Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz haddent #13368 üzenetére

    ne haragudj, de ez a hozzászólás komplett káosz. belinkelsz egy tesztet, amiben double precision eredmények vannak (aminek a játékokhoz semmi köze), azt írod, hogy a számítási kapacitás 33% különbsége a "közelében sincs" kategória (ami különösen akkor nem igaz, ha ennyire sok van belőle), és utána ezt lefordítod arra, hogy a Bioshocknak nem szabadna gyorsabban menni a 680-on, mintha a játékokban egyedül az ALU kapacitás számítana.

    normál esetben a 7970 GHz durván 10%-kal van a 680 előtt. ahol a VRAM-sávszélesség vagy a shared memory sebesség kiemelt jelentőségű, ott ez a különbség több lehet (a nyers ALU-kapacitás mindkét kártyánál annyira magas, hogy ez játékban aligha lesz bottleneck). ahol a pixelfeldolgozáson van a hangsúly, ott egyenlő felé fognak tendálni. ahol a geometriának van nagyobb szava, kiemelten sok a z-szűrés vagy nagy méretű FP16-os textúrákat használ a játék, ott a 680 simán lehet előrébb. Te tudod, hogy a Bioshock ezek közül hová húz? ha igen, akkor pls írd le, mert én nem. ha viszont nem, akkor érdemes lenne óvatosabban bánni a csalásos téma bizonygatásával.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák