- Androidos tablet topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Apple asztali gépek
- Philips LCD és LED TV-k
- A Microsoft átépítette a ROG Ally-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
DigitXT #1343 üzenetére
Defekt részt én is említettem, és azért jutottam a random kifejezésre, mert úgy kapom a defektet, hogy végig optimális hőmérsékleten vannak a gumik, és az elkopottság se volt vészes, pl sose kaptam defektet amikor piros volt a jelzés, általában vagy semleges, vagy sárga amikor random adja/adta...
-
Unbaised-Ben
senior tag
igen, kerültem a kerékvetőket, megjegyzem én még nem hallottam azt a rádióban hogy túlmelegednek a gumik, jelzés se volt, csak úgy random jön a defekt, szerencsére flashback segít...visszatekerek amíg tudok, és újra megyek, nincs is utána semmi gond, vígan megyek még a gumikkal több kört...
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #1272 üzenetére
"Sokan panaszkodtak a defektekre, pedig csak vigyázni kell a gumikra!
"
És azt hogy magyarázzátok meg nekem, hogy Török pályán kijövök a box-ból, és átlagnál lassabb tempóban, korán felváltva gurulok a pálya közepén, erre jön egy jobb első defekt, de törmeléket nem láttam, visszajátszásban sem...
Full új lágy gumik voltak, Q3-ban
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
BalaNce87 #1128 üzenetére
azért van bekapcsolva mert a rázóköveken is adom a gázt, és ha nincs kipörgésgátló akkor annyira se tudok vigyázni a gumikra mint eddig
, mondjuk sok különbség nincs a medium és az off között, totálisan csak az ON opció fogja meg a kerekeket, így nekem pont jó, esetleg később már az sem lesz
Készülök arra hogy totálisan nehéz legyen, 2 dolog van hátra:
TC Medium -> OFF-ba
AI: Professionalról -> Legendbe -
Unbaised-Ben
senior tag
Én:
Brake Assist: OFF
ABS: OFF
Traction Controll: Medium
Dinamic Racing Line: OFF
Gearbox: OFF
Pit limiter: Manual
Pit box control: ManualAI: Professional(utolsó előtti) - majd ha több szezont lefutok beszélhetünk legendről, de szeretek tűzvonalban lenni
Gumi szimulálás: ON
Üzemanyag szimulálás: ON
Törés: FULL
Flashback: 45 éves karrier-Sauber
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Barthezz2 #1102 üzenetére
azt mondjuk én sem értem, össze vissza van az egész, lassan már ott tartok hogy berakom automatára, azt viszlát, kettő dolog ami hiányosság szerintem a "box precedurával" kapcsolatban.
1. Nem tudom melyik vonaltól van a limit, sokszor fingom nincs, így inkább előbb nyomom be
2. Amikor kijössz a box-ból sokszor nem tudom mikor lesz újra az enyém az irányítás, a kínai pályán ez iszonyúan idegesített, ott a box után azonnal jön egy elég komoly jobbos kanyar, amire a célegyenes felől is érkeznek, szóval ésszel csinálnám ha én irányítanám azt a szart... sőt, a kedves chandhok verseny közben pont rosszul jött ki elém, miközben én a társamat szerettem volna beérni, ha elakarok menni előtte akkor bumm, vagy kicsúszás, ha lassítok akkor ő a totálisan lassú, ezért kilöktem a picsába xD ebből a szempontból sem hiányolom a "kis kocc-puff szárny" törésfizikátLive nevem: Unbaised
Nyugodtan vegyen fel aki akar -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
heihachi #1093 üzenetére
Alapvetően nyugodtan vezetek, igaz keményen is, használom a rázókat, hírtelen tekerem a kormányt, motorfékkel majdhogynem blokkoló gumikkal fékezek, én ezt szeretem
Ezeket például RFactor-ban sose tudtam kontrollálni, mint itt, mikor hogy vezessek, agresszívan vagy nyugodtabban. Akkor meg végképp lassítok egy kicsit ha szarok a defekttől
Visszatérve a deffektre: Nem azt látom hogy elkopik a gumi, hanem csak durr, előjel nélkül, ma malaysiában(carrier) pont kb a 9. körben (5. köre volt a keményebb guminak) kigyorsítás után a kerék durr, elszállt, szerencsére vagyok olyan pimasz, hogy beállítottam a flashbacket, ami eredetileg nem is lenne azon a fokozaton
, így visszatekertem az időt, ugyanott folytattam, és érdekes módon nem durrant szét az első gumim, betudtam fejezni a versenyt, volt még 3 kör. Szóval mintha megtalálnák valami törmeléket, vagy egyszerűen csak randomba kapnám a defektet...
Egyébként én teljes mértékben kezdek megbarátkozni a játék fizikájával, egyáltalán nem rossz.
Gumikopás, melegedés realisztikus, sokan panaszkodtak a törésre, de szerintem ez még bőven belefér, nem egy roncsderbi játék ez kérem szépen. Hangulata is tetszik! -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
pcguru1 #1066 üzenetére
Verseny előtt, amikor még boxban állsz, tyre opció, és azthiszem a race strategy-t kiválasztod, onnantól már rajtad áll, de azt megjegyzem hogy optimálisat állít be alapból, szóval nem teljesen hülye...
bár én kipróbáltam már hogy kemény keveréken indulok, és lágyon fejezem be a versenyt, na az volt az egyetlen verseny ahol nem nyertem, 2. lettem, hamilton mögött fél másodperccel, Ausztráliában -
Unbaised-Ben
senior tag
Én eddig két hibát vettem észre, amit meg is örökítettem
Ez pl nagyon érdekes, az időeredmény a lényeg a két pilóta között, carrier mód alatt csináltam természetesen...
Vagy ez nem is idő? Ha nem akkor mi?
Ez ugyanakkor készült képA másik hiba, hogy az említett S3 szektort képtelen kiírni
Végezetül a Logitech Driving Force GT használóknak mutatom meg a Force Feedback beállítást...itt
Érdekelne ki hogy használja
Szerk: A Wheel Weight mit takar?Tudom mit jelent(asszem
), de a kormányon semmi különbséget nem észlelek...
-
Unbaised-Ben
senior tag
Sanya595: Én is használom a razó köveket, sőt, néha még túl is csúszok rajta, és olyankor jön az hogy vissza a pályára
, én egyedül a defektek tömkelegével szenvedek, versenyenként az átlag minimum 1
pcguru1: Ahol választasz nehézségi szintet, ott enter, és jön egy hosszú lista (abs, brake assist, box segítségek, kipörgésgátló, stb)!
Ott le kell menni több sort is...és akkor megtalálod a törést... -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
werszomjas #876 üzenetére
"Ha az elején 3szezon választasz, akkor kezdheted ferarival, meclarennel stb a karriert is."
Azt hogy? Én Force India, Williams, Sauber, Torro Rosso, és a 3 kiscsapat közül választhattam...és a 3 szezonról beszélek, nem másról... -
-
Unbaised-Ben
senior tag
Na megvettem a játékot 576-ból, és mondta a faszi hogy ma reggel jött meg nekik a pc verzió. Kíváncsi leszek a multi részére, gondolom 60%-ig teljesen DIRT2 feeling...
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
Unbaised-Ben
senior tag
Hát keményen fékeztem az biztos, motorfékkel meg blokkoló kerekekkel, de azt megjegyzem hogy nem hívta fel a figyelmem a számítógép a gumik kopására
Végig normális szinten voltak, semmi előjel, csak jött a bumm, mindezt egyenesbe, bár 34°C volt, az úgy már talán érthetőbb... trükkös az egészPiE137: Kipróbáltad alacsonyabb grafikán?
Mert nekem pl FULLHD mellett max grafikán fut 35-45 fps-el a játék...és szerintem az én gépem egy kicsit gyengébb, bár mostanság nem vagyok egy számítógép "mágus" -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Motaba78 #611 üzenetére
Az a GRID!
Azóta eltelt néhány év, megjelent a windows live, fejlődött a Codemasters, és nem követik el azt a "hibát", és ennyi, nem lehet multizni, csak ha megveszed a játékot, ami szerintem kötelező mert nagyon hangulatos, de erről ennyit.
Ugyanez a helyzet a DIRT2-nél is.
Fel kell fogni hogy nincs ingyen az online móka... -
Unbaised-Ben
senior tag
Sziasztok, engedjétek meg hogy beszámoljak az öt perccel ezelőtt szerzett élményeimről:
Carrier Mód, Sauber, Hard a nehézség, és minden segítség kikapcsolva, kipörgés gátló is.
Practice, Q1, Q2, Q3 megnyerve, jön a verseny, 10 körös lesz, és mivel a lágy gumikkal futottam a jobb időt Q3-ban így azzal kellett kezdenem a versenyt. Megjegyzem már a Q3 2. körében kaptam egy defektet(bal hátsó)...Jön a verseny, első helyről indulok, sikerült is kiautóznom egy kis előnyt, úgy volt tervezve hogy 3 kör a lágyon, és utána 7 a kemény keverékű gumin... ez mind szép és jó...
de a 3. körben a 2. kanyar után jött egy defekt, jobb első kerék, nem tudom miért, nagy nehezen beevickéltem a boxba
és ami feltűnt hogy a defektes kereket sokkal lassabban szedték le! +1
vissza a versenypályára, mindenkit visszaelőzök az 5. körre, de a 8. körben ismét defektet kaptam, most a jobb hátsót érte, de szerencsére volt annyi előnyöm, hogy két kört végig autókázzak defektes kerékkelNormális az ennyi defekt
Mondjuk a rázókat használom szorgosan
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
Unbaised-Ben
senior tag
Félre értitek mindannyian szerintem, ő arra gondolt hogy már nem annyira fogja érdekelni a közösséget mint például most, hiszen az újdonság varázsa él az emberekben, bár én évekig játszok egy jó játékkal
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
pH érték #347 üzenetére
Én már fél éve egy LOGITECH Driving Force GT-t használok, többnyire Race 07-hez, de néha jön egy kis RBR, RFactor. De most már jön az F1 2010, WRC mellé
20 ezerért be tudtam szerezni itt újonnan(PH segítségével hozzáteszem).
De boltban tudtommal 30-ért lehet beszerezni, szerintem a legjobb kormány ár érték arányba a logitech termék listájáról, ha gondolod nézz utána
Egyébként szerintem maradj PC-nél...és nem a "warezolhatóság" miatt :/ -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
werszomjas #342 üzenetére
Én úgy tudom hogy ha 7 szezont választasz akkor a 3 kis csapat közül választunk(Lotus, Virgin, HRT)
De azt is hallottam, ami részben biztos, hogy igaz, hogy ha 5 szezont választunk(3 vagy 7 helyett) akkor már egy picit nagyobb csapatot is választhatsz, mondjuk Kis csapatok+Sauber+Torro Rosso
Ha 3 szezont választunk akkor választhatjuk a Force India!, Williams!, Lotus, Virgin, HRT, Sauber, Torro Rosso közül valamelyiket.
De az biztos hogy a karrier módban tuti nem fogunk nagy csapatok autóival kezdeni. -
Unbaised-Ben
senior tag
Ez kínzás, nem tudom hogy fogom kibírni péntekig
F1 2010 Bahrain Gameplay (PIP) with Fanatec Wheel (Directfeed) Xbox 360 PS3
F1 2010 Codemasters German Review/Gameplay
Mindkettőt érdemes megnézni -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Unbaised-Ben #325 üzenetére
Rosszul írtam, nem 9 motort használhatsz fel, hanem 8-at egy szezonban. Másrészt nagyon komolynak ígérkezik számomra, egyedül csak az autó fizikája dönt számomra...
THX Sonja! -
Unbaised-Ben
senior tag
Nekem nincs semmi bajom a menuvel, hangulatos is szerintem.
Nem tudok németül, de azt jól láttam, hogy 9 motort lehet használni egy szezon alatt? Szóval még azzal is spórolni kell, mert ez meglepett, és megjegyzem nagyon tetszik
-
-
Unbaised-Ben
senior tag
Újabb videó, A SZIGET nevű film zenéjével!
-
Unbaised-Ben
senior tag
Bízzunk benne hogy igazatok van
-
Unbaised-Ben
senior tag
Stephen Hood egy interjúban ezt nyilatkozta az FPS terén:
A játék a Codemasters EGO motorját használja, ami a Dirt 1-2 és a Grid játékok alapjának egy nagyon mélyen módosított, fejlesztett változata. Mindegyik játékunk, ami ezt a motort használta, kapott valami újdonságot. Például a Dirt 3-ban már ugyanaz az időjárás modellezés lesz, ami az F1 2010-ben. Az igazán nagy dolog ezzel a motorral kapcsolatban az volt, hogy a fejlesztés nagyon korai periódusában is képesek voltunk a pályára tenni a kocsikat. Az F1 2010 képkocka frissítése 30 FPS-ben lesz maximálva és nem gondolom, hogy ennél többre szükség lehet. Ami az autóverseny játékok esetében sokkal fontosabb, az a kontrollerek válaszideje, illetve a stabil képkocka szám. A túlságosan szélsőséges ingadozások ártanak a játékélménynek. 24 kocsi fog futni a pályán, megannyi információt kell feldolgozni a starttól egészen a célig. A legtöbb autós játék legfeljebb nyolc opponenssel dolgozik. Forrás f1game.huAz interjú itt megtalálható:[link]
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
dugojancsi #210 üzenetére
A való életben tűzpiros a lacetti-d? Vagy játékban?
BTW lessétek meg: F1 2010 night race(Abu Dhabi és Singapore pálya)
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #196 üzenetére
Hát ha gondolod és megfelelek, én leszek a csapattársad
Én Logitech DFGT-vel tolom.
De nagyon előre mentünk az időbe nem?Szerk: Attól félek hogy multiban nem jut hely majd a Ferrariba
Kénytelen leszek mást választani ha lesz hely a Mclaren fanok, Shumi fanok között. RedBull nem kell
Marad a Sauber Ferrari -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
werszomjas #193 üzenetére
úú, szerintem ekkora részletességre ne számíts, bár elképzelhető lenne a dirt2 "törésfizikája" után, de a videókból nekem nem tűnt annyira részletesnek...
A videók alapján nekem úgy tűnt... -
Unbaised-Ben
senior tag
Alonso megszerezte a Tifosi achievementet
(Nyerd meg a versenyt Monzában egy Ferrarival)
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
Unbaised-Ben
senior tag
Felmerült bennem a Dél-Koreai pályával kapcsolatban egy kérdés, hogy lehet az, hogy a játékban tökéletesen le lesz másolva a pálya úgy mint a többi(pl SPA), de az a gond hogy még maga a pálya nincs kész. Gondolom tervrajzok alapján...
Erre rátaláltam erre a videóra: F1 2010 Korea [Gamescom]
Szóval megnyugodtam, nem lesz ez rossz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Cities Skylines II
- Xbox Series X|S
- Tőzsde és gazdaság
- Ford topik
- Androidos tablet topic
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- További aktív témák...
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest