- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egérpad topik
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lao ce
aktív tag
igaz, nem statikus, de nekem nem kell a frissites resze, csak egy 'capture' egy bitmap-be, de mielott(!) a kepernyore kirajzolodna barmi is.
a wm_paint / onpaint is OK, onpaint szimpatikus, de az onshow utan jon, az onshownal mar megjelenik a form, szoval ez tul keso.
raadasul meg mindig sotet folt elottem hogy lehet-e a formot nem a kepernyore rajzoltatni hanem bitmapbe.
ok, gondolom valamit kavarni kellene a memory bitmap-ekkel, es ez rendben van, elvileg tudom mirol van szo. de ha mondjuk probabol csinalok egy assgn-t egy memory bitmap canvasra... inkabb ideirom:
Bitmap.Canvas.Assign( Form1.Canvas )
akkor jon ez:
cannot assign a TControlCanvas to a TBitmapCanvas
[Szerkesztve]nicht kompot