Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sinick

    senior tag

    válasz sinick #27890 üzenetére

    Nnna, 14. napon reagáltak. Reagáltak, hogy még nem küldtem vissza a 10 kilónál nehezebb terméket. :)

    Másnap telefonáltam. Azzal kezdte az üszi, hogy igen, küldjem én. Aztán jeleztem, hogy 10 kilónál nehezebb, javítsák helyszínen. Közölték azt nem tudják, de küldenek futárt. Már majdnem örültem, amikor is csak úgy félválról megkérdeztem, hogy a futár ugye biztonságosan becsomagolja. Mire ő, az nem lesz csomagolni nekem kell, nem is akár hogy, máskülönben nem viszik el. Mire én, hogy szerintem ez nem az én kötelességem. Kértem írásbeli választ. Abban nem utasították el a csomagolás nélküli az elvitelt, csak közölték, hogy csomagolni nekem kell, ők nem tudnak.

    Eredeti csomagolás nincs meg. Most vegyek egy embernyi méretű dobozt valahol, meg fóliát valahol, meg valami töltőanyagot bele valahol!? Pénz, idő, de legfőképpen macera. Vélemény? Mi erre a gyakorlat? Ilyen békéltetős ügye volt már valakinek?

    (Volt már több helyszini ügyem, de ott nem trükköztek előre. Nyilvánvaló, hogy nem akarnak helyszínen javítani, gondolom eleve csere lenne. Ha javítható volt javították, ha nem, akkor elvitték és hozták, nekem csak annyi feladatom volt, hogy be meg kiengedtem őket.)

    Köszi, sinick

Új hozzászólás Aktív témák