Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
LvK
csendes tag
Asszem újrateszem a rendszert, mert má nemtom mit lehet csinálni, de most én magam állítom be, hogy mi kell meg mi nem.
-
LvK
csendes tag
Á itt vmi más probléma lesz, mert most már sikerült kilőnöm az rc.sysinitből a quotaont, szóval már majdnem örültem, hogy nem fog megállni, ekkor meg... megállt ott, hogy ''Helyi fájlrendszerek csatlakoztatása.'' Dehát miért? Simán tudom mindegyik fájlrendszert csatlakoztatni manuálisan, ráadásul az fstab meg az mtab sincs összeszarva. Mit csináljak?
-
LvK
csendes tag
Na, megpróbáltam, amikor kiírta a boot során, hogy ''Press 'I' to enter interactive setup'' akkor nyomtam neki az i-t, mint az ökörbarom, de az ment tovább megállíthatatlanul, ugyan nem kérdezte, hogy akarok-e bármit csinálni
Próbálta, hogy Caps Lock bekapcsolva, nagy I-t nyomok, úgyse. Szóval. Amatőr vagyok 
-
LvK
csendes tag
Jaja, próbáltam single módban indítani, akkor meg leáll egy olyan hibaüzenettel, hogy ''/etc/rc.d/rc.sysinit segmentation fault''. Ennek örömére futtattam egy fsck-t az összes partíción (rescue módból), az meg nem talált hibát, tehát elvileg jók a partíciók, meg fel is mountolja őket.
Most megpróbálom, amit mondtál, hogy nyomok I betűt, aztán akkor meglátjuk mi lesz. Ha elindul, tuti kilövöm az indító fájlokból ezt a quota rendszert, nekem úgyse kell. -
LvK
csendes tag
Hát, már megint gond van, sztem nálam az összes probléma előjön

Szóval, bootolásnál egyszerűen megáll. Szépen elkezdi bootolni, elindul a grafikus felület, aztán amikor oda jut, hogy a ''Helyi fájlrendszerkvóták engedélyezése'', akkor megáll, nem megy tovább. Sehol sincs failed, erre is kiírja, hogy OK, de mégsem történik semmi több, csak áll, és vár.