Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Gabonetta

    aktív tag

    válasz MaCS_70 #505 üzenetére

    Annak vajon mi lehet az oka, hogy az okmányirodában ma érdemi tömeg jött össze, és mindenki Ügyfélkapu+-t akart intézni?

    Az emberek tájékozatlansága azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell Ügyfékapu+-t regisztrálni. Másrészről az, hogy sokan képtelen rá, ezért segítséget kérnek a kormányablakokban. Ez óriási terhet jelent nekik.

    Egyébként nagyszerű élmény volt. Kisvárosi kormányablak, 10-ből 3 ablaknál van ügyintézés. Jó másfél óra sorban állás alatt magunkon kívül összesen egyetlen egy DÁP-regisztráció volt, akadt pár hagyományos iratintézés, és mindenki más Ügyfélkapu+-t akart.

    Ebből is látszik, amit az előbb írtam. Az állampolgárok ezzel feleslegesen terhelik a rendszert. Ügyfélkapu+-t nem kormányablakban kell intézni, simán el is küldhetné ezeket az ügyfeleket az ügyintéző.

    Ja, és az ügyintézőnek fogalma sem volt arról, hogy a DÁP-pal mikortól lehet majd aláírni, illetve, hogy egyáltalán mi pótolja az AVDH-t, mert a DÁP szerinte nem -- legalábbis nekik ezt mondták.

    Ezt még senki sem tudja, nemhogy az ügyintézők. :D

    Az AVDH-hoz: miért nem "vásárolnak" piaci szolgáltatótól elektronikus aláírást?

    Szerk.: Telexnek válaszolt az IdomSoft: „A digitális aláírás valóban élesedett a Digitális Állampolgár alkalmazás legutóbbi verziójával, a felhasználók azonban a más hasonló jelentőségű szolgáltatások gyakorlatának megfelelően, fokozatosan kapnak hozzáférést a funkcióhoz.”

Aktív témák