- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fujifilm X
- Dell notebook topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Tigerclaw #272 üzenetére
Kelet Európában egyáltalán nem lehet már eladni a kisautókat, a Twingo forgalmazása is megállt. A mediterrán országokban van még rájuk kereslet (Olaszország, Görögország, Portugália), Magyarországon alig fogy hasonló kategóriás járművekből, mi (sajnos) nagyon a német autóvásárlási szokásokat vettük át.
Egyébként a Renault most pont azt tűzte ki célul, hogy minél nagyobb haszonkulccsal értékesítse az autóit, amibe egy olcsó népautó nem igazán férne bele (nekem gyanús, hogy ez is Dacia-emblémás lesz végül). -
axioma
veterán
válasz Tigerclaw #272 üzenetére
valoszinuleg azert nem hoztak amiert macera az eu bevezetes: egyszeruen nem volt kelloen biztonsagos, ezert itt nem lehet eladni, ott meg igen
En nem banom hogy nem szaladgalhatnak az utakon szappantarto szintu autok.Amugy meg ha ez jon ennyiert, es tenyleg kaphato lesz nem csak atlagos karosanyag-kibocsatas csokkentesere par peldany, akkor az tuti nagyot tarolna. Jelenleg a hasznalt 2011-es kezdetu ion es tarsai mennek eros 3M korul, a miev szerintem mar uti a 3.5-et, szoval ennyiert elegge lenyomna az arakat.