- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Visszazavarná az előző évezredbe az AMD és NVIDIA GPU-kat a Bolt Graphics
- SSD kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- RAM topik
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taposo
aktív tag
Elismerem ebben igazad van a dx9 nem mai gyerek, de akkor is pl Tera, WiC, Arma, ettől függetlenül ezek mind vga zabáló gémek, attól hogy nincs bennük dx11 támogatás megfektetik a mai csúcs kártyákat is. És a vga-k nem csak az újabb dx támogatás végett lesznek erősebbek hanem nyers erőtől (gflops) és ehhez nem muszáj dx11 gémeken tesztelni
-
Locutus
veterán
Nem kell a MOH-t betenni, az egy ugyanolyan elfeledett szar játék, mint a sleeping dogs.
Ott a Simcity, FarCry3-at is lehet még használni, Crysis3, BF3 multi (de jó legyen a single akkor..), meg van egy raklap új nagy név még, amik az utóbbi 3 hónapban jöttek ki, vagy most fognak. (nemtom, nem játszok én se mindennel)Kit érdekel, hogy ezek közül melyik melyik cég támogatottságát élvezni? Meg kell mutatni min hogyan futnak maxon. Az ember ugyanis ez alapján vesz új kártyát. Nem a lefutott címek, meg luxmarkok... Ha kiderül, hogy az az új játék, ami érdekli az embert, AMD-n fut jobban, akkor azt fog venni. Ha meg NV-n, akkor azt. Ha az nv túl kevés pénzt lapátol az iparba, és AMD kerül előnybe, akkor azt veszi majd a nép. Én is. Egyelőre ez nagyon nem látszik, később meg ki tudja mi lesz még.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Taposo #13396 üzenetére
A Stalkert sokáig használtuk. A gond, hogy eljárt felette az idő. A többi játék amit felsoroltál DX9-es. Mi a kártyák DX11 tudására vagyunk kíváncsiak.
A PC exkluzív játékok a technikai kivitelezésben sajnos messze el vannak maradva az AAA PC-s portoknál.
Mi különbség lenne multiban? Nem ugyanazt számolja a VGA? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #13394 üzenetére
Semmilyen marketinggépezet nincs. A gond, hogy az NVIDIA leállt az AAA konzolportok támogatásával, mert a Tegrába fektetik az erőforrást. Ha akarnánk se tudnánk 2013-as DX11-es TWIMTBP játékot tesztelni, ugyanis ilyen egyelőre nem létezik. Ugyanez igaz a többi külföldi oldalra, amelyek rákényszerülnek a Gaming Evolved játékokra, ahogy mi is.
A Sniper Elite V2 a VGA-tesztekből kikerül. Az IGP-knél számítunk rá a jövőben.
A Sleeping Dogs ma egyedülálló módon egy igen komplex AA-t használ, vagyis technikailag nagyon érdekes, és nem mellesleg jó játék.
A Battlefield 3 helyett be tudnánk rakni a Medal Of Honor: Warfightert, de mivel a metacritics értékelése nem valami magas, így maradtunk a kedveltebb BF3-nál, mint Frostbite 2.0-t képviselő játék. -
Taposo
aktív tag
válasz
haddent #13393 üzenetére
Pár játék kivételével(BF, METRO), tényleg egy ócska konzolporton tesztelni Hitman, Sleeping Dogs , engem nem az eredmények zavarnak, tudom olvasok külföldi teszteket kb. mindenhol egyeznek, de itt a sok hozzáértő veri a mellét a különféle játékban rejlő különleges effektekre meg technika megvalósitásokra amik sz@rt nem érnek csak zabálják továbbra is a VGA-t, ezek a játékok még a Voltán sem fognak sokkal jobban futni mivel eleve ócska minőségű játékok, hogy lehet ilyeneken teszteli
Ph-n ritkán látok egy pc exclusive játékot tesztelni (Stalker,GW2,Tera,Arma,D3,WiC stb.) vajon miért mert azok túl jó eredményeket produkálnak, nem értem továbbra sem mi értelme egy technikailag elmaradott gémeken tesztelni
+ igen BF3 Multit tesztelni kedves ph a multit tessék -
haddent
addikt
válasz
Locutus #13394 üzenetére
Te ezt most halál komolyan mondod? Multis tesztek? A multinak az a lényege, hogy váratlan, nem scriptelt, és random. Nem lehet reprodukálni pont azt az esetet rengetegszer... És a singleben lévő eredmények arányaiban igazak a multira is, egyébként is.
A sleeping dogs nem érdekel téged, az a te bajod. Én pl. játszottam vele, és jó játék, mutatott valami újat, grafikailag pedig kifejezetten nagyon szép, és jól optimalizált. A luxmarkkal már mondtam, egyetértek, az felesleges egy játék vga -hoz. A Sniper EliteV2 engem sem nagyon érdekel, de attól még grafikailag rendben van. Most érdekes módon nagyon nem szólsz semmit a Hitmanről, a Far Cryról, a Tomb Raiderről ... azokkal mi van?
Na mindegy is, mivel pont ilyenek voltak a tesztek amikor az nVidia volt előnyben akkor is. Éppen ezért FÜGGETLENEK. Amit te/ti akarsz/tok, az kifejezetten nVidia -ra kihegyezett tesztek. -
Locutus
veterán
válasz
haddent #13393 üzenetére
És mi a meglepő ebben számodra? Vagy miért írod ezt? Az a bizonyos marketing gépezet nem a PH-ra korlátozott. Még jó, hogy máshol is mennek ezek a tesztek, meg eredmények. Attól még viszont halál feleslegesek.
Friss, vagy még mindig aktuális dolgokkal kell tesztelni, olyasmivel ami számít, és érdekli az embereket. Se a sleeping dogs, se a sniper elite v2, se a luxmark nem ilyen. Ennyiről van szó. De ha szőrszálat kell hasogatni, akkor még a BF3 single SEM ilyen. Ha túl sok meló a multival egy reprodukálható tesztet csinálni, akkor nem kell ilyesmivel foglalkozni... -
gainwardgs
veterán
Dx11.1-re célzol, jajj hagyjuk már 4870 itt volt a gépbe akkor is ment a nagy vakítás a 10.1-el kb semmit nem ért az egész.
Amit a gyártó reklámoz az legyen az ő sara, ha az user meg is veszi akkor meg az övé ha nem nézett utánna.
Ebből megint modi lesz, siralmas már mi megy ebben a topikban, már csak anus néni titkos húslevesreceptjét kéne kitárgyalni ugyanitt
Szerintem meg elfelejtették hogy az Nv is tud még drivert írni, csak nem boost csodáknak nevezzük legalábbis én.
-
haddent
addikt
válasz
Locutus #13389 üzenetére
Sorjában: A Luxmark és társai szintetikus compute dolgokkal egyetértek, semmit nem számít a játékosokank. De a másik két megjegyzésed nagyon nem igaz....
Egyik Keplerben -így a Titánban- sincs DX11_1 hardveres támogatás. A DX független, senki nem kényszerítette az nVidia -t, hogy kihagyja ezt a fícsőrt.
Semmirevaló játékok? Még a Dirt Showdownt leszólod az rendben van, de mostmár a Tomb Raider is sz*r? Akkor mi a valamire való? A free to play shooterek amiket az nvidia nyomat..?
A Titan pedig soha nem is volt a legerősebb kártya, max. a legerősebb GPU , vagy a legerősebb 1 GPU-s kártya. Tudom én mire gondoltál, de úgy látszik itt a 100% -ig hivatalos megnevezések és információk az elfogadhatóak csak, úgyhogy akkor itt se tekintsünk el tőle... -
Locutus
veterán
Nézz meg egy PH VGA tesztet, és meglátod
Semmirevaló játékokkal kell tesztelni, csak mert abban van amd-s feature, meg ilyen opencl luxmark ami senkit se érdekel... Szépen el lehet bújtatni ezeket a kis szponzorált marketing fogásokat, csak akarni kell.
Vagy amikor titan beharangozóban arról egy szó sincs, hogy a piac legerősebb kártyája, de arról egy fél oldal is, hogy valami amd által favorizált dx11_1_gcn_akármi nincs benne, ami szintén senkit se érdekel...A kérdés csak, hogy milyen szemmel nézed a dolgokat. Amikor az nv lapátolt több pénzt, akkor az emberek megszokták, hogy figyelni kell mibe tenyerelt bele a marketingjük. Most mikor az amd csinálja ugyanazt, max kicsit ügyesebben, akkor csend van. Egyelőre.
-
ÁdiBá
veterán
válasz
gainwardgs #13387 üzenetére
AMD Marketing alatt mire gondolsz?!
(Ne haragudj hogy ezt mondom, de nem az AMD-nél a divat az hogy nem valós specifikációs adatokat írnak a hardver **dobozára amiért komoly összeget kifizetsz.) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #13385 üzenetére
A képminőség szempontjából mindenből meg lehet bukni, és akkor is megvan a minősítés. Persze meg kell magyarázni, hogy miért bukott meg a hardver, de az NV például azt mondja, hogy a shimering eltüntetése fontosabb, és az MS köszöni is a magyarázatot. Egyébként az is magyarázat, hogy a hardver nem képes többre, szóval ezen tényleg nem nehéz a gyártóknak túltenni magukat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #13383 üzenetére
A WHQL minősítésteszt a textúraszűrésre van kiélezve. Emellett ezen nem kell megfelelni a WHQL minősítéshez, mert ez csak a Microsoft elképzelése a minőségről, és ezt nem erőltethetik rá a cégekre, nem is triviális, hogy az MS elképzelése helytálló. Ma már egyedül az AMD követi ezt az elképzelést, de ők is kínálnak alternatív textúraszűrési opciót a driverben. Tipikusan az a baj a szűrés minőségével, hogy vagy az élességre hegyezed ki, vagy a shimmering eltüntetésére. Az NV eldöntötte, hogy az utóbbira, így bukják az élességre hegyezett MS WHQL-t. Az AMD nem döntött, hanem beépítették mindkettőt a driverbe és a júzer dönthet. Alapértelmezetten egyébként az élességre van kihegyezve a Catalyst.
-
ÁdiBá
veterán
válasz
mcwolf79 #13380 üzenetére
Tévedés, csak kettő az enyém.
Igen, pár programot lemértünk és nem mindenhol gyorsabb a Radeon csak a többségben.
Én főleg GTX680 OC SLi néztem meg egy HD7970 CF OC-val. De inkább nem részletezem.
Lehet egy alap 7970 el elboldogul a 680 ill. fej-fej mellett haladnak.
Annyit fejlődtek a radeon driverei hogy már húzni se kell ahhoz hogy beérje a GTX680-ast ami nála lényegesen drágább...
Nem akarok ide teszteket bevágni mert csak az lenne hogy *én tudatlan noob mértem őket..
De az esetek 99% -ban egy 1150/1600 as 7970CF gyorsabb volt mint egy 1200 -ra húzott GTX680 Sli.
2560x1440 felbontásban még nem volt időm letesztelni. Majd ha kiveszem a kártyákat a következő sorozat érkezéséig. Addig marad így.
Nem kell irigykedni.
Csak azt mondom tisztában vagyok a GTX680Sli teljesítményével, ennyit írtam. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
haddent #13379 üzenetére
Igazából még knyz sem hozott bizonyítékot csak mondott valamit. Ha nem knyz mondta volna, akkor több mint valószínű, hogy elmenne mellette a média, de alapvetően több moddolt driverrel, és grafikai moddal a háta mögött van egy kis tekintélye. Mindenesetre nem akkora, hogy az állításait bizonyíték nélkül meg merje bárki írni.
-
haddent
addikt
Jó. Tudom azt mondtam, hogy befejeztem, dehát egyszerűen kiforgatod a szavaimat... Éppen ezt mondtam, hogy nagyon nem érdekel, hogy az nvidia, az amd vagy ki tette, de ha ez így van, akkor csalás. Továbbá még azt mondtam, hogy az általad említett teljesítmény fölénynek ellent mondva mégis a 680 nyer, és ez nagyon gyanús. A magyarázásba nem mennék bele igazából, mert nagyon nem ide tartozik.. ha nincs ennyi önkritikád akkor meg úgyis felesleges.
-
válasz
haddent #13372 üzenetére
a magyarázásig el sem jutottunk, mert még az sem derült ki, hogy mit kellene magyarázni
csak addig jutottunk, hogy a Bioshockban mutatott nVidia előny sem közvetlen, sem közvetett bizonyítékot nem jelent semmilyen csalásra. ha ez Téged ennyire rosszul érint, azon nem tudok segíteni. /off -
TTomax
félisten
Most megpróbálom felrakni a 310.90WHQL-t és ráhúzom az sli profilt... kíváncsi vagyok változik-e valami a Bioshockot illetöen
-
TTomax
félisten
-
haddent
addikt
Na lassítsunk már le egy kicsit... ez csak egy feltevés volt. Azon belül az, hogy 16 vagy 32 bit az megintcsak egy lehetőség. De tegyük fel, hogy valóban ez a helyzet. Akkor viszont nagyon nem ilyen reakció kellene legyen... Hát ennyi erővel minek találták ki a 32 bitet? Hát azért már nehogy már visszafele "fejlődjünk". Nagyítóval sem látni a különbséget? Hát akkor bizony nem kell 8xMSAA mert egy FXAA is bőven jó. Nem kell HDAO HBAO semmi, nem kell DirectX 11.1, nem kell DirectX 12 stb...
Még egyszer mondom, ez csak feltevés, nem nagyon foglalkoztat, hogy mi lesz a kijövetele, de ha valóban ilyen módon, aljasan csaltak/csalnak, akkor.. Mindegy, döntse el mindenki maga, te így látod, én nem.#13371 gbors Jól van, befejeztem. Kár volt megemlíteni (igaz nem én kezdtem, de mindegy, kár volt reagálni..). Itt szídjátok folyton Abu -t, hogy mindent megmagyaráz, de ti sokkal rosszabbak vagytok. Na, tényleg ennyi volt, győztetek, mint mindig.
Egyébként nem vagyok AMD-s, és nem vagyok nVidia-s, és nem vagyok inteles sem. Pontosan úgy tudom szídni az AMD drivereit (amit odaát ugyanúgy megmagyaráznak mint most ti ezt). Na de mindegy, én befejeztem, majd lesz hivatalos álláspont. -
válasz
haddent #13368 üzenetére
ne haragudj, de ez a hozzászólás komplett káosz. belinkelsz egy tesztet, amiben double precision eredmények vannak (aminek a játékokhoz semmi köze), azt írod, hogy a számítási kapacitás 33% különbsége a "közelében sincs" kategória (ami különösen akkor nem igaz, ha ennyire sok van belőle), és utána ezt lefordítod arra, hogy a Bioshocknak nem szabadna gyorsabban menni a 680-on, mintha a játékokban egyedül az ALU kapacitás számítana.
normál esetben a 7970 GHz durván 10%-kal van a 680 előtt. ahol a VRAM-sávszélesség vagy a shared memory sebesség kiemelt jelentőségű, ott ez a különbség több lehet (a nyers ALU-kapacitás mindkét kártyánál annyira magas, hogy ez játékban aligha lesz bottleneck). ahol a pixelfeldolgozáson van a hangsúly, ott egyenlő felé fognak tendálni. ahol a geometriának van nagyobb szava, kiemelten sok a z-szűrés vagy nagy méretű FP16-os textúrákat használ a játék, ott a 680 simán lehet előrébb. Te tudod, hogy a Bioshock ezek közül hová húz? ha igen, akkor pls írd le, mert én nem. ha viszont nem, akkor érdemes lenne óvatosabban bánni a csalásos téma bizonygatásával.
-
oliba
őstag
Ha annyira nem tiszta, akkor a tesztoldalak miért nem vetik össze az AMD-s és az NV-s képet? Ja, hogy nagyítóval sem venni észre a különbséget? Onnantól meg már értelmetlen, hogy 16 bit, vagy 32, ha nem látni különbséget.
-
haddent
addikt
Hát 33% nem elég talán?
[link]
Mondtam, hogy a 4x az nyilván túlzás volt, csak szemléltetni volt hivatott, hogy kb. közelében nincs..
És most meg arról volt szó, hogy a 680 még jobban is teljesít a Bioshockban, nem? Na erre mondtam, hogy valami biztosan nem tiszta abban a dologban... -
válasz
haddent #13365 üzenetére
nem érthető, mert nyers erő tekintetében 33%-kal van előrébb a 7970GHz, mint a GTX680. vagy, ha nem a számítási kapacitásról van szó "nyers erő" néven, akkor definiáljuk, hogy miről.
(zárójel: azért kötözködöm ezekkel a hozzászólásokkal, mert így születnek félinformációk alapján a legendák. no offense.)
-
mcwolf79
veterán
Még mielőtt valami AMD élharcos linkeli be:
[A BF4 bemutató egy 7990-en futott]Mindenki vásároljon be élelemből ,mert most jő el a világ véfe
-
-
p87
senior tag
-
ÁdiBá
veterán
válasz
gainwardgs #13342 üzenetére
Ez annyira reális eredmény lehet mint az hogy TD jobban fut NVIDIAN.Azt nem egészen így volt. GTX 680 folyamatosan kezd fulladásba indulni, havernak az Slijét nézegetem, nem igazán tud olyan program mondani ahol a Cf oc nem döngöli földbe az Sli, és tényleg az utóbbi időben megfigyelhető hogy a 680 kezd kifulladni. Az a 256 bit 2gbvram hatalmas érvágás egy ilyen csúcs kártyának, és ez már 2013ban egyre jobban érezteti a hatását.
-
mixi80
aktív tag
válasz
Tirexi #13355 üzenetére
Nvidia tulajoknak ajánlott az akadások eltüntetésére.Játék saját vsyncjét ne használjátok és a dynamic shadowt vegyétek le ultra-ról, mert zabálja az fps-t.
cfg-ben átírni:
BioShock Infinite\Engine\Config\BaseEngine.ini
Legörgetsz a [SystemSettings] -ig, és a
VsyncTo60WhenUnder30=False -t átírod VsyncTo60WhenUnder30=True -raForrás:
[link]Üdv!
-
Rexcor
őstag
BioShock-ba nekem néha indokolatlanul bezuhan az FPS 1-2 másodpercre. 120-ról hirtelen beesik 30-40-re és utána megint 120. Van amikor ha nézek egy irányba akkor bedrobbol de 1 mp múlva megint jól fut, majd elnézek onnan és vissza és megint bedroppol. Elég zavaró jelenség, nem lehetne csinálni ellene valamit, mert a játék nagyon jó lett, de ez néha eléggé elvesz a játékélményből.
-
válasz
ricshard444 #13352 üzenetére
Világos csak jövőt állóság miatt gondoltam rá hogy akkor mar miért ne.
[Ezt nézegetem most]
Adnak hozza játék + Corsair Voyager 32GB USB3 Pendrive + 33.000Ft értékben kredit + Assasins Creed 3
Na most ha ezeket eladom akkor kb 100k a kártya csak az usb kulcs bolti ara 14.000 ft..
Sli ben csak elég lenne mindenre meg mégiscsak nvidia tehát driverbol tudja az adaptive vsync et ami azért nem mellékes nálam (jó oké amd nel is van radeonpro tudom) -
válasz
ImpersonatoR #13350 üzenetére
Memóriához nem társul a nagyobb sávszélesség, ami igencsak kellene nagyobb felbontáshoz...
-
haddent
addikt
válasz
ImpersonatoR #13350 üzenetére
Pedig jól járnál valami 7950CF -el
4GB -os 670/680 elég felesleges azért plussz 20ezreket fizetni
-
"Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek."
Na most jön az h mi legyen helyette
Ár értekben 7950 Cf jó lenne de kicsit felek tőle valahogy. Nem merek AMD-t Van megint evga 680 ftw meg 4gb os is igaz aranyáron de azzal csak nem fürdök be
-
Brutus880
tag
válasz
ScomComputer #13346 üzenetére
Remélem már várjátok ahogy én is! Újra előjött a bagázs
[link]
-
ScomComputer
veterán
válasz
gainwardgs #13342 üzenetére
Imádom ez a karit...-gtx680-
Keldor papa:
Igazad van,de ha .......bf3....... -
WaterWawe
őstag
válasz
gainwardgs #13342 üzenetére
590-et megelőzi a 6990... csalódott vagyok
-
TTomax
félisten
Nos megvan az oka a stutternak.... ultrán kevés a VRAM...very highon nem csinálja,egyébként elég szélsőséges a VRAM használat... very highon 800MB-1.7GB... ultrán nem is láttam 1.9GB alatt...
-
TTomax
félisten
válasz
Tirexi #13335 üzenetére
Az optimalizáltsággal nem lenne gond...akármit állítok rángat.Látszólag mintha VRAM szivárgás lenne,mert addig amíg el nem érem a 2GB-ot nem rángat...mintha betelne a VRAM... utoljára ilyet a Hitmaben láttam 8XMSAA-nál...csakhogy itt mindegy mit állítasz,precision szerint csak nő a vram foglalás még ha lowra is rakod... és akkor elkezd szépen rángatni... a látottak alapján nem a játék hibájának látszik,hanem a meghajtóénak.Ha jól olvastam 5kor talán egy patch jön erre...
-
TTomax
félisten
Hogy rángat az új Bioshock... 160fps mellet olyanokat ránt a képen majd leesek a székről...
-
TTomax
félisten
válasz
Tirexi #13332 üzenetére
eVGA 670FTW SINGLE
Per Scene Stats:
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.54, 68.14, 14.56, 233.28, Welcome Center
7.10, 67.62, 23.71, 86.27, Scene Change: Disregard Performance In This Section
21.87, 70.52, 20.94, 88.00, Town Center
8.12, 67.39, 42.25, 92.67, Raffle
9.08, 99.33, 50.66, 132.43, Monument Island
3.03, 109.00, 99.87, 111.49, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
81.74, 73.66, 14.56, 233.28, OverallSLI
Per Scene Stats:
Scene Duration (seconds), Average FPS, Min FPS, Max FPS, Scene Name
32.34, 94.53, 33.35, 260.02, Welcome Center
7.08, 92.76, 19.74, 122.50, Scene Change: Disregard Performance In This Section
22.19, 134.60, 23.47, 231.57, Town Center
8.06, 132.40, 48.28, 317.66, Raffle
9.03, 191.53, 64.42, 460.98, Monument Island
3.01, 209.00, 106.30, 250.62, Benchmark Finished: Disregard Performance In This Section
81.71, 124.02, 19.74, 460.98, OverallSimán játszható egy 670el... semmi gond vele...ám nálam mintha CPU,vagy valamilyen limit lenne...
Egy Titanra nagyon kíváncsi lennék... -
WaterWawe
őstag
-
omikron23
senior tag
-
Zorel
senior tag
válasz
Dexter-2000 #13324 üzenetére
Tedd vissza a 314.07 WHQL driver-t és rendben lesz a BF3. Annyiban különbözik a mostanitól, hogy ez régebbi és egy-két új játék rosszabbul fut rajta. pl Tomb Raider. Viszont mivel csak BF3-zol ez Téged szerintem nem érint.
-
Zorel
senior tag
válasz
Dexter-2000 #13321 üzenetére
Minden játékban ezt tapasztalod? Mert nálam csak a BF3 csinálja ezt az utolsó beta driver óta. 314.07 WHQL driverrel viszont teljesen folyamatos, csak ezzel meg a Tomb Raider-nek nem jó.
-
Dexter-2000
őstag
miért van az, hogy játék közben leeseik 1x-2x az fps-em 25!!! 30 fps közé? amikor atom stabilan 60+ fps-em van?
i5 3570K proci meg evga 670 ftw (2gb) videókari 8 gb g.skill ram, ill samsung 830 128 Gb SSD-m van.
Igaz, hogy ritkán fordul elő de akkor azért észrevehető és néha azért tud bosszantó is lenni...
valami magyarázat van erre? -
Tirexi
addikt
válasz
TTomax #13317 üzenetére
Elő bizony de sajna még nem oldották fel.
A játék feloldásáig körülbelül 5 óra van hátra.
Majd csak holnap reggel tudok vele játszani mert éjszakára megyek dolgozni.
Ezt a szívást...19.2GB, hogy pontos legyek.
Oké próbáld ki 1 VGA-val is.
(#13320) TTomax:
Nem tom nekem ennyi van előtöltve. -
Tirexi
addikt
válasz
gainwardgs #13298 üzenetére
Jó lesz ez no para.
Majd nem rakunk élsimítást meg Vsync-et meg olyan cuccokat amit nem is látni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13314 üzenetére
Mocskos jó játék, de majd az értékelések megmutatják.
Szerk.: Én kipróbáltam az újságírói review verziót. Tényleg veszettül jó. Majd folytatom, ha meglesz a saját profilomra. Az első pár óra nagyon érdekes. Ahogy az egészet bevezeti, a dizájn egyszerűen zseniális, na meg ahogy az akció elkezdődik, hát az kész. Nem akarom lespoilerezni, de tényleg profi az egész felvezetés.
-
TTomax
félisten
Hezitálok ezen a Bioshockon megvegyem-e...kicsit sokallom az árát,főleg úgy,hogy máris vehetem meg a season passt is... ez így 45font lenne...16.000Huf... only single player...és hát nem lesz egy oblivion vagy skyrim.. az ára meg szerintem gyorsan esni fog...
(#13315) Abu85
Nem könnyíted meg a helyzetem...most még jobban elbizonytalanodtam...
"ez kizárt dolog mert nem tudom".... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13307 üzenetére
Az AMD megoldása az AA problémákra a deferred render elfelejtése. Ezért segítették a forward+ lighting megszületését. Ez a render az összes előnyét felkínálja a deferred megoldásoknak miközben ezek hátrányait levetkőzi. Ide tartozik az is, hogy a forward+ lighting tökéletesen támogatja a hagyományos MSAA-t, akár driverből kapcsolva is. Ennek a héten zajló GDC-n bemutatják a továbbfejlesztett megoldását is, szóval elég sok fejlesztést ölnek abba, hogy újra legyen MSAA-d, ráadásul igen csekély erőforrásigény mellett.
A Crysis 3 is ugyanolyan katyvasz, mint a többi. Felkínálnak négy külön opciót, amelyek máshol előnyösek és hátrányosak. Egyik megoldás sem átfogó, persze ma semmi sem az, szóval ez is egy megoldás. Az AA jövője a mixelésben van. Az egyes megoldások előnyeit összemixelni, vagy menni kell az analitikai AA-k felé.
-
TTomax
félisten
Lehet,hogy sokkal jobb az SSAA minősége,de igen gyatrán skálázható,értem ez alatt,hogy 2Xmég nem éri el nálam a kívánt hatást,4X-en meg már tetszene,de kb minden lefekszik tőle...Játékra és motorra váltogatja mikor hol mit érdemes használni,de én egy kezemen meg tudom számolni hány helyen használtam a beépített FXAA-t.Egyébként egy játékot tudnék mondani ahol igen jól skálázható minden,ez pedig a Cry 3... itt nem kellett belenyúlnom,se profillal,se semmivel a játékba épített megoldást használtam...bevált...
Azért jó lenne egy átfogó megoldás ,ami jó skálázható és megfelelő alternatíva egy gyengébb vagy erősebb géphez is,mert ez már nem állapot,hogy annyiféle AA létezik már hogy kb megjegyezni sem tudom őket,ha a tressfx helyett ebbe ölte volna lovét az amd és sikeresen akkor holnap mennék egy asus aresért...persze a II.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13305 üzenetére
Azért vedd figyelembe, hogy az FXAA minősége az nagymértékben skálázható. Az, hogy a driverben az FXAA nem valami nyerő, nem jelenti azt, hogy egy játékban sem lesz az. Ugyanez igaz az MLAA-ra. Ha a játékban be van építve egy post-process AA, akkor csak azt használd a különböző inject post-process AA-k helyett, mert a játékba épített opció etetve van subpixel információkkal, és HUD culling is van rajta. Ezek az inject megoldásokkal nem működnek, ami sok temporális zavart jelent, illetve elmossa a betűket.
Nem. Az SSAA szimplán zabagép, de megfontolandó használni, mert a deferred MSAA-nál alig lassabb, de a minősége sokkal jobb. Ezért építik be a fejlesztők egyre többször az SSAA-t a deferred MSAA helyett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13303 üzenetére
A .22 WHQL az lényegében a .21 béta.
Egy-két apróbb módosítás van benne. Az, hogy a bétánál nem jelezték a teljesítménynövelést nem jelenti azt, hogy nincs benne. Eleve nem szokás egy meg nem jelent játékra boostot jelezni, mert az alapot az éppen elérhető driver kínálja ehhez.
Nem fog jól működni az MSAA. Nem véletlenül nem építettek be a fejlesztők erre támogatást. Az SSAA kompatibilis a motorral.
Szerk.: Az SLI profil az apró módosítás. A rutinok ettől nem változtak.
Nem tudom, hogy az AMD mikor ad ki WHQL drivert. Nem biztos, hogy ebben a hónapban. Azt tudom, hogy a 13.3 beta 2-be rakták be a Bioshock optimalizációkat.
-
TTomax
félisten
Gyönyörű...akkor kereshetek ehhez is custom profilt... még jó,hogy nem vettem meg.
.21 nem hiszem...inkább a .22WHQL
(#13304) Abu85
Nem tudom,de a .21ben az SLI profil nem volt benn hozzá...nem én írtam a drivert igy nem tudhatom mikor készítették fel a játékra...de mindegy is WHQL... apropó,az AMD is kiadja ma hozzá a WHQL-t?Illene!!! -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13300 üzenetére
Az FXAA az egyetlen AA benne. Szóval ez max. Nem raktak bele a fejlesztők SSAA-t.
(#13301) gainwardgs: Jó nem a te hibád, hogy profil nélküli driverekkel teszteltek. Csak ugye logikus azt nézni, hogy végleges kód nélkül nehéz optimalizálni. Ennél a mostani driverek már sokkal gyorsabbak. A 314.21 és a 13.3 is.
Az AMD új bilateral filter HDAO-ja zabálja szét az FPS-t. A minősége tény, hogy zseniális, de hát milyen áron.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Netflix
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- További aktív témák...
- XFX SPEEDSTER MERC310 AMD Radeon RX 7900 XTX BLACK
- Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti VISION OC 8G - újrapadozva és pasztázva
- DOBOZOS!! ASUS GTX 1660S Phoenix (6GB GDDR6 192bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS!
- Asus TUF RTX 4090 24GB GDDR6X Gaming Videokártya! BeszámítOK!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 7900XTX 24GB Videokártya!
- Gigabyte GeForce GTX 1070 Windforce OC 8GB GDDR5
- ZOTAC RTX 4090 Trinity - ZT-D40900D-10P + Alphacool Eisblock block + backplate - Garancia 2028.04
- Sapphire Pulse Radeon RX 5700 XT
- ASUS RTX 4060 DUAL EVO 8GB OC Edition MAGYAR GARANCIA 2027.12. Szinte ÚJ!
- ASUS RTX 4060Ti DUAL 8GB OC Edition MAGYAR GARANCIA 2026.10. BESZÁMÍTÁS!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf FX 505G Gamer laptop. I7 8750H / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest