Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    Végeztem a GDI oldallal, jöhet a Nod testvériség, aztán majd a Red Alert is.
    Az említett Mobius-os küldetést leszámítva egyik küldi sem volt kifejezetten nehéz, inkább a mechanikából adódóan tartott némelyik viszonylag sokáig (30 perc nagyon max, azok is a pár uccso mission). A legutolsó GDI pályára például úgy emlékszem, órákig tartott annak idején, most meg ez se tartott tovább fél óránál.
    Nod oldalnál viszont szerintem több lesz a mikrozós map, mert náluk nehezebb izomból lenyomni az enemyt, de majd meglátjuk.

    A játékhoz: most már van annyi tapasztalatom, hogy elmondhassam, ha mélyebben belenyúlnak a játékba (útkeresés kijavítása, waypointok lerakása a gyárakból stb), akkor még ennyi kihívás se lett volna a cuccban - de hatalmas élmény volt a számomra az ikonikus kis pályákon végigmenni, ránc fellvarrt graffal, ugyanakkor ma már nem csak az elöregedett játékmechanika a szembetűnő, hanem a mapok egyformasága is, a civil épületek kb mindenhol kimerülnek pár kis falusi viskóból és egy templomból, és persze minden országban, minden ugyanúgy néz ki, sehol egy különleges terep, vagy megoldás, vagy bármi díszítés.

Új hozzászólás Aktív témák