- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacibacsi
addikt
válasz
SparrowHUN #6197 üzenetére
"Meg kell nyitni a map.i3d"
Akkor ez csak a kiegészítő map-oknál működik? Én három map-ot használok (Dolgosfalva, TSZ Mapv3, Big Polisg Farm), de a fiam maradt Hagenstedt-ben. Az alap map-on ezek szerint ezt nem tudom átírni?
-
SparrowHUN
tag
válasz
lacibacsi #6195 üzenetére
Szia!
Meg kell nyitni a map.i3d -t jegyzettömbbel, vagy Notepad++-sal. Nyomsz egy Ctrl+F -et és rákeresel a Foliagesublayername -re. Itt találod a növények tulajdonságait. Valahol a vége felé van egy olyan, hogy: growthNumStates="8" . Na itt a nyolcast átírod 7-re. Ezt minden növénynél írd át, kivéve fűnél. Az nem rothad.
De ha nem akarsz belenyúlni az i3d-be, akkor láttam tegnap valami módot, ami egy szinttel visszább állítja, tehát a rothadt növényböl, arathatót csinál. Valami Amazone műtrágyaszóró átalakítva.
-
lacibacsi
addikt
válasz
SparrowHUN #6180 üzenetére
"Növényrothadást kivettem"
Szia! Ezt hogy lehet megcsinálni? TSZ Mapv3-on és Big Polish Farm-on nagyon jól jönne ha a beérett növényt le is tudnám időben aratni... Köszi!
-
-
apach
senior tag
No hali.
Aki tud multiba csatlakozni és akar is, és persze elég erős a gépe hozzá, az írjon rám, mert még elkélne 2-3 tag
1 kombiból 2-n nem győzzük hordani a búzát jelenleg. :S
Vegyes map, korszerű is meg nem is.
mindkét részről van rajt építmény.
nagy BIG map, nem kocka földek, de nagyok. jelenlegit második napja vágjuk. (igaz, ma 1 kombis volt.
-
apach
senior tag
válasz
Tomcsi780 #6185 üzenetére
Már nem azért, de nekem fent volt egy tört verzió egy kis ideig míg körbe néztem és próbálkoztam a dolgokkal,
megvettem eredeti lemezt (már egy jó ideje megvan és akarok még egyet), de ilyen gond nem volt. Pedig akkor kellett volna lennie nálam IS elvileg! Vagy tévedek? -
Wildgreen
aktív tag
A 2013-at én is újra tudtam többször is tenni! Azt még a tescoba vettem! A 11-et én is az 576-ból rendeltem és nekem is azt mondta a csávó a telóba hogy csak háromszor lehet újra rakni és igaza lett! De mondom nincs gond mert a neten 2 perc alatt találtam olyan kódot ami jó volt!
-
SparrowHUN
tag
válasz
Wildgreen #6186 üzenetére
Ezt nem értem. Én a 2011-et is, meg a 2013-at is legalább 5ször újrahúztam. Még mindig a legelső 2011-es verziót használom és ugyanazzal a kóddal. Szóval nem tudom, Nálatok hol a hiba.
Wildgreen, nincs mit. Igaz a Barátfalva inkább multira készült, ezért sincs a telefon magtár jellegű tároló, hanem csak eladó. Örülök, hogy tetszik! -
Tomcsi780
csendes tag
(újonc)
(Szerkesztés)
Sziasztok most szereztem meg a Titaniumot az 576 kb -ból, és azzal vigasztaltak hogy csak 3 -szor lehett feltelepiteni.Ez szerintetek normális.Ha megvolt a 3 utánna kuka?
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
SparrowHUN #6183 üzenetére
-
SparrowHUN
tag
válasz
Wildgreen #6182 üzenetére
Köszi!
Sajna még vannak gondok, amire nem tudtam megtalálni a megoldást, meg még pár apróság hiányzik róla. Na meg a tesztelés. Szart nem akarok kiadni.
Vagy még nem tom, mi lesz a sorsa, mivel tele van nem megosztott objektumokkal. Lehet, hogy nem is kerül ki...Majd ahogy hozza a sors.
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
SparrowHUN #6181 üzenetére
Köszi a válaszokat! A map nagyon jól néz ki! A Tsz map-od mikor lesz kész? Mert ha kész van mindenképp ki szeretném próbálni!
-
SparrowHUN
tag
válasz
Wildgreen #6177 üzenetére
A mapon belül, egész konkrétan a zip fájlon belül van egy Script könyvtár. Abban kéne lennie a felsorolt 3 dds fájlnak, de vagy nincs bent, vagy rosszul van méretezve, vagy nem megfelelö formátumban szerepel, és azt találja hibának. Ha bent van, méretezd paint.net-tel 512*512 esre (ne foglalkozz vele, ha hülyén néz ki), és mentsd el DXT3-as .dds fájlként.
TSZ map: Nem tudom mennyire régóta játszasz, de ha 2009-böl ismered az LSportál TSZ Map v1-ét, akkor képzeld azt el 2013-ban. Csak úgy, hogy müködik benne minden (BGA nincs). De amúgy régi TSZ feelinges, igaz a közlekedést nem tudom behekkelni, meg a tejeskocsival sincs kedvem szórakozni. Azon kívül minden meg lesz. Növényrothadást kivettem, mert mire egy 514-es Fortschrittel learatok, addig elfonnyad minden.
TSZ jellegü map: Az elsö 2013-as próbálkozásom: http://www.modhoster.de/mods/baratfalva-tsz
üdv.
-
pokers
senior tag
válasz
Wildgreen #6177 üzenetére
Ezt én is csak megerősíteni tudom.
Épp a minap töltöttem le az összes magyar vonatkozású mapot, de sajnos mindegyiknek van valami hibája, ami miatt játszhatatlan.
Pedig én is ellennék egy 80as évekbeli tsz mapon, ahol Ifákkal, meg MTZ-kel lehetne csattogni
Így egyelőre maradnak a német, holland, belga gazdaságok... -
őstag
őstag
válasz
SparrowHUN #6176 üzenetére
Köszönöm.
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
SparrowHUN #6176 üzenetére
Szia! Egy kérdésem és egy kérésem lenne! Látom nagyon vágod a dolgokat! A log file-ban bent van mindig 3 sor error! Ezek lennének azok:
Error: Can't load resource: C:/Users/Frankcity/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Groednertal/map/Scripte/mohnHud.dds
Error: Can't load resource: C:/Users/Frankcity/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Groednertal/map/Scripte/cucumberHud.dds
Error: Can't load resource: C:/Users/Frankcity/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/Groednertal/map/Scripte/tomatoHud.dds
A kérdésem az lenne hogy ilyen nevű map se mod nincs is a mods mappámba! Ilyenkor mi a teendő? Vagy valahol biztos bent van csak én nem találom?
Másik dolog a Tsz map-odra vonatkozik! Milyen lesz? Régi tsz-es hangulatú vagy ötvözöd a modern dolgokkal? Csak azért kérdezem mert keresgélek 70-80-as évek beli tsz-es hangulatú map-okat de nehéz találni olyat ami nem hibás! -
SparrowHUN
tag
válasz
fbandy72 #6175 üzenetére
Helló!
Na most ezt Én megcáfolnám. Bent voltam anno az Őstermelőben. Csapatnak semmi értelme. Megmondom miért:
1. Mindenki más stílusban épít, így nem biztos, hogy tetszik a másiknak, amit csinálsz.
2. Mindenki sürgeti a másikat, hogy mikor adja tovább.
3. Kiadás előtt "véletlen" tűnnek el objektumaid a tudtod nélkül.
4. Egy későbbi javított verzió kapcsán fel sem merül a neved, mint készítő.
5. Előre kikerülhet félkész állapotban és akkor már előre fikázzák, amit csinálsz.Legalábbis ez mind személyes tapasztalat és nem csak fent említett Team-mel kapcsolatban.
Most a TSZ Map v1-et hegesztem, még 2009-böl. Egyedül csinálom, mint az összes eddigit, mivel meg vannak az elképzeléseim, a terveim. Nem adom át másnak, mert ha valamibe belekezdek, akkor azt egyedül csinálom végig, a saját tempómban. Na meg azért is, mert ha másnak át kéne adni, akkor már nincs "biztonságban" a map. Így legalább tudom, hogy csak Nálam van meg, nincs feltöltve uloz-ra és még csak véletlen sem férnek hozzá ilyen free-mods.ucoz.hu -s, mindent feltöltök mindenhova emberkék.De ez csak az Én véleményem.
Asszem apach-nak:
A vásárolható földek berakása meg nem bonyolult, ha gondolod, segítek.Gab.68:
Csak, hogy egyszerübb legyen a pénzszerzés, és minden más. Nagyon jó kis mód, Én tesztelésnél használom: http://www.fsportal.hu/kepek/kep.php?id=2179&&page=1
Ott a leírás is. -
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Igen sok jó térkép van már a neten és sok nem olyan jó is, mert nagyon sokan próbálkoznak vele. Ezzel nincs is baj csak az hogy egyből tesztelgetés minden nélkül töltögetik felfele és ha nem jó akkor vagy törli az ember vagy ha mégis tetszik akkor próbál rajta javítani. És igen egy jó, a lehetőségekhez képest hibamentes, és persze szép részletes map-hoz kell egy csapat és úgy is több hónap.
-
őstag
őstag
régen én is csináltam térképet, tele volt warning -gal, ráment egy csomó idő
egyedül nem érdemes csak csapatmunkában
de van annyi letölthető térkép, hogy nem érdemes fáradni a készítéssel
Most találtam a Hagenstedt Modified MR 4.5 verzióját
ez elég jó, annyiféle növény van, hogy felsorolni sem tudom, van disznó + az alap állatok
van egy rakás gép is hozzá,
szerviz, javítások, olajcsere,
a farmon először mindent fel kell tölteni az üzemanyagtól a műtrágyáig különben lehet járkálni értük a boltba
a shop sem érhető el közvetlenül, oda kell menni ha valami kell
munka közben eszméletlenül fogyasztják a gépek az üzemanyagota hagyományos xml szerkesztéssel nem tudok beírni pénzt, szenvedtem rendesen miatta
-
apach
senior tag
hali. tudod mi a gond az egésszel? az, hogy a sok IQ bajnok, a sok tört szarral játszik (és a fórumokon nyivákol a sok hiba miatt), ahelyett hogy megvenné és ezzel is már csökkentené a hibák előfordulását), és segítenék ők IS a céget abban, hogy jobbá tehessék a játékot. báár, nekem a megvásárolható földek nem igen jönnek be, mert szeretnék mapot csinálni, vagy áttenni, de ba...om, mert nem tudok ovális földre rátenni triggereket, vagy tudom is én mi az amit a négyszög földek 4 sarkára kell tenni. Nevezzük terület kijelölésnek. Én nem tudom rátenni egy mapra ezt, mást igen. Sajna embert se találok olyat, aki egyáltalán segítene, vagy ketten esetleg 3 an összehoznánk. Egyszerűbbé is tehetnék ezt a dolgot. Emellett felesleges volt DDS formátumba alakítani a sok fájlt, jó volt az PNG formátumban is ahogy LS11 nél volt/van! Amúgy is, több helyet foglal egy DDS kép mint egy PNG.
-
LaMazZz
tag
válasz
Farkas86 #6168 üzenetére
Ez igaz de ha kijönne egy DLC új gépekkel akkor az tuti, hogy minden gép benne hibátlan lenne és nem kellene végig nézni a modokat melyik a jó és melyik nem melyik ír a log-ban errort és melyik nem stb...
Azt a pár ezer forintot meg megérné egy DLC ha tényleg olyan lenne mint például a titanium az is nagyon jóó. -
LaMazZz
tag
Ha lenne új DLC az jó lenne pár új gép Cat Challenger vagy Massey Ferguson vagy New Holland vagy Case új gépei, ezek jók lennének mind, akár úgy is ha dvd-én kiadnák őket a Vaderstad mellé és egybe meg lehetne venni, vagy ha nem egybe akkor külön dvd-én kiadnák. Új map nem is kéne ezek mellé csak gépek és kész is, tökéletes lenne egy új DLC.
-
straubrobi
csendes tag
Köszi a segítségedet, így már talán menni fog
-
őstag
őstag
A DLC jó dolog, de jó lenne ha tovább csiszolnák a fizikát
Valami olyasmi irányt tudnék elképzelni, mint a more realistic game engine, csak kicsit komolyabbat:
eső, sár, elsüllyedő pörgő kerekek, sebességváltós traktorok (lehet automata is csak ne egy fokozatban forogjon 0-60km/h -ig)
de szerintem ilyesmire még várni kell egy darabig -
őstag
őstag
válasz
straubrobi #6161 üzenetére
létezik sok pótkocsi ami tudja ezt
két script kell hozzá és a megfelelő bejegyzések a modDesc -ben és a jármű xml -ben
a scripteket és az elérési útjukat amit a modDescben adsz meg ki tudod másolni egy ilyen pótkocsiból
az xml -ben egy soros bejegyzés van ami a 3d modellben az emelhető tengely indexét definiálja
elnézve a 3d modellt az emelhető tengely önálló alkatrész van saját indexe, ez nem minden pótkocsin van így, van ahol az egész alváz és a tengelyek egy darabból állnak, olyat nem tudsz átalakítanitölts le egy ilyet, tanulmányozd, szed ki belőle a szükséges fájlokat
szerintem a Giants Editorban végzendő része a nehezebb, bár ha fel tudtad ott emelni a tengelyt akkor talán nem lesz gond -
larpi
tag
A minap épp rákerestem a 2015-re de semmi komoly. Egy német játék oldalon találtam egy rövid cikket, miszerint a Giants csapata még a 2013-on is dolgozik. (Valószinűleg lesz még egy-két DLC.) Konkrétan nem zárkóztak el az új rész készülésétől sem, továbbra is várják a játékosok hozzászólásait, ötleteit. stb,,,,
Az biztos, ha lesz 2015 akkor az még az idén megjelenik. -
straubrobi
csendes tag
Sziasztok
A segítségetekre lenne szükségem, bár a dolog egy kicsit összetett. De azért bátorkodtam ide írni hátha tudtok nekem segíteni. Ez a dolog a következő: Egy akármilyen modolt járművön szeretnék végrehajtani egy kis módosítást. A lényeg annyi, hogy emelhető és süllyeszthető kereket (bogit) szeretnék csinálni. Giants Editor kezelésével nincs probléma, az megy rendesen. Meg is tudtam csinálni, hogy editorban felemelem a kereket, de ugye az úgy marad. Na most kellene nekem egy megoldás, hogy játékon belül ez kezelhető is legyen. Gondolom ehhez animáció kell. Segítsetek légyszi
-
őstag
őstag
Kijött a 2.1 update béta, magyar nyelvű verzió még nincs
-
djj131
csendes tag
Létezik olyan eke amit a traktor orrára lehet akasztani ? Ha igen valaki linkeljen már egyet: köszönöm a sok segítséget mindenkinek.
-
drunkyboy
aktív tag
válasz
tutikas #6151 üzenetére
Azért sok kis dolog teszi életszerűbbé az Agrárt, pl ahogy a traktor a szántáson megy, valamint a saját maga által kitaposott keréknyomon is billen kicsit. Az állatok szépen mozognak, külön tetszik, ahogy a csirkék elfutnak a gépek elől. A grafikája is szebb.
De azért akkor is a Farming Simulator jobb, mert rengeteg mod készül hozzá, az embert sokáig az is leköti, hogy próbálgatja a különböző gépeket.. Remélem a következőben ilyen apróságokat beraknak, mint pl a keréknyom. -
pokers
senior tag
Az mitől lehet, hogy vettem egy Ropa Euro Tiger Pack-ot, de mikor felrakom az aratófejeket az utánfutójukra, úgy elrepülnek, hogy meg se találom őket a térképen
Amúgy tök szuper mod lenne, de ez agyoncsapja az egészet -
underdark
aktív tag
Még mindig semmi infó, hogy lesz-e új rész?:S
Most komolyan csak mobil-ra akarják kiadni?
Mondjuk 2011 és 2013 közt is így volt, de kapják be akkor
Ebben Agrár Szimulátorban tényleg a föld művelés a legjobb, ha ezt meg csinálnák ebbe a játékba az nagyon jó lenne
-
őstag
őstag
Ha valaki használja a Fendt 936 mr -t és zavarja, hogy nem működik a fordulatszámmérő, az cserélje le a scriptet egy mr -es változatra. Pici feketepont a készítőnek. Egyébként a legjobb mr traktor.
Ebben például az van, ki lehet szedni belőle a scriptet.Esetleg ha valakit érdekel a digitális sebesség és fordulatszám kijelző beépítésének menete az jelezze.
-
Wildgreen
aktív tag
Tudnátok segíteni? Újra telepítettem a gépemet és egy két dolog elveszett mert volt egy kis bonyodalom! Hogy hívják azt a módot amikor a gépek meg vannak számozva és Ctrl+pl:1 gép? Így lehet a gépeket váltogatni!
-
Wildgreen
aktív tag
Ez így igaz! Csak az amerikai map más!!
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
fbandy72 #6138 üzenetére
Itt a link a webshopra!
http://www.576.hu/webshop_software_details.aspx?Platform=PC&SelectedGameCategory=Akci%C3%B3&SelectedGameTitle=Farming%20Simulator%202013%20Titanium%20Edition&SelectedGame=72F349CD-05CD-4E73-AED6-B890C3A9E2E9&SelectedGameCategory=A60203F5-E879-4AA6-BD31-377BAA9CB9E4
Méghozzá a titanium! Igaz 4 ezer de annyit szerintem megér!
Még annyit ha nem működik a webshop ami sajna előfordul hívd fel az ügyfélszolgálatot és rendeld meg! Én a 2011-es játékot 2 hete ugyan így rendeltem meg! Délelőtt hívtam őket másnap délelőtt 9-kor ott volt a futár a játékkal! -
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #6132 üzenetére
itt nem arról van szó, hogy valósághű, csak jobb mint az eredeti amiben 100 lóerős traktorral 6 méteres boronával 16 km/h -val lehet haladni, a nagyobbak meg üresen 8 másodperc alatt vannak 60 -on és elhúznak 50 tonnát úgy hogy meg sem érzik
eleve nem valósághű, hogy nem vált a gép hanem egy fokozatban forog végigegyébként sokan csak átírnak mr -re gépeket, amik nem jók, de ez nem az mr csomag hibája
kinek mi tetszik, én összesen egy JD traktort találtam ami jó de a közelébe sem ér a Fendt 936 mr -nek
-
-
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
A more realistic nekem először nagyon megtetszett de használat közben rájöttem ez nem az igazi, valaki olyan csinálta aki sejti hogy viselkedik egy gép de nem dolgozott soha valódi géppel mert végölis nem igazán realistic. Ezt csak azért írom mert én dolgoztam valódi gépekkel és ebben a módban sok a túlzás, de már legalább kezd hasonlítani a valósághoz. Remélhető hogy ez még midig javulni fog(Ja én egyenlőre nem is használom kitöröltem, és inkább használok JD gépeket mert azok inkább működnek életűen, JD vel dolgoztam a valóéletben.)
-
pet98
csendes tag
nincs de mindjárt letöltöm!
-
pet98
csendes tag
Error: Unsupported mod description version in mod Macdon_Header
Load mod: ManipulateFarmSilos
Error: Unsupported mod description version in mod ManipulateFarmSilos
Load mod: moreRealistic
Error: Unsupported mod description version in mod moreRealistic
Load mod: moreRealisticGenuineMap
Error: Unsupported mod description version in mod moreRealisticGenuineMap
Load mod: moreRealisticVehicles
hát az MR-nél ezt írja ki és nem is indul el -
őstag
őstag
nem tiszta a log, de nem emiatt, sok l10n szöveg hiányzik de nincs kedvem kijavítgatni, a játékra nincs hatással
én is úgy kaptam a tippet zsolesz0803 -tól, hogy megy vegyesen
annyi, hogy ha a térkép is more realistic, akkor jobban csúszik a kerék és emelkedőn már kellhet az összkerék is,
én sima térképpel használom, így is működik minden funkciójuk
inkább az a baj, hogy még kevés a jó mr mod, kombájn például egyik se jön be -
painne
újonc
helló azt szeretném meg tudni hogy miért is nőte be az összes földet a fű még azt is ami még nem az enyém is ?
-
apach
senior tag
válasz
Adam950811 #6111 üzenetére
hali. egyáltalán, eredeti a játékod??
-
pet98
csendes tag
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy letöltöttem egy mappot beleraktam a mods mappába meg is jelenik a játékba csak mikor elkezdek vele játszani akkor csak tölt és nem adja be hogy start! Fél órát vártam, de semmi!
-
őstag
őstag
válasz
Adam950811 #6111 üzenetére
Biztosan nem a 2.0 patch.
A konkrét kérdésedre nem tudok válaszolni, de általánosságban ha hibát keresel érdemes a log.txt -t segítségül hívni.
Én első lépésben minden modot kivennék a mods mappából és utána az alap térképen nézném meg, hogy fenn áll-e a probléma. -
őstag
őstag
válasz
lacibacsi #6107 üzenetére
Amiben van manuális indítás az úgy fog indulni.
Én nem tudom reprodukálni a hibát, passz.
A globális manuális indítást használom. Ha valamelyik modban volt és összeakad vele akkor abban letiltottam.
De a more realistic -el ez már megszűnt.A more realistic egy csomag 4 zip fájl.
Egyik a játék motorját változtatja meg, másik az alap gépeket, harmadik az alap térképet, a negyedik pedig az alternatív billentésre van.
A látvány nem változik. Inkább a fizika közelít a valóságoshoz. Nem lehet 20km/h -val tárcsázni egy 150 lóerős traktorral. Valóságosabb a tömeg, a gyorsulás, érzik a traktorok a rájuk akasztott súlyt. A térkép a gazdasági részbe is belenyúl de én azt nem használom csak az első kettőt. Hosszú lenne leírni, van a csomagnak saját dokumentációja, de legegyszerűbb kipróbálni.
Ha olyan modot látsz ami mr -el kezdődik az csak ezzel a pakkal működik.
Én vegyesen használom pár normál mod pár mr.
A leírás szerint úgy kéne, hogy csak more realistic modok legyenek a mods mappában. -
Adam950811
újonc
Újraraktam így se jó :S 2.0ás patchem van azzal lenne a baj vagy már tényleg nem tudom mit csináljak
-
Adam950811
újonc
Srácok az a baj hogy egyik mapomnál se működik a növekedés akkor a játékkal lett valami? Megpróbálom újrarakni hátha ez segít
-
djj131
csendes tag
Létezik olyan istálló amihez van karám is meg trágya tároló , és csak be kell helyezni a mod mappába ja jó nagy kellene . KÖSZI előre is.
-
lacibacsi
addikt
Most nem vagyok saját gép közelében. Nem is tudok most pontos mod-okat mondani amik ezt csinálták, de többször előfordult (azt hiszem ennél is). A játékkal csak nemrég ismerkedtem meg, most a különböző kiegészítések próbálgatásával foglalkozom. Amikor betöltök egy újat, akkor gyakran előfordul, hogy a régebbiek indítási módja megváltozik. Ha kiveszem őket, akkor visszaáll a rend. Tényleg a JD modelleknél figyeltem meg azt, hogy szinte (vagy van, hogy nem is szinte) az összes modellen átállítja az indítást. Ami engem meglep az az, hogy a gyári gépeket is felülírja... érthetetlen.
Ha már említetted a more realistic módot: a fiam is játszik ezzel a játékkal és nem szeretném nagyon megnehezíteni a dolgát... Ezért szeretném megtudni, hogy a realisztikus módban nehezebb lesz a munkavégzés, vagy marad minden a régiben, csak a látvány lesz élethűbb?
-
zsolesz0803
tag
Kipróbáltam én is egy két more realistic modot tényleg jók csak azért szerintem már túl van realizálva nagyon lassú, még mielőtt valaki felvilágosítana tudom én hogy a kombájn nem versenyautó, de azért ne 4-5 km/h - val arasson már
-
őstag
őstag
válasz
lacibacsi #6102 üzenetére
Alapból a gépek automatikusan indulnak, tehát ilyen mod nem létezhet.
Van ugye a manuális indítás mod, ez globális, minden gépre érvényes legyen az alapgép vagy mod.Az valami félreértés, hogy a JD traktorok teszik rá az összes többire a manuális indítást. Ilyet még nem láttam.
Esetleg linkeld be melyikre gondolsz és megnézem miről van szó.Inkább az a probléma, hogy sok modder a mai napig tesz kézi indítást a gépekbe, és ez néha összeakad a globálissal. Egyébként a legtöbb esetben ki lehet gyomlálni a gépből, de a BJR félét csak félig-meddig.
Én egyéb okokból áttértem more realistic modokra, például azokban egyebek közt nem lehet egyedi kézi indítás.
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
Az automatikus motorindítással kapcsolatban van problémám.
Vannak ugye olyan mod-ok, amelyekben a gépeket kézzel kell indítani. Ezzel nincs semmi gondom. De! Van olyan közöttük (ahogy látom leginkább John Deere típusok), amelyek az összes gépre ráteszik a kézi indítást. És nem csak a telepített mod-okra, hanem a gyári gépekre is.
Hogyan tudom ezt kivédeni? Még azt sem bánnám, ha minden automatikusan indulna. Kerestem, de nem találtam automatikus indítás mod-ot, csak kézi indítás mod-ot. Van ilyen esetleg? Vagy mit kell átírni, hogy maguktól induljanak?
(Ha kiveszem azt a mod-ot, ami okozza a problémát, akkor visszatérnek az automatikus motorindítások, de én szeretném megtartani ezeket is)
Köszönöm.
-
őstag
őstag
Azóta én is áttértem a Fendt 936 -ra amit linkeltél. Tényleg jó.
Egyébként Sittes73 a (#6050) hsz. -ben linkelt egy oldalt, ott van a JohnDeere 6R packhoz is more realistic csomag (egy modDesc meg egy xml, csak simán ki kell cserélni) de nem az igazi vele, nagyon lassú
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged