- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
What are you talking about?
Tök jó játék lett, üti az első meg a második részt is, szerintem teljesen 2012-es szint. Mivel eddig idén nulla értelmes játék jött ki (Diablo III engem nem érdekel) így eddig simán év játéka.
Az hogy szarul fut PC-n egy dolog, többség úgyis konzolra veszi, ott meg jó, játékgyártók leszarják magasról sajnos.Tirexi: Egyébként milyen PC-n, GTA4 filling? Mert ha igen nem is fáradok vele, egy kártyával az 1440p úgyis húzós lenne. Ha szar, akkor marad X-re.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
WaterWawe
őstag
Driver legújabb, próbáltam alap és kevésbé energiatakarékos beállításokkal, de semmi különbség nincs. A bioszban semmilyen energiatakarékosságra utaló beállítást nem találtam. Amit érdekesnek találtam az az hogy a cpu/pci basic frequency 100Mhz-en volt és én úgytudom hogy ennek 200Mhz-n kéne lennie. Amit észrevettem hogy a felső vga-n egy újabb fajta bios fut mint az alsón, talán ennek lehet köze a dolgokhoz. MSI live update nem talál frissíthető bios-t a vgakon, valami ötlet?
-
odorgg
addikt
Mégsem olyan jó optimalizált az a BF3, mert CF-el, és jelek szerint SLI-vel is ugyanaz a probléma, ha lejebb veszi az ember a grafikát, semmit sem nő a proceszor terheltsége, viszont a VGA-k kihasználtsága látványosan csökken, és az FPS közel ugyan ott van Ultra és low beállításokon is. Szóval jól mutat a 8 szálas támogatás szöveg, meg a 40 százalékosan kihasznált i7 ultra beállításokkal, csak mikor a motornak jobban kikéne aknáznia a procit, akkor csődöt mond, és vicc kategóriává minősül, az a jóloptimalizált 8 szálas future.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
ricshard444
veterán
Én is mértem párat,tesztet is írtam,és csak egy mezei 7970el,de ha aztmondod elég neki akkor jólvan,én tudom az én verzióm,te is a tied,mindenki boldog
"Szia.
Nekem a 2500k kellett 4ghz húzni hogy 100% közelében legyen a gpu kihasználtság bf3 multi-ban."
Egy kolléga írta GTX660Ti-vel...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Taposo #13396 üzenetére
A Stalkert sokáig használtuk. A gond, hogy eljárt felette az idő. A többi játék amit felsoroltál DX9-es. Mi a kártyák DX11 tudására vagyunk kíváncsiak.
A PC exkluzív játékok a technikai kivitelezésben sajnos messze el vannak maradva az AAA PC-s portoknál.
Mi különbség lenne multiban? Nem ugyanazt számolja a VGA?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Taposo #13400 üzenetére
A DX9-től már évek óta elhatárolódunk. Egyszerűen van a piacon egy csomó sokkal korszerűbb grafikai futószalagot használó játék. A programválasztásnál nem csak arra figyelünk, hogy a játék legyen jó, hanem vagy használjon valami innovatív dolgot, amit még soha senki, vagy olyan motorra épüljön, ami sokak által licencelt lesz. Esetleg mindkettő. Mindegyik játék ami a tesztben van besorolható az egyik elvárásba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ÁdiBá
addikt
válasz Taposo #13723 üzenetére
Év vége felé várható egy vérfrissítés de nagyon pang a piac ami ezt illeti. Semmi információ nincs a következő generációs zöldekről illetve pirosakról.
Elvan mindenki foglalva a next gen konzolokkal, hozzánk meg majd oda dobnak egy falat morzsát, nesztek 5% gyorsulás 200ezeré.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
mcwolf79
veterán
válasz Taposo #13734 üzenetére
Persze, agyonaim-ezett irányítással elfelejti hogy karon játszik.
Feeling-re nincs hátrány, mert ugyebár mindenki eleve "hátránnyal" indul. De ne akard már nekem megmagyarázni, hogy te kontrollerrel ugyanolyan pontosan tudsz célozni, mint egér+bill. kombóval! Ha te ezt állítod, akkor hmm.. hogy is fogalmazzam meg finoman: Nem mondasz igazat!!
Játszottam mindenféle játékot konzolon: BF, COD, KillZone 2, HALO (összesen több ezer órát toltam ilyenekbe), és az irányítás precizitása egy PC-s egér+billentyűzet kombóhoz képest SIRALMAS.
Komolyan,az ilyeneknek bekonfigurálnék egy kontrollert, és bedobnám egy PC-s szeróra. Kíváncsi lennék, mennyi frag-et tudna az illető összebarkácsolni. Gyanítom nem sokat.[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Taposo #13734 üzenetére
Ezt én is észrevettem. Nem vagyok egy nagy gamepades, de minél többet játszok a PS3-on, annál inkább érzem, hogy ez is kényelmes. Az első órák valóban rosszak voltak, de könnyen hozzászoktam.
(#13735) mcwolf79: PC-n gamepaden játszani teljesen más. Én azt még ma sem érzem. A konzolt viszont nagyon gyorsan megszoktam. Én ettől féltem a legjobban, de alaptalan volt. Annyira rá van optimalizálva a PS3 játék a vezérlőre, hogy semmi gondot nem jelent, sőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
válasz Taposo #13734 üzenetére
Szerintem ez nem exkluzív játék kérdése... Pl: PS3, Killzone 2, hatalmas lag-ja van az egésznek, nagyon nehezen szokható, jól el van rontva az irányítás... Pedig én általában ki vagyok békülve a kontrollerrel, sőt PC-n a FarCry3-mat xbox kontrollerrel nyomtam végig... A kontroller vs egér+bill csata mindig lesz... A kontrollerrel soha nem lehet olyan gyorsan, precizen pozicionálni, mint egy rendes egérrel, tehát ha sikeres múlti játékos akar lenni az ember, akkor inkább egér... Viszont minden más tekintetben jobb a kontroller... Persze az ítélkezésbe beleszól mindenkinél, hogy ki mit szokott meg... Nos, én már mind a kettővel sokat nyomtam... Én speciel nem űzők sportot a reflexeimből a multiban, maradok a kényelmesebb, ergonomikusabb kontrollernél még fps esetén is...
Egy kaland vagy autós játéknál meg pláne! -
FLATRONW
őstag
válasz Taposo #14577 üzenetére
Az adaptiv v-sync 60 fps felett kapcsolja be a v-syncet, alatta pedig ki kapcsolja. Hogyha 60 képkocka alá esik a sebesség, sok esetben ugyanúgy megtörik a kép, mintha nem használnál v-syncet. Az adaptív v-syncnek olyan játékoknál van értelme, mint pl. a Bioshock Infinite, mert ott a játékban használt v-syncnek köszönhetően 60 vagy 30 fps-el fut a játék.
-
p87
senior tag
válasz Taposo #15753 üzenetére
"Mivel jelenlegi frostbite motoron még mindig mindenben jobb egy zöld kártya"
Nem igazán...
Már elég rég óta fordult a kocka.
Amit meg linkeltél egy gyári tuningos 680 és egy majdnem dupla árú 780, nem egy kategória, egyszerűen a nagyobb fps miatt kisebb a frametime és nem amd kártyán vannak kiugró tüskék...
Ráadásul elég sok panaszról olvasni az újabb nv driverek esetén BF3nál.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Taposo #15753 üzenetére
A DBT az tulajdonképpen egy optimalizáció, hogy a culling után megmaradt nem látható eredményt adó számítások egy részét el lehessen dobni. Ez tipikusan kedvező a deferred render motoroknál. A shading fázisnál a renderelt fragmenteket limitálja a DBT. Amelyik fragment kívül esik a fény mélységtartományán azt a hardver el sem kezdi kiszámolni, mert nem számít majd az eredménye. Ennyi az előnye, gyakorlatilag erőforrást takarít meg. Minél több fényforrás van a jelenetben annál többet érhet a rendszer.
Ez alapvetően nem újdonság. 2003 óta támogatják a hardverek, csak az AMD a DX11.1-es kiterjesztést a GCN egy specifikus funkciójához szabta. Az új generációs Radeonok a 24 bites mélységformátumokat belsőleg 32 bitesként tárolják, ezt semelyik más hardver nem tudja, így a DX11.1-es DBT-t nem tudják támogatni.
Nem tudom, hogy az AMD mennyire használja majd ki azt, hogy az NV a Tegrára csoportosította az erőforrásait. A DICE nyilván az AMD-t választja partnernek, mert az NV-től már nem várhatnak támogatást, de ettől a kiterjesztéstől csak a GCN-es Radeonok gyorsulnak, viszont maga a funkció nem hat negatívan a többi kártyára. Szimplán nem fut le és kész. Ettől a képminőség nem változik, csak többet számolnak a régi hardverek.
Az NV egyébként aktívan részt vesz a mobil játékokhoz szánt Frostbite Go fejlesztésében. Ezt nem tudom, hogy bejelentették-e már, de ez az Androidhoz írt motorja lesz a Frostbite 3-nak. Ha nem is jelentették be, akkor most már tudjátok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
válasz Taposo #25398 üzenetére
Szerintem semmi különbség nincs a sima driveres v-sync és az adaptív v-sync között azt leszámítva, hogy az adaptív v-sync esetén 60 fps alatt kikapcsol a szinkronizáció. Ebben az esetben pedig ugyanúgy megtörhet a kép, mintha nem használnánk semmilyen v-syncet. Az adaptív v-syncet arra az esetre találták ki, hogyha egy játék dupla bufferelést használ és ilyenkor 30 és 60 fps váltogatja egymást. Olyan játékoknál amik tripla buffert használnak érdemesebb használni a sima v-syncet. Természetesen a játékba épített v-sync okozhat gondokat.
[ Szerkesztve ]