Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
De hol az átverés? Nem állították, hogy idei, sőt: "Megjelenés dátuma: 2010 október" + ott a cikkszám, megnézheted Braun oldalon... Ilyen erővel boltban nem lehetne árulni olyan VGA-t, amiből van újabb generáció.
Egyébként miért baj, ha kifutott termék, de tudja, amit akarsz tőle? -
Atapi
senior tag
talán nem is vernek át. ha ugyanaz a típusa mindkettőnek, akkor egyedül a Braun ver át. a kereskedő azt a terméket adja el, amit hirdet. jogilag ez rendben van. ha nem vagy elégedett a megrendelt termékkel, akkor 8napon belül elállhatsz a vásárlástól. ha személyesen vásárolsz, akkor meg vásárlásnál megnézed, hogy mit veszel.
egyébként az is lehet, hogy nem az a kép van a honlapjukon, mint amit kapnál, lehet, hogy a mostani modell kerülne hozzád. velük próbáltad már felvenni a kapcsolatot a problémád tisztázása végett? mert így ez egy kicsit nyuszika meg a 'farkas, b.zd meg a létrád!' szitu.
-
Atapi
senior tag
semmit sem követelhetsz csak úgy, mert neked jól esik. először rendelned kell, ha azt visszaigazolják, akkor kerülsz jogviszonyba velük (pl ha hibás ár szerepel, azon rendelsz, de nem igazolják vissza, akkor sem követelheted, hogy márpedig azon szállítsanak neked). ha leszállítják a terméket - azt, amit megrendeltél, és amit visszaigazoltak - jogod van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól (ha távollévők között jött létre a jogviszony). ennyi.
egyébként furcsállom a szituációt, mert modell váltáskor a modell száma is változni szokott imho, márpedig modell számból ki szokott derülni, hogy az pontosan milyen. ha kifutó modell, akkor kifutó, ha új, akkor új. ha a Braun nem követi ezt a trendet, akkor nála tessék fakkolni, ne szerencsétlen kereskedőnél...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest