944 turboval, tőlem meg a porsche a rajtnál megugrott egy fél autóhosszt de utána végig tartottam sajnos hátsó kerék ellen nincs nagyon mit tenni hiába a jó gumi, nagyon nehéz megfogni FWD-vel egy jó rajtot, főleg az ep3-al a rövid egyes miatt. Többet nem is megyek helybőlAzért majd számolj be, kíváncsi vagyok
-
honda23
aktív tag
Egyetértek, papírautó, és sajnos a 6 gen futóműve és kormányműve nem alkalmas 200 feletti tempóra.
Most hogy próbálgattam Mcpherson, DW, gólyalábas felső kormányösszekötős(ep3 erősített féltengely) futóműveket, ki kell jelentenem, hogy sajnos a Mcpherson futóműve a Civicekben a hátsó hosszlengőkarral, nagy szilenttel egy vicc, vtimnél is az volt, teljesen patika futóműnél, DW Accord(igaz ültetve) 5 lengőkaros hátsó futóművel és az ep3 futóműve meg eszi ezt reggelire. Nincs orrtolás, nincs hátsó tengely tapadásvesztés, elrugózás, kormány holtjáték, ep3 elektromos kormányműve pl simán alkalmas lenne 300 feletti tempóra is, 220-nál is bármilyen manővert meg lehetett vele csinálni.
Accord is tetszik eddig, bár nem olyan jó, mint az ep3 futóműve, de egyben sportos és mégis lágy, nem pattog el.
Gratula a verdához és sok sikert a további átalakításokhoz, ha lesz még. -
!Overdose!
őstag
válasz
>>>W!nman* #34957 üzenetére
99%, hogy semmit nem kell takarítanod. Egyszerűen cseréld le az akksit. Van egy fölös vadiúj 45-ös Yuasa-m, amit beszeráron (noname árban) oda tudok adni. Természetesen 2 év - néhány nap garanciával.
Az akksim halála előtti néhány hétben nekem is rossz volt az alapjáratom klímával. Most gyári érték bárhogy is kapcsolgatom a fogyasztókat. A pontos értéket holnap lefényképezem neked.
-
EQMontoya
veterán
És azon nem gondolkodtál, hogy ennyi befektetett pénzből és energiából inkább építesz valami komolyabb hátsókerekest?
No offense, de szerintem 400 ló körüli teljesítmény első keréken tényleg csak autópályán lesz kihasználható, hétköznapi közlekedésre viszont minden lesz, csak élvezetes nem. -
Elmör
őstag
válasz
EQMontoya #34963 üzenetére
Úgy, hogy az 1.6-os épített blokkot el fogom adni és berakunk helyette egy 1.8-as Dartonos blokkot, de a hengerfej marad+turbo is, max az injektorokat kell kicserélni nagyobbra meg újra kell programozni. A Darton pont azért kell, hogy nyomást tudjunk emelni, mondjuk 1.6-1.8bar-ra.
A váltó még kérdéses, hogy marad és csak kap egy hosszabb 5-öst vagy komplett csere, a féltengelyek 450 paciig hitelesítettek, igaz már csak szeptember végéig garisok.
A nyomás emelést ennél a blokknál már nem ajánlották, viszont ha megveszem ebbe is a Darton hüvelyeket akkor valószínűleg ugyanúgy kellene dugattyú is új meg stb, tehát akkor már jobb lenne 1.8-as vagy akár 2.0 blokkot venni alapból üresen és abba felépíteni mindent. Jövő év február-március felé tervezem, addigra lenne pénzem rá, de ha nem lesz akkor max marad még jövőre az 1.6 így ahogy van és 2017-ben megépül a kocsi, mert szezon közepén már nem fogok nekiállni szétkapni, hogy pont a találkozókra ne legyen autóm meg Balcsizásra erre-arra. Nem annyira sürgős szerencsére a dolog, inkább tartós legyen. -
Elmör
őstag
válasz
EQMontoya #34958 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
A kisautó már 18 éves is elmúlt (1996-os gyártás, 97 júniusában lett forgalomba helyezve Magyarországon először, második tulaj apum a biztosítás olcsósítása miatt [20 éves voltam mikor vettük 2005-ben], de ő talán egyszer ha vezette).
Megmondom őszintén egyszer üldöztem egy Bömöst autópályán még 2010-ben, de akkor még a gyári váltóm volt és az 220-nál gps szerint véget ért vagy legalábbis nem tudta jobban kiforgatni a kompresszor, nagyon nem kockáztatok, hogy ilyen sebességgel menjek forgalomban, ezt is sikerült úgy kifogni, hogy nem értem utol senkit, csak mikor már újra 90-el mentem. Ez a Civic azért még nagyon papírautó, óra szerint 230 felé én már kicsit parázok benne, itt meg megapara volt, hiába a Tein futómű, meg a merevítések, azért ezt nem erre találták ki, gondolom egy hasonló korú ITR-ben nem ennyire adrenalin élmény, bár azzal sem vállalnám ugyanezt minden nap. Elmentünk ugyan ma is 2 sráccal egy próbakörre, de leginkább 2-3-4-et húztam meg, 5-ben a legvégén sikerült kifogni egy üresebb szakaszt és óra szerint kicsit 200 fölé menni, de ez tényleg nem heti rutin nálam, azért valamennyire tisztában vagyok vele, hogy csak 1 csavar ne stimmeljen épp akkor és már a végrendeletem életbe is léphet.Jövőre ha sikerül akkor pakolunk bele még +100 pacikát és egy hosszabb váltót, mert el szeretném egyszer érni vele a 300-at és ahhoz kicsit több erő fog kelleni. Csak egyszer, de azt is jó lenne dokumentálni, hogy tudott ilyet.
-
>>>W!nman*
tag
válasz
>>>W!nman* #34957 üzenetére
Olvasgattam angol nyelvű fórumokon és ezek a tanácsok merültek fel:
- IACV és TB tisztítás (Idle Air Control valve és Throttle Body -pillangószelpes alkatrész)
- volt akinek a szerviz a benzinvezetékeit takarította ki
- gyenge akku cseréje (enyém amúgy érezhetően lélektani határon van és a processzoros töltő is igen sokáig töltötte nem túl rég, pedig csak 45Ah-ás)9:30 - itt is van szépség:
https://www.youtube.com/watch?v=5b3rrA6e7O4 -
demars
addikt
Mi a vélemény egy utólagos toronymerevítőről?
Van értelme? Mármint tudom, hogy van.... -
>>>W!nman*
tag
Hi!
A/C-vel volt valakinek hasonló gondja? Nyáron, volt h már nekem is ennyire durva volt, h kapcsolgatott a klíma:
https://www.youtube.com/watch?v=H9muS64B-ikTöbb helyen láttam/olvastam, h a szívócsonk járatait érdemes lehet kitakarítani, de a sima alapjárattal nagy gond nincs. Csak akkor, mikor bekapcsolom a klímát, mivel akkor láthatóan lemegy a fordulat. Mintha nem érzékelné az ECU, h a klíma bekapcsolt, ezért magasabb RPM-et kell tartani. (Vagy legalább megtartani.)
Mennyi óra szerint az alapjáratotok, és mennyire változik ha bekapcsoljátok a klímát? Mindezt üzemmeleg motornál légy szí! D15Z6 motorok érdekelnének elsősorban.
Ja és fontos: gyújtás ráadásakor ég a Check Engine lámpa pár másodpercig, de utána nem. Tehát az izzó jó, hibakód nincs.
-
hege21
aktív tag
2004 EP2 Sport Civic külső féltengely-gumiharang cseréltem a hétvégén,de az aksikábelt elfelejtettem levenni valószínű ezért kaptam egy ABS sárga lámpát ajándékba
Kitudom törölni házilag vagy csak kiolvasóval?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest