Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RobbyJr

    addikt

    válasz Rendo84 #69 üzenetére

    Most akartam linkelni ;]

    A lényeg a fehér az a Deploy magyarán MGU-K Deployment, az minden körben újra töltődik és az ERS beállítással szabályzod, hogy milyen üzemmódban használod, minél feljebb csavarod, értelemszerűen annál hamarabb fogy el.
    A kék az az akkumulátor ami nem töltődik újra körönként, viszont ugyanúgy fogy mint a fehér csíkod, nevezhetjük MGU-K Recovery-nek.
    A sárga pedig az MGU-H, egy kis kiegészítés ez mi: Az MGU-Heat a turbina és a kompresszor között helyezkedik el, csak akkor használja az áramot, ha az ECU követeli (azonos eljárás az MGU-K-ra).
    Nem elhanyagolható szempont, hogy fékezésekkor töltődnek vissza az egységek, így nyerve vissza az energiát.
    Teljesen felcsavart állapotban, ha Hotlap beállítást használsz 100%-os akku állapotban, akkor 1 kör alatt képes elfogyni az MGU-K a kék csíkod, szóval a második kört None-Low ERS üzemmódban kellesz végig menned, hogy valamennyire visszatöltsd.
    Egy 100%-os versenyen igen sokat kell állítgatni az ERS-t, és kellően takarékoskodni vele, hogy sose menj le 0-ra (mert akkor None-Low üzemmódban kellően lelassulsz)
    Én pl féktávoknál mindig lejjebb tekerem, hogy több energiát töltsek vissza, és amint megvan a kigyorsítás tekerem is vissza. Vagy ha épp 1-2 gyorsabb kört akarok, akkor előtte feltöltöm teljesen az akkut ilyenkor kicsit visszaveszem az ERS-t.
    De ezt mindenki úgy szabályozza ahogy akarja. ;)
    Ugyanez igaz a benzinfogyasztásra is!
    Nyilván az igazi versenyen is vannak lassabb körök, meg gyorsabbak ki milyen módon használja, mikor tekeri fel, és mikor spórol vele.
    DE! ha bonyolult, akkor állítsd át a játékban nyugodtan AUTO-ra, és akkor a gép fogja neked szabályozni.
    Ha a gép látja hogy épp előzni fogsz valakit, mert kellő távolságba vagy hozzá, akkor feljebb csavarja az előzés pillanatáig, aztán visszatekeri. Szóval Auto-n is jól működik.
    Remélem nagyjából érhető. :))

Új hozzászólás Aktív témák