Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Bluetooth hangszórók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
Nem jutottam dűlőre az Extreme Digitallal.Nem ismerik el, hogy a sérülést már átvétel előtt a terméken volt.
Nem éri meg foglalkoznom vele, mert szegény 79 éves apám, aki este sötétben a csomagot átvette neki van emiatt lelkiismeret furdalása.
A cég hozzáállása a garanciális dolgokhoz egyenlő a nullával.
Amilyen fórumon csak tudom köpködni fogom őket, ugyanúgy mint a futárszolgálatot aki nekik szállít! -
bullseye
addikt
a törvény nem tér ki erre, így nem vagy köteles olyan kártyát elfogadni, ami nem jó. Ha olyan kártyát adnak, ami teljesítményben megegyező, vagy jobb, akkor azt szoktuk javasolni, fogadd el - pláne ha hosszú távú kapcsolatot akarsz a céggel. Általában nekik is megéri, emrt addigra egy újabb generáció erősebb kártyája van hasonló árban, vagy alatta.
De a törvény azt mondja, javíthatják, cserélhetik ugyanolyan típusra, vagy visszaállíthatják a szerződés előtti állapotot = a számlán szereplő ár jár vissza. (sajnos ettől páran vérszemet kapnak, ezért is cicóznak jobban a boltosok, stb. stb. szép ördögi kör ez)
nézz utána itt az oldalon alaposan (tesztekben, VGA topikokban), milyen kártyákat fogadnál el, és úgy tárgyalj velük,
-
shteer
titán
-
Scooby
aktív tag
Rendben köszönöm
Annyit még hozzátennék, hogy egy 6870-es kártya sehol nem hozza azt a teljesítményt, amit egy 5870-es.
-
shteer
titán
ja igen, ez kérdés lett volna
de inkább leírom a konkrét esetet
2010-ben euronics üzletben vásárolt notebook + 15k-ért 5évre garancia kiterjesztés.
ez most meghótt (core2, 1gbram, 250hdd) és nem javítható, azonos típusra már nem cserélhetőilyenkor a noti bruttó árát lehet kérni vagy a garanciakiterjesztés is a vételár részét képezi?
-
Scooby
aktív tag
Sziasztok
Egy kényes kérdéssel fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
December első hetében leadtam egy 5870-es ati videokártyát garanciális javításra, vagy cserére. Több mint egy hónap eltelt, telefonon azt mondták, hogy 5870-es kártyát már 1 éve nem gyártják. Szerintetek milyen kártyát kéne kapnom az 5870es helyett? Gondoltam már az elállásra, mivel 30 nap alatt nem történt semmi, erre azt a választ kaptam, hogy akkor a kártyám mai használt piaci árát megkapom. Én úgy tudom, ebben az esetben a kártyám eredeti vételárára vagyok jogosult, ami a háromszorosa a mai használt árának. Nagyon azt érzem hogy átakarnak vágni. Szerintetek a mai videokártya kínálatból melyik kártya áll legközelebb az 5870-hez? A boltot egyenlőre nem szeretném megnevezni!Előre is köszönöm
-
shteer
titán
még mindig kérhető a pénzvisszafizetés ha nem javítható ill azonos típussal (azonos árban azonos tudásúval sem) pótolható a hibás termék (jelen esetben egy notebook)
-
Speeedfire
félisten
válasz
Ace Ventura #7089 üzenetére
Számlát adnak és alatta ott kell lennie az időtartamnak egy hosszú szövegben.
-
Ace Ventura
addikt
Valaki tudja esetleg, hogy az Extreme Digital ad garilevelet a termékeihez, vagy csak számlát?Mert én csak számlát kaptam garit nem.Fel sincs tűntetve a garancia rajta.
-
bullseye
addikt
válasz
Speeedfire #7075 üzenetére
elállhat, de azt fogják mondani, hogy nála sérült a hangfal, és kifizettetik vele a kárt... főként, hogy náluk van egy papír, hogy a cuccot tökéletes állapotban adták át.
-
csoki46
senior tag
Hát komolynak nem mondnám T-Mobile Vairy Text II... de akkor úgy érzem felejtős a téma. Köszi szépen a gyors válaszokat!
-
csoki46
senior tag
Érdeklődnék, hogy T-mobile-nál hány hónap garit adnak a telefonokra? 2010 decemberébe vettem egy telefont de elfáradt szegényke. Szerintetek lehet rá még gari? Otthon vannak a papírok, nem mostanába megyek, szóval nem tudok utána nézni :/
-
Ace Ventura
addikt
válasz
Speeedfire #7080 üzenetére
én tudom....
-
Speeedfire
félisten
válasz
Ace Ventura #7079 üzenetére
Nem tudom, mit lehetne akkor még ezesetben tenni a siker érdekében.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
Speeedfire #7078 üzenetére
Telefonra egyáltalán nem reagálnak, nem elérhetők.
A személyes megkeresést választom.Kellene pár emberke, akiket ugyanígy átkurtak, egyből más lenne a hozzáállásuk.
Cserélni nem fogják, mert nincs már raktáron nekik. -
Speeedfire
félisten
válasz
Ace Ventura #7076 üzenetére
Ne is viseld el. Reggel max még egy telefon, hogy amennyiben nem cserélik akkor....
Ha úgy sem akkor bemész, egyből panaszkönyv és szólsz, hogy mielőtt haza mész a területi xyz helyen benyújtod a panaszodat emiatt.
Ha lesz egy kis eszük akkor cserélik és nem mennek bele egy üzletrontásba. -
Fehércápa
aktív tag
válasz
Ace Ventura #7076 üzenetére
Majd írd meg mi volt NFH-al, nekem csak rossz tapasztalataim voltak velük, a negyedik- ötödik hozzájuk fordulás után töröltem is ezt a lehetőséget az életemből
-
Ace Ventura
addikt
válasz
Speeedfire #7075 üzenetére
Ha gondolod privátban elküldöm a levélváltást.Ahogy elnézem nem szeretik az ilyesmit.
Náluk csak addig vevő valaki, amig nem fizet, utána már mehet a francba.
Az a baj, hogy én egy nagyon kukacos kuncsaft leszek, mert nem fogadom el a használt szart az új helyett, és nem viselem könnyen, ha palira vesznek. -
Speeedfire
félisten
válasz
Ace Ventura #7074 üzenetére
Elállni sem tudsz a vásárlástól? 8 napon belül vagy...
kipp-kopp, nekem még nem volt velük bajom, pedig vettem monitort, hangrendszert, routert stb -
Ace Ventura
addikt
Na hát szépen megmagyarázták a dolgot az Extrém Digitalnál, hogy nem cserélik a terméket, mert fizialag sérülttel nem foglalkoznak.
Az hogy mindkét hangfalat úgy kapom meg, hogy hibás az már több a soknál, ráadásul a doboza is hulladék, egy Extreme Digitalos szalaggal vonták körbe, hogy legalább kinézzen valahogy.Nekem senki ne mondja, hogy ez egy bontatlan original termék volt.
Holnap irány a NFH. -
stol
addikt
válasz
Ace Ventura #7071 üzenetére
Kérlek áruld el, hol tankolsz 410-ért
-
Ariadne
őstag
válasz
Ace Ventura #7068 üzenetére
Extreme Digitalnál nem sok esélyed van, sőt mondhatni semmi, nem szokásuk a korrektség garanciális ügyintézésben sajnos... Tele van a net panaszokkal róluk, egy ismerősöm konkrétan perig is elment, sajnos nem tudom, mi lett a vége.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
Ace Ventura #7066 üzenetére
E-mailre nem válaszolnak, telefonon elérhetetlenek.....
-
netseft
aktív tag
válasz
Ace Ventura #7064 üzenetére
Szerintem írd meg / mondd el nekik a panaszod, aztán kiderül mit mondanak rá.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
netseft #7063 üzenetére
Sajnos mivel reggel 8-és dél között ígérték a szállítást, vártam őket, majd este 6 kor érkeztek meg.Nem voltam otthon, mert dolgom akadt, és már le is mondtam róla, hogy kihozzák.
Édesapám (79 éves) vette át tök sötétben.
A futár hagyott itt egy cetlit, amin az van, hogy a termék és a csomagolás is sértetlen.Hát ez sajnos nem így volt.Egyáltalán nem is értem, hogy írhatják a termékre a sértetlenséget, amikor azt meg sem tudja nézni senki sem, mert dobozban van......
Ettől függetlenül koszos is, ezért gondolom, hogy egy kiállítási darabot kaptam. -
netseft
aktív tag
válasz
Ace Ventura #7059 üzenetére
Ha jól értettem webshopban rendelted és futár vitte ki, tehát igen. Nézd meg bővebben, hogy mit írnak a honlapjukon. Ez nem hozzáállás kérdése, hanem kormányrendelet.
-
netseft
aktív tag
válasz
Ace Ventura #7057 üzenetére
Érvényesítheted a 8 napos elállási jogodat.
-
Ace Ventura
addikt
Vásároltam az Extreme Digitaltól egy 25K-s hangfalszettet.Ma ihozta a futár, és nem láttam a sötétbe.
Ahogy kibontottam csodát láttam.Mindkét szatellit sérült.Az egyiken egy kb 1cm-es a másikon egy 3-4 cm-es horpadás van.A doboza is sérült oldalt.
Ilyenkor mi van?Nekem így nem kell.Működést nem befolyásolja, de esztétikaileg sokat ront rajta.
Gondolom valami utolsó kiállítási darab volt. -
dani1983
csendes tag
válasz
bullseye #7055 üzenetére
Hello
Nem hinném mert több win-be is néztem.
De azt hol lehet beállítani?
Biosba minden usb engedélyezve van.
Külső eszközt fel is ismeri Win csak vinyo paramétereit nem tudja felismerni nagy nehezen mekkora méretűEredeti ára alatt mit értesz annyit amennyiért vettem azt kapom?.
-
bullseye
addikt
válasz
dani1983 #7052 üzenetére
Javítani ritkán lehet (hacsak nem elég egy mélyformázás), cserélni szokták, de a mostani áremelés miatt lehet, hogy csak a pénzt lesznek hajlandóak visszaadni.
A filmek letöltése magáncélra nem illegális. A programoké már igen, és használatuk is, de egy nem működő lemezen ez is kérdéses. Inkább csak ellenérvnek jó, ha vitatkoznál - ha a lemez tényleg nem megy, úgysem vacakolnak vele -
dani1983
csendes tag
Hello
Merevlemeznél ha hibás merevlemez teljes csere van vagy javítják?
Szokták nézni milyen adatok vannak rajta lehet gond nem jogtiszta filmekből és programokból? -
-
stol
addikt
válasz
bullseye #7044 üzenetére
Vesz egy tonert, nem olvassa el mit rendelt, fingja sincs, mi kell a gépébe.
Kibontja és akkor jön rá, hogy a henger alakú portartály helyére nem megy be a kocka alakú.
Reklamál, veri az asztalt.
Pedig a kibontással ő a terméket használt termékké tette, ami újként nem adható el.
Hogy adsz el másnak egy bontott tonert?
Vagy benyeled a 15-20e HUF-ot és jópofizol? -
Dj Sügi
őstag
És a 8 nap az munkanap? Ha már bejelentettem a hibát, akkor nem számít, vagy mindenképpen vissza kell juttatnom addig nekik? (amúgy ez a bolt: [link]) Csak azért linkeltem, hogy lássátok ezt: "A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szerinti 8 napos elállást kell biztosítanunk, hogy meggondolhasd magadat, de mi többet nyújtunk hiszen 2 hét belül elállhatsz a vásárlástól. "
Mire hivatkozhatnék, ha nem akarják cserélni visszafizetni a pénzt? Nekem a csere is megfelelne egy új, működőképesre, hiszen nem szórakozásból vettem a terméket, hanem mert tényleg használni akarom. Csak egy általuk tákolt, esetleg össze-vissza cseszett házat nem szeretnék visszakapni! -
bullseye
addikt
válasz
rumkola #7038 üzenetére
"ha a termék újra eladható állapotban/csomagolásban van" SZVSZ ez nem kötelező
értelemszerűen nem széttörve viszi vissza az ember, mert akkor a károkozást kifizettethetik, de eredeti állapotban és működésképtelenül visszavihető. A csomagolásnál is csak annyi az ajánlott, hogy legyen, és óvja meg a terméket, de pl. az eredeti csomagolás sem írható elő.
asszem...
-
Dj Sügi
őstag
Lenne egy garis kérdésem!
Rendeltem egy paneltápos, adapteres, ITX-es számítógépházat az egyik webshopból.
Dec. 27-én kaptam meg a futártól és dec. 29-én értem rá összeszerelni és kipróbálni vele a gépet. Sajnos nem működik, nagy valószínűséggel a paneltáp vagy a külső adapter a hibás, mivel kipróbáltam egy másik tápegységgel is a rendszert és úgy tökéletesen működik.
Kérdés, hogy mit lehet tenni?
Mindenképpen a garanciális javítást kell igénybe vennem? (gondolom egyiket sem tudják javítani, nem is érdemes és tákoltat pedig nem szeretnék visszakapni)
Nem kérhetem a termék cseréjét vagy a vásárlástól való elállást és a pénz visszafizetését?
A termék olyan állapotban van mint ahogyan elküldték, minden tartozékával csak éppen gyári hibás...Köszönöm a válaszokat!
-
stifi
senior tag
válasz
spyduck #7031 üzenetére
nem szükséges megindokolni miért állsz el. ha hibás vagy hibátlan akkor is elállhatsz.
a jelentéktelen hiba inkább a 3 napos cseregaranciánál jön elő, amikor például azt mondod van 1 pixelhibád, és javítást kérsz, na ez tipikusan jelentéktelen hibának minősül. ha nem neten vetted akkor emiatt nem állhatsz el.
viszont ha például a gép nem indul be, használhatatlan, akkor cserét/pénzvisszafizetést kérhetsz 3 napon belül.ezért kell mindent neten rendelni, a vevőnek sokkal egyszerűbb mert semmi miatt nem kell aggódnia, indok nélkül elállhat a vásárlástól.
-
stifi
senior tag
engedd meg, hogy ne mazsolázzam ki ebből, de itt van elrejtve a kérdésedre a válasz! (katt)
megj: szavatosságnál _neked_ kell bizonyítani, hogy a (rejtett) hiba már fennállt korábban is, ha ezt a kereskedő magától nem vállalja be, akkor indulhat a per, szakértői véleménnyel, sok éves átfutással, szerintem a creative nem gyárt olyan értékű hangfalat amivel ezt megéri végigjárni. a szavatosságnál a bizonyítási kényszer a végfelhasználót terheli!
-
dni
őstag
Sziasztok!
Van egy Creative hangfalam amit 2010 októberében vásároltam 1 év garanciával. Egyik ismerősöm említette, hogy miden tartós fogyasztási cikkre legalább 2 év garancia vonatkozik. Próbáltam utána nézni az interneten, de nem találtam erre nézve pontos információt. Tudnátok ebben segíteni? Amennyiben probléma merült fel a készüékkel, hogyan tudom érvényesíteni ezt a jogot?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
bullseye
addikt
válasz
spyduck #7031 üzenetére
Honnan az idézet? mert ez elég egyértelmű
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
Olvastam a fórumot és tudom, h gyakori kérdés. Én átfutottam a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet - a távollevők között kötött szerződésekről c. rendeletet. A neten az a dolgo megy,. h bármi miatt el lehet állni a vételtől. De nekem ez az egész nem tiszta....
"Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye"
De azért, mert nem tetszik a színe elállhatok a vételtől?Valaki be copy/pastézné nekem a lényeges részt?
-
bullseye
addikt
válasz
Rotenoner #7028 üzenetére
csinálsz rajzprogramban... 2 perc. semmi komoly, csak az adott pixelszámú ábra (esetedben 1366*768), ami teljesen fehér, fekete, piros, zöld, kék. 5 TIFF fájl (vagy akár jpg, is lehet, ha nem nagyon rossz minőségre tömörítesz...) Ezekkel észre lehet venni a teljes és alpixelhibákat. ennyi.
-
Rotenoner
csendes tag
Ilyen tesztábrát honann tudok letölteni?
Linkelj kérlek és köszi a segítséget. -
Rotenoner
csendes tag
Meg még azt is megszertném kérdezni, hogy, ha ez igy jo akkor ez most alpixel vagy főpixel?
-
Rotenoner
csendes tag
Köszönöm a válaszokat.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ha az én pixelhibám 1mm-es és a monitor 1366x768as akkor ugye vízszintesen a monitoron 1366 pixel található?
Ahogy számolgattam nekem végül ugy jött ki, hogy egy pixel 0.3mm. (lehet hogy nagy hülyeség)
Szóval akkor ez ugy 9 pixelnek felelne meg egy 1mm^2 négyszögben.
Ha nem így kell akkor valaki írja le kérem, hogy hogy nézem meg, hogy hány darab pixelem hibás. -
stol
addikt
válasz
Mustármag #7022 üzenetére
LED monitor alatt minden szakmabeli az OLED monitort érti. Ahol a pixelek RGB-LED-ek.
A LED backlight-os LCD-nek annyi köze van a LED monitoroz, mint dizel üzemanyagnak a benzinhez. Mindkettő éghető.Amit vettél, hót kutya közönséges LCD, annyiban jobb, hogy a led háttérvilágításúak elkezdenek foltosodni 3év után. És nem javítható.
Míg a fénycsövesnél csőcsere és go tovább.Sajnos tudom, mert ezeket is javítom.
-
bullseye
addikt
válasz
Rotenoner #7017 üzenetére
3 napon belüli csere/elállás nincs.
3 napon belül hiba esetén nem vagy köteles javítást választani, kérhetsz cserét (kivéve, ha ez anyagilag túl nagy megterhelés).
8 napon belül van elállás, ha neten vetted a cuccot (- kivételek: romló árú, szolgáltatás, aukciós termék, stb. stb.). -
Rotenoner
csendes tag
Köszönöm
-
Rotenoner
csendes tag
Üdv.
Kaptam egy LED monitort karácsonyra szüleimtől és hát 1 főpixel kivan égve.
Vagyis a monitor közepén található egy szürke kis pont ami zavaró.
Ezt Dec. 23.án kaptam és amint észervettem vissza is vittük, hogy hibás és cseréljék ki.
A válasz az volt, hogy csak 4 pixelhibától garanciális az ISO szabvány szerint.
Hiába erősködtem ott, hogy 3napon belül van és, hogy cseréljék ki egy olyanra ami nem hibás ők annyit mondtak, hogy ez nem hibás és kész.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy 3 munkanapon belül csak akkor kötelesek cserélni a terméket, ha az a hiba garanciális? -
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Vásároltam egy Omnia7-es készüléket használtan, melynek garanciája februárban fog lejárni, a jótállási lapon ez szerepel. Viszont a készüléket az eredeti tulajdonos a T-mobiletól 2010.02.10-én vásárolta, és tudtommal a T-mobile 2 év garanciát vállal a készülékeire. Szerény véleményem szerint az első évet a T-nek, a 2.at pedig a Samsungnak kéne vállalnia, vagy ezt nem jól tudom, és fogadjam el, hogy februártól nincs rá garancia? Előre is köszönöm a helyreigazítást.
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! -
lamiki
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat, megvártam a 30 napot, a 31. napom reklamáltam telefonon, mondták, hogy alkatrészre kell várni, meg az ünnepek, meg a két ünnep között már nem valószínű meg lesz a javítás. Mondtam, hogy ez nekem teljességgel elfogadhatatlan, akkor bemegyek megbeszélni a dolgokat. Bementem, megbeszéltük, próbálkoztak egy bátortalan "akkor vásároljam le a készülék árát" mondattal, mondtam köszönöm, nincs olyan TV jelenleg amit meg vennék, 5 perc múlva, nagyon korrekten, tisztességesen viselkedve, a kezembe leszámolták a TV árát.
Mondjuk jelenleg nem sokat érek vele, mert a karácsony miatt kifosztották az üzleteket, jobbára csak a 32" -os TV-ből van választék, a nagyobbakból amit megvennék sehol sincs, és az idén már nem is lesz. -
Norbi1984
csendes tag
Asus notebook (tudom az én bajom hogy ilyet vettem, de ez már adottság)
a gép ugyanazon hibával többször volt szervizbe (hiba: LCD kijelzője nem megy, külső monitoron tökéletes). Legutoljára 10-12hónapja volt ezzel szervizben, akkor LCD panelt cseréltek --> főalkatrész csere volt, a garanciajegy szerint az adott főalkatrészre újra indul a 2 éves garancia.
Véleményem szerint a gép garanciális. Felhívtam az ügfélszolgálatot, aki közölte hogy ez nem így van, a garanciajegyben írt 2 évvel ellentétben már csak 3 hónap jár a kicserélt főalkatrészre, így szerintük a gép nem garanciás.Állítólag az érintett szabályt a közelmúltban hozták, és a telefonos ügyintézőjük szerint nem is tették közzé, visszamenélegesen is él az ő szavaival élve ez "szokásjog" alapján (az új garjegyekben állítólag már ez szerepel).
Jelenleg levelezek az asussal, hogy írják le pontosan mikor és hol tették közzé azt, hogy a cserélt főalkatrészre csak három hónap garancia van a garanciajegyben szereplő 2 évvel szemben. Nem hiszem hogy tudnak ilyet adni, így szerintem a leírtak - a nálam lévő lepecsételt garanciajegyen szereplő plusz 2 év - az irányadó.
Kérdésem: szerintetek mit tegyek? van esélyem bevasalni rajtuk a garanciális javítást? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Vagy megtehetetik azt, hogy nem szólnak, nem teszik nyilvánosan közzé (azaz nincs leírva), de már visszamenőlegesen is él az új szabály?
köszönöm,
norbi -
Mustármag
őstag
válasz
bullseye #7007 üzenetére
Az LG 3 napos pixel garit vállal 1 pixel-re is!
De voltam bent, vissza vittem a 3. készüléket is.Mivel hogy nem tudtunk közös nevezőre jutni, így azt mondtam hogy vásárlástól való elállás, mire a csávó nagyon flegmán,és ingerülten de kitöltötte a papírokat és kifizette az eredeti árat. -
bullseye
addikt
válasz
Intruder A 6 #7004 üzenetére
ha mondtad, hogy beszerelve nem működik, akkor mindegy, hogy náluk lapon működik-e, viszont ha érdemes lenne bevinni a géped, hátha szereléskor ment félre valami...
-
flash-
veterán
hi
nekem az a kerdesem hogy ha rendelek egy fenykepezogepet akkor a kiszallitasnal az atvetelel elott (tehat mielott alairnam higy atvettem)jogom van a csomagot kibontani,majd a gép dobozát kibontani es megnezni hogy minden rendben van e,es csak utana atvenni-alairni a csomagot? -
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám hogy adott egy videókártya,
Ez előző alaplapban gond nélkül ment, de a mostaniban nam hajlandó rendesen belemenni csak ha kiveszem a házból az alaplapot és az asztalon inditom el.
másik vga bemegy a gond nélkül a házba, de ze nem akar, elvittem 3 másik emberhez is de náluk sem megy be bele a foglalatba rendesen.
Bevittem a szervizbe hogy nézzék meg mi lehet de egy hete azon ülnek, telefonos érdeklődésre annyi választ kaptam hogy gépben még nem tudták kiprobálni de az asztalon tökéletes,
Félek attól hogy vissza fogom kapni a vga-t ugy ahogy van azzal az indokkal hogy az asztalon működik, mit tudok tenni?
Házban szeretném használni, ahoz túl sokba volt hogy csak ugy eldobjam.
Meghát más házába sem akart passzolni, eladni sem lehet.
Gondolom nincs mód a vételár visszafüzetésére igaz? -
vagamo
őstag
nincs ezzel semmi probléma, ha erre is vonatkozik a Barun 30 napos visszafizetési garanciája.
Csak ezért szőrözök.Még nem vettem fel a kapcsolatot a céggel, nincs messze tőlünk, ha meglesz a termék elmegyek és megnézem. Én csak jogi tanácsért fordultam hozzátok, hogy mennyire érezzem magam átverve, de ezek szerint eloszlattátok minden félelmemet.
A ét termék között csak ennyi a különbség ami a szövegből kiderül:
2010- Smart Foil™ AV Planet
2011- OptiFoil™ BraunMeg a színük, egyik fórumtárs ezt írta a 2010-es modellről: legalapabb szitával van. Fene se tudja melyik lehet a jobb?
-
Mustármag
őstag
Erre valaki?
-
bullseye
addikt
De hol az átverés? Nem állították, hogy idei, sőt: "Megjelenés dátuma: 2010 október" + ott a cikkszám, megnézheted Braun oldalon... Ilyen erővel boltban nem lehetne árulni olyan VGA-t, amiből van újabb generáció.
Egyébként miért baj, ha kifutott termék, de tudja, amit akarsz tőle?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Battlefield 6
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Yettel topik
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest