- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bluetooth hangszórók
- Mini-ITX
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz Mike 32 #1081 üzenetére
Köszi a korrekciót Elég régen nyúltam már maphoz.
Mondjuk nem is akartam ennyire részleteiben belemenni, mert igen hosszúra tud nyúlni egy-egy ilyen leírás.. És akit érdekel egy kis kitartással meg is találja a szükséges infót.ui.: én is korrigállak extraSourceFiles -t kihagytad
[ Szerkesztve ]
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
senior tag
válasz Mike 32 #1081 üzenetére
Köszi, nagyon hasznos volt, mert odáig még nem jutottam, hogy fabric-ot telepítsek, de a layer-ek után az lesz a következő lépés
A silók nekem akkor működtek, ha (farm siló, tehát nem vesz semmit, csak tárol) a map.xml-ben létrehoztam egy szekciót, (annyit, amennyi plusz silót importáltál be a GE-be) amiben az index névnek más más nevet kellett adni, (pl. SILO_1; SILO_2 stb) hogy be tudja regisztrálni a program a savegame_x/vechiles.xml-be. Ezen kívűl a GE-ben is cicózni kellett a silókkal, hogy véletlenül se legyen egyforma index név, ill. saveID-k.--> pl. storage1; storage2
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- BMW topik
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Interactive Brokers társalgó
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HTC U11 - újra a szorítóban
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest