Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kecsob

    újonc

    válasz Ribobon #7457 üzenetére

    Nem kell találgatnod, biztosan így van.

    Szerintem sikerült rájuk ijesztenem. Még időben lementettem az oldalukat (meg még jó pár viszonteladójukét), ahol a termék tulajdonságai között szerepel a Netflix lejátszás. Nekem Max vision-om van. Na ez mostanra eltűnt (bár az Extreme Audio Solo Vision-ja még durván ígéri), de a lementett oldalakkal, plusz a saját fórumuk is beszédes, kellő bizonyítékkal lehet a GVH-hoz és a fogyasztóvédelemhez fordulni, hogy félrevezették a vásárlóikat. Szerencsére azok mostanában nagyon szeretnek büntetgetni...

  • Kecsob

    újonc

    válasz djpundro #7448 üzenetére

    "Irkaltam az EU s inportörrel Litvaniaba es a hibak kijavitasarol eszmecseret folytattunk ,erre fö ,most megigerte ö külön mar felvette a kapcsolatot a Dune mernökeivel es biztositott rola ,hogy javitani fogjak a hibakat amiket felsoroltam ."
    Sziasztok, én pirítottam rá Kyle-ra rá a Dune fórumon, csak ott Bodnapet vagyok. ;) Tényleg vicc ez a srác, bosszantóan cinikus és amatőr a probléma kezelésben. A Netflix-szel kapcsolatban én azért nagyon bízok abban, hogy ez tényleg csak arról szól, hogy a szolgáltató hamarabb változtatott a rendszerén, mint ahogy a hardveresek tudtak volna igazodni hozzájuk. Ha nem (de erre most nem is merek gondolni), akkor az komoly GVH-s bírság nekik kártérítéssel egyetemben. Itt ezt nem tudják elsunnyogni, sem a Netflix-et, sem a DV támogatást, mivel ezzel hirdetik a készüléket.
    Én sosem vettem még tőlük első szériás lejátszót, mindig érdemes megvárni az első pár frissítést. Most nem így tettem, de én inkább abban hiszek, hogy megoldják. Csak megint az van, hogy lemaradtak a Zidoo-tól (mondjuk a Netflixben nem, vagyis most mégsem :((() és nagyon béta a "stabil" fw.
    @djpundro, el tudnád küldeni, hogy kivel tudtál érdemben tárgyalni, mert lehet a jövőben én is kihagynám ezt a gyereket? Köszi

Új hozzászólás Aktív témák