- Gépösszerakó topik kezdőknek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Új, Prime szériás ház jelent meg az ASUS kínálatában
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi belépő szinten
- OLED monitor topik
-
PROHARDVER!
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
válasz
polonic #5366 üzenetére
Ugy hivják hogy Game Launcher, és nem publikus. Csak azért irtam, mert konkrétan pályatöltésben ugyanazt tudja mint a retail game, sőt igy még az eredeti (exe) töltés is benne van. VGA AMD6970,DX11. Intel 510-es SSD. DX11 töltés sokal gyorsab mint a DX9.
A kiadott buildekbe ez az opció már nincs bele forditva. Van ezen kívül még pár eszköz amivel lehet a fejlesztői verziót piszkálni.
-
Strezi
őstag
válasz
bokrosolajos #3133 üzenetére
Nem sértődtem meg, ahhoz kevés vagy
Az egyértelmű (csak nekem?), hogy minden autó akkor a legstabilabb ha a lehető legalacsonyabban van a súlypontja. Ha sasszemmel észrevetted, hogy az autók utközési váza alul meg van emelve, akkor azt is megérted mi a különbség a valósághoz képest, és miért nem fekszenek fel az autók (a valóságban emiatt nem lehet tetszőlegesen ültetni egy rally autót).
Gratula, hogy sikerül nem megértened, hogy időarányosan fogy jobban mint a Dirt2, azért hülyének nem kell lenni, csak mert kötözködni akarsz minden szavammal
Megint csak, nem te voltál ott a Kris mellett, amikor játszott a D-boxon a játákkal, de mondjad csak a magadét! Nem azért fizetik, hogy privátban nekünk tegye a szépet, nekünk technikai infókat ad.
Fingod sincs a profi programozói munkáról
Nem primadonna it senki sem, azt csináljuk amit mondanak a designerek és a producerek.
-
Strezi
őstag
válasz
bokrosolajos #3110 üzenetére
Az autók azért ilyenek, mert a producerek ezt kérték. Nem a fizikát kell szidni, hanem a beállításokat. Ha nem tetszik a játék, tessék RBR-ezni vagy Shiftezni vagy GT-zni! Vagy jobbat csinálni
Birom, hogy mindenki akkora spiler hogy vazze, de azt nem fogja hogy ez egy játék (valóság értelmezése) és nem a valóság maga! Ugyankkor, Kris Meeke (magán) veleményét többre tartom mint a tiétek, már bocs!
Ja, és jobban viszik a játékot mint a Dirt2-t .... szóval a producerek sem teljesen hülyék
-
Strezi
őstag
The story so far . . .
172 548 YouTube videos, 35 days of DiRT 3 footage
150 875 565 miles covered
292 years spent driving -
Strezi
őstag
válasz
bokrosolajos #2719 üzenetére
Látod az időkön, hogy rövidebbek. Elvileg azért, mert több rajtuk a részlet (fű, fa stb) a memórialimitek meg nem változtak ...
Hmm, érdekes lenne benyomni a Dirt1 pályákat, elvileg beférnének ezek alapján. De ha másnem, akkor a fizkai mesh formátum tutira más (tudom, én csináltam ...). És kivettem a vissza kompatibilitást
-
Strezi
őstag
Szeretett vezérünk (programozó) demózza a Dirt3-mat a Llano launch eventen AbuDhabi-ban:
http://www.expertreviews.co.uk/gallery/news/1285285/new-amd-llano-processors-promise-graphics-60-faster-than-intel/147751
Aztán meg ment LeMans-24h-raHiába na, kemény munka ez!
-
Strezi
őstag
válasz
intercooler #2597 üzenetére
Azért mert lejártak a hállózati protokol liszenszjogai ...
-
Strezi
őstag
válasz
Csapoati #2589 üzenetére
Ezt akartam irni én is
Engem az győzött meg, hogy nem csináltunk teljesen hulladékot, amikor a Chris Meeke(Mini WRC) bejött, és jobb köridőt nyomoott mint bármelyikünk, és vigyorogva szállt ki a D-boxból.
Bizony küzdeni kell avval a kormánnyal!Meg, messze nem csak a kormánnyal kell irányítani(kormányozni), hanem gázzal fékkel (súlypont eltolása) és belengetéssel (perdület) is!
Meg nem buszt vezetsz vazze, oda kell a két fordulat
-
Strezi
őstag
válasz
szacsee #2537 üzenetére
Nem érted jól. Amit csináltam az egy fejlesztés a Grid2-be. Minden projekt vegen van lista, hogy mit szerettunk volna megcsinalni, ez is a listan volt es emg sok mas is.
Bugfixek még lesznek, amennyiben fagyasrol vagy vizuális hibáról van szó.Megnéztem a crash dumpjaidat, egyikre van javítás. Ugyancsak van altalanos fix az nvidia fagyasokra is (a tied mas hiba). Másik kettő nem fagyás csak deadlock... Sok szabad fiziki memoria segit elkerulni.
Ugyancsak lesz fix arra is, hogy ha startnal entert nyomsz de elotte kormanyos profilt lottel be (es a kormany meg mindig csatlakoztatva van), akkor nem felejtse el a kormanybeallitasokat es valtson default bill profilra.
Azt, hogy pontosan ez mikor jon ki nem tudom.Kellemeset!
-
Strezi
őstag
válasz
goyo206 #2484 üzenetére
Deadzone: 0
Steering Linearity: 0
Steering saturation: 100Kormányt 180-210 fokra kell kalibrálni ha lehet a driverében.
Ez lineáris kormányzást ad, a többi a gumi modell és dinamika.
Működik egy kormányzás prediktálás 0.1 secre előre, de nem valami jó. A héten csináltam meg újra, javítva. A Grid2-ben már finomabb lesz így a kormányzás, különösen XBOX-on, de PC-n is. Ott esetleg már opció lesz a prediktálás állítása is.
-
Strezi
őstag
Pár link oldalakra, ahol Dirt3 mod ok vannak vagy lesznek:
www.nogripracing.com
http://www.racedepartment.com/dlcat-dirt-3-92/
http://www.moddb.com/games/dirt-3/tutorials/editing-dirt-3 -
Strezi
őstag
Elsőre vedd le (10-20%) a Wheel Force-ot és emeld meg a Wheel Weight-et. Ahogy kezded érezni hogy hogyan mozog az autó növeld a Wheel Force-ot.
Természetesen mint mindenhol, kormánnyal csak autó fix nézetből lehet játszani (lökös, motorháztető vagy fülke) nézetben! Bocs ha ez alap volt
-
Strezi
őstag
Landon: Igen, az autókon szöges gumi lesz, mind látványban mind viselkedésben. Sajnos management döntés miatt nincs manuális gumiválasztás, pdeig le van modellezve a slick is havon
Érdekes, hogy hibaként megjelent annó a belső teszteken, hogy túl vékonyak a gumik a hava pályákon
Aztán mutattuk a teszterenek referencia fényképeket, amin látszik hogy a verseny szöge gumik bizony nagyon vékonyak.
Egy nagyon jó dolog az itteni fejlesztésben, hogy igenis elküldtek (enek) bennünket verseny és rally autókat is vezetni
Munkaköri ártalom
-
Strezi
őstag
A játékban a havas pályákon az útviszonyoknak megfelelően felkészített versenyautók vannak, szöges gumival ....
Namos ez nem pont a csapatok a ladával a hóban esete... A szöges gumi egy durva dolog, talán az egyetlen eset, amikor a csúszási surlódás nagyobb mint a tapasási és a sebességgel még nő is. Rally versenyzőkkel egyeztetve alakítottuk ki a tapadási modellt, és ezek az autók bizony így viselkednek havon.
Pl. ez egy olyan terület ahol szimebbek vagyunk sok más autóversenynél, csak éppen a játékosok lehet hogy nem ezt várják -
Strezi
őstag
2 oka van:
1. Utolsó pillanat után is csináltunk még fontos fixeket
2. Az hogy a konzolos gameket a forgalmazok visszaveszik és ujra eledják a CM felé már nulla részesedéssel a játékot nekünk nem bolt. Ezért vannak ilyen day zero és DLC elemek, hogy ezokat ujra meg kelljen venni, ha valaki a lemezt másodkézből veszi meg. Profilt ugye kevesen adják mellé ...Egyébként meg üdv mindenkinek aki ott volt a szökőkútnál
-
Strezi
őstag
GamesRadar-on érdemes megnézni a videót, amiben a Gymkhana-val próbálkozik.
Röviden: ARGHVégére azért rájön hogyan kell játszani a gázzal
Ezen az oldalon. -
Strezi
őstag
Azért jó, mert minden platformon egyformán működik. Azaz PS3-ról és XBOX-ról is megy. Erre mondjuk elsőre azt mondtam hogy "hinnye", de a hálósok megoldották és a platformtulajdonosok sem tiltakoztak, sőt!
-
Strezi
őstag
Akit érdekel, és tervezi hogy eljön szombaton 15h és 16h között a Mamut II szökökúthoz egy kis promóanyagért, az kérem jelezze privátban!
Csak hogy tudjam kinek adjak, vagy tartalékoljak majd
Mindez azért, mert csak egy kisebb zacskónyi kulcstartó, jelvény matrica, csoki van + pár poszter.
Szeretném hogy a legjobb helyre kerüljenek -
Strezi
őstag
Ha valakit érdekel szombaton (21.-e), 15:00 és 17:00 között a Mamut II-ben leszek a szökőkútnál, egy szatyor Dirt3 promóanyag társaságában
Poszter, kulcstartó, kitűző éééssss Dirt3 csokik találnak majd gazdára
D
Ha valakinek van jobb ötlete az elosztászsra, esetleg tud helyet biztosítani egy félhivatalos eseménynek keressen! Ha ez összejön, akkor esetleg tudok vinni játszható verziót is ...
-
Strezi
őstag
Ha még nem lett volna valameyik:
Behind the scenes
Interju Dirt3 es utanaHalom press link kulcsszo:
Xtreme Gaming 24/7 - DiRT 3 Battersea Explosion (Part 2: An Interview with Paul Coleman)
Driving Games Pro - DiRT 3's soundtrack the best since Vice City
GamerZines - Dirt 3 Soundtrack Revealed
Player Affinity - Dirt 3 - Not Just Dirt Anymore
Electronic Theatre - Preview DiRT 3 [Multiplayer Mode]
VVVAuto.com - Dirt 3 New Exclusive Videos -
Strezi
őstag
-
Strezi
őstag
Azok jól néznek ki, mint a "régi" videókaetták
Az én polcom most.
Tudom, szégyen de egyik sincs még kibontva -
Strezi
őstag
FFB-be nagyon sok munkát fektettünk. Gyakrolatilag teljesen átdolgoztam a kódot, és a designerek is heteket töltöttek avval hogy minden kormányon és kontrolleren a lehető legjobb legyen az élmény. Olyan részletek mint alul, felül kormányzottság, jobb felületek, markánsan különbözö kormány és kontroller effektek stb.
Az egyik nagy (nem eleget hangoztatott) újdonság, hogy teljes suppoort lesz az összes DirectInpput alapu vibris kontrollerhez PC-n, nem csak az XBOX kontroller (xinput alapu) hoz! -
Strezi
őstag
RB Rally egy komoly szim! Sajnos ez meghatározta a vevőközönséget, és annak nagyságát is.
Volt részem abban a szerencsében, hogy Colin egy teljes délelőttöt tesztvezette nekem a Dirt-ötAkkor éppen a kormányos irányításon dolgoztam, és mivel ot volt Ő is egy sajtóeseményen, leült mellém. Aztán jól eldumáltunk, többek között az akkor készülő R4-ről. Akkoriban volt felfutóban a villamos hajtás téma, aminek kicsit utánajártam. Mivel ez érdekelte Colin-t erröl is elbeszélgettünk, már egy ebéd mellett.
A telefonszámát is megadta, hogy ha érdekel a fejlesztés keressem meg. Azóta is megvan, nem visz rá a lélek hogy kitöröljem
R.I.P. -
Strezi
őstag
Persze, érdekes annó Paul-lal együtt dolgoztunk még a Dirt1-gyen, aztán neki mehetnéke lett. Amolyan kis lázongó, mindent fikázó ki ssuttyó volt
Úgy gondolta hogy a Sega-nál minden jobb lesz. Megcsinálták a Revo-t, aztán bezárták a stúdiót. . ..
Érdekes volt megint látni, amint sok emberrel együtt jöttek állást nézni, miután a CM felvásárolta öket kilóra. Elég savanyú volt az arca, inkább nem is jött akkor vissza. Mi éppen a Grid-et csináltuk, amit eddigi munkám csúcsának tartok..
Aztán nekem is mehetnékem lett, személyes okok miatt magyarországra jöttem.
Aztán két év után megint vissza a CM-hez, ahol csodák csodája megint ott volt Paul, időközben megkomolyodva és felnőve egy komoly dizájnerré. Mindkettőnknek meghalt időközben az édesapja, úgy látszik vannak élmények, amitől végleg benő az ember feje lágya.Bocsi, tudom nem feltétlenül ezekre a részletekre voltál kíváncsi, de a játékról már eddig is többet mondtam mint kellett volna
Jó lesz, na
-
Strezi
őstag
Azt nem tudok intézni, de küldök mást: Dirt3 Csoki
-
Strezi
őstag
Szia, eléggé tapasztalt programozó vagyok, és olyan területtel foglalkozom, ami nem gyakori (fizika). Annó a Clevers Games nél dolgoztam, ahol lehetőségem és időm volt egy fizikai motort az alapokról felépíteni és csiszolni.
Sajnos több kisebb és demó projekt után úgy éreztem a cég jövője bizonytalan, és elhatároztam hogy körbenézek külföldön ( nagyrészt NAP ötlete alapján).
Két héten belül londonban voltam az EA Chertsey studióban, ahol sikeresen interjúztam és meg is kaptam az állást az akkori BF2 XBOX360 prtját készítő csapatba.
Mivel az EA rabszolgatartó banda volt, a projekt vége után azonnal újabb munaka után néztem, és egy kellemes beszélgetés után megkaptam az állást a CM-nél.
Mindezek mögött persze akkor volt 8 év fejlesztési tapaszstalat, részben nagy cégeknél. Pár év demó programozás, sok megnyert matek és infó verseny, köztársasági ösztöndíj stb. -
Strezi
őstag
-
Strezi
őstag
Grid2 pontosan egy év múlva ilyenkor.
Nem igazán vagyok képben grafika ügyben, amit tudok, hogy az eső, hó, sár, víz igen szép és spec dx11Benti gépben 6970 van, nem akad
Mi konkrétan a CM központjában vagyunk, ami egy pajata kinn a mező közepén. Miket hivnak Racing studio-nak, de itt van a COG és az OFP is.
Munkahét 37.5 óra, szigorúan logolva. Ha nyomni kell az ipart, akkor lehet (kell) többet is dolgozni, amit óraarányosan adminisztrálnak. Most pl +40 nap szabim van...
Tartanak jógaórát, van teniszpálya vagy egyszerűen ki lehet menni focizni vagy sétálni ebédszünetben a környező mezőkre. Adott az étterem, ahol jó áron lehet enni vagy a kocsma(!) ahol lehet sörözni vagy csocsózni is -
Strezi
őstag
Kontroller profilokat, kormányokat, FFB-t lehet PC-n túrni az XML fileok módosításával. Ezek nem ellenörzöttek, nem számítanak cheat-nek.
Hogy pontosan mi van benne egy játékban a lemezen, abban nem vagyok képbe, mivel mi ugye egy fejlesztői verziót futtatnunk nap mint nap. Abban nincsenek korlátok (ellenözősszegek), viszont van pár érdekes plusz menurendszer és külső tool
Ha majd megkapom a tiszteletpéldányaimat, akkor megnézem pontosan mit is lehet módosítani benne.
Nem akarok ködösíten, de egy eléggé bonyolut folyamat, ahogy a végleges játék ISO-ja és védelme összeáll, amibe nincs belelátásom. -
Strezi
őstag
Crytek nem igazán jött be hosszú távon, inkkább váltottam (vissza a CM-hez), pontosan most egy éve.
Sajnos az idő engem igazolt: budapesti projekt (Kingdoms) lelőve.. -
Strezi
őstag
De, komolyan
Olyannyira, hogy most már másodszor dolgoozom, nekik szívesen fogadtak ismét
Első körben 2006-ben a Dirt, majd a Grid-en dolgoztam, mint programozó. A FFB-t, kontrollereket, replay-t és kamerákat csináltam a Dirt-ben. A Grid-ben pedig én követtelm el a törésmodellt és benne voltam a Drift autók dianmikájáában is.
Ez után személyes okokból ismét magyarorsszágon dolgoztam, két évig a Crytek budapestnél. Sajnos a második év végére eléggé zabhegyezés szaga lett a dolgonak, ezért ismét visszajöttem a Codies-hoz, ahol tárt karokkal vártak.
Most egymagam felelek mind az autó mind pedig a környezet fizika modellezéséért, pár más rendszerrel egyetemben.
Pár hónapja jött még egy olasz srác, aki a WRC játékot csinálta a Milestone-nál, at hiszem együtt jelentős változásokat fogunk csinálni a Grid2-ben és a Dirt4-ben ...Sokan kérdeznnek az F1-ről, nos azt kell tudni hogy annak a fejllesztése a Birminghami studioban folyik, tőlünk teljesen függetlenül. Annó megkapták a Grid kódbázist, és erre építve csinálták a F1 2010-et. A mostani epizód is szépen alakul, de már nem sok közünk van effektíve egymáshoz. Mondjuk azt hogy mindkét stúdióban megvan a megfelelő szakmai büszkeség, és a maga útját járja
A végleges verzióról annyit, hogy amit most befejeztünk, az már a sokszorosítás gold master-e. Természetesen újságírók már kaptak lemezeket, de azok nem véglegesek (torrenten biztos fent lsznek ... ).
Amit kiemelnék a Dirt3-ról, az a hálós játékmódok. Sok, igen igen mókás és tartalmas csapat mód van. Pl van olyan, hoogy két minivel kell "menekülni" rally pályákon erősebb üldözők elől egérütat nyerve (Cat'n Mouse). Vagy pl Infection, ami az AVP last man standing módjának fele meg, csak autókkal. És még sok más
Chris Meeke jó arc! Kicsit elgondolkodik mindenki, amikro bejön, és 2 másodperccel jobb időt megy egy délelőtt alatt, mint mi, akik pár hónapja teszteljük az autókat
-
Strezi
őstag
Üdv mindenkinek!
Ezen a játékon dolgozom (autófizika, törés, kormány FFB stb. témákban), és
örömmel látom, hogy sokasodnak itt a vele kapcsolatos postok!
A héten befejeztük, már nyomják a lemezeket
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
- iKing.Hu - Honor Magic 6 Pro - White - Használt, karcmentes
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Samsung Galaxy J6 2018 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged