- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Apple asztali gépek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
- Egérpad topik
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
LSL1337 #3084 üzenetére
Ezt megbeszéltük és nincs harag részemről.
De pl. én azt cáfolnám, hogy itt nem blokkolnak a kerekek. Pont a kanyarok 85%-ban az apexig kell fékezni folyamatosan visszaengedve. És ez az amit sokat kell gyakorolni, ami ha a váltásokkal nincs szinkronba, akkor két dolog történik. 1. minden áron be akarsz kanyarodni, akkor blokkol a kerék 2. érzed hogy késő, de nem változtatsz a fékfelengedési ritmuson és lesodródsz.
-
válasz
LSL1337 #3095 üzenetére
Te nem érted én miről beszélek..
Honnan tudjátok, hogy a kismillió mod közül melyik nyújt valós fizikát, és melyik nem? Melyikőtök vezetett már versenykörülmények között egy versenypályán F1 autót, vagy wtcc, vagy porshe supercup, vagy egyéb hasonló járgányt?
Van az rfactor, van egy rakat mod, és akkor mert "ti" azt mondjátok, hogy ennek aztán tuti fizikája van, akkor essek hanyatt tőle, mert tényleg? Na ne már..Aláírom, lehet szimulátorosabb, de azért megnézném, hogy a sok rfactor rajongó közül hányan futnának egy ép kört való életben. Innentől meg nemtudom miről beszélünk
Azt meg meg se említsem, hogy azon kívül, hogy próbál valós fizikai effekteket szimulálni ami mondjuk plusz pont oda, minden másban egy rakat kaki..
És nem, nem az F1 2010-et védem, mert én is szeretem a szimulátorokat, de egyáltalán nem olyan szar ez, mint sokan állítják, és az rfactor sem egy isten. Ennyi.
-
válasz
LSL1337 #3084 üzenetére
és a klasszikus F1es fékezési mechanizmust sem kell itt hasznélni. féktáv elején 100%ig nyomni kell a féket, és ahogy lassul az autó, úgy csökken a leszorítóerő, úgy kell felengedni a féket folyamatosan hogy ne blokkoljon.
nah ennek itt nyoma sincsNem tudom akkor te mivel mentél..
rfactor meg kb csak mod-oknól áll, leszedtél egy rosszabbat/gyengébbet, és ettől rossz véleményed lett.
Ne haragudj, de ezzel az ő igazát erősíted
Hiába áll mod-okból, ha olyan valós fizikai modellezése lenne, mint ahogy néhányan szuperlatívuszokban beszélnek róla, akkor nem az lenne, hogy ahány mod, annyi fizika.. Akkor most melyik is a valós?
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
LSL1337 #3061 üzenetére
Vezettél már F1-es autót? Én se. De honnan ez a nagy kritizálás?
Nem véletlen a többi szimulátornak nevezett játék van jól elcseszve? Nem feltétlen kell úgy mennie az autónak, mint ha taknyon menne! Gondolom ezt a fajta viselkedését az autónak nem kútfőből vették a programozók! Meg ahogy én szoktam kigyorsítani, úgy nem mindig jön ám össze ez az összeszedősdi!
Úgy látszik még mindig van aki elfelejti: F1-ES TESZPILÓTA SEGÍTETTE A PROGRAMOZÓK MUNKÁJÁT!!!
Köszönöm a figyelmet!
-
zuchy
őstag
válasz
LSL1337 #3058 üzenetére
Nekem amikor igazán eleredt, akkor nagyon megnőttek a féktávok és nagyon csúszós lett. Én szerintem 4 átmenet van, száraz, enyhén vizes, vizes, és nagyon vizes. De kicsit fura, hogy egyik pillanatban még simán megyek slick gumikkal kis esőben, aztán hirtelen 0 tapadása lesz. Na ott volt az átmenet.
-
Zoo123
senior tag
válasz
LSL1337 #3051 üzenetére
Akkor nem szóltam!
Én meg azt tapasztaltam hogy esőben csökken a tapadás, és az a kanyar amit száraz időben 180-200 km/h-val veszek azt esőben jó ha 130-150 km/h-val sikerül különben lesodródik az ívről.
Nekem ez épp elég nehezítés, de egy profinak lehet hogy nem kihívás!Érzésem szerint pont eléggé árkádos ahhoz hogy ne menjen el tőle a kedved azonnal, de épp eléggé szimulátoros ahhoz hogy azért legyen benne kihívás.
Dantenero72:
"Azert tényleg vicc hogy ott az OFFICAL F1 2010 title de minden kocsi kormanya ugyanolyan! "Nem mondod komolyan hogy verseny közben a kormányt nézed!
Persze ettől még ügyelhettek volna rá. -
Zoo123
senior tag
válasz
LSL1337 #3041 üzenetére
Az alacsony GPU használat a játék jellemzője, nálam az 5850 60-66%-on pörög, miközben 37-50 fps el futkorászik a játék, ha leveszem az felbontást 800x600 minden ultralow akkor sem éri el a 60-at
egyszerűen szarul van megírva a játék.
Viszont ilyen átlag 40 fps-el is teljesen jól játszható a játék és rendkívül élvezetes is, úgyhogy én nem panaszkodom.Láttam itt egyeseknek talán Motion_blur-nak is 60-70 fps-e van, ez a 4 magos proci miatt van, vagy újabb drivert használ?
Én 10.5 hotfix Catalyst-al tolom, de a következő a 10.10-es lesz ha megjelenik végre!
Új hozzászólás Aktív témák
- 1MII B03PRO+ Receiver, Transmitter LDAC
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Honor Magic6 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest