Hirdetés
- Riasztó topik
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
nubreed #26497 üzenetére
Sajnos megint egy agyament youtuber hülyíti a népet, már elnézést.
A játékban most is van 3rd person, a járműirányításnál például. Az, hogy keresnek 3rd person tapasztalattal bíró emberkét, nem jelenti azt, hogy a játékot át fogják ültetni 3rd personra (vagy legalábbis nem a CP2077-et, ugyebár multi-játék is van a pipeline-ban).Továbbá a RED 2.0 lényege pont az, hogy a fejlesztőket lehessen rugalmasan mozgatni a projektek között, erről már sokszor írtunk a topicban, a CDPR szeretne párhuzamosan két AAA játékot fejleszteni, ehhez pedig a fejlesztői csapatokat (grafikusok, specifikus engine fejlesztők, stb.) rugalmasabban kezelnék, arra a projektre mozgatnák át őket, ahol éppen szükség lenne rá. Vagyis elvben akár az is lehet, hogy bár a CP2077 alá lenne betagolva, de később a The Witcher (alias Witcher 4) fejlesztőcsapatába lenne inkább szükség rá.
Ez a RED 2.0 amúgy lábon lett lőve azzal, hogy két játékmotor lesz párhuzamosan legalábbis még egy ideig, bár mondjuk grafikusok vagy hangfejlesztők (sound engineer) terén még reális, de például küldetés fejlesztők vagy éppen játékmotor-fejlesztők terén kevésbé életszerű, hogy ma REDengine-en dolgozol, a jövő héten meg UE5-ön, aztán egy hónap után megint REDengine-en.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
nubreed #26497 üzenetére
Igen, köszi az infót.
Más: Most első alkalommal végig vittem a Skippy féle küldetést. Aki nem csinálta végig, ne nézzen a Spoiler alá, jobb nem tudni, mi várható, annyi kell csak, hogy használd a fegyvert, lövöldözz vele, a többi jön magától:
Vagyis megöltem vele ~50 embert, tényleg úgy volt, mindenkit fejbe lőtt, mikor az elején a "halálos" beállítást választottam. Majd benyögte, hogy már elég volt a gyilkolásból, mostantól csak végtagra, lábra hajlandó lőni. Így mentem egy darabig, majd utoljára közli, hogy a memóriája egy része helyreállt, így emlékszik ki a tulajdonosa, aki a játékben egy ismert személy lesz. Még neki kell visszavinnem, ezt a részét még nem tudom.
Egyszerűen zseniális volt. Imádtam, mikor egy-egy tárazáskor dumált, vagy mellé/véletlenül lőtt célzáskor, elnézést kért, vagy hasonló, stb.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
BaJaZo #26494 üzenetére
Pont ugyanazt a hibát követed el Te is. Nyugodtan el lehet mondani bármit, de azzal nem lehet mit kezdeni, amikor egy már szokadszorra megválaszolt kérdést hatezredszer kezdtek el újra pörgetni. UE5 témában is kielégítő válszokat kaptál, Cifu is, mások is részletesen elmagyarázták, miért irreális az elvárásod ezzel kapcsolatban. Nem tudom mi értelme van annak, ha újra és újra bedobjátok azokat a témákat, melyeket már számtalanszor megvitattunl? Ez nem viszi előre a topikot, nem tesz hozzá sem a játékhoz, sem máshoz, ellenben teljesen felesleges köröket generál.
-
válasz
BaJaZo #26494 üzenetére
Konkrétan nincs semmi érdemleges hozzászólásod a topicban, csak a hangulatot kelted.
Miközben ostobaságokat állítasz (lásd UE5 engine-el kellett volna kihozni a játékot, mikor a játék bejelentésekor még nem is volt bejelentve az UE5, és a játék megjelenése után másfél évvel jött ki hivatalosan...), hazugságokkal próbálod alátámasztani a fals érveidet (lásd például Bart Wronski-ra hivatkozol, mint a "CD Project egyik vezetőjé"-re, aki lassan 10 éve nem dolgozik ott és sose volt vezető), miután ezzel szembesítve lettél, még annyit sem írtál, hogy hát elnézést, tévedtem...
Majd ezek után még Te vagy felháborodva, hogy milyen igazságtalan veled a Topic közössége...Mond csak, mit is keresel akkor itt?
-
BaJaZo
aktív tag
Ne vitatkozz velük, ne kritizáld a CP 2077-et, mert leharapják a fejed.
Én is azt hittem, hogy minden szempontból meg lehet vitatni a játékot, de tévedtem: ez itt egy CP 2077 rajongói klub...
Engedd el, én már megtettem, kár volt eddig is az időt vesztegetnem az egészre. -
jonnyjoker01
veterán
Cyberpunkban pedig az immerziót más területeken valósították meg, pl fantasztikus animációk, worldbuilding, sztorik kapcsolata, maga a város iszonyatos részletessége, a játékbeli karakterekkel való kapcsolatépítés stb. Itt válik teljesen szubjektívvá az, hogy kinek mi az immerzió és mi az "aprólékos odafigyelés a részletekre". És akkor vissza kanyarodtunk oda, hogy minden játék különböző és minden játékból lehet mondani olyat ami a másikban nincs, oda-vissza.
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #26489 üzenetére
Nem tudom, hogy mi a flame abban, hogy elmondom a személyes véleményemet egy játékról, amivel ráadásul 30+ órát játszottam. Leírtam, hogy kiváló játék és szerettem volna, ha még jobban sikerült volna a mindenki által tudott nagy fiaskók nélkül. Nagyon szeretem az open world játékokat, ahol a valóságból a lehető legtöbbet emelnek át (pl. ez az esernyős téma vagy más játékban például meg lehet nézni az időjárás előrejelzést pár napra előre). Már semmit se szabad összehasonlítani?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
nubreed #26486 üzenetére
ez nem official, hanem egy clickbait youtuber agymenese.
mindezt ket evvel azutan, hogy a community egy resze arccal csapodott a betonba, mert elhittek a sajat hypejukat.
magan a jatekon belul nem lesz kulsonezetes mod, tonkreteszi az immerziot.
PuMbA: amit csinálsz az lassan elkezd atmenni off + flamebe. lepjunk tul rajta, mert zavaro
-
PuMbA
titán
válasz
jonnyjoker01 #26484 üzenetére
Nem ezt akartam mondani a soraimmal, hanem azt, hogy a Cyberpunk-nál már jelentek meg immerzívebb játékok, ahol a világban található kisebb részletekre való jobban odafigyeltek. Onnan tudom, hogy játszottam velük és ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Cyberpunk rossz játék, mert kiváló játék, de ha nem b*sznak el időt olyan dolgokkal, mint pl. az előző gen konzolokra való szenvedés vagy a csúszások, akkor nem 1.5 év múlva tették volna bele az esernyőket és ezen szempontból is egy új dimenziót nyitott volna
-
Vesa
Topikgazda
válasz
jonnyjoker01 #26484 üzenetére
+1
Teljesen értelmetlen az ilyen típusú összevetés, mivel nem objektív. Ennek így annyi értelme van mint kiemelni, hogy az 1953-ban bemutatott Isetta már akkor tudott olyat, hogy lenyílik az autó teljes eleje szélvédővel együtt, egy mai Ferrari viszont még ezt se tudja, aztán lehet teleharsogni a világot azzal, hogy a Ferrari egy sz*r..Ki lehet emelni 1-2 dolgot amit egy 20 évvel korábban megjelent játék már tudott, de akkor emeljük ki azt is amit nem tudott, a CP viszont tud! Ha így hasonlítjuk -és csak így van értelme-, hamar kiderül, hogy egy lapon sem említhető a CP-vel kb. semmi.
-
nubreed
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Figyelj, BÁRMELYIK játékra rá lehet húzni, hogy "bezzeg [X] és [Y] benne van ebben az (akár [Z] éves) játékban". Semmi értelme ennek. Akár kisebb dologról beszélünk, mint pl. az esernyő, vagy nagyobb dolgokról, mint a fényforrás alapú lopakodás (kicsit még mindig fáj a szívem érte, hogy ezt nem tudták megoldani
). Gondold végig: komolyan elvárható hogy egy játék az összes előtte megjelent - akár ugyanolyan műfajú - játék featureit implementálja? Ne szórakozzunk már.
Mellesleg ugyanúgy ahogy lehet mutatni példákat arra, mi hiányzik Cyberpunkból ami más játékokban van, lehet mutatni arra is, hogy mi az ami a Cyberpunkban van, de más játékokban nincs. Ez nem exkluzív erre a játékra, bármelyik címet írhatnád a helyére.
Egyébként ez most nem 100% neked szól, értem amit mondasz, egy nyamvadt esernyőről beszélünk, bár ezzel is látszik hogy vannak problémák, ahogy itt is beszámolt róla valaki. Nem olyan egyszerű ez. De ez most inkább egy rant a részemről azzal kapcsolatban amit az elmúlt 1 évben láttam, elég népszerű ez a "bezzeg x éves játékban benne van"-formátum, sok helyen olvastam aztán ez most kijött belőlem
-
PuMbA
titán
válasz
jonnyjoker01 #26474 üzenetére
Ez azért teljesen más
Ez nem egy sztori vezérelt, rpg elemeket tartalmazó open world játék, míg az én példám az.
-
adrian14
tag
Egyébként, ha valaki dobozosan szeretné megvenni PC-re, most akciós - 7000ft. Annyit jót olvastam róla itt, hogy megrendeltem.
-
l.skywalker
titán
Milyen konzolon? Mert Xbox-on most éppen akciós:
A(z) Cyberpunk 2077 megvásárlása | Xbox -
D1N4
tag
Hülye kérdés, de nem tudjátok-e esetleg, hogy lesz akciós mostanában a játék? Behúznám konzolon féláron, ha már PC-n is kipörgettem
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
tibaimp #26472 üzenetére
sot, a Build engine 1995ben tudott rombolhato kornyezetet es tukroket amik nem feleztek az fpst.
jonnyjoker01: az osszes SW/game dev elfelejtett programozni, biztos az a baj.
es nem olyan dolgok, mint a poligonszam, hogy bizonyos effektek nem mukodnek egyutt masokkal, vagy van feature priority / feature creep. meg bizonyos design otletek nem mukodnek egyutt.
valojaban a CP77nek 2077ben, UE20 enginevel kellett volna megjelennie!
-
looser
addikt
válasz
HUN_Sector #26464 üzenetére
Erre Albert Hofmann kitalált egy megoldást úgy 80 évvel ezelőtt :-)
(#26469) tibaimp: igen, és baromira megtetszett, bár olyat is láttam, hogy az ernyő az npc mellett lebegett, mire az pár lépés után belegabalyodott és elesett egy lépcsőn felfelé... Ettől függetlenül klassz :-)
-
tibaimp
nagyúr
-
válasz
anubis6 #26457 üzenetére
Köszi, ezeket próbáltam már, de sajnos nem hozott megoldást. És érdekes, hogy nem állandó a hiba, ha elkezdek játszani, akkor nem jelentkezik, csak kb. 10-15 perc után, aztán, ha kilépek a játékból és vissza, akkor megint működik egy ideig a térkép anélkül, hogy lagolna a megnyitáskori zoomolásnál.
-
válasz
HUN_Sector #26464 üzenetére
Hát amúgy ja ,nekem is jobban bejön a Raytracing tökröződés eső után mint a valóság.
De még kamerán is szebb mint élőben : [【4K HDR】Tokyo Heavy Rain Walk] -
tibaimp
nagyúr
válasz
HUN_Sector #26464 üzenetére
. Ezen hangosan felröhögtem
-
HUN_Sector
őstag
Én már ott tartok hogy nekem a valóság grafikája sem elég realisztikus :)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
wolf13 #26453 üzenetére
Kena: Bridge of spirits elég jól fut gyengébb hardveren is, pedig gyönyörű játék. Több példát nem is tudok mondani így fejből
. Nincs túl sok opció, későn került az engine-be OW támogatás, elég bénán, az UE5-tel pedig inkább erre feküdtek rá, úgyhogy kíváncsi vagyok hogyan produkál majd (meg egy picit ideges is a Witcher miatt, remélem nem cseszik el). Stalker 2 is ezzel készül, egyike lett volna a legkorábban kijövő OW játékoknak UE5-tel, viszont sajnos közbejött ugye az ukrajnai konfliktus úgyhogy leállt a fejlesztés.
Redfall lesz a legközelebbi példa valószínűleg.
De igen amúgy irónia volt, köszi Cifu
@BaJaZo: Én már nem folytatom ezt, nem fogom magam ismételni és falnak beszélni, bocsánat hogy újra felhoztam a témat csipkelődő kommentemmel.
UE5 tényleg ígéretes és sok nagyobb developer csapat áll be már most mögé, gondolom nem ok nélkül.
-
BaJaZo
aktív tag
válasz
jonnyjoker01 #26450 üzenetére
UE 5-el legfeljebb 2025 körül jöhetett volna, én a helyükben ezt válsztottam volna, ahogy már máskor is utaltam rá. Ha viszont nem akartak várni ennyit, akkor jobban jártak volna, ha anno UE 4-et használnak. Három év alatt elkészülhetett volna és nem lett volna rosszabb semilyen téren, nem lett volna botrány se.
Azok után amit fent llinkeltek, miszerint amint változtattak valamit a Red Engine-ben, keletkezett egy csomó hiba máshol, el tudom képzelni milyen szenvedés volt igy programozni annyi éven át. Most legalább végre magyarázatát kaptuk a rengeteg bugnak, és amit eddig csak sejteni lehetett világossá vált: jó okuk volt rá, hogy lecseréljék UE 5-re.
Remélem, hogy az UE 5 beváltja a várakozásokat, mert amit eddig látni belőle az nagyon igéretes. Úgy tünik az open world nem lesz probléma az engine-nek, a Witcher 4 is azzal készül.
-
wolf13
őstag
válasz
jonnyjoker01 #26450 üzenetére
Létezik normálisan futó ow game unreal engine alatt ?
Nem emlékszem , hogy lenne ilyen. -
PuMbA
titán
válasz
jonnyjoker01 #26450 üzenetére
Ahogy most áll a Cyberpunk 2077, azaz 1,5 évvel a megjelenése óta én elégedett vagyok
Inkább a programozókat sajnálom, mert én is az vagyok és hihetetlen szívás lehetett így dolgozni meg kiadni olyan állapotban anno. A stressz és a nyomás, ezeket már sose kapják vissza az életük során.
Unreal Engine 4 rossz. Elkerülhetetlen akadozásokat okoz a Ghostwire: Tokyo-ban is csúcs PC-kkel, szóval helyes döntés, hogy nem azt használták a Cyberpunk-hoz.
-
jonnyjoker01
veterán
Tegnap hivatalosan megjelent az Unreal Engine 5. Kár, hogy a most már 6 éve fejlesztésben lévő Cyberpunk 2077 nem ezzel az enginnel jött ki másfél éve
-
válasz
tibaimp #26448 üzenetére
Korábban jó volt, az 1.5-tel jött a hiba, ahogy itt a topicban is írták többen, sokan nyitottak is rá ticketeket, az volt a válasz, hogy javítva lesz vmikor, azért érdeklődöm, hogy esetleg van-e erről infó, mert nagyon idegesítő, hogy minden térképnyitásnál diavetítés van.
-
Arról van infó, hogy a térkép bugra mikor érkezhet megoldás?
-
PuMbA
titán
A tegnapi Unreal Engine 5 megjelenés okán szólalt meg a CDPR, hogy egy változtatás után mindig csomó másik hiba keletkezett a REDengine-ben, ezért hagyták ott:
The Witcher Jumping to UE5 Because it Won’t “Break in 1,600 Places Down the Line” Says CDPR
Továbbá az új Tomb Raider játék is UE5 alatt fog készülni. Érdekes, pedig ott nem látszottak problémák
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Cray Tyler #26443 üzenetére
Igen, erről hallottam, de azért köszi, és nem csináltam meg. Ez, így túl egyszerű. Hacsak! van achievement-je a Steam-en? Mert van még egy rejtett, amit így nem is tudom mi lehet.
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Szoktam emlegetni, hogy faszán meg a játék Linux alatt, így most végigteszteltem két AMD vga-t Win10-en és Linux-on Cyberpunk alatt, az eredményekből meg született egy blogposzt logoutra [link]
-
proci985
MODERÁTOR
ez meg ugyanaz a run, de kb igen
reszben nehez, reszben elegge nehezit, avagy a Riders on a storm magaban kb egy ora volt, mert ossze akartam szedni a Problem solvert anelkul, hogy barki eszrevett volna. amihez konkretan sebeszi pontossaggal kell kb mindenkit takedownolni (3 or maradhat, mindenki mas eliminalando).
Reaperig mondjuk valszeg nem fogok elmenni, az cyberware nelkul nem vagyok biztos, hogy 1.5x alatt megoldhato, max hacker karakterrel. az enyem meg nem az.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985 #26345 üzenetére
na es akkor pozitiv ending
timeline:
- Prologue es act1 kb 8 ora. vegen 8as szint
- act2 kb 6 ora, vegen kb 18as szint (18as streed credit!) amig aktivalodik az OP55N1
- act2 kb tovabbi 7.5 ora, ameddig eljutotam az egyik alternative endingig, igaz az osszeset probaltam vinni parhuzasmosan, plusz a Peralez questet is csinaltam.level 21, street credig 28. River questekkel eleg sokaig jutottam, Judyval kb semennyire, Rouge meg meg mindig nem hivott. romance kiesik
- act3 kb 2+ ora a Nomad endinggelRouge ending meg kb innen egy ora lett volna. ott aktivizalodik a valahol az utolso, secret ending is, de az ha skalazodik is, ilyen hatterrel totalisan eselytelen.
tapasztalatok:
- cyberware, extra itemek es csak a kotelezo questekkel is tovabbra is ki lehet tolni a jatekot, befejezessel ispozitiv
- very hardon level21en az Aldecaldo befejezes ugyan megoldhato, de szo szerint az Overwatch es a Problem solver amivel barmit lehet is sebezni.Smashert konkretan a problem solverrel neutralizaltam az elso fazisaiban ameddig meg volt cyberwareje: szep nagy celpont.
- Evelyna VDB utan se reszponziv, nem lehet vele beszelni
- Johnnyegy fokkal megertobb volt -
ADAM4264
csendes tag
Sziasztok !
Egy kis információra lenne szükségem, PS5 CP2077 tulajoktól.
Büszkén állítom, hogy végre én is PS5 tulaj lettem. Eddig is oda-vissza voltam a konzol képességért, de a CP next-gen patchje tette fel az i-re a pontot, hogy ez kell. Különösen az adaptív ravaszok használta amit nagyon imdádok a PS5 verzióban.
Azonban szomorúan tapasztalom, hogy konkrétan 5-10 perc játék után, ha az adatpív ravaszok használata be van kapcsolva, konkrétan meghülyül a kontroller. Az analógok elkezdnek driftelni, nem érzkelik a bevitelt, a gombok szintén késve reagálnak a lenyomást követően vagy egyáltalán nem.
A kontroller ki-be kapcsolása megoldja a gondot de párperc után ismét jelentkezik.
Van aki tapasztalt hasonlót ?
Nem tudom eldönteni, hogy a játék bugoltatja be, vagy a kontroller a hibás, azért nem a PS5 topicba írtam.
Nézegettem más fórumokat is de sajnos erről a jelenségről nem találtam seholse véleményt, ezért fordulnék hozzátok.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
looser #26428 üzenetére
looser, Alpi., nubreed: köszi srácok
szerk: ha az előző két végigvitel során jobb a Jhonny-val a %-os kapcsolatom, az olajmezős rész is megvolt, és a mentés is megvan (igaz még 1.23-as), akkor azzal is meg tudod csinálni a titkos befejezést, most az 1.52-vel is, ugye? Mivel visszadob a tető előtti eseményekhez.
-
tibaimp
nagyúr
Azt a ku***
. Akkor ez kimaradt, fasza, ez a cél!
Akkor, hogy teljesen tiszta legyen:
1. Az olajmezőkön amikor megkeressük Jhonny sírját, és ott oda karcolom a monogramját, az kell ahhoz, hogy kibéküljek vele, itt a párbeszéd pontos lépései megvannak (az a fura, hogy eddig mind a két végigjátszáskor ezt csináltam). 2. A tetőn nekem nem rémlik, hogy beadott volna bármit, ami az általad leírtakra utalna, vagy van valami más is még? Itt a tetőn van speckó válasz? nubreed: köszi
-
nubreed
veterán
Tegnap befejeztem a 3. végig játszásomat, most egy időre elfelejtem a játékot, és végre beadta a secret endinget, erre hajtottam. Most amíg nem jön ki hozzá legalább 2 nagyobb story DLC, addig pihentetem. Most vissza az X4 -hez.
-
Aventador91
őstag
válasz
abridabri #26409 üzenetére
2010-2020 között az egyetlen single játék volt amit végigtoltam. én multiplayer fps-es vagyok, de kipróbáltam a witcher 3at mert jókat olvastam róla, meg látni akartam hogy fut a gépemen. aztán szépen beszippantott a játék, 1-2 napot dolgozni se mentem hogy egész nap játsszak
ja és fantasy fan se vagyok. csak tényleg jó a sztori, a világ
-
tibaimp
nagyúr
válasz
jonnyjoker01 #26419 üzenetére
OK, köszi. Majd megnézem, max bukok egy perket.
-
Ellia
addikt
válasz
jonnyjoker01 #26418 üzenetére
Blood and Wine-ban van az egyik legjobb küldetés
Roach-al -
jonnyjoker01
veterán
válasz
abridabri #26409 üzenetére
Én 3x kezdtem el a játékot, harmadjára kapott el csak igazán. Minél többet játszottam vele, annál jobban beleéltem magam a világba, annál jobban tetszett az egész. Az alapjáték befejezése után pihentettem, egy-két hónapja újra elővettem és megcsináltam a Blood & Wine-t, az nagyon nagyon beszippantott. Annyira, hogy nyílegyenest megcsináltam a fő sztori részét és utána direkt abbahagytam, hogy maradjon még új dolog számomra amikor majd a next gen verziót kijátszom (valamikor, biztos nem megjelenéskor mert mindenképp bugok nélkül akarok játszani vele, hogy a kb tökéletes kép ami kialakult a fejemben a játékról ne legyen összetörve
).
-
Nálam is a harcrendszer miatt volt felemás az érzésem a The Witcher szériában, de a zseniális dialógusok, jól megkomponált küldetések és az egész hangulata volt az, ami miatt mégis élvezni tudtam.
A CDPR abban zseniális, ahogy minimális, de jó hangulati elemek köré kidolgozott és magávalragadó történeteket húz fel.
A CP2020-ban is Rogue vagy Johnny Silverhand háttere egy kb. 3 oldalas mini-novellából táplálkozik, ami igazából egy küldetés-leírás. Kerry Eurodyne kb. 3 sort kapott, Nancy még kevesebbet. Ebből húzták fel azt, amit aztán a CP2077-ben látunk. Nem erőszakolták meg, épp ellenkezőleg, vérprofi hátteret szerkesztettek belőle.
Mindezt rengeteg szenvedés mellé teszik, mert ahogy a The Witcher, úgy a CyberPunk 2020/2077 világa is alapvetően egy pokoli hely. De úgy tudták mégis szép kerekké tenni, hogy nem egy nyomorpornónak tűnik az egész, mert mindig van benne pont annyi emberség, ami kiránt a csontig hatoló depresszióból.
-
anubis6
aktív tag
Már van FPS mod
Mondjuk elég build függő a harc is, simán lehet varázslásokkal is komoly csatákat nyerni, én nem éreztem random csapkodásnak, nagyon is jól lehetett helyezkedniÉs ja #26409 abridabri, a legkisebb mellékküldetés is elég jól ki lett dolgozva, nincs az a copy-paste feelinged, mint a többi hasonló game-nél..
Pakolj bele legalább 10 órát, utána már nem tudod letenni..
A rengeteg apró csavar a story-ban, és az, hogy egy-egy küldetést vagy 3 féle módon tudod megcsinálni, sose enged arra következtetni, hogy már mindent láttál benne.. ha azt hiszed, akkor tévedsz, még így x év után is -
Vesa
Topikgazda
válasz
abridabri #26409 üzenetére
A sztori és a kis történetek nagyon jók, a kidolgozás és a világ is. Ami miatt én sem vittem végig, az a harcrendszer. Gyakorlatilag egy ész nélküli össze-vissza csapkodás TPS nézetben, ahol kvázi random jellegű, hogy hova fog ütni a karakter. Nálam itt véreztt el, pedig tényleg kiemelkedő egyébként.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
abridabri #26409 üzenetére
Nagyon jó küldetések, karakterek vannak benne, a korához képest, a mai napig nagyon szép grafikával, de ha minden igaz, idén kap next gen upgrade-et, illetve RT támogatást is.
Adj neki több időt, ne 1-2 órát, az első kis területen túl kell lendülni, utána indul be a játék, a küldetések. Nézz át a topikjába, legalább annyira él, mint ez [link]
-
Kylesa
aktív tag
válasz
abridabri #26409 üzenetére
A játék főbb karaktereit annyira megkedveltem az előző részek során (beleértve természetesen magát a főhőst is), hogy minden nehézség, hiba és unalmas rész ellenére is (amik amúgy a játékélményhez képest csak elenyésző számban voltak jelen) hajtott a vágy, hogy megtudjam, mi lesz a sorsuk. Persze, ha már úgyis ott voltam és részesültem a játék eseményeiből (na meg mivel fizettem érte), igyekeztem mindent megcsinálni, minden kis történetet megismerni a játékon belül, és mindig az általam lehető legjobbnak tartott választásoknak megfelelően cselekedni. Ez többé-kevésbé (de inkább többé) sikerült is, így boldogan dőltem hátra a játék végén, hogy "igen, ez aztán minden percet és pénzt megért".
Én ezért szerettem annyira a W3-at.Mert volt "kiért" játszani. Ugyanez a leírás vonatkozhatna a CP2077-re, Mass Effect-re, Life Is Strange-re is akár, bármelyik olyan játékra, ami karakterekben iszonyat erős.
-
Miért szeretitek ennyien a Witcher3 at ? Többször elkezdtem már ,de 1-2óra után mindíg töröltem mert nekem unalmasnak tünt. CP2077 viszont az egyetlen single player játék amit végigtoltam/ lekötött az utóbbi években.
-
tibaimp
nagyúr
Az nekem a 3. karakter lett, a céges, de nő!
Ha teheted, és gondolod, próbáld ki női karakterrel! Nagyon adja, és mások a kialakítható kapcsolatok is, így az némileg kihat a végére is majd.szerk: W3 nálam a NG+-al és DLC-kkel együtt ~370 óra (végül is 2 végigjátszás az NG+ miatt).
Na, akkor ki a lassú -
tibaimp
nagyúr
válasz
jonnyjoker01 #26401 üzenetére
Ez így van! Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ezek a "képek" mennyire statikusak, ha odamegyek a karakteremmel, és meglököm az asztalt, a forgácsok leesnek, stb. Egy ilyen képet megrajzolni és egy open word világot megteremteni nem tudom pontosan, mert nem értek hozzá, de tuti nem ugyan az.
-
nubreed
veterán
Most újra próbálom, nem tudom mi történt, meghülyült a Windowsom és/vagy a Steam is, ugyanis egy idő után már úgy érzékelte a Steam, hogy nincs installálva a CP... ezután prbáltam újraindítani a gépet, de gép újraindítás után bootolni sem tudott a rendszer, kikapcsoltam a gépet, áramtalanítottam pár mp -re, visszakapcs és azóta most minden jónak tűnik. Mindjárt futtatok a CP -n (amit azóta újra érzékel a Steam) egy integrity check -et.
Szerk: az ssd -imet ellenőriztem, elvileg mind háromnak kifogástalan az állapota, szóval nem értem mi volt ez az egész.
-
nubreed
veterán
Ezt nem hiszem el... A don't fear the reaper küldit csinálnám, egy bizonyos ponton ebben a küldetésben kifagyott a játék és azóta betölteni sem tudom az ezen belül létrejött egyetlen automatikus mentett állást. (A manual vagy quick save -et nem engedi). Most mi a rákot csináljak? Másnál is volt ez?
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
HUN_Sector #26397 üzenetére
Fotorealisztikus scene-eket UE4-ben is össze lehetett már dobni, engem inkább a Nanite rendszer működése érdekelne kész open world játék esetén. Megközelíthetné-e a vizuális részletesség a fotorealizmust még jobban közelről? Mennyire lehetne kihasználni egyáltalán egy nagyobb játék esetén? Használnának ultra részletes modelleket és textúrákat a fejlesztők egyáltalán, vagy a játék méretének aggodalma miatt úgy is alacsonyabb részletességgel dolgoznának?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! H310CM i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1660S 6GB Fractal Design Focus G 400W
- HP ProBook 430 G3 laptop Pentium 4405U CPU (hibás)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest