Új hozzászólás Aktív témák

  • Jaffa75

    őstag

    válasz _ATi_1 #1983 üzenetére

    amúgy sem baj, ha egy használtan vásárolt autónál a vezérlést cseréled... ki tudja mit kapott előtte?! :F

    még jöhet az EGR szelep is, csere 70k körül van! (állítólag lehet tisztítani is, bár nem olvastam utána) Nekem akkor kellett, amikor nem ment az autó, csak néha-néha "indult meg". A számítógép kimutatta, hogy az a gond - csere után kaptam egy "új autót" :C . Illetve egy turbónyomás szelep lett cserélve még, a pályán egész egyszerűen rángatni kezdett 120-nál... (ESS-es srácok szerint, lehet hogy akkor regenerált, ami csak még jobban kihozta a problémát) 25k volt a csere. Nagyjából ez az elmúlt 40e km szummázása, ebből az EGR-re, és a turbónyomás szelepre nem készültem, a többit (vezérlés, vezérműlánc vízpumpával) a vételárból már lealkudtam... Átlagfogyi mostanában 4,8 (hajnalban át Pesten 35km, hazafelé M0) :C

Új hozzászólás Aktív témák