Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz radi8tor #1271 üzenetére
én csak hozzájuk hordom a C-Maxom (2006.10.havi Ghia - 1.6 Tdci), nem olcsó, viszont korrekt, és megbízható! Nálam 5-os kaptak eddig minden alkalommal!
Most van a vasban 183k km, 157-tel vettem tavaly májusban... Kért azóta egy EGR szelepet, illetve a vezérlést, és a vezérműláncot kellett cseréltetnem (ez kicsit fájt)... -
Jaffa75
őstag
válasz Atlantis #1464 üzenetére
szerintem a 90 lovast csak a 2-es kókuszba tették be...
Nekem volt cégesem ezzel a motorral, 200e km-t tettem bele, egy légtömegmérő csere volt benne 369 naposan, utána 4 évig semmi. Alig eszik valamit, lábtól függően 4,5-5,5 l.
Most egy C-maxom van, ez még a DPF-es 109 lovas. Ez többet eszik fél literrel, mondjuk tán kicsit jobban is megy. Vezérléscsere megvolt 180-nál (most van benne 186), illetve a vezérműláncot is cseréltettem... pár hete megvolt a turbónál a szelep is, az ESS-es srácok szerint most nyugalom jön ! Én szeretem, ha óvatos vagy akkor tempomattal 100-as tempóban összejön a 3,8-as fogyi is (computer szerint, a valóságban 3-4 decivel több szerintem)
-
Jaffa75
őstag
amúgy sem baj, ha egy használtan vásárolt autónál a vezérlést cseréled... ki tudja mit kapott előtte?!
még jöhet az EGR szelep is, csere 70k körül van! (állítólag lehet tisztítani is, bár nem olvastam utána) Nekem akkor kellett, amikor nem ment az autó, csak néha-néha "indult meg". A számítógép kimutatta, hogy az a gond - csere után kaptam egy "új autót" . Illetve egy turbónyomás szelep lett cserélve még, a pályán egész egyszerűen rángatni kezdett 120-nál... (ESS-es srácok szerint, lehet hogy akkor regenerált, ami csak még jobban kihozta a problémát) 25k volt a csere. Nagyjából ez az elmúlt 40e km szummázása, ebből az EGR-re, és a turbónyomás szelepre nem készültem, a többit (vezérlés, vezérműlánc vízpumpával) a vételárból már lealkudtam... Átlagfogyi mostanában 4,8 (hajnalban át Pesten 35km, hazafelé M0)
-
Jaffa75
őstag
Kigyulladt a műszerfalon a kis sárga engine ikon...(C-Max 2006.10.havi 1.6 TDCI 109 LE) hol tudnám kiolvastatni? Az autó megy, semmi tünet! Elsősorban 11.ker és Budaörs jöhetne szóba...
Köszönöm az ötleteket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen