- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
Üdv!
Van egy akciókamerám, amin az oldalsó gombok kissé beestek, legalábbis nem használhatóak. Garanciális (szinte új) a készülék, elvittem szervizbe. Közölték ez nagy erőbehatás következménye, nem rendeltetésszerű használat következménye nem javítják, csak ha kifizetem.
A készülék vadonat új, karcolás sincs rajta, sőt több gyári fólia is rajta van még.
Nem nagy a kár, sőt enélkül is használható a készülék, amire nekem kell, de bosszantó. Megtudtam, hogy igazságügyi szakvélemény változtathat a helyzeten. Ebben tudtok segíteni?
Keresgéltem a neten, de ilyen szakvéleményt nem is olyan könnyű beszerezni magánszemélynek, legalábbis én még nem találtam rá megoldást.
Egyáltalán azt se tudom mennyire érdemes erőltetni, van-e esélyem az igazam bebizonyítására. Mindezt nem egy vagyonért, mert alapvetően elvi kérdésről van szó. -
citkar
addikt
válasz kisspepe #15499 üzenetére
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel.
Azt mondták, ők (mármint a szerviz) adtak egy véleményt, elutasították a garanciális javítást, ha nem értek ezzel egyet igazságügyi szakértőt kell keresnem.Én sem értem, mi az, hogy mond valamit a szerviz, azt miért nem kell bizonyítaniuk.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz xxxjjjkkk #15501 üzenetére
A válaszukban az szerepel a gombok problémájának hátterében a mikrokapcsolók sérülése áll. Ilyen sérülés rendeltetésszerű használat mellett nem keletkezhet csak túlzott erőbehatás mellett...
Az a fura, hogy a szerviz ezt kiállítja, elutasítja a javítást és nem is kell bizonyítani az igazam? Ha egyáltalán lehetséges, mert ki mondja meg az gyárilag volt gyenge, anyaghibás akármi és nem túlzott erőbehatás...
Persze a készüléken nincs külső behatásnak nyoma, de hát biztos egy gumivégű szeggel bekalapáltam a kis gombokat...
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Egy külső tokban lévő kameráról van szó. Persze a feltöltéshez ki kell szedni a tokból.
Viszont a sérült gombok a be/kikapcsoláshoz és a felvétel elindításához/leállításához nem szükségesek, csak a beállításokhoz, amit az elején elintéztem, aztán sose nyomkodtam ezeket, csak véletlenül feltűnt, hogy rendellenesen helyezkednek el. (Ezért nem is javíttatom meg náluk, talán később másnál, de így is használható, csak ez egy idén vásárolt termék, elég bosszantó.)
Gyári fólia a kamerán és a tokon egyaránt rajta van.
Furcsálltam, hogy maga a szerviz véleményezi, hisz hogyne lenne elfogult.
De a fogyasztódelem csak azt szajkózta, hogy igazságügyi szakvélemény kell, én bizonyítsam, hogy nem vertem szét...enyhén szólva is nevetséges. Röhejes egy szabály és szerviz.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz xxxjjjkkk #15513 üzenetére
A fogyasztóvédelem szerint bizonyítanom kell, hogy nem én tettem tönkre az alkatrészt, amit egy igazságügyi szakértői vélemény formájában tehetnék meg.
A szakértőt nekem kéne fizetnem, mert nekem kell bizonyítanom, persze ha bíróságra vinném s megnyerném gondolom bevasalhatnám az összeget.
Felmerül a kérdés, egyáltalán lehet-e bizonyítani, hogy az a törött alkatrész gyárilag volt gyenge és erős behatás nélkül tört el. Vagy az ellenkezőjét, hogy nem volt gyenge az alkatrész, ezért csak és kizárólag erős behatás miatt törhetett el.Az a fura, hogy a szerviz, akinek gariztatni kell mond valamit (hogy nagy erőbehatás érte), én pedig azt mondom, hogy nem érte semmiféle érdemi erőbehatás, akkor nekem nem hiszik el. Őket elfogadják szakértőnek, engem, akinél az eszköz volt nem fogadnak el, mint aki ismeri, miféle behatás érte az eszközt.
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Most jártam így 3 hónapos készülék esetében
Persze azt írják a törvényben előírt jogszabályoknak jártak el, ami szerint független szakértői vélemény szükséges, hogy kimondja a felhasználó tette tönkre, nos Magyarországon az eladó üzlettel szerződésben álló szerviz simán rámondja ezt (külsérelmi nyomok nélkül) s visszadobja. Persze szerintük nem probléma függetlennek hívni őket, akkor se ha szerződéses viszonyban vannak az eladó üzlettel.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Üdv!
Az a kérdésem, hogy utánvéttel fizetve (Pick Pack ponton), internetről vásárolt terméket jelenleg sem köteles visszavenni az eladó cég és visszafizetni az árát, ha jól működik?
Akár az átvétel napján.[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz bullseye #16372 üzenetére
Nem, nem ez volt a gond. Az vezetett félre, hogy azt olvastam, utánvétel esetén nem veszik át. Arra értettem, hogy én utánvétellel vásároltam, de ez arra vonatkozott, hogy a postaköltséget ne terheljem rájuk, amikor visszaküldöm nekik.
Szóval én értelmeztem félre, melyik postázási irányra értették az utánvételt. -
citkar
addikt
Rövid történet:
Tavaly decemberben, azaz kb két hónapja vettem egy új cipőt.
A gond, hogy elől, ahol a lábujjak mögött meghajlik ugye a cipő anyaga elkezdett foszlani mindkét cipő esetén.Megkérdeztem az üzletet mitévő legyek, ők azt mondták elküldhetik a gyártónak, de a cipő nem vízálló, így szerintük fölösleges, mert a nem rendeltetés szerű használattól alakult ki, azaz beázástól mehetett tönkre.
Furának tartom, hogy egy cipő tönkre mehet attól, hogy víz éri (nem állt vízben, nem is ázott be, de vizes úton, csepergő esőben használtam, ezalatt azt értem, hogy elsétáltam a közelben parkoló kocsiig).
Valakinek volt hasonló tapasztalata, érdemes erőltetni a garanciát?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
citkar
addikt
Üdv!
Valakinek van infomrációja, hogy az újonnan bevezetett, szolgáltatónál kérhető függetlenítés esetében van megkötés, hogy mennyi időn belül kell végrehajtsák (természetesen az igénylést követően), vagy semmi sem köti őket?
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Az a gond, hogy a szolgaltato annyit mond:folyamatban, megkertek a kodot, de varnak, hogy megkapjak.
Kivancsisagkeppen a gyarto hivatalos (szerviz) elerhetosegnel erdeklodtunk, ok is jeleztek, hogysok erdeklodo jelentkezik naluk. Probaltak segiteni, hol all afolyamat, IMEI alapjan be is azonositottak a keszuleket,hogy annak ellenere, hogy elso nap megkertem, naluk meg keres sincs, pedig, ha kertek volna latniuk kellenie. Az ilyen mellebeszelesekkel nem igazan tudok azonosulni. Emellet az elinditasanal kizarolag annyit mondtak 1 munkanap. Megertem, ha 1het kell, de csak a kamuzas megy. -
citkar
addikt
válasz Lackooo84 #17839 üzenetére
Az én esetemben is az elejétől mondták, hogy megkérték, de mint kiderült nem. Aztán egy hétre rá ismét jelezték, hogy megkérték, aminek másnapján megküldték számomra is és sikerült is függetleníteni.
Ha előre mondták volna, hogy nagyságrendileg egy hét, a kezdeti roham miatt, megérti az ember és nem sietteti...na mindegy, végül meglett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest