Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz sifarr #24082 üzenetére

    Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre. Aki nem indítgatja el naponta az alkalmazást, nem nézegeti naponta a weboldat, az nem feltétlen veszi észre baj előtt. Más kapcsán jönnek értesítések, sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon :D

    Amúgy a legtöbb esetben külsős cégek fejlesztik a banki rendszereket, alkalmazásokat. Sok esetben a fejlesztők nem is használják az adott szolgáltatást. Ezért nem tűnik fel senkinek sem ha valami kényelmetlen vagy banálisan hibás.
    Annyiból meg tudom ítélni, hogy régebben dolgoztam más országbeli mobilszolgáltatós appokon, amit százezres ügyfélszámmal használtak. Jelenleg pedig banki rendszerekkel dolgozom, bár nem cibesen és nem ilyen ügyfélalkalmazás jellegűeken. :DDD

    De mindegy, hiba előfordul, lehet a hétvége sem segített a gyors javításon. Talán ezért volt a telepítse újra a tanácsuk addig is workaroundként.

    [ Szerkesztve ]

  • cocka

    veterán

    válasz sifarr #24082 üzenetére

    neked nincs igényed pl. az ad hoc limitemelésre - nekem pedig van.

    Mert az ember általában nem ad hoc döntések alapján költ nagyobb összegeket, hanem eltervezi. Ad hoc eszembe jutott, hogy veszek egy 400 ezres laptopot. Hááát..

    Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.

    Az azért mégis csak beszédes, hogy valahogy a K&H appról szóló vélemények sokkal jobbak, meg az értékelés is. Kétlem, hogy a K&H appját sok szuperintelligens ember használja, a CIB-ét meg sok ostoba. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák