Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz Racecam #192 üzenetére

    60fps és 120fps között nagyon komoly eltérés van kemény FPS játékok alatt. Pl: COD, CS, Q3. Főleg gondolom a Q3 engine lehet a ludas, de általában minden játéknál ez van.
    A jéték képkockánként számolja ki az elmozdulásokat, sérüléseket, mozgási sebességet, szóval mindent... Tehát minél több az fps annál gyorsabb lesz a játék, és itt most nem a másodpercenként megjelenített képkockákra gondolok. Pl. COD-ban, minél több az fps-ed annál gyorsabban futsz, és magasabbra ugrasz, meg szeritnem még a tűzgyorsaság is nő.

    Szóval azért számít sokat, az fps ha vki komolyan nyomja, persze az megint más kérdés, hogy mi van akkor, ha 120fps-el megy a játék de csak 60-at látsz belőle, azt nem tudom, 4ms-os TFT-n még soha nem COD-oztam. 12-16ms-oson viszont többet nem fogok mert szánalmas :) De ahogy én láttam, a winamp ablakának mozgatása közben elmosódott maga az ablak még a 4ms-os TFT-n is szóval könnyen leeht, hogy igazuk van a profi gamereknek. Ezt számomra az is alátámasztja, hogy akik igazán jól tolják, MXxxx egeret, és CRT-t használnak... :)

    Magamról tudom, 60-75-85Hz-et egyértelműen meg tudom különböztetni CRT-n. 85-100Hz-et bizonyos körülmények teljesülésekor. Ha ez így van, akkor könnyen elképzelhető, hogy 60-100fps között is látnám a különbséget...

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák