- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Micro Four Thirds
- Blu-ray lejátszók
- Apple notebookok
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
De igen, lásd a konzolos példát, hogy a konzol is mennyivel hatékonyabb, mint egy normál PC, pedig pont ugyanolyan PC alkatrészek vannak benne.
A dolog nyitja ez esetben a HW és OS optimalizációk. Egyszerűen nem kell annyi köztes rétegen átmennie a kód végrehajtásnak. A konzol és grafika vonalon maradva az egész DirectX de még a driverek is, megspórolható felesleges layerek, ha a hardver és a szoftver egy kézben összpontosul.Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
válasz E.Kaufmann #7 üzenetére
"Az Apple sem az ARM nyers ereje miatt Jani, hanem a nagy memóriasávszélesség és a fixfunkciós egységek miatt (ha már egy kézben van az OS meg a HW, könnyű úgy mazsolázni.)"
Leginkább a fixfunkciós egységek, illetve az egy kézben lévő OS és HW optimalizációk miatt.
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
Jól hangzik, az x86-ra nagyon régóta ráfért már egy ráncfelvarrás.
Én kérek elnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Gaming notebook topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- One mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Jogász topic
- AliExpress tapasztalatok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...